It is currently 27 Apr 2024, 16:52

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 150 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6
Author Message
PostPosted: 28 Oct 2020, 23:28 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
Daca nu "te dai la ea" nu consuma. Nici ulei nici benzină.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 15 Nov 2020, 14:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Idem 155...


Attachments:
IMG_20201114_070341.jpg
IMG_20201114_070341.jpg [ 505.81 KiB | Viewed 3108 times ]
IMG_20201114_070319.jpg
IMG_20201114_070319.jpg [ 314.5 KiB | Viewed 3108 times ]
IMG_20201114_070257.jpg
IMG_20201114_070257.jpg [ 451.55 KiB | Viewed 3108 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 09 Apr 2021, 20:55 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Cand am luat masina, avea scut la motor, dar am renuntat la el pentru ca am eu piticii cu caldura in compartimentul motor.
Nu mi-am dat seama ca spirala de racire servo e pozitionata asa de prost, si ca de fapt scutul o protejeaza cat de cat.
In ultima vreme a dat semne ca imi va ceda o conducta de servo.
Pic, pic, dar riscam sa faca poc, asa ca astazi si-a facut timp Tzzivii, si le-a shimbat.
Daca tot a ajuns la el, a schimbat si uleiul.
In ultimul an am facut doar 4000km, dar uleiul arata ca vai de el.
JTS :thumbdown:
TS :peace:

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2021, 16:10 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
2 ani de cand ruleaza in Romania.
Astazi a facut 270k km, adica cca.12500 km...


Attachments:
IMG_20210714_121620.jpg
IMG_20210714_121620.jpg [ 4.21 MiB | Viewed 2809 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 15 Jul 2021, 08:38 
Online
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
La cât mai mulți, fără probleme!
Cât de bine arată... :clapping: Facelift-ul are farmecul lui, dar eu l-am perceput tot timpul ca un model distinct, nu ca un "upgrade" al aceluiași. Două chipuri, două iubiri diferite.
P.s.: poza justifică absența din ultima vreme de lângă soră-sa, roșcata. :peace:


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2021, 15:00 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Mustafa Quote:
La cât mai mulți, fără probleme!
Cât de bine arată... :clapping: Facelift-ul are farmecul lui, dar eu l-am perceput tot timpul ca un model distinct, nu ca un "upgrade" al aceluiași. Două chipuri, două iubiri diferite.
P.s.: poza justifică absența din ultima vreme de lângă soră-sa, roșcata. :peace:
Merci, merci!
Probabil treci pe acolo in zilele cu sot, de asta vezi doar 55-ul...

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2021, 09:50 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Cand am luat masina avea o baterie care la cum arata am avut impresia ca ma va lasa oricand.
La pornirea avea si o ezitare.
Saptamana trecuta a cedat; bine ca nu s-a intamplat cat am fost cu ea in concediu, ca ar fi trebuit sa cumpar ce gaseam.
Am cautat dupa pofta mea si am gasit Banner cu amperaj 77 si curent de pornire 700A, la super pret, asa ca nu am ezitat.
Alt comportament...

In alta ordine de idei, m-am incumetat si am plecat la un traseu de vreo 1500km. Inima, cat un purice. Mizeria aia de conducta de deasupra evacuarii picura, o am luata vreau sa o schimb, dar as vrea sa ii fac o protectie de aluminiu; ma gandeam ca cedeaza, dar a rezistat.
Am umplut portbagajul cu toate lichidele; 2 litri de ulei. Am plecat din Bucuresti pe A1, si am oprit la Craiova. Mi-a dat maxim, a consumat 200ml de ulei. Se pare ca nu-i place autostrada de loc. Culmea e ca in restul de 1200km a mai consumat un pic peste 200ml, dar nu am mai avut portiuni de 100km de mers constant cu peste 130km/h.
In depasiri face fata cu brio, schimba cum trebuie, am vazut ca trece fara ezitare din 5 in 3.
A facut fata si la drumuri deloc ok.
La intoarcere am avut ghinionul sa stau 2 ore blocat pe un pod in plin soare, ma gandeam ca voi da testul de toleranta, piele neagra, masina neagra, dar clima e ce trebuie, si folia de pe geamuri chiar isi face treaba.
E o masina veche, despre care vorbesc ca si cum ar fi noua, dar clar nu e depasita.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2021, 09:55 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Si poze...


Attachments:
IMG_20210729_073553.jpg
IMG_20210729_073553.jpg [ 7.09 MiB | Viewed 2651 times ]
IMG_20210724_100010.jpg
IMG_20210724_100010.jpg [ 6.63 MiB | Viewed 2651 times ]
IMG_20210728_104746.jpg
IMG_20210728_104746.jpg [ 6.22 MiB | Viewed 2651 times ]
IMG_20210719_084758.jpg
IMG_20210719_084758.jpg [ 5.47 MiB | Viewed 2651 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 29 Jul 2021, 10:03 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Injectie directa de benzina si cutie robotizata, suspensie cu brate suprapuse pe fata si multilink pe spate, nu e nimic depasit la ea. :naughty:

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2021, 10:07 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Valak Quote:
Injectie directa de benzina si cutie robotizata, suspensie cu brate suprapuse pe fata si multilink pe spate, nu e nimic depasit la ea. :naughty:
Corect!

Mama ei de injectie, cam 30 de secunde spre un minut, imediat dupa pornire are niste detonari...
Banui ca sunt injectoarele, am in vedere sa le cumpar, ca doar ele au mai ramas neschimbate.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2021, 10:10 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 991
Location: Brasov
156 SW FL+TI imi place mult, nu o vinzi? :lol:

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2021, 10:34 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Tag Quote:
156 SW FL+TI imi place mult, nu o vinzi? :lol:
Da, combinatia (SW FL TI) este de mare efect.
Mai ai putina rabdare, sa fie totul nou pe ea.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2021, 10:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Ma enerveaza vorba asta, dar cand esti prost de mic, cand esti mare doar te joci...
Am parcat in dreapta unei dube, cand a plecat nu s-a mai uitat in oglinda si a virat dreapta, prin mine, noroc ca avea un mare bandou de plastic, noroc ca nu eram cu 55-ul.
Nu suntem deloc pe drumul cel bun...


Attachments:
IMG_20210812_112339.jpg
IMG_20210812_112339.jpg [ 5.74 MiB | Viewed 2523 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 23 Aug 2021, 13:02 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Azi am primit si injectoarele. (Uha!)
Masina va trece si pe la vopsitor, o sa vad la fata locului daca va fi o vopsire integrala sau doar 3-4 elemente.
Tot odata, voi schimba si conducta aia de apa care umezeste pe la imbinatura, si voi incerca sa inovez o alta protectie la evacuare.

Cu ocazia asta voi trage si linie...


Attachments:
IMG_20210823_125516.jpg
IMG_20210823_125516.jpg [ 6.51 MiB | Viewed 2388 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 27 Sep 2021, 08:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Sambata trecuta mi-am facut curaj si am schimbat conducta de apa, noua e prohibitiva, asa ca am procurat una sh, careia i-am refacut partile de imbinare, cu gandul ca va fi ok.
Cea pe care am dat-o jos era rascoapta, si o voi folosi ca matrita pentru o manufactura.
Si pentru ca tot era data jos, si pentru ca problema e de fapt pozitionarea conductei exact peste evacuare la mai putin de 5mm, m-am gandit sa fac o protectie, din tabla de aluminiu.
Dupa 4 ore de munca si chin, dupa ce era montata, mi-am dat seama ca mai rau am facut, asa ca am comandat alt material, din clingherit.
Acum pare alta treaba...


Attachments:
IMG_20210918_131702.jpg
IMG_20210918_131702.jpg [ 6.87 MiB | Viewed 2240 times ]
IMG-20210924-WA0005.jpeg
IMG-20210924-WA0005.jpeg [ 2.02 MiB | Viewed 2240 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 17 Oct 2021, 19:31 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Saptamana trecuta i-am facut ITP-ul. Un proiector m-a facut de ras, asa ca o sa le fac de petrecanie. Franele si noxele sunt insa laudabile. Asadar m-am agitat degeaba cu injectoarele. Vor ramane in portbagaj, sau le voi vinde.
Intre timp insa, intr-o dimineata, am gasit balta de antigel sub masina, semn ca noua conducta nu e ok. Am vazut si unde era problema, la imbinarea cu blocul.
Am desfacut-o si am constatat ca garnitura era ineficienta, si ca suprafata de contact nu era plana si ghidurile o tineau distantata si stramba.
Am refacut suprafata, am aruncat garnitura, am bagat doar silicon, am remontat-o, acum sper sa fie ok, nu de alta, dar mai mult pierd antigel tot desfacand si remontand decat timp.


Attachments:
IMG_20211008_162827.jpg
IMG_20211008_162827.jpg [ 7.2 MiB | Viewed 2071 times ]
IMG_20211015_184221.jpg
IMG_20211015_184221.jpg [ 5.88 MiB | Viewed 2071 times ]
IMG_20211015_184244.jpg
IMG_20211015_184244.jpg [ 5.7 MiB | Viewed 2071 times ]
IMG-20211015-WA0024.jpeg
IMG-20211015-WA0024.jpeg [ 1.65 MiB | Viewed 2071 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 25 Apr 2023, 23:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Acum 2-3 saptamani am vrut sa opresc la o trecere de pietoni si oprit am ramas. Am zis eu: ambreiajul. Daca la manuala mai faci un artificiu, la Selespeed nu merge, am pus umarul in stalp am urcat-o pe trotuar si am inceput cu telefoanele: Bolt, Tzzivii, platforma, nu mai stiu ordinea exacta.
Astazi am luat masina de la Tzzivii, e alta...
Daca tot a fost la el pentru ambreiaj am schimbat si injectoarele si uleiul din motor.
Si pana la urma nu a fost numai ambreiajul, s-a rupt un brat de la furca, si pentru ca era desfacut pe acolo s-au mai schimbat si simeringurile si uleiul in cutie.
Daca e cineva interesat de cum poate fi un jts Selespeed in mintile lui, gaseste la mine...

PS: Pana la interventia de acum nu am mai facut mare lucru la masina, am facut o revizie la etrierii spate cu schimb de placute, o verificare la evacuare, am curatat toata podeaua si i-am dat o mana de maglavais; circul aproape zilnic cu masina si chiar imi place.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 26 Apr 2023, 08:57 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 17:45
Posts: 417
Car: Focus ST, Alfa GT
Location: Bucuresti
Abia mi-am condus fostul GT și da..concluzia este că mașinile acestea ar fi trebuit să vină toate cu selespeed din fabrică! Chiar dacă poate fi problematică, această cutie robotizată rafinează mașina radical! Cine susține că manuala este ce trebuie, sigur nu a condus selespeed! Mi-ar plăcea să văd cum se simte una pusă la punct 100% :D

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2005 Rosso Alfa 165 cp
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2007 Nero Carbonio 165 cp
Focus ST 2.5 turbo 2006 225 cp(volvo T5 inside)
Opel Astra J GTC OPC 2.0 turbo 280 cp
ex: Alfa Romeo Brera 2006 2.4 JTDm 200 cp
ex: Alfa Romeo 159 2006 3.2 JTS v6 Q4 260 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD 150 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 2.0 JTS Selespeed 165 cp


Top
   
PostPosted: 03 May 2023, 10:54 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
De cand cu noile injectoare au disparut erorile de misfire. Probabil si consumul de carburant va fi altul, si mai mult ca sigur si consumul de ulei.
Si cand ma gandesc ca injectoarele au stat aproape 2 ani in portbagaj...


Attachments:
IMG_20230430_095307.jpg
IMG_20230430_095307.jpg [ 2.47 MiB | Viewed 980 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 09 Sep 2023, 16:23 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Ce bun e forumul asta, asa am realizat ca acum 2 ani am schimbat conducta aia proasta, de apa. Era sh, asa ca am gandit ca anul viitor, cand voi face distributia sa o schimb cu una noua. Am luat-o, era pusa bine; a trebuit sa o desfac mai devreme, saptamana trecuta conducta de pe masina a cedat, a dat ceva semne deci nu m-a lasat in drum; astazi am inlocuit-o, a facut o gaurica chiar in dreptul evacuarii, langa joja.


Attachments:
IMG-20230909-WA0002.jpeg
IMG-20230909-WA0002.jpeg [ 2.12 MiB | Viewed 738 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 09 Sep 2023, 23:41 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Imputita aia de conducta mi-a crapat tot pe langa joja si mie anul asta. :censored: La TS e aluminiu. Le statea in gat sa puna acelasi material!

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2023, 07:16 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
9000km in 2 ani...


Attachments:
IMG_20230912_211317.jpg
IMG_20230912_211317.jpg [ 5.13 MiB | Viewed 640 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 13 Sep 2023, 19:45 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 554
Car: 932
Location: Bucuresti
antonelcodreanu Quote:
9000km in 2 ani...
Foarte putin. Oricum, la cat mai multi fara incidente si suparari. :wave:

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts


Top
   
PostPosted: 31 Oct 2023, 14:21 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
In ultima perioada am observat ceva probleme la schimbatul vitezelor, initial din 1 in 2, ca mai apoi din 2 in 3.
La un moment dat a schimbat din 5 in 3 fara sa mai treaca prin 4, desi nu a fost o franare, ci doar o incetinire.

Am zis sa-i fac o recalibrare, doar ca intr-o dupa amiaza mi-am facut timp si am demufat toate mufele la care am avut acces in compartimentul motor, le-am mufat la loc, am pornit-o, am sters toate erorile, si apoi mi-am amintit ca am citit candva de o "magie", 10 secunde tinute apasate padelele, am facut-o de 2 ori, mi-a aparut semnul de la Selespeed intermitent, si sunetul specific, deci o comanda a fost preluata.

La primul drum am crezut ca e vreun efect placebo, dar de o saptamana functioneaza perfect, nu cred sa fi functionat asa de bine, de cand e la mine.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2023, 15:26 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Fix 5 ani, 23k km...


Attachments:
IMG_20231128_155126.jpg
IMG_20231128_155126.jpg [ 4.57 MiB | Viewed 322 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 150 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]