It is currently 14 May 2024, 22:44

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
PostPosted: 25 Sep 2017, 10:22 
Offline

Joined: 10 Sep 2017, 00:13
Posts: 22
Car: alfa romeo 156
    Salutare tuturor.detin o alfa 156 motor 1.9 jtd de ieri ma confrunt cu o problema.imi sta becul de la ulei aprins cand masina sta la relanti.cand o turez putin peste 1000 rmp martoru de la ulei se stinge.ce ar putea sa aibe?uni miau spus ca e pompa.altii miau spus ca e senzoru de presiune.ma poate lamuri careva cu asta.


    Top
       
    PostPosted: 25 Sep 2017, 10:54 
    Offline
    User avatar

    Joined: 10 Oct 2008, 20:12
    Posts: 4304
    Car: Alfa Romeo GT BL
    Location: 47.1528378,27.588692
    Pompa îți spun si eu. Presiunea creste sau scade odată cu turația.

    _________________
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS
    EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
    EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


    Top
       
    PostPosted: 25 Sep 2017, 11:09 
    Offline

    Joined: 10 Sep 2017, 00:13
    Posts: 22
    Car: alfa romeo 156
    Cand creste turatia martoru de la ulei se stinge.si se aprinde cand sta la relanti


    Top
       
    PostPosted: 25 Sep 2017, 14:03 
    Offline
    User avatar

    Joined: 03 Oct 2016, 19:23
    Posts: 300
    Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
    Location: Bacau
    Schimba senzorul de presiune ulei.
    Nu este complicat, nu costa mult.
    Ca sa ajungi la pompa este mai complicat, mai costisitor si o sa-ti para rau daca umbli la pompa si apoi constati ca este senzorul

    _________________
    DA !


    Top
       
    PostPosted: 25 Sep 2017, 15:05 
    Offline
    User avatar

    Joined: 10 Oct 2008, 20:12
    Posts: 4304
    Car: Alfa Romeo GT BL
    Location: 47.1528378,27.588692
    Bun si daca schimba senzorul functional, ce rezolva? Corect e sa verifice presiunea care trebuie sa corespunda cu cea din datele spuse de producator. E normal ca e complicat sa ajungi la pompa, asadar o schimbi daca vrei sa mai ai motor. Si nu vad de ce i-ar parea rau?

    _________________
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS
    EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
    EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


    Top
       
    PostPosted: 25 Sep 2017, 17:36 
    Offline
    User avatar

    Joined: 03 Oct 2016, 19:23
    Posts: 300
    Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
    Location: Bacau
    tomi_alfa Quote:
    Bun si daca schimba senzorul functional, ce rezolva? Corect e sa verifice presiunea care trebuie sa corespunda cu cea din datele spuse de producator.
    Corect ce spui daca si postezi datele necesare pt presiunea de ulei la relanti, la 1000 ture ,etc.
    Sa-i para rau ca a unblat la pompa degeaba atunci, cind de fapt, era o decalibrare a senzorului.

    _________________
    DA !


    Top
       
    PostPosted: 25 Sep 2017, 18:31 
    Offline

    Joined: 10 Sep 2017, 00:13
    Posts: 22
    Car: alfa romeo 156
    Maine ma duc sa verific presiunea de ulei si ii schimb senzoru.apoi sunt curios ce va mai fi


    Top
       
    PostPosted: 25 Sep 2017, 18:32 
    Offline
    User avatar

    Joined: 10 Oct 2008, 20:12
    Posts: 4304
    Car: Alfa Romeo GT BL
    Location: 47.1528378,27.588692
    Nu aveam cum sa postez datele ca nu aveam informația la îndemână. E data la 4000 rpm si nu stiu pentru care 1.9 jtdm.

    _________________
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS
    EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
    EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


    Top
       
    PostPosted: 25 Sep 2017, 19:18 
    Offline

    Joined: 10 Sep 2017, 00:13
    Posts: 22
    Car: alfa romeo 156
    Dar oare sa fie senzoru de ulei sa se fi decalibrat?😐


    Top
       
    PostPosted: 25 Sep 2017, 19:25 
    Offline

    Joined: 10 Sep 2017, 00:13
    Posts: 22
    Car: alfa romeo 156
    Ce presiune trebuie sa aibe la relanti si la turatie?


    Top
       
    PostPosted: 25 Sep 2017, 20:02 
    Offline
    User avatar

    Joined: 03 Oct 2016, 19:23
    Posts: 300
    Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
    Location: Bacau
    Un bar sau ceva mai mare la relanti, 4.5 bari la 4000 rot/min.
    Sint senzori care chiar masoara presiunea si poti vedea toata gama de presiune.
    Sint senzori care doar comuta daca este atinsa presiunea minima.
    Nu stiu de care este la masina ta

    _________________
    DA !


    Top
       
    PostPosted: 26 Sep 2017, 01:09 
    Offline

    Joined: 10 Sep 2017, 00:13
    Posts: 22
    Car: alfa romeo 156
    Va mai intreb altceva.dupa ce ii fac vreificare la presiune ii schimb sonda imi pot pune ceasuri din acelea care se prind pe stalpu de langa parbriz.ca stiu ca acelea iti indica presiunea la ulei si nu mai sti ce iti mai indica?si asa as sti care ar fi problema?


    Top
       
    Display posts from previous:  Sort by  
    Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 

    All times are UTC+03:00


    Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot post attachments in this forum

    Search for:
    Jump to:  
    cron
    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
    [ GZIP: Off ]