It is currently 08 May 2024, 17:01

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 04 Feb 2018, 05:30 
Offline
User avatar

Joined: 10 Dec 2009, 21:42
Posts: 164
Car: Alfa Romeo 159 2.0
Location: Tg. Lapus ; Maramures
Salut tuturor
De o buna perioada de vreme ma confrunt cu o problema la care nu reusesc sa-i dau de capat.
Treaba e in felul urmator.... am o bataie in partea dreapta foarte puternica darcare nu este permanenta si constata, uneori apare chiar si la rularea pe asfalt perfect drept iar alteori nu apare oricat de denivelat ar fi drumul, la virajele spre stanga apare bataia si un scrasnit care se aude ca e produs de ceva in miscare de rotatie, acelas scrasnet se aude si dupa franare.
Am schimbat pe masina tot ce se putea schimba pe partea de fata, bratele inferioare si superioare, cap bara si bieleta directie, bieleta antiruliu, amortizor si flansa amortizor, bucsi bara stabilizare, placute frana, bucsile si ghidajele de la etrier, rulment roata.... deci tot, bataia nu dispare si este asemanatoare cu bataia bucsilor de la bara de stabilizare doar ca mult mai puternica.

A mai intampinat cineva o problema asemanatoare sau are cineva o idee ce ar putea sa fie?

Am uitat sa mentionez ca jugul a fost verificat sa nu aiba cumva suruburile desfacute!

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 JTDM
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Alfa Romeo 155 1.8 TS


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2018, 09:04 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7047
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
la bratele inferioare ai schimbat bratul cu totul sau doar bucsile? ce brate ai pus(brand)?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2018, 10:03 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
@nesquick are dreptate,depinde si ce brand ai pus.la primul gt(dupa ce l-am cumparat) m-am uitat la 100 de lei si am pus un brat ieftin.dupa 5k km deja batea.la fel sa intamplat cu flansele din capul amortizoarelor.cumparasem 2 amortizoare si 2 flanse kyb,amortizoarele au fost foarte bune dar flansele nu.crapase rau cauciucul,noroc ca le pastrasem pe cele oem care probabil sunt si acum pe masina.
parerea mea este sa verifici din nou tot pe partea dreapta,inclusiv planetara

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2018, 10:13 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3158
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Daca ai schimbat toate astea, schimba si planetara cu tot cu cap, sa stii o treaba.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2018, 10:55 
Offline
User avatar

Joined: 10 Dec 2009, 21:42
Posts: 164
Car: Alfa Romeo 159 2.0
Location: Tg. Lapus ; Maramures
Brațele inferioare TRW, cele superioare Lemforder, amortizor Bilstein, rulment roata SNR, bielete antoruliu, bielete directie si capete de bara toate TRW, cap planetară si spre roata si spre planetară intermediară Spidan , bucsile de la bara de stabilizare Moog pentru ca tot de acelea avusem si înainte, flanșă amortizor Lemforder....chiar nu am pus chinezarii, lucrez la piese auto si cunosc foarte bine diferenta.
Acum am comandat si suportul motor de pe partea dreaptă în ideea că poate e defect si înclina motorul la virajele spre stanga schimbând poziția planetarei si produce acel scrâșnet la viraj.
Nu vad de ce as schimba planetara cu totul cand ambele capete sunt noi .

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 JTDM
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Alfa Romeo 155 1.8 TS


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2018, 13:36 
Offline
User avatar

Joined: 03 Sep 2012, 17:53
Posts: 21
Car: 159 2.0 ti
Location: Bucale
Mai verifica si suruburile care strang bascula inferioara de cadrul motor. Asa am patit eu. Dupa trei luni si multi nervi am descoperit ca un surub mancase un pic din filetul din suportul de aluminiu care strange bucsa. Din cauza asta la franare, la pornirea de pe loc, etc. trosnea ceva pe fata d3 ziceai ca se rupe masina. Merita verificat.


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2018, 16:35 
Offline
User avatar

Joined: 10 Dec 2009, 21:42
Posts: 164
Car: Alfa Romeo 159 2.0
Location: Tg. Lapus ; Maramures
Voi mai verifica inca odata acele șuruburi, idea este ca nu e doar bătaia, mai este si acel scrâșnet la frânare și viraje la stânga exact cum ar fi niste plăcuțe uzate la maxim.... discurile au aproximativ 10 mii kilometri...placutele sunt noi, schimbate de două zile ca sa elimin si varianta ca ar fi ele de vina, cele date jos erau cu 1 mm mai subtiri ca cele noi, plăcuțele si discurile sunt Brembo, si fața si spate.

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 JTDM
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Alfa Romeo 155 1.8 TS


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2018, 21:45 
Offline

Joined: 23 Apr 2017, 20:55
Posts: 21
Car: ALFA ROMEO 156 FL
Location: Craiova
daca lovitura apare cand iei viraj stanga maxim si uneori pe drum drept asa cum spui tu schimba capul de planetara cu tot cu burduf....si nu uita sai bagi vaselina speciala cat cuprinde pt ca de multe ori de aceea apare uzura. imbatraneste burduful crapa ( sau se rupe de multe ori ) si iti intra nisip acolo si papa nu mai ai ce face decat sa schimbi. succes si nu uita sa adaugi aici cand rezovi problema.


Top
   
PostPosted: 05 Feb 2018, 04:56 
Offline
User avatar

Joined: 10 Dec 2009, 21:42
Posts: 164
Car: Alfa Romeo 159 2.0
Location: Tg. Lapus ; Maramures
La planetara au fost schimbate ambele capete si cel din spre roata si cel din spre planetara intermediara asa cum am mentionat, vaselina am pus mai multa si exact de care trebuie, ambele capete sunt Spidan, nu am pus ceva ieftin, coincidenta ar fi prea mare sa fi pus un cap de planetara cu acelasi defect..... efectiv am schimbat tot, iar bataia nu a disparut!
Ce este ciudat e faptul ca bataia a aparut dupa ce masina a stat efectiv fiind la vopsit aproximativ trei saptamani, asta era prin luna octombrie....de atunci am tot schimbat pe fata si spate tot ce se putea schimba in speranta ca va disparea bataia.
Am urcat-o pe elevator de atunci de zeci de ori la garajul unui prieten, am verificat tot pana la ultimul surub, iar sambata am hotarat sa schimb si rulmentul cu toate ca roata nu avea joc pe ideea ca poate bate acela iar la viraje se inclina roata din rulment si freaca in etrier.

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 JTDM
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Alfa Romeo 155 1.8 TS


Top
   
PostPosted: 05 Feb 2018, 14:20 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 271
Location: Bucuresti
Ai verificat sa nu ai joc in bucsa casetei de directie?

_________________
1994 Volvo 850 T5 2.0
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 05 Feb 2018, 16:19 
Offline
User avatar

Joined: 10 Dec 2009, 21:42
Posts: 164
Car: Alfa Romeo 159 2.0
Location: Tg. Lapus ; Maramures
Bucsa de la caseta sincer nu am verificat-o intrucat nu putea produce acel huruit pe viraj si in franare in mod logic, dar maine cand imi ajunge tamponul motor de pe dreapta o voi verifica si pe aceea in ideea ca poate bataia e dintr-un loc si huruitul din altul!

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 JTDM
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Alfa Romeo 155 1.8 TS


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2018, 05:18 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Ai folosit aceeasi piulita la planetara sau piulita noua si blocata?
Intreb pentru ca eu am avut surpriza cu "desteptii" de mecanici care mi-au pus piulita veche au strans-o la punctul initial si au rebatut acolo, doar ca s-a rupt si m-am trezit cu roata libera. Aveam discuri cu striatii si numai in viraj se auzea cum discul atingea in suportul etrierului. :bash:
P.S. Fiind pe dreapta, planetara e conectata la o prelungire. Vezi cum e rulmentul de pe suportul motorului. Sa nu cumva sa fie de acolo vibratia.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2018, 07:20 
Offline
User avatar

Joined: 10 Dec 2009, 21:42
Posts: 164
Car: Alfa Romeo 159 2.0
Location: Tg. Lapus ; Maramures
Respectiva piulita a fost schimbata de doua ori cu una noua, odata cand am schimbat capul de planetara, am pus cea noua si odata acum sambata cand am schimbat rulmentul, am pus iarasi noua, pe cea primita in setul de la rulment, ambele le-am batut bine in acel canal, chiar sambata mi-a dat putina bataia de cap sa o pot desface sa schimb rulmentul.
Rulmentul de la planetara intermediara a fost verificat, a fost primul la care mi-a sarit gandul, l-am verificat si cand era data jos planetara si nu are joc deloc.
ieri am dus masina la un stand ITP sa vad daca apar jocuri undeva cand o misca ei pe stand....nimic, si nici o bataie, tipului de acolo nu-i venea sa creada ca bate ceva la masina asta, dupa ce i-am zis sa faca cateva ture cu ea a zis ca asa ceva nu se poate si nu isi poate explica cum e posibil sa bata ceva asa tare fara sa aiba jocuri nicaieri.

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 JTDM
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Alfa Romeo 155 1.8 TS


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2018, 09:03 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
dupa cum am spus si mai sus probabil bate flansa amortizorului in oala,sau nu este bine stransa...am pus pe spate un amortizor cu filetul stricat si nu am reusit sa strang flansa.de la Buzau la Braila mi-a facut capul tandari....

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2018, 10:00 
Offline
User avatar

Joined: 10 Dec 2009, 21:42
Posts: 164
Car: Alfa Romeo 159 2.0
Location: Tg. Lapus ; Maramures
Flansele sunt noi, au fost flanse Kayaba care erau putin crapate, le-am inlocuit cu Lemforder de aproximativ doua saptamani, dupa doua-trei zile am pus din nou cheia pe ele si am mai strans amortizorul aproximativ doua filete, iar scrsnetul nu poate aparea din flanse, e produs de miscarea de rotatie si apare pe viraje la stanga cand greutatea se inclina pe partea dreapta si pe franare exact cum ar fi niste placute uzate la maxim de ar freca partea metalica in discul de frana, doar ca placutele sunt noi.
Am luat in considerare si jocul placutei in suportul de etrier, lucru care este exclus intrucat la franare cand etrierul strange placutele ar disparea bataia si ar ramane doar sunetul de frecare, in schimb pe franare si sunetul de frecare si bataia apar deodata.
Astazi schimb si tamponul motor de pe partea dreapta, pentru a elimina si posibila inclinatie a motorului la viraje si franare si posibila atingere a planetarei in jug.

P.S. Partea amuzanta, daca poate exista una dupa atata bataie de cap si nervi e ca am un vecin de scara cu in 156 JTD care are aceeasi problema doar ca la el bataia e pe partea stanga si nu e insotita inca de huruit, cum nici la mine nu a fost la inceput, la fel a schimbat si el tot ce se putea schimba si bataia e tot acolo..... zici ca si-a bagat dracu coada in Alfele din blocul meu! :D :D :D

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 JTDM
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Alfa Romeo 155 1.8 TS


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2018, 10:32 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
daca freaca undeva nu ar trebui sa se vada?oare este posibil sa atinga roata/janta de fuzeta?dar s-ar vedea....este posibil sa fie si fuzeta stramba ori janta..este cam dubios..

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2018, 10:40 
Offline
User avatar

Joined: 10 Dec 2009, 21:42
Posts: 164
Car: Alfa Romeo 159 2.0
Location: Tg. Lapus ; Maramures
Este cat se poate de dubios, efectiv ma dispera pentru ca de atata timp nu gasesc nimic....la fuzeta indoita nu m-am gandit e adevarat, dar nici urme de frecare nu am gasit nicaieri....adevarul e ca la geanta am omis sa ma uit sa vad daca nu cumva chiar in geanta freaca, am exclus varianta asta pentru ca pozitia rotii fata de fuzeta ramane aceeasi si ar freca tot timpul.

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 JTDM
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Alfa Romeo 155 1.8 TS


Top
   
PostPosted: 06 Feb 2018, 21:05 
Offline
User avatar

Joined: 10 Dec 2009, 21:42
Posts: 164
Car: Alfa Romeo 159 2.0
Location: Tg. Lapus ; Maramures
Astăzi asa cum am spus am schimbat si tampoanele la motor, unul singur se putea spune ca era distrus de tot, cel din dreapta de sus, dar am descoperit ca cele patru șuruburi care tin rulmentul in fuzeta erau usor slăbite de sâmbătă, probabil ca nu le-am strâns suficient....
Ideea e ca dupa schimbarea tampoanelor si strângerea celor patru șuruburi de la rulment bătaia si huruitul au dispărut.... ce imi este ciuda e faptul că nu pot trage o concluzie clara care a fost cauza găsind cele patru șuruburi desfacute, dar înclin să cred că problema a fost totuși din rulment ajutat cât de cât și de tamponul din dreapta sus.
Dar pana la urma important este ca am scapat de bătaia care efectiv ma înnebunit atâta vreme.

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 JTDM
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Alfa Romeo 155 1.8 TS


Top
   
PostPosted: 06 May 2018, 06:39 
Offline
User avatar

Joined: 10 Dec 2009, 21:42
Posts: 164
Car: Alfa Romeo 159 2.0
Location: Tg. Lapus ; Maramures
Salutare tuturor.....
Postez din nou la acest topic intrucat bataia pe partea dreapta a reaparut, intrucat data trecuta dupa schimbarea rulmentului chiar daca nu am tras o concluzie clara ca el ar fi fost de vina, am schimbat rulmentul, atunci am pus unul SNR iar ieri unul SKF, bataia este tot acolo, cum spuneam si atunci apare in special pe viraje la stanga chiar daca drumul nu are denivelari, pe viraje dreapta orice denivelare ar fi nu bate nimic, bataia este la fel de intensa si la 5 km/h si la 100 km/h....nu este direct proportionala cu denivelarile, la mersul inapoi si viraj dreapta scrasneste.
Unica concluzie pe care am tras-o este ca bataia a aparut si atunci si acum dupa ce masina a stat o buna perioada de timp suspendata de partea din fata, data trecuta masina a fost la vopsit iar acum am inlocuit motorul.....

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 JTDM
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Alfa Romeo 155 1.8 TS


Top
   
PostPosted: 06 May 2018, 07:27 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7047
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Salut, planetară?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 06 May 2018, 13:21 
Offline
User avatar

Joined: 10 Dec 2009, 21:42
Posts: 164
Car: Alfa Romeo 159 2.0
Location: Tg. Lapus ; Maramures
Chiar habar nu mai am ce sa verific ... capul de planetară a fost înlocuit cand am avut aceeași problemă cu ceva timp în urmă si bătaia nu a dispărut..... cum spuneam si atunci ar fi prea mare coincidenta sa fi pus si capul de planetară de la roata si cel dinspre planetara intermediară cu acelasi defect de nou în special ca am pus marca Spidan..... iar rulmentul de la intermediară a fost înlocuit cu unul nou cand am inlocuit motorul.

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 JTDM
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Alfa Romeo 155 1.8 TS


Top
   
PostPosted: 06 May 2018, 17:41 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7047
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Flansele de la amortizor sunt strânse bine?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 06 May 2018, 18:25 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Pariez ca ceva nu e strans bine. Ia la mana si desfa toate suruburile si piulitele si strange-le la loc pe rand. Suruburile de la furca de la amortizor strange-le cu arcul presat, adica daca esti pe elevator pune un cric pentru cutie de viteze sub pivotul bratului de jos cu un lemn si preseaza arcul pana cand e aproximativ la nivelul normal de rulare si strange surubul. Atentie sa nu cada masina de pe elevator!
De multe ori daca acel surub nu e strans in pozitia asta, face galagie.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 07 May 2018, 06:34 
Offline
User avatar

Joined: 10 Dec 2009, 21:42
Posts: 164
Car: Alfa Romeo 159 2.0
Location: Tg. Lapus ; Maramures
Ieri dupa ce am iesit la un drum mai lung putin sa o pot testa am observat mai multe lucruri care ma duc cu gandul la planetara.
Spre exemplu la viraje spre stanga se aude ca scrsneste ceva la roata, daca am calcat pedala ambreiajului ca roata sa mearga libera scrasnetul dispare.
Bataia cum ziceam nu este direct proportionala cu denivelarile, plus ca bate in viraje si pe drum perfect drept, iar pe denivelari daca lovesc o denivelare bate de 3-4 ori
iar la cat de puternic se aude ma gandesc sa nu aiba planetara un joc axial atat de mare incat sa loveasca in capul de planetara.
Partea ciudata este ca aceste batai au aparut dupa ce masina a stationat mult timp, iar daca in cazul schimbarii motorului s-a lucrat la planetara cand a fost la vopsit nu s-a lucrat nici macar la un surub, a stat suspendata de fata cat s-a curatat pe sub aripi si s-a dat cu izolant.

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 JTDM
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
Alfa Romeo 155 1.8 TS


Top
   
PostPosted: 07 May 2018, 07:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Urca masina pe elevator, porneste si baga in viteza si accelereaza nitel in a 3-a, miscand de volan. Nu uita sa dai ASR OFF. Vei vedea imediat daca e planetara.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]