It is currently 27 Apr 2024, 12:48

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 150 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next
Author Message
PostPosted: 21 Mar 2020, 11:09 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Dupa 5700km am facut si primul schimb de ulei, nu am asteptat 10k pentru ca a fost un ulei de sacrificiu, dar a muncit, era negru, si cu noul ulei am sesizat un sunet estompat.
Din "stransura" de sombde lambda am dat la curatat 4, 2 de sus, 2 de jos, azi le-am schimbat pe cele de sus, alta Marie...
Pana la urma o sa cumpar unele noi ca sa elimin si problema asta.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2020, 11:48 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2017, 11:47
Posts: 26
Car: 156 2.0 JTS Ti
Location: Cluj
Salut, de curiozitate ce cantita de ulei manancal 1000km? Mersi

Sent from my Mi MIX 2S using Tapatalk



Top
   
PostPosted: 22 Mar 2020, 09:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
slyy Quote:
Salut, de curiozitate ce cantita de ulei manancal 1000km? Mersi

Sent from my Mi MIX 2S using Tapatalk
Buna intrebare.
In 5700km am completat cu 3,3l.
Teoretic e bine, practic am avut si drum de 250km cand a consumat 0,3l.
O sa monitorizez in continuare, ma gandesc ca s-a mai lasat motorul si daca rezolv si cu sondele, o sa reusesc sa ating parametrii normali.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2020, 15:16 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2017, 11:47
Posts: 26
Car: 156 2.0 JTS Ti
Location: Cluj
antonelcodreanu Quote:
slyy Quote:
Salut, de curiozitate ce cantita de ulei manancal 1000km? Mersi

Sent from my Mi MIX 2S using Tapatalk
Buna intrebare.
In 5700km am completat cu 3,3l.
Teoretic e bine, practic am avut si drum de 250km cand a consumat 0,3l.
O sa monitorizez in continuare, ma gandesc ca s-a mai lasat motorul si daca rezolv si cu sondele, o sa reusesc sa ating parametrii normali.
Deci in jur de 0.5-0.6 l/1000km? Nu foarte bun, dar am vazut exemple mai grave

Sent from my Mi MIX 2S using Tapatalk



Top
   
PostPosted: 23 Mar 2020, 22:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
In conditiile in care si in carte zice de un consum de 0.4l ulei la 1000km, nu ma mai ingrijorez.
Ma deranjeaza doar faptul ca daca la 55 umblu de placere, si reclama, cu 2l in portbagaj, la 56 trebuie sa umblu de nevoie.
Aia e! De cate ori fac plinul, verific si nivelul...

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2020, 19:03 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Se pare ca JTS-ul mănancă ceva ulei ,probabil o calci destul de tare ,pare destul de mult ,nu stiu dacă scade consumul cu alte marci de ulei , eu de cand am masina, am incercat doar 10w40 ,prima data Selenia Gold si de la al doilea schimb am pus doar Selenia 20K .

Nici cu motorul 2.0TS dupa mașină nu imi este rusine ,in 6000 km de cand am inlocuit garnitura de chiulasa si uleiul a consumat aproximativ 1,6 litri ,dar in cazul meu are o scuza ,scurgeri prin zona capacului in prima faza dar sa rezolvat si pierderi de ulei care se scurg pe cutie , acum chiar si fara aceste pierderi ,probabil tot ar consuma 0.5 litri de Selenia 20K la 6000km .


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2020, 00:10 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
O scurgere am si eu, dar e ceva nesemnificativ, adica nu gasesc pata sub masina.
Da, ma dau la masina, dar "in parametri", sa zicem.
Cat despre tipul de ulei, se recomanda 10w60, si eu bag doar Selenia.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2020, 18:17 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Si am facut-o si pe asta, am cumparat sonde noi.
Le-am si montat, am sesizat din prima un alt miros al noxelor, semn ca amestecul e altfel. O sa monitorizez fumul si consumul.
As fi vrut sa vad in ce parametri functioneaza, insa, am un tester, "de jucarie", ii zic eu, care din pacate nu-mi monitorizeaza decat sondele de pe un singur catalizator.


Attachments:
IMG_20200324_145816.jpg
IMG_20200324_145816.jpg [ 3.41 MiB | Viewed 2863 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 27 Mar 2020, 11:49 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 991
Location: Brasov
Miros va fi oricum :D ...comparativ cu alte motoare.

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2020, 14:01 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Tag Quote:
Miros va fi oricum :D ...comparativ cu alte motoare.
Macar sa fie miros de benzina, nu de ulei.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 22 May 2020, 21:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Acum vreo 2 saptamani un furtun de la AC a cedat chiar la iesirea din compresor.
Am gasit sh si astazi am zis sa le schimb.
Surubul de jos care fixeaza conducta in radiator mi-a dat dureri de cap, s-a rupt, chiar si asa, conducta nu se desfacea de radiator, asa ca...am cumparat unul nou.
Bara jos, inlocuit, maine poate reusesc si sa ii pun freon.
Si poate tot maine reusesc sa-i pun si gumele de vara, si sa-mi fac set de roti de vara, si set de roti de iarna, ca tocmai ce am cumparat 2 jante Ti, de fapt 3, dar una e cam ciufulita.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 24 May 2020, 12:23 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Summer time...


Attachments:
IMG_20200524_091229.jpg
IMG_20200524_091229.jpg [ 4.13 MiB | Viewed 2302 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 24 May 2020, 12:50 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Ce misto e, foarte tare forma sw pe 56, nu are cum sa nu iti placa


Top
   
PostPosted: 25 May 2020, 07:54 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
mugurel Quote:
Ce misto e, foarte tare forma sw pe 56, nu are cum sa nu iti placa
Inspiratie pentru Mercedes, cu Shooting Brake-urile ei...


Attachments:
IMG_20200525_074519.jpg
IMG_20200525_074519.jpg [ 198.57 KiB | Viewed 2249 times ]
IMG_20200525_074630.jpg
IMG_20200525_074630.jpg [ 231.64 KiB | Viewed 2249 times ]
IMG_20200525_074738.jpg
IMG_20200525_074738.jpg [ 206.47 KiB | Viewed 2249 times ]
IMG_20200525_074824.jpg
IMG_20200525_074824.jpg [ 212.52 KiB | Viewed 2249 times ]
IMG_20200525_074853.jpg
IMG_20200525_074853.jpg [ 339.33 KiB | Viewed 2249 times ]
IMG_20200525_080004.jpg
IMG_20200525_080004.jpg [ 122.37 KiB | Viewed 2245 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 26 Aug 2020, 22:32 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
In timp ce ma pregateam sufleteste de o revizie pe articulatii, de la un scartait insuportabil, de niste tampoane motor noi, ca sa mai scot din trepidatii, sambata dimineata, dintr-un act de gelozie, asta neagra a vazut ca am plimbat-o pe aia rosie, si a pufnit in Selespeed.
Asa ca, pornita fiind, in parcare, a tusit, si s-a oprit, si de atunci nu mai porneste.
Imi da eroare de Selespeed, si atat; fara becuri aprinse, check engine, erori, etc.
Deschid usa, porneste Selespeedul.
Am verificat relee, toate bune, contactele la fel, mufe, idem.
Cu contactul pus cutia schimba.
Motorul invarte, dar nu porneste.
Distributia e la locul ei.
Am scanteie, pompa de benzina functioneaza.
Sigur, am eu convingerea asta, e o cauza minora care provoaca o problema majora.
Astept un tester, ca al meu e de jucarie, care sa citeasca in stele.

Nu trageti in pianist, Selespeedul merge mai departe!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2020, 23:29 
Offline

Joined: 01 Jul 2018, 20:20
Posts: 35
Car: 156 JTS
Pentru trepidatii nu trebuie schimbati suportii motor, cel mai probabil e rupta, tocita bucsa in care se prinde bieleta anticuplu superioara. La a mea 156 JTS de acolo a fost, bieleta era intreaga. E pozitia 2 din imagine


Attachments:
159847366785439799366.jpg
159847366785439799366.jpg [ 7.74 MiB | Viewed 1985 times ]
Top
   
PostPosted: 27 Aug 2020, 00:02 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
antonelcodreanu Quote:
Motorul invarte, dar nu porneste.
Senzor vibrochen mai mult ca sigur. Se schimba pe sub masina.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2020, 01:01 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
tomi_alfa Quote:
antonelcodreanu Quote:
Motorul invarte, dar nu porneste.
Senzor vibrochen mai mult ca sigur. Se schimba pe sub masina.
Daca ar fi fost el, probabil se aprindea check engine.
Dar la mine se aprinde eroare de Selespeed.

Pentru ca mi-a fost la indemana, l-am si schimbat, dar degeaba.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2020, 07:11 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Cutia revine in P/N sau a ramas in viteza?
Scoate mufa de la pompa selespeed. Incearca sa pornesti fara ea, apoi cupleaza pompa la loc. Daca tot nu merge sa te pregatesti de o pompa noua.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2020, 09:26 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
nesquick Quote:
Cutia revine in P/N sau a ramas in viteza?
Scoate mufa de la pompa selespeed. Incearca sa pornesti fara ea, apoi cupleaza pompa la loc. Daca tot nu merge sa te pregatesti de o pompa noua.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Stii cum schimba?
1,2, N, R, tot, fara probleme.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2020, 10:15 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Uite ca mie nu mi-a aprins check engine si el era de vina. :)

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 10 Oct 2020, 16:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Rau si cu forumul asta, asa mi-am dat seama ca a trecut mai bine de o luna de cand nu a vrut sa mai porneasca...
In fine, de ieri e iar pe strada, ruleaza.
Pana la urma a fost pompa de benzina de vina, trimitea dar nu cum trebuie.
Asadar, am schimbat-o.
Senzorul de temperatura, cel nou, nu a fost ok, pornea ventilatorul de cand puneam contactul, stingeam eroarea, nu mai pornea ventilatorul, decat treapta 2, si tot asa, asa ca am luat alt senzor, care se pare ca e ok.
S-au schimbat si articulatiile, am facut si geometria.
Ieri a luat si ITP-ul, nu fara "peripetii" ca au blocat cei de la RAR masina. Noroc ca e in mintile ei.

Asa e cand ai cu cine...Tzzivii.

PS: 8000 km intr-un an.


Attachments:
IMG_20201010_115054.jpg
IMG_20201010_115054.jpg [ 3.93 MiB | Viewed 1654 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 11 Oct 2020, 15:17 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
De duminica...
Am uitat sa spun, dar a primit si o recalibrare.
Schimba si ruleaza excelent!


Attachments:
IMG_20201011_114436.jpg
IMG_20201011_114436.jpg [ 5.27 MiB | Viewed 1612 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 28 Oct 2020, 19:07 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
In week-end am parcurs vreo 600 km; la intoarcere, de la Brasov la Bucuresti, pe DN1, a trebuit sa merg batraneste ca am avut un pasager patruped, cu rau de masina, am folosit cc-ul la greu, asa am putut remarca un consum de 6.1 la 103 pe ora.
Ideea e alta: nu a (mai) consumat ulei!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2020, 19:10 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2017, 11:47
Posts: 26
Car: 156 2.0 JTS Ti
Location: Cluj
antonelcodreanu Quote:
In week-end am parcurs vreo 600 km; la intoarcere, de la Brasov la Bucuresti, pe DN1, a trebuit sa merg batraneste ca am avut un pasager patruped, cu rau de masina, am folosit cc-ul la greu, asa am putut remarca un consum de 6.1 la 103 pe ora.
Ideea e alta: nu a (mai) consumat ulei!
Woa, n-am reusit mai putin de 7.2 niciodata... Si asta cred ca o singura data. Bine asa zicea masina, dar stiu ca minte jumate de litri in minus. Ce inseamna ca nu amai consumat ulei? Adica in acest stil de condus?

Sent from my Mi MIX 2S using Tapatalk



Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 150 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]