It is currently 08 May 2024, 13:47

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: 29 Oct 2017, 19:49 
Offline

Joined: 22 Oct 2017, 11:54
Posts: 7
Car: Alfa Romeo 156 ts
Buna ziua

Am o problema cu masina mea.Este vorba de o Alfa Romeo 156,2.0 twin spark 155 cp din 2000.De ceva vreme cand o pornesc nu sta la relati ale fluctuatii intense si nu se tureaza.Adica daca apas uspr pe acceleratie se tureaza pana la 7000 dar adaca o calc dintr-una merge pana la 3500-4000 si acolo parca se inneaca.Problema persista si dupa ce am schimbat bujiile.Prima data cand motorul e rece si o pornesc nu sta mai deloc la relati si daca incerc sa il turez mai ca moare...Ce poate fi...bobine ori Lamda.Dati-mi va rog o parere.In rest sunt foarte multumit de Alfa mea


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2017, 19:50 
Offline

Joined: 22 Oct 2017, 11:54
Posts: 7
Car: Alfa Romeo 156 ts
Scuze de anumite cuvinte din postare dar telefonul e de vina.ma corecteaza fara sa vreau


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2017, 20:37 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2705
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Ar putea fi debitmetrul de aer. Scoate mufa de la acesta si vezi cum se comporta.

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2017, 20:47 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Sau trage aer fals. Verifica tubul de cauciuc dintre clapeta si debitmetru.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2017, 22:10 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2015, 13:43
Posts: 50
Car: Jeep Wrangler
posibil sa ai mai multe probleme acolo... aia cu pornirea la rece o am si eu uneori, mie pe diagnoza imi arata sonda lambda.

_________________
Alfa Romeo 147, 1.6 TS, 105CP
Jeep Wrangler Sport 2.5 147CP


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2017, 21:32 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Si eu am acest motor pe 166 din accelasi an, singura data cand nu se accelera a fost cand mecanicul care a schimbat cutia de viteze a uitat sa bage mufa de la debitmetru , vroaim sa ies din service,noroc ca am turat-o putin la relanti, apasam acceleratia si mai mult de 4000 de ture nu se ducea si asta cu pedala apasată la maxim, dupa ce sa pus mufa la loc si-a revenit.
Atunci cand fluctua mult relantiul si dadea sa se opreasca motorul , a fost din vina mea , umblam pe la furtunele injectoarelor de GPL care duceau gazul in admisie si uitam sa bag unul la loc si cand porneam tragea aer fals pe la galerie, trebuia sa apas acceleratia sa nu se opreasca motorul.
La un timp dupa ce am cumparat masina imi facea figuri in sensul ca fluctua relantiul si mai avea si prostul obicei sa se opreasca in special cand incetineam la sensurile giratorii( o scoteam pe liber ) dupa ce am dat din Multiecuscan o resetare a clapetei de acceleratie si-a revenit pe partea asta si nu se mai subtura motorul deodata incat sa se opreasca.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: mihaiz and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]