It is currently 28 Apr 2024, 13:04

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: 01 Jan 2017, 21:07 
Offline

Joined: 21 Dec 2015, 16:24
Posts: 4
Car: Alfa 156 2.0 JTS
Salutari si la multi ani! Am 156 JTS Sportwagon, 2002. O poveste mai ciudata si va rog sa ma ajutati. Am nevoie de masina urgent.
Acum cateva zile am ramas fara semnalizare si avarii. In mers. Are capacul sigurantelor desfacut si m-am gandit ca s-a miscat vreo siguranta. Am bagat mana, am impins in ele ... minune. A mers. Era pe la orele 20. Urmatoarea seara, tot in mers din nou fara semnalizare si avarii. Ma enervez si ii dau vreo doua lovituri de palma in coloana volanului, de jos in sus. Nu stiu ce mi-a venit sa fac asa dar au inceput sa functioneze. Seara urmatoare tot pe la aceeasi ora, la fel. I-am aplicat tratamentul rusesc din seara precedenta si a mers. Urmatorea seara, aceeasi problema dar nu a mai raspuns tratamentului. Suparat fleasca, ajung acasa si mandra mea imi spune ca dimineata urmatoare va functiona. Evident, am zambit si nu i-am dat crezare. Ei bine, vin la masina, pornesc motorul si ... din nou minune. Functionau avariile si semnalizarea. Fericit, nevoie mare. Dar si oarecum socat. Numai ca seara, iar pe la orele 20,00 aceeasi problema. Incerc tratamentul, nu raspunde. Ajung acasa iar cu palaria turtita. A doua zi dimineata, speram sa se intample iar minunea. Nimic!!! Desfac acel capac de jos, de pe coloana de directie, imi bag mana prin toate firele, fara succes si cand i-am pus capacul hop si minunea, functioneaza semnalizarea. Aseara, la aceeasi ora din nou m-a lovit ghinionul, stop semnalizare. Nu am gasit niciun releu sub coloana volanului. Sau,ma rog, niciun cubulet de plastic care sa semene cu releu semnalizare.
Aveti ceva idei, ce sa fac? Ca nu stiu nici de unde sa incep o diagnoza. Nu stiu cum sa scot capacul de deasupra volanului. Daca se poate sa imi dea cineva indicatii precise ca sunt patit cu plastice desfacute pentru prima oara. Unde ar putea fi acel releu si de ce a raspuns la loviturile in coloana volanului???

Multumesc mult


Top
   
PostPosted: 01 Jan 2017, 22:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Dar cam ce ar trebui sa se intample ca sa ajungi la un electrician ??? Este evident ca e o problema acolo si tu nu o poti rezolva cu pumni si suturi ...
Mai mult ca sigur trebuie curatate ceva contacte dar masinile nu se repara pe forum .
Mai bine spune din ce localitate esti si poate avem la cine sa te indrumam .


Top
   
PostPosted: 01 Jan 2017, 23:56 
Offline

Joined: 21 Dec 2015, 16:24
Posts: 4
Car: Alfa 156 2.0 JTS
OK, merci. Daca doream electrician intram pe pagini aurii, nu pe forum Alfa. Probabil ca am gresit, scuze.


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2017, 00:32 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
TirExpress Quote:
(...)Era pe la orele 20.(...)
(...)Seara urmatoare tot pe la aceeasi ora, la fel.(...)
(...)Numai ca seara, iar pe la orele 20,00 aceeasi problema.(...)
(...)Aseara, la aceeasi ora din nou m-a lovit ghinionul,(...)
Poltergeist ? :ziped:

P.S.: Spor la desfacut, avand JTS mai mult ca sigur ai tipul 2 de bloc.


Attachments:
bloc 1.jpg
bloc 1.jpg [ 268.55 KiB | Viewed 1848 times ]
bloc 2.jpg
bloc 2.jpg [ 204.33 KiB | Viewed 1848 times ]

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:
Top
   
PostPosted: 28 Jan 2017, 09:20 
Offline

Joined: 21 Dec 2015, 16:24
Posts: 4
Car: Alfa 156 2.0 JTS
Salutari! Problema rezolvata. Multumesc foarte mult pt. raspunsuri. Am cautat un cubulet albastru pe acolo de am cantat popeste. Releul meu era undercover.De culoare neagra. L-am prins in ofside cand mergea si am pus degetele pe toate piesele pe acolo. Am simtit ticaitul si l-am executat. Problema era aceea ca se crapasera sudurile pe placa electronica si de acolo hazard total. Gropi, vibratiile masinii, temperatura releului, etc. Am incercat sa atasez o poza dar nu imi iese. Ideea este ca se desface carcasa releului si se observa foarte atent lipiturile circuitului electronic. Este obligatoriu nevoie de o lupa puternica. Pentru ca acele crapaturi sunt mai subtiri decat firul de par. Poate pare aiurea sa il repari. Dar daca te prinde in long weekend sau la Cuca Macaii... poate fi de mare ajutor. Drumuri bune si profitabile!


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2017, 09:22 
Offline

Joined: 21 Dec 2015, 16:24
Posts: 4
Car: Alfa 156 2.0 JTS
Salutari! Problema rezolvata. Multumesc foarte mult pt. raspunsuri. Am cautat un cubulet albastru pe acolo de am cantat popeste. Releul meu era undercover.De culoare neagra. L-am prins in ofside cand mergea si am pus degetele pe toate piesele pe acolo. Am simtit ticaitul si l-am executat. Problema era aceea ca se crapasera sudurile pe placa electronica si de acolo hazard total. Gropi, vibratiile masinii, temperatura releului, etc. Am incercat sa atasez o poza dar nu imi iese. Ideea este ca se desface carcasa releului si se observa foarte atent lipiturile circuitului electronic. Este obligatoriu nevoie de o lupa puternica. Pentru ca acele crapaturi sunt mai subtiri decat firul de par. Poate pare aiurea sa il repari. Dar daca te prinde in long weekend sau la Cuca Macaii... poate fi de mare ajutor. Drumuri bune si profitabile! :P


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]