It is currently 28 Apr 2024, 01:45

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 150 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next
Author Message
PostPosted: 31 Aug 2019, 14:41 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Am aranjat evacuarea, tot nu sunt multumit, dar sa zicem ca momentan merge si asa: evacuarea normala si finala Novitec.
Si daca tot am inceput sa stric, stric si ce e inutil.


Attachments:
IMG_20190831_133553.jpg
IMG_20190831_133553.jpg [ 2.9 MiB | Viewed 5055 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 01 Sep 2019, 22:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4236
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Pai de ce nu esti multumit de evacuare? Adica cu tot traseul stock si finala novitec ai doar un sunet foarte usor imbunatatit, nimic mai mult. Sau vrei mai mult scandal/performante si nu esti multumit de ce e acum?

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2019, 00:33 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2017, 11:47
Posts: 26
Car: 156 2.0 JTS Ti
Location: Cluj
Eu am finala sebring, din interior nu observ nici o diferenta. Dar din spate suna mai bine, nu mai tare dar mult mai frumos. Suna mai tare novitec?

Sent from my Mi MIX 2S using Tapatalk



Top
   
PostPosted: 02 Sep 2019, 07:49 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Ma asteptam la mai putin zgomot sau ceva mai placut.
Si nu-mi place cum e pozitionata finala. E prea in interior, nu se vad tipsurile, e prea apropiata de bara, si prea apropiata de puntea spate. Mai insist.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 28 Sep 2019, 17:52 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Acum vreo 2 saptamani, la un drum lung, exterior, s-a aprins Check Engine.
Mi-am cumparat o jucarie de interfata, si de atunci tot monitorizez si sting becul.
Puteau sa faca si ei o mufa mai accesibila. Am luat un panou si o sa-l gauresc astfel incat sa am un acces facil.
Asa am aflat ca bobina 1 nu prea muncea, si ca sondele de pe catalizatorul din dreapta dadeau erori. Din cauza acestor disfunctii aveam si un trepidat la plecarea de pe loc.
Cand am montat motorul m-am uitat in catalizatoare si am vazut ca cel din dreapta era cam consumat, dar nu am avut cu ce sa-l inlocuiesc la momentul respectiv pentru ca si cel de pe masina donatoare, tot ala din dreapta, era gol.
Zilele trecute a inceput zornaiala si pomul de Craciun in bord. Tot odata pe evacuare a inceput sa scuipe faguri.
Alfa nu se dezminte. Eram resemnat.
Am avut marele noroc sa gasesc foarte repede un catalizator ce pare intreg.
Astazi m-am hotarat sa-l schimbi.
Nu puteau lipsi peripetiile.
Initial am vrut sa nu muncesc prea mult si sa nu dau jos compresorul si conducta de apa, dar nu s-a prea putut, mai ales ca am observat urme de antigel la imbinarea conductei cu blocul.
Am reusit sa nu dau jos compresorul.
Am dat jos conducta, care, surpriza, exact la imbinare era rupta, o tinea siliconul. Noroc ca am avut alta.
Am schimbat catalizatoarele, am pus sondele care mi se pareau cele mai ok.
Intr-o punga, in portbagaj am vreo 6 sonde, 4 injectoare, 4 bobine; imi dau un sentiment de... siguranta.
Acum pare sa fie bine.


Attachments:
IMG_20190928_084254.jpg
IMG_20190928_084254.jpg [ 3.87 MiB | Viewed 4843 times ]
IMG_20190928_165832.jpg
IMG_20190928_165832.jpg [ 4.06 MiB | Viewed 4843 times ]
IMG_20190928_165802.jpg
IMG_20190928_165802.jpg [ 4.16 MiB | Viewed 4843 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 28 Sep 2019, 19:34 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Îmi pare rău, dar alfiștii cei mai împătimiți sunt și cei mai răbdători, așa că...


Top
   
PostPosted: 09 Oct 2019, 13:13 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
RAR luat cu brio, noxe, frane, serii, mai multe dimensiuni pentru roti, folie, xenon...
Urmeaza inmatricularea.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2019, 11:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Si am inmatriculat-o!


Attachments:
IMG_20191016_153543.jpg
IMG_20191016_153543.jpg [ 3.3 MiB | Viewed 4517 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 17 Oct 2019, 12:00 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2013, 20:33
Posts: 760
Car: Giulietta
Location: Bucuresti
Felicitari! Ce numar de inmatriculare?
Hai cu un JTS care trece de 500.000km :lol:

_________________
Alfa Romeo Giulietta MY2017 2.0 175 TCT
Ex: Alfa Romeo 147 2003 1.6 Twin Spark
Ex: Alfa Romeo 159 SW '06 1.9 JTDm
Ex: Alfa Romeo 156 '02 JTS Selespeed
Ex: Fiat Punto '97 - 1.1 - "Fortosul"


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2019, 12:19 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2017, 11:47
Posts: 26
Car: 156 2.0 JTS Ti
Location: Cluj
Felicitari! Are 260k?

Sent from my Mi MIX 2S using Tapatalk



Top
   
PostPosted: 17 Oct 2019, 13:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Combinatia "VCS" este indisponibila, asa ca din lipsa de inspiratie am luat 56TIG, 156 Ti Giugiaro...
260k km, 2400 facuti de mine

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 31 Oct 2019, 14:38 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Eram intr-o mare dilema, ce roti sa-mi fac de iarna; mi-as fi luat ceva pe 16, dar nu as fi renuntat la jantele Ti pe 17.
Am rezolvat de nu s-a mai putut.
Marti noaptea, pe minunata centura (cine o mai bajbai pe ea...), am luat o groapa, de am zis ca am rupt masina in doua, m-am uitat in retrovizoare sa vad daca mi-a ramas ceva in urma. Nici nu am vrut sa opresc, iar cand am ajuns acasa am constatat ca am spart o janta, dar nu s-a lasat roata, nu a fost afectat altceva.
Ei, de mult pandeam niste jante noi, Ti, originale, asa ca am facut vorbele, acum astept sa intru in posesia lor.
O sa scad bugetul anvelopelor de iarna, si o sa dau inainte, cu 17, ca acum am 3 jante de rezerva...


Attachments:
001.jpg
001.jpg [ 1.79 MiB | Viewed 4237 times ]
002.jpg
002.jpg [ 1.26 MiB | Viewed 4237 times ]
003.jpg
003.jpg [ 974.62 KiB | Viewed 4237 times ]
004.jpg
004.jpg [ 1.25 MiB | Viewed 4237 times ]
005.jpg
005.jpg [ 1.07 MiB | Viewed 4237 times ]
006.jpg
006.jpg [ 1.26 MiB | Viewed 4237 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 31 Oct 2019, 17:32 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Uau, serioasă spărtură! Se știe că ti-urile sunt mai slabe, dar la cum arată nu cred că alt tip de jantă ar fi scăpat


Top
   
PostPosted: 31 Oct 2019, 23:10 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Penibilă infrastructura intr-o capitala europeana. Imi pare rau rau pt pățania ta...i

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2019, 16:07 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Anul trecut, exact la ora asta, reuseam sa cumpar aceasta masina.
Nu am fost deloc pregatit pentru ceea ce urma, dar in cele din urma am cam scos-o la capat.
Masina e misto, imprevizibila ca orice Alfa.
Saptamana trecuta am mai achizitionat si 4 anvelope de iarna, vor veni maine, poimaine, asa ca voi intra in iarna cu o combinatie "fatala" de roti pe 17.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2019, 20:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Deci JTSul de daily car iar 55ul de promenada?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2019, 21:17 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
yux_mm Quote:
Deci JTSul de daily car iar 55ul de promenada?
Cam asa s-au asezat lucrurile, roti de iarna, asigurari, daca gasesc si un garaj pentru 55, devansez si itp-ul si o voi scoate doar cand va fi cald afara, la drumuri lungi si fara aglomeratie.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2020, 01:21 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Week-end-ul asta am contorizat 5000km, iar astazi masina a implinit 16 ani.


Attachments:
IMG_20200212_000648.jpg
IMG_20200212_000648.jpg [ 1.71 MiB | Viewed 3238 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 12 Feb 2020, 09:44 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Multi inainte! Cat de frumos e interiorul de 56, mai ales in comfiguratia asta deosebita!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2020, 20:23 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Si exteriorul e vis, chiar si SW arata f f bine.


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2020, 00:02 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Nu ma asteptam sa ma incante asa de mult.
Aveam niste pitici antipatici pe interiorul negru, dar in combinatia interior complet negru (ceasuri, plafon, stalpi, plastice, etc.), exterior negru, geamuri negre, jante mari argintii, mi se pare sublim, doar GTA-ul este peste...
Iar sw-ul mi se pare peste berlina, adica nu este doar un derivat, ci s-a lucrat la design.
La partea tehnica, selespeed-ul e chiar misto, demontez mitul cum ca ar fi deficitar. Schimba bine, e prompt, desi am dat jos cutia, am schimbat lichidele si in cutie, si la selespeed, nu am sesizat nevoia recalibrarii. Am insistat pe la cei care se pricep sa o faca, dar a ramas pe alta data.
Am observat ca singurele figuri le fac mufele si contactele, asa ca mi-a intrat in reflex si odata la luna, le desfac si bag spray de contact prin ele, nu sunt multe, doar vreo 15...

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2020, 11:37 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
De cateva ori m-a chinuit o eroare: P1151. Teoretic ar fi ceva cu o sonda.

Am scos mufele sondelor lambda, au aparut urmatoarele erori:
sonda superioara, catalizatorul cil. 1 si 2: P0135
sonda superioara, catalizatorul cil. 3 si 4: P0155
sonda inferioara, catalizatorul cil. 1 si 2: P0141, P1141
sonda inferioara, catalizatorul cil. 3 si 4: P0161, P1161

Stie cineva, ceva, despre P1151?

In alta ordine de idei, am citit, am aprofundat, Alfa nu se dezminte, vrea doar Bosch, sonde lambda curatate la 10k km si schimbate la 160k km.

Si mai revin cu o intrebara, pusa si de Scociu, acum multi ani, de ce la pornire, se recomanda apasarea pedalei de frana?

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2020, 11:45 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3157
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Eu am avut un timp p0420 si inca una la pedala de frana, p0420 era cu check engine. O ștergeam, revenea dupa 200km concomitent cu cea de frana pe care nu o mai stiu ca nu am notat-o. Acum nu a mai apărut dupa ultima stergere, dar o astept.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2020, 12:14 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
antonelcodreanu Quote:
Si mai revin cu o intrebara, pusa si de Scociu, acum multi ani, de ce la pornire, se recomanda apasarea pedalei de frana?
Masura de siguranta de pe vremea cand majoritatea masinilor erau manuale; pentru cei care le lasau cuplate in viteza cand le opreau si uitau la pornire.

Pe principiul "producatorul accepta ca si normal un consum de 1l ulei la 1000 km", scris in cartea masinii.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2020, 12:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Urate-mi sunt situatiile astea…

Aaaaa, am observat ceva la mufe, garniturile alea mai mult incurca, fac clipsarea mai anevoioasa, si mai mult, am observat ca prin eliminare unii pini capata un plus de contact de cel putin 1mm.
In principiu ar trebui sa protejeze de umezeala, dar in conditiile in care eu le desfac cel putin odata pe luna, as descoperi aceasta problema, asa ca am eliminat aceste garnituri.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 150 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]