It is currently 09 May 2024, 00:18

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 18 posts ] 
Author Message
PostPosted: 17 May 2017, 19:57 
Offline

Joined: 28 Nov 2012, 00:15
Posts: 29
Car: Alfa Romeo156 1.9jtd
Location: Constanta
Noroc baieti, nu stiu daca s-a mai discutat problema asta pe undeva dar eu nu am gasit, problema mea este urmatoarea: in urma cu 2 luni aproximativ, am schimbat capetele de planetara noi-noute, toate bune pana cand in urmatoarele zile masina oacila cand mergeam intre 0-40km/h efectiv imi sarea de parca as fi avut o roata patrata, ma arunca in sus si in jos, am fost la mecanic mi-a spus ca sunt basculele bun... acum 3 zile mi-am schimbat toate basculele pe fata, bascula superioara stanga-dreapta, inferooara stanga-dreapta, bielete anti-ruliu, bucsi bara stabilizatoare, capete de bara totul absolut nou(o caruta de bani) inclusiv distributia(asta daca conteaza) mi-am luat cauciucuri noi pe fata, am facut unghiul de fuga, am schimbat burdufe caseta de directie, ce credeti, problema inca exista, s-a diminuat dar exista, acum nu mai țopaie ci pur si simplu intre 0-40km imi fuge stanga dreapta caroseria efectiv o simt cum se misca, masina nu trage stanga dreapta, merge perfect in linie dreapta, bratele pe spate inclusiv bucsile la bara stabilizatoare au fost schimbate acum aproximativ 1 an de zile, totul nou, ce ar putea fi? Va rog lamuriti-ma, ajutati-ma ca innebunesc, nu ii dau de cap, ar putea fi din cauza capetelor de planetara? Pana sa le schimb nu am avut o asemenea problema, dar sunt capetele luate pe seria masinii, ma gandesc ca altfel nu se potriveau daca era sa fie problema de la ele, va rog un sfat, orice.. multumesc tare mult..


Top
   
PostPosted: 17 May 2017, 20:38 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Nu stiu cum ai avut curaj sa te duci mereu la acelasi mecanic. E ca atunci cand repeti o actiune si te astepti sa ai un rezultat diferit. Este clar ca acele capete de planetare nu sunt conforme sau nu au fost montate corect si service-ul trebuie sa-si asume responsabilitatea pentru nepriceperea lor.

Deja cand ai scris ca acel mecanic ti-a zis ca masina sare in sus de la bascule m-a pufnit rasul. Basculele nu sunt actionate in vreun fel incat sa-ti faca masina sa topaie. Scuza-ma ca-ti zic, dar te-a luat de fraier. Problema e ca am impresia ca planetarele tale acuma sunt ceva mai lungi decat ar trebui din cauza ca acele capete nu sunt conforme si planetarele in loc sa se invarta in jurul axei lor, ele fac un fel de oscilatie conica (sper ca m-ai inteles) ceea ce duce la fenomenele descrise de tine.

"pur si simplu intre 0-40km imi fuge stanga dreapta caroseria efectiv o simt cum se misca" - ai un supratorque steering din cauza planetarelor

Te rog sa-l intrebi pe mecanicu' lu peste prajit cum a reglat el unghiul de fuga. NU ESTE REGLABIL!

Schimba urgent mecanicul daca mai vrei sa ai masina si spune si altora sa se fereasca de el. Informativ, ce producator sunt capetele?

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 17 May 2017, 20:54 
Offline

Joined: 28 Nov 2012, 00:15
Posts: 29
Car: Alfa Romeo156 1.9jtd
Location: Constanta
Salut tomy si multumesc pentru raspuns, am achizitionat capetele acum vreo 2 luni nu mai stiu ce marca sunt, si unghiul l-am facut separat la un alt service, poate nu m-am exprimat eu bine, imi tragea volanul stanga si am mers sa imi faca unghiul sau geometria scuze pentru exprimarea gresita, faza aia in care pun niste aparate pe roti si incep sa lucreze la bieletele de directie pana cand intra pe verde, deco nu am vreo janta stramba sau ceva? Planetarele au intrat fara niciun fel de problema (capetele) ca sa imi pun vreun semn de intrebare ca nu ar fi bune.. tocmai de aceea nu m-am gandit ca ar putea fi ele.. cu toate ca fix dupa ce le-am schimbat a inceput sa imi faca asa, acum masina nu trage stanga sau dreapta ci am impresia ca, caroseria imi fuge de sub mine, se misca stanga dreapta, dar nu se abate de la traseu..

Aa si vizavi de mecanici.. asta este Constanta, numai țepari, nepricepuți.. acum aproximativ 1 an, mi-a cazut pompa de ambreiaj, cea de pe pedala.. au vrut sa imi schimbe ambreiajul.. ca ambreiajul e cazut cand era doar o pompa de 200 de lei.. asa-i la Constanta.. si ca sa revin la problema, imi tremura caroseria e ca si cum ai sta asezat pe un scaun si cineva te-ar legana stanga dreapta dar foarte foarte incet si foarte foarte deranjant.. am schimbat cauciucurile pe fata ca mi-a spus ca e de la caucuucuri, azi cand l-am sunat a spus sa le schimb si pe alea de pe spate ca sigur de la alea e..


Top
   
PostPosted: 17 May 2017, 21:40 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 517
Car: Stelvio
Location: constanta
Zi si tu service-ul sa ma amuz putin :lol:
Pentru unghi de fuga iti recomand autorol pe atelierelor. E ultimul pe colt pe doua strazi iesire gen. Pentru service nu stiu sa-ti zic de ei ca atunci cand mi-au zis ca nu lucreaza cu piesele mele le-am zis pa pa. Acum o saptamana am mai facut un unghi de fuga la ei si sunt multumit si de masina respectiva.
In rest pe unde am fost si eu ba si-a taiat unu juma de mana sa-mi schimbe volanu, ba se scarpina in cap, ba "daca vii cu alfa aia la mine inchid service-ul si plec" :lol:

_________________
Alfa Romeo Stelvio 2.0 T Q4 280 HP
Ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v 210 HP


Top
   
PostPosted: 17 May 2017, 21:53 
Offline

Joined: 28 Nov 2012, 00:15
Posts: 29
Car: Alfa Romeo156 1.9jtd
Location: Constanta
bele_mihai Quote:
Zi si tu service-ul sa ma amuz putin :lol:
Pentru unghi de fuga iti recomand autorol pe atelierelor. E ultimul pe colt pe doua strazi iesire gen. Pentru service nu stiu sa-ti zic de ei ca atunci cand mi-au zis ca nu lucreaza cu piesele mele le-am zis pa pa. Acum o saptamana am mai facut un unghi de fuga la ei si sunt multumit si de masina respectiva.
In rest pe unde am fost si eu ba si-a taiat unu juma de mana sa-mi schimbe volanu, ba se scarpina in cap, ba "daca vii cu alfa aia la mine inchid service-ul si plec" :lol:
Am rezolvat cu unghiul, am achitat 160ron, nu mai trage stanga, dreapta, problema mea e cum am explicat si mai sus, imi tremura caroseria stanga dreapta, foarte foarte putin, oscileaza, nu inteleg de ce, iar cand virez dreapta maxim de volan si dau cu spatel se aude un trosc la roata din dreapta "toc.. toc.." si asta am presupus ca poate fii din cauza plumbului de la echilibratul rotii.. dar de ce doar cand virez dreapta si dau cu spatele?


Top
   
PostPosted: 17 May 2017, 22:46 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
@bele_mihai Unghiul de fuga nu este reglabil! Am scris mai sus. Nici la Brera si nici la 156. La 156 ai convergenta si atat.
@love.extazy Mergi la alt service, unul competent.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 17 May 2017, 22:57 
Offline

Joined: 28 Nov 2012, 00:15
Posts: 29
Car: Alfa Romeo156 1.9jtd
Location: Constanta
Am investit 2700 RON, momentan nu mai am niciun leu.. tocmai de asta am si intrat aici pentru o parere.. m-ai facut curios si totodata sa-mi pun un semn se intrebare vizavi de capetele de planetara, este posibilitatea ca ele sa fie mai lungi? Atunci cum de s-au potrivit?


Top
   
PostPosted: 18 May 2017, 01:12 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Presupun ca ai pus aftermarket si cu piesele de acest tip sunt patit in unele cazuri. Trebuie sa iei in calcul ca unele nu sunt facute cu specificatiile originale asa cum de fapt ar trebui sa fie. La tine ori nu sunt specificatiile ori e o greseala de montaj pe undeva, ca de exemplu, blocarea piulitei de la planetara. Mie mi s-a intamplat ca "desteptii" de la service sa-mi puna piulita veche, sa bata in buza de blocare in alt loc, sa se rupa blocarea, sa se desfaca si dupa aceea sa ma intreb de ce in viraj se aude metal pe metal fiindca se schimba geometria rotii si imi atingea discul de frana in suportul etrierului. Toata distractia fiindca n-au pus piulita noua. :bash: M-am dus inapoi si cand le-am aratat minunea imediat au gasit piulita noua si n-au scos un cuvant.
E foarte frustrant cand bagi o suma importanta si nu vezi deloc efectul asteptat. Te-ai dus cu o durere si te-ai intors cu inca doua sau mai multe.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 18 May 2017, 01:15 
Offline

Joined: 28 Nov 2012, 00:15
Posts: 29
Car: Alfa Romeo156 1.9jtd
Location: Constanta
Maine incerc sa pun rezerva in loc de cele patru roti pe rand, sa fac cate-o tura cu speranta sa am una dintre jante strambe, daca nu inseamna ca e problema la planetare, in cazul in care ar fi la capetele de planetare ce e de facut? Sa demontez capetele si sa le remontez? Sa le schimb? Da-mi o sugestie te rog..


Top
   
PostPosted: 18 May 2017, 01:24 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Daca n-ai avut probleme cu rotile, nu vad de ce le-ai schimba. Eu zic sa mergi pe fir, pe garantii (de montare si de piesa) daca ai. Daca nu, mare lucru nu prea poti face. Cei care ti-au vandut piesa or sa spuna ca vor dovada ca a fost montata intr-un service autorizat etc., iar cei de la service, daca ai venit cu piesa din alta parte or sa-ti spuna ca n-ai luat piesa de la ei (in cazul in care n-ai luat-o de la ei) si practic nu ai nici o garantie.
Nu spun ca ar trebui sa le demontezi neaparat, insa o inspectare atenta acolo intr-un alt service ar fi mai indicat. Evident, spunandu-le de la ce a pornit totul. Cauta niste date, dimensiuni original cu ce ai luat. Cine stie, poate chiar cei care au adus piesa au adus pe cod gresit si pur si simplu s-a potrivit, dar uite ca acolo 1mm face diferenta.

In concluzie, o investigatie mai amanuntita a problemei. Altceva nu stiu.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 18 May 2017, 01:29 
Offline

Joined: 28 Nov 2012, 00:15
Posts: 29
Car: Alfa Romeo156 1.9jtd
Location: Constanta
Tocmai asta e problema ca eu am montat piesele la un prieten la el in service si nu am factura nimic.. e un fel de underground inca, urmeaza sa-l faca legal.. si apoi as merge la el inapoi imi e prieten, dar ce sa ii spun? Bai imi tremura masina de la planetare? Ce naiba nu poate sa-mi faca nimic, presupun ca trb sa iau planetarele din dezmembrari ca noi sunt exagerat de scumpe si sa le inlocuiesc pe aman2.. cred..


Ma tot gandesc sa nu fie vreun brat de pe spate, vreo bucsa dar sunt bratele noi, cand ridic masina pe elevator si trag fortat stanga dreapta de rotile din spare se misca aman2 foarte putin, dar nu cred sa fie de la asta, presupun ca e normal avand in vedere ca pe spate sunt brate si au bucsi.. plus ca inainte sa schimb capetele de planetara nu aveam nicio problema cu treaba asta.. am schimbat tot ce tine de brate pe fata.. orice bucsa tot pe fata..


Top
   
PostPosted: 18 May 2017, 01:45 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Pai asa prieten care sa-ti strice mai mult, n-as vrea sa am. Mai bine nu se baga si era mai corect. Eu as merge la el si i-as spune ce-i de spus si sa te rezolve. Cred ca mai toata lumea schimba lucruri mai pe "underground", insa la piese de astea importante n-ar trebui.
Nu stiu cat ai dat pe capete, insa orientativ cam astea sunt preturile la planetare complete. Nu stiu daca am nimerit motorizarea.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 18 May 2017, 01:49 
Offline

Joined: 28 Nov 2012, 00:15
Posts: 29
Car: Alfa Romeo156 1.9jtd
Location: Constanta
99 lei au fost capetele, noi-noute.. e posibil sa le dea jos sa le remonteze? Posibil sa fie vreun brat de pe spare? Am dat edit la ce am scris mai sus si am adaugat ceva vizavi de brate..


Top
   
PostPosted: 18 May 2017, 01:51 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Pe spate poate bratele longitudinale sa dea senzatia de instabilitate, dar daca inainte nu facea, nu vad de ce ar face fix dupa ce schimbi capete de planetare.
Una e pe fata, alta e pe spate.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 18 May 2017, 01:59 
Offline

Joined: 28 Nov 2012, 00:15
Posts: 29
Car: Alfa Romeo156 1.9jtd
Location: Constanta
Da, dar nu imi dau seama daca pe fata dau pe spate pentru ca masina se misca stanga dreapta foarte foarte putin, oscileaza intre 0-40 si daca merg constant cu 30,40 e deranjant.. crede-ma nu stiu ce sa ii mai fac, de asta nu ma grabesc sa iau alte planetare, sa iau alte brate, intai caut solutii si cauze, dar peste tot pe la cine am fost mi-au spus ba cauciucurile, ba bratele, am schimbar si cauciucuri si brate.. telescoape noi pe spate, brate relativ noi au aproximativ 1 an de zile, absolut toata bucsaraia de pe spate a fost schimbata in vara anului trecut..

Sa nu uit, nu am niciun joc in volan, nicio trepidatie, nu tremura, nu trage stanga dreapta, pe drum drept merge linie.. doar in viteze de pana la 40 danseaza.. doar dupa schimbarea capetelor de planetara..


Top
   
PostPosted: 18 May 2017, 18:46 
Offline

Joined: 28 Nov 2012, 00:15
Posts: 29
Car: Alfa Romeo156 1.9jtd
Location: Constanta
am incercat sa folosesc butonul edit dar nu-mi apare, asa ca postez dinou, am fost la mecanic azi si se pare ca in roata spate dreapta am joc bucsile bratelor sunt duse cu toate ca vara trecuta am schimbat telescoapele pe spate si doua brate stanga dreapta cele din spate, inclusiv ceva bucsi pe acolo, de aici ar fi si problema tremuratului, acum scriu pentru ca am nevoie de ajutor mare atasez o poza ma intereseaza in bratul din poza, o bucsa are el cea de pe caroserie, iar cea care intra in roata cum se numeste bucsa ? se schimba ? cum o comand ? se pare ca ea este cea care face cele mai multe probleme. in capatul in care intra in roata, in amortizor exista inca o bucsa nu-i stiu denumirea, unde o gasesc, cum pot sa o cumpar ? un link va rog frumos..


Attachments:
brat-oscilant-longitudinal-punte-spate-alfa-romeo-147-156-gt.jpg
brat-oscilant-longitudinal-punte-spate-alfa-romeo-147-156-gt.jpg [ 14.38 KiB | Viewed 2751 times ]
Top
   
PostPosted: 18 May 2017, 18:53 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Cod bucsa din Eper: 60682636
Link

Se schimba usor cu ajutorul unei tubulare, prin presare.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 18 May 2017, 19:01 
Offline

Joined: 28 Nov 2012, 00:15
Posts: 29
Car: Alfa Romeo156 1.9jtd
Location: Constanta
Multumesc frumos !!!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 18 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]