It is currently 12 May 2024, 04:28

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 24 Jun 2017, 02:33 
Offline

Joined: 22 Jun 2010, 12:11
Posts: 61
Salutare
Ar 156 1.9 jtd
De ceva timp îmi tot scade apa din vasul de expansiune. Nu se vede nici o urma pe asfalt și nici pe joja de ulei.
O alta problema este ca îmi creste temperatura peste 90 când motorul este în sarcina ex un deal mai zdravăn sau mers bara la bara.
Din câte am găsit pe forum.. Ar fi doua variante chiulasa sau termostat blocat închis. Ce îmi da cu virgula, din câte știu la chiulasa ar trebui sa am urme pe joja de ulei. Iar de termostat, când merg normal drum întins temp sta la 90.
Ceva idei?


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2017, 13:28 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2015, 13:43
Posts: 50
Car: Jeep Wrangler
nu e neaparat sa picure pe asfalt, daca ai radiatorul mare sau cel de clima fisurat foarte putin, pierzi numai la cald cand se dilata si ai presiune in circuit, si cand o parchezi nu mai curge. aceeasi problema pe la colierele de la furtune, unele pierd numai la presiune mare.

_________________
Alfa Romeo 147, 1.6 TS, 105CP
Jeep Wrangler Sport 2.5 147CP


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2017, 09:23 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 273
Location: Bucuresti
Imediat cum ai oprit masina cu motorul cald, deschide capota si verifica daca se vad pete umede pe scut. -> Radiator sau furtune. La mine a fost radiatorul. Nu spart, ci etansare bazin - radiator.

_________________
1994 Volvo 850 T5 2.0
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2017, 00:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
hungri Quote:
O alta problema este ca îmi creste temperatura peste 90 când motorul este în sarcina ex un deal mai zdravăn sau mers bara la bara.
Ambele trepte de viteza ale ventilatorului functioneaza ? Si asta e o problema comuna. Verifici cu un tester sau cu climatronicul daca n-ai tester.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 08 Jul 2017, 02:05 
Offline

Joined: 22 Jun 2010, 12:11
Posts: 61
Cum pot verifica cu climatronicul?


Top
   
PostPosted: 08 Jul 2017, 09:25 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 991
Location: Brasov
Cu clima oricum porneste chiar daca este dus rezitorul de pe radiator. Cu diagnoza sau o incalzesti si vezi daca porneste ventilatorul imediat dupa 90 de grade, cred ca poti face diferenta intre trepte...

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2017, 00:16 
Offline

Joined: 10 Sep 2017, 00:13
Posts: 22
Car: alfa romeo 156
la mine imi sta la 75 grade cand sunt in oras se e aglomerat urca la 90.ce e de facut


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2017, 09:44 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Semnele fara numar pe indicator sunt 80 si 100, nu 70 si 110, deci probabil tu ai 85. Nu cred ca ai o problema la termostat. Cel mai bine e sa verifici cu diagnoza temperatura masurata de senzorul din chiulasa.


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2017, 09:45 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 273
Location: Bucuresti
Din ce am citit in elearn, la 1.8TS CF3, ventilatorul ar trebui sa plece pe prima treapta la 95 grade. La mine pleaca la 97 si se opreste la 92, conform datelor raportate de ecu.
A mai verificat cineva temperatura la care pleaca ventilatorul?

_________________
1994 Volvo 850 T5 2.0
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2018, 22:41 
Offline

Joined: 29 Mar 2018, 21:49
Posts: 7
Car: Alfa romeo 147
Si eu am o problema asemanatoare , dupa un drum facut cu alfa mea 147 , 1,6 16v , brusc a crescut temperatura ,presiune mare in vas , am schimbat termostat ,antigel si tot la fel fara urme de ulei in vas si nici in bae urme de apa ca am schimbat uleiul ?? Ce sa fie oare pompa de apa sau garnitura ?


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2018, 23:04 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
@Costinfronea Daca e presiune inseamna ca pompa functioneaza. Care garnitura? Suna a radiator infundat.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2018, 11:23 
Offline

Joined: 29 Mar 2018, 21:49
Posts: 7
Car: Alfa romeo 147
Inainte a de a schimba antigelul ,am verificat sa vad daca e ceva infundat si nu a fost nimic infundat nici radiator nici furtune ,am schimbat termostatul s-a facut aerisire si nimic aceeasi situatie ,iar in vas face spuma si presiune mare , daca deschid busonul scade nivelul de antigel din vas si ramane din nou apa la 90 , nu am schimbat pana acum pompa de apa si nici nu mam uitat sa vad daca e ceva acolo , ma gandeam sa nu fie de la garnitura de chiuloasa !


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2018, 13:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 559
Car: 932
Location: Bucuresti
Posibil sa fie piscata garnitura de chiulasa si ii da pe evacuare. Ceva abureala mai puternica dimineata pe evacuare cand pornesti masina?

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2018, 14:44 
Offline

Joined: 29 Mar 2018, 21:49
Posts: 7
Car: Alfa romeo 147
Da , sa sti ca face abur destul de dens , si imi face si un fel de spuma in vas ? In afara de a cumpara garnitura mai trebuie sa iau ceva anume ?


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2018, 15:24 
Offline

Joined: 01 Apr 2009, 10:56
Posts: 178
Pune un servetel la evacuare 10-15 cm distanta, asteapta 2-3 minute si baga-l in gura :D (haz de necaz) daca este dulce =garnitura. O tragi pe dreapta faci rost de bani si de mecanic bun, atentie la distributie sa fie pusa cu cale.


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2018, 22:57 
Offline

Joined: 01 Jun 2018, 00:11
Posts: 2
Car: Alfa romeo 156
IRBabuin Quote:
Semnele fara numar pe indicator sunt 80 si 100, nu 70 si 110, deci probabil tu ai 85. Nu cred ca ai o problema la termostat. Cel mai bine e sa verifici cu diagnoza temperatura masurata de senzorul din chiulasa.


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2018, 07:16 
Offline

Joined: 09 Oct 2018, 21:14
Posts: 9
Car: Alfa romeo 156 1.6 T
Buna ziua,
am si eu o problema cu temperatura imi urca la 95-100 si coboara dintro data la 60-70(se observa cu ochiul liber cand coboara) si sta ceva timp dupaia urca iara si tot asa.
ceva sugestii?


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2018, 08:59 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
@Xdsadi Asa se întâmplă când se deschide termostatul :lol: E normal să scadă mai brusc pentru că e mai frig afară. Se stabilizează după un timp.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2018, 10:19 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3159
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Tomi, la vechea Alfa, absolut niciodata nu a scazut apa dupa ce a ajuns la 90 de grade, termostate originale ambele. La asta de o am acum, am pus vernet parca sau ceva asemanator, ghici ce, mai scade, ajunge la 90 si deodata e la 70.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2018, 13:37 
Offline

Joined: 09 Oct 2018, 21:14
Posts: 9
Car: Alfa romeo 156 1.6 T
tomi_alfa Quote:
@Xdsadi Asa se întâmplă când se deschide termostatul :lol: E normal să scadă mai brusc pentru că e mai frig afară. Se stabilizează după un timp.
se stabiliziaza dupa ce dau drumu la Clima daca nu. urca si coboara daca sunt in oras sta undeva la 90. si aia nu este normal.


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2018, 18:03 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
La benzina e ciudata variația asta (95-100 spre 80), termostatul probabil e obosit rău și nu mai tine pasul.
Nu luati Vernet, Gates sau alte bălării, ca dupa 1-2 ani urmează problemele. Original m-a ținut 8 ani, Gates dupa 2 ani deja sta in 82 grade la drum și în oras se incinge spre 100.
Așa, la ochi, Gates a functionat in parametri cam 3-4 saptamini de vară, după aia acul statea putin peste 82-83 grade (citit si cu diagnoza) la drum lung și iarna abia încalzeam masina cu toată grila de la radiator acoperita.


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2018, 19:24 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
eu am pus gates pe alfa 145(peste 5 ani) 1.9 jtd,celalat(peste 4 ani) gt si pe actualul,nu am avut probleme.cei de la gates au pus in cutie termostat behr made in italy,care,mi se pare ca vine si pe oe.
acum...pentru benzinare daca o pune calorstat by vernet......

l.e.@Xdsadi probabil la tine termostatul este blocat(sau partial) pe deschis si cand temperatura ajunge la 100 porneste ventilatorul si temperatura scade la 70.
cu un sistem de racire curat si termostat bun,temperatura trebuie sa ramana constanta..

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2018, 20:53 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Eu merg cu termostat de Dacie de cativa ani, fara stres. Căutați pe Mici intrebari pe la paginile 22-24 parca. Găsiți explicații acolo si cred ca am pus si un filmulet cu comportamentul pe mașină.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2018, 19:30 
Offline

Joined: 09 Oct 2018, 21:14
Posts: 9
Car: Alfa romeo 156 1.6 T
bluecar Quote:
eu am pus gates pe alfa 145(peste 5 ani) 1.9 jtd,celalat(peste 4 ani) gt si pe actualul,nu am avut probleme.cei de la gates au pus in cutie termostat behr made in italy,care,mi se pare ca vine si pe oe.
acum...pentru benzinare daca o pune calorstat by vernet......

l.e.@Xdsadi probabil la tine termostatul este blocat(sau partial) pe deschis si cand temperatura ajunge la 100 porneste ventilatorul si temperatura scade la 70.
cu un sistem de racire curat si termostat bun,temperatura trebuie sa ramana constanta..
Da cam improbabil pentru ca termostatul nu are nici macar 6 luni de cand l-am schimbat și ma gandesc ca poate sa fie senzorul sa citească ce are el chef.
Dacă nu este nici ala nu știu ce poate sa mai fie.


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2018, 19:32 
Offline

Joined: 09 Oct 2018, 21:14
Posts: 9
Car: Alfa romeo 156 1.6 T
Nu cred ca este blocat termostatul ca l-am schimbat acuma 6 luni si tot asa făcea si ala care l-am dat jos era bun. Acuma astept sa imi vina senzorul de temperatura sa nu citească ala ce are chef.
Dacă nu este nici ala nu știu ce poate sa fie.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]