It is currently 14 May 2024, 11:18

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 65 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 07 Oct 2016, 11:07 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1602
Car: GTV
George, ai radiat masina sau inca poti merge cu ea pe strada? Intreb pentru ca mi se par totusi niste costuri sa platesti impozit si RCA la ea daca mergi cu ea doar pe circuit, iar eu cand am vazut-o in vara la Costi parca nu avea numar de inmatriculare in fata.

_________________
Alfa Romeo 156 2.5 V6
Alfa Romeo GTV 2.0
ex:Alfa Romeo 159 2.4


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2016, 11:46 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Parca. Il avea.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2016, 17:59 
Offline

Joined: 27 Nov 2015, 18:16
Posts: 17
Car: Alfa Romeo 156 2.5
georgeg Quote:
Keo, treci la timeattack mai bine, autoslalomul ala clar nu-l vad recomandat pentru o masina ca astea. Parerea mea :peace:
Adevarul e ca ajuta mai mult o masina scurta, rigida... Dar na, asta avem, cu asta defilam. :)
Momentan tre sa fac frane si suspensii la ea, ca oriunde m-as duce cu ea asa cum e, nu rezista. La 3 ture iesea fum din frane, si la 6 ture deja nu mai frana. Asteptam 30-40 de min sa se raceasca un pic, sa mai pot sa ma dau. Discurile s-au facut albastre, dupa ziua aia. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2016, 19:43 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1602
Am fost pasager o tura de Adancata, sunt câteva lucruri de îmbunătățit dar e un punct de plecare foarte bun. Motorul trage foarte liniar, are forța.
Vine iarna, așa ca ai timp sa lucrezi la ea.
Nu mai știu, ce fel de cutie ai pe ea?

_________________
MY22 Giulia Quadrifoglio
MY03 156 GTA
SQ5 hybrid / Xtrail
---------------------------------
MY17 Giulia Quadrifoglio
MY07 159 2,4


Top
   
PostPosted: 09 Oct 2016, 19:26 
Offline
User avatar

Joined: 12 Apr 2011, 23:26
Posts: 123
Car: Brera
Location: Arges
mult succes in proiectul tău, a ajuns pe mâini bune furia roșie!

_________________
*0742 503 955*[/color]


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2016, 13:34 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4237
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Cutia pe masina e, din ce tin minte, cea de 2.5.
De la tura aia din august la prima iesire masina a mai suferit ceva imbunatatiri. Una si foarte importanta este cea a sistemului de racire care acum reuseste sa tina in temperatura optima si constanta motorul. Nu stiu daca consecinta a acestui fapt insa acum masina reuseste sa atinga si viteze de top ceva mai mari, concret, apuc sa rulez bine cu tr. 5 a cutiei pe linia de start/sosire, fapt care la primele doua iesiri la adancata erau aproape imposibile, masina urcand mai greu in ture.

Pentru ultima iesire de anul asta sper sa reusim sa mai lucram putin la timpul pe tura prin usoara echilibrare a masinii si setarea geometriei cat mai apropiate de nevoile de circuit. Vedem ce va iesi, va tin la curent.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2016, 11:55 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4237
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Weekend-ul ce urmeaza, 29-30, va fi etapa de time attack bulgaresc pe Adancata,. Daca vremea tine cu noi, macar peste 10gr si uscat cat de cat, vom fi 2 bucati v6-uri la start.
Asa ca, cine nu are program si vrea sa mai prinda ceva actiune la circuit anul asta, poate bate un drum, competitia are loc in ambele zile, iar bulgarii, din ce am mai vazut pana acum, sunt foarte pregatiti si vin cu masini tari de tot.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 11 Nov 2016, 18:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4237
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Am luat parte si la time attack-ul bulgaresc acum vreo 2 saptamani, cum ziceam. O zi frumoasa la circuit, masini extrem de putine insa, totusi a meritat plimbarea.
Ca si reusite, am mai dat cateva kg jos-a se vedea capota noua, acum masina e la 1320 cu plinul facut, fara sofer(ca referinta aproximativa, la ultima etapa rotac avea 1326 insa cu doar 2/3 benzina in rezervor); am mai stricat una-alta din motive de straduinta prea mare de a scadea timpii pe tura, am muscat prea mult din vibratorul interior al primului viraj si am strambat bine janta dreapta fata, polizand serios buza interioara. Am reusit sa ajung acasa cu vibratii serioase in volan, am remediat problema, insa mi-e clar ca jantele astea vor ramane doar de ajuns cu ele la circuit si inapoi, in rest va fi nevoie de jante cat mai usoare si mai rezistente cu gume corespunzatoare.
Urmeaza pauza de hibernat, masina va primi o revizuire integrala zic eu, atat la caroserie unde are nevoie, cat si la motor si tren de rulare-de aici sper sa mai castigam ceva secunde. Vedem ce bani vor fi si ce surprize apar cand se desface in bucati.
Pana la noi informatii, las o poza cu inculpata. :peace:


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 99.95 KiB | Viewed 3899 times ]

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp
Top
   
PostPosted: 11 Nov 2016, 21:48 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2010, 21:47
Posts: 869
Car: Giulia Q4 280.
Location: PITESTI
Scapi de aproximativ 10kg, puse foarte sus, daca renunti la trapa cu mecanism cu tot :naughty: , poate fi inlocuita cu un capac, copie dupa geam, tot din fibra de carbon.
Spor la treaba!

_________________
**Alfa Romeo Giulia Q4 280cp
**Alfa Romeo Spider, Zoe 1.8 ts
**Alfa Romeo 156 TI, Busso engine :D
**Alfa Romeo 159SW, 1.8mpi
Ex:
Alfa Romeo 159SW,TBI TI
Alfa Romeo Gt Blackline
Alfa 156 sw,1.9jtd,115cp
Alfa Romeo Brera, 2.4jtdm, 210cp +
Alfa 159 SW, 2.4jtdm, 210cp
Alfa 156,1.9jtdm,150cp+
Alfa Giullieta 2.0jtdm
Alfa 159sw,1.9jtdm,150cp
Alfa Crosswagon,Q4
Alfa 147 selespeed,2.0TS,150cp
Alfa 156sw,1.9-115cp
Alfa 166,2.4jtd-136cp
Alfa 156,2.0ts-150cp
Alfa 147,1.6ts-120cp


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2016, 18:15 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4237
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Da, e in plan, asta tot la capitolul imbunatatit tinuta de drum. Nu am facut inca pasul, asteptam sa se termine cursele sa intre masina in lucru. Mai am in plan o relocare de baterie in portbagaj, nu ma ajuta sa scap de kg insa ma ajuta sa le mut pe spate, acolo unde masina e foarte usoara. Vedem ce facem si cu suspensia, intai voi proba o varianta de la KW urmand sa ma decid apoi daca sunt ok sau nu.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2016, 12:03 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 598
Location: Bucuresti
Super tare, George! Sa ne vedem si la anul la cat mai multe iesiri pe circuit.

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2017, 23:57 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 17:12
Posts: 259
Car: Alfa Romeo 164
Location: Rm. Valcea / Bacau
Felicitari!!! :D

_________________
Alfa Romeo 164 2.5 T.D '89
Alfa Romeo 164 2.0 V6 Turbo '95 - Donatoare
Alfa Romeo 164 2.0 T.S Super '95 - ex
Alfa Romeo 156 1.8T.S '01 - ex
Alfa Romeo 33 1.8T.D '90 - ex


Top
   
PostPosted: 29 May 2017, 19:17 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4237
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Ultima data scriam despre planuri pentru anul asta, despre modificari, etc., iar acum iata ca au trecut deja 2 etape de Rotac, etape pana la care masina a suferit cateva schimbari importante, majore, minore, spuneti-le cum vreti.

Am inceput asa cum vroiam, cu suspensie, cea veche "sport" fiind schimbata cu una full reglabila de la KW.
Apoi am schimbat si rotile, cele TI fiind usor neconforme cu dimensiunea dorita pentru anvelope, respectiv 225/45/17.
Am mai chelit prin interior de diverse nefolositoare, am luat niste gume mai aderente, am mai bricolat pe ici-colo si am plecat la curse. Ca deh, acolo ii place cel mai mult, la curse, alaturi de sora mai mare.

Prima etapa rotac a consemnat si prima victorie la clasa street+, totdata stabilind si un nou record al clasei, 2.03.987. Batalia a fost destul de stransa, armata de bmw-uri 228i si un citroen c4 vts chelit si pregatit de circuit fiind adversarii cei mai tari. La final insa Alfa a iesit deasupra concurentei. Recunosc, meritul este deopotriva al echipei tehnice, masinii, dar si prietenilor care m-au sustinut pe toata durata cursei si nu numai, cand aveam ganduri din cele mai negre, cand treaba nu iesea cum imi doream, etc.

Voi reveni mai tarziu cu povestea etapei a doua si noi imagini. :wave:


Attachments:
FullSizeRender 13.jpg
FullSizeRender 13.jpg [ 147.42 KiB | Viewed 3079 times ]
IMG_7823.JPG
IMG_7823.JPG [ 267.43 KiB | Viewed 3079 times ]
IMG_7837.JPG
IMG_7837.JPG [ 667.38 KiB | Viewed 3079 times ]
FullSizeRender 12.jpg
FullSizeRender 12.jpg [ 274.66 KiB | Viewed 3079 times ]
IMG_7840.JPG
IMG_7840.JPG [ 424 KiB | Viewed 3079 times ]
FullSizeRender 8.jpg
FullSizeRender 8.jpg [ 126.2 KiB | Viewed 3079 times ]
IMG_7895.JPG
IMG_7895.JPG [ 226.13 KiB | Viewed 3079 times ]
FullSizeRender 10.jpg
FullSizeRender 10.jpg [ 168.15 KiB | Viewed 3079 times ]
IMG_7893.JPG
IMG_7893.JPG [ 224.99 KiB | Viewed 3079 times ]
IMG_7861.JPG
IMG_7861.JPG [ 218.72 KiB | Viewed 3079 times ]

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp
Top
   
PostPosted: 29 May 2017, 23:03 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2705
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Felicitari pentru rezultate! :clapping:

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 29 May 2017, 23:30 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2016, 16:29
Posts: 349
Car: 159 2.4 Q4 SW
Location: Bucuresti
felicitari atat pentru rezultate cat si pentru munca depusa in pregatirea masinii!

Spor in continuare :)

_________________
Enjoy the simple things in life!

//Alfa Romeo Giulietta QV
//Alfa Romeo 159 2.4 Q4
//Lancia Y 1.4 12V


Top
   
PostPosted: 30 May 2017, 09:59 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3582
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Bravo George! Daca ai batut 2.8i-ul de la BMW, e ceva, felicitari! :clapping:

_________________
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 30 May 2017, 10:02 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6620
Location: Brasov... oarecum.
Bravo Guli. Felicitari pentru reusita.
Cu noile suspensii cum te impaci? Inca mai experimentezi reglaje?

In alta ordine de idei, nu am inteles ce e pe grila langa sigla?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 May 2017, 10:38 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Transponder

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 30 May 2017, 12:21 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Bine, mah George! :clapping:
Felicitari si echipei tehnice :clapping

intrebare: ce fel de benzina folosesti ? Iar daca ai incercat ceva de 99+ super/extra, sau cum se lauda astia pe la benzinarii, se simte vreo diferenta intre cifrele octanice?

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 30 May 2017, 21:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4237
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Dan, 228-urile sunt si ele misto si cred ca putin intepate, cel putin la ultima etapa unul din ele m-a batut cu cca 0.5s. Plus ca sunt cu sisteme de franare m performance si cutii automate destul de rapide.

Yuxule, in bara e fixat de fiecare data transponderul responsabil cu prelevarea timpului pe tur.
Despre suspensie, deocamdata doar de bine, imediat dupa montare am facut si o asa zisa "corner weighting" sau pe romaneste setarea suspensiei pe un stand cu cantare astfel incat sa ofere un comportament cat mai echilibrat masinii. La reglajele de suspensie nu am mai umblat decat la duritate, inaltimea fiind facuta pe stand, iar rebound-ul e setat undeva gen standard, recunosc ca aici inca ma mai documentez cum ar trebui lucrat cu acesta.
Marele avantaj al suspensiei l-am vazut mai ales la ultima etapa, acum in weekend, cand a plouat, si am avut posibilitatea sa inmoi masina pentru a putea sta cu ea pe circuit. Bine, asta s-a intamplat dupa o tura ampla prin aratura, dupa ce masina a plecat de spate glont catre iarba, totul terminandu-se cu bine insa nu fara emotii. Revin aici cu mai multe detalii cand voi posta filmul etapei a doua din weekend-ul ce a trecut.

Adrian, benzina folosesc preponderent petrom99, am pus si mol si omv, variantele scumpe, nu pot sa zic ca am simtit ceva anume. Cu benzina de 95 merg in restul timpului cand nu e zi de pista. E drept ca pe pista cu benzina standard nu am intrat, dar e greu de reprodus de 2 ori conditii cat de cat similare de aderenta, temperatura, umiditate, etc. ca sa fie testul cat mai exact.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 30 May 2017, 22:00 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3582
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
George, de la mine numai respect, de mic am fost fascinat de curse si piloti, insa din frica si circumstante inventate am ramas doar cu privitul. La fest imi esti dator cu o bere ca iar ati fost fara mine... :tongue:

_________________
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 31 May 2017, 10:21 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6620
Location: Brasov... oarecum.
Pai cu reboundul e cel mai simplu, ca probabil nu ai ceva foarte complex, doar un reglaj pe rapiditate. Sau ai si ceva reglaj gen fast recovery?
Mno, fara a fi un expert, cu rebounul la maxim de rapiditate, masina tre sa topaie indiferent de duritatea reglata. Deci fa o tura doua cu reboundul la maxim si de acolo poti sa il inmoi pana ti-e convenabil.
Pentru o suprafata cu denivelari mici si marunte merge un rebound mai soft, ca sa pastreze contactul. Denivelarile fiind mici, suspensia chiar daca nu isi revine complet, nu ingenuncheaza prea mult. Pentru denivelari mari si ample, un rebound mai rapid, sa aiba timp sa urce inapoi la cursa maxima.
Fata-spate doar intuitiv zic ca un rebound soft pe spate si mai rapid pe fata iar duritatea invers, moale fata si tare spate. Din cauza tractiunii fata....sau ma insel?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 31 May 2017, 18:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4237
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Pai yux daca fac fata moale o sa am un dive impresionant pe franare, iar daca fac spatele teava voi avea probleme de supravirare, nu crezi ? De fapt jumatate din greseala am facut-o la etapa a doua, cand am intrat cu suspensia spate setata pentru circuit uscat, pista fiind udata de ploaia ce nu mai contenea.

Pe scurt, in prima mansa de antrenamente, am crescut progresiv ritmul, pista neavand balti sau adunari semnificative de apa. De retinut ca am intrat cu gumele kumho ku36, tot un soi de semislick insa care am zis eu ca evacueaza mai repede apa decat federal-urile 595. Dupa cateva ture, trec linia dreapta, franez, iau virajul de dreapta cu tr.3, dupa care accelerez puternic pentru linia "dreapta" rupta spre primul ac de par. La un moment dat, pe la 140-150 tr.4 am vazut in zare un clio rs trophy care era perpendicular pe pista, iar apoi a sarit direct in iarba, trecand de un sant masiv si un gard, aterizand cumva pe-o parte. Instinctiv am ridicat piciorul din gaz, insa, surpriza, fara nici un avertisment, masina a plecat sageata spre partea stanga a pistei, de-a latu', fix pe urmele clio-ului. In mintea mea au urmat doua ganduri mari si late, in timp ce alunecam fara control prin iarba: sa iau postul de observator care se compunea dintr-o cosmelie cu tot cu om in ea, sau sa incerc sa evit si poate sa nu ajung parcat in sau pe clio-ul dinainte. Cumva cumva am reusit sa evit ambele incidente, am revenit cu greu pe traseu, nu fara pagube, un prag smuls, o toba finala sarita din loc, si ceva adunatura de iarba cu pamant prin jante. Ah da, si cu ceva umezeala pe sezutul de scaun...

Dupa curatat masina, am gandit problema, am setat suspensia mai moale ca pentru circuit ud, am refacut presiunea si am reintrat cu gandul ori ma duc in balarii ori reusesc sa ma descurc. Si am reusit, practic toata ziua, atat pe ud cat si pe uscat incepand cu mansele de concurc, nu am mai fost detronat de pe un loc 2 muncit, multa vreme stand la distanta destul de mare de locul 1, un bmw 228i cum ziceam, la peste 1.5s. In superlap insa am reusit sa scot de undeva niste resurse, niste setari, si am batut propriul record si totdata recordul de pana atunci al clasei, 2.03.9, reusind un minunat si nesperat pentru mine 2.02.8. Insa tot eram departe, cam la 5-6 zecimi de bavarez, si astfel podiumul cu loc 2 a fost maximul pentru mine.

Pentru etapa urmatoare, din august, pregatim totusi ceva modificari, sper ca franele AP pe care le-am tot visat pe masina sa ajunga unde le e locul, poate mai scadem la greutate, si eu si masina, si poate mai prindem iar un loc 1. Vedem ce va fi, tinta clara este campionatul, momentan suntem pe 1 la 18pct de locul 2.


Attachments:
FullSizeRender 9.jpg
FullSizeRender 9.jpg [ 189.06 KiB | Viewed 2765 times ]
IMG_8167.JPG
IMG_8167.JPG [ 477.36 KiB | Viewed 2765 times ]
FullSizeRender 15.jpg
FullSizeRender 15.jpg [ 313.97 KiB | Viewed 2765 times ]
IMG_8178.PNG
IMG_8178.PNG [ 198.61 KiB | Viewed 2765 times ]
FullSizeRender 14.jpg
FullSizeRender 14.jpg [ 247.4 KiB | Viewed 2765 times ]
IMG_8181.JPG
IMG_8181.JPG [ 263.74 KiB | Viewed 2765 times ]

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp
Top
   
PostPosted: 31 May 2017, 22:47 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 991
Location: Brasov
Felicitari!!! poate reusesc sa ajung intr-o zi sa te vad live :D

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 31 May 2017, 23:18 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6620
Location: Brasov... oarecum.
Apai man, poate cu taria n-am nimerit-o, dar cu reboundul nu cred ca gresesc :bored:
Mno, Flacaul din Clio sper ca a scapat doar cu o sperietura si poaet o vanataie. Tu vad ca ai scapat bine, deci e bine.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 65 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]