Cred că mecanicul tau nu prea are treabă cu Alfa Romeo, deoarece imediat după ce a schimbat motorul trebuia pusă pe tester, in principal pentru a rescrie in ECU codul injectorului schimbat, apoi mai e o chestie, celelalte trei injectoare sunt puse cum au fost, in aceeași ordine, pentru că fiecare injector are codul lui.
Dacă motorul a fost dat jos, cel cumpărat, a desfacut mecanicul admisia, EGR-ul să le curețe? in timp de adună foarte multă "mizerie"(fum negru cu vapori de ulei).
Problema e din amestec când scoate fum negru, prea multă motorină, puțin aer, deci motorină nearsa=fum negru.
Obligatoriu tester, rescrise toate codurile injectoarelor, apoi urmăriți toți parametrii (corectii injectoare, debitmetru, boost, EGR...), ar trebui să știe mecanicul, dar dacă nu a făcut cele două lucruri de sus(cod injectoare și curățat admisie) e clara treaba!
Spor la treabă!
_________________ **Alfa Romeo Giulia Q4 280cp
**Alfa Romeo Spider, Zoe 1.8 ts
**Alfa Romeo 156 TI, Busso engine
**Alfa Romeo 159SW, 1.8mpi
Ex:
Alfa Romeo 159SW,TBI TI
Alfa Romeo Gt Blackline
Alfa 156 sw,1.9jtd,115cp
Alfa Romeo Brera, 2.4jtdm, 210cp +
Alfa 159 SW, 2.4jtdm, 210cp
Alfa 156,1.9jtdm,150cp+
Alfa Giullieta 2.0jtdm
Alfa 159sw,1.9jtdm,150cp
Alfa Crosswagon,Q4
Alfa 147 selespeed,2.0TS,150cp
Alfa 156sw,1.9-115cp
Alfa 166,2.4jtd-136cp
Alfa 156,2.0ts-150cp
Alfa 147,1.6ts-120cp
|