Pai yux daca fac fata moale o sa am un dive impresionant pe franare, iar daca fac spatele teava voi avea probleme de supravirare, nu crezi ? De fapt jumatate din greseala am facut-o la etapa a doua, cand am intrat cu suspensia spate setata pentru circuit uscat, pista fiind udata de ploaia ce nu mai contenea.
Pe scurt, in prima mansa de antrenamente, am crescut progresiv ritmul, pista neavand balti sau adunari semnificative de apa. De retinut ca am intrat cu gumele kumho ku36, tot un soi de semislick insa care am zis eu ca evacueaza mai repede apa decat federal-urile 595. Dupa cateva ture, trec linia dreapta, franez, iau virajul de dreapta cu tr.3, dupa care accelerez puternic pentru linia "dreapta" rupta spre primul ac de par. La un moment dat, pe la 140-150 tr.4 am vazut in zare un clio rs trophy care era perpendicular pe pista, iar apoi a sarit direct in iarba, trecand de un sant masiv si un gard, aterizand cumva pe-o parte. Instinctiv am ridicat piciorul din gaz, insa, surpriza, fara nici un avertisment, masina a plecat sageata spre partea stanga a pistei, de-a latu', fix pe urmele clio-ului. In mintea mea au urmat doua ganduri mari si late, in timp ce alunecam fara control prin iarba: sa iau postul de observator care se compunea dintr-o cosmelie cu tot cu om in ea, sau sa incerc sa evit si poate sa nu ajung parcat in sau pe clio-ul dinainte. Cumva cumva am reusit sa evit ambele incidente, am revenit cu greu pe traseu, nu fara pagube, un prag smuls, o toba finala sarita din loc, si ceva adunatura de iarba cu pamant prin jante. Ah da, si cu ceva umezeala pe sezutul de scaun...
Dupa curatat masina, am gandit problema, am setat suspensia mai moale ca pentru circuit ud, am refacut presiunea si am reintrat cu gandul ori ma duc in balarii ori reusesc sa ma descurc. Si am reusit, practic toata ziua, atat pe ud cat si pe uscat incepand cu mansele de concurc, nu am mai fost detronat de pe un loc 2 muncit, multa vreme stand la distanta destul de mare de locul 1, un bmw 228i cum ziceam, la peste 1.5s. In superlap insa am reusit sa scot de undeva niste resurse, niste setari, si am batut propriul record si totdata recordul de pana atunci al clasei, 2.03.9, reusind un minunat si nesperat pentru mine 2.02.8. Insa tot eram departe, cam la 5-6 zecimi de bavarez, si astfel podiumul cu loc 2 a fost maximul pentru mine.
Pentru etapa urmatoare, din august, pregatim totusi ceva modificari, sper ca franele AP pe care le-am tot visat pe masina sa ajunga unde le e locul, poate mai scadem la greutate, si eu si masina, si poate mai prindem iar un loc 1. Vedem ce va fi, tinta clara este campionatul, momentan suntem pe 1 la 18pct de locul 2.
Attachments: |
FullSizeRender 9.jpg [ 189.06 KiB | Viewed 2765 times ]
|
IMG_8167.JPG [ 477.36 KiB | Viewed 2765 times ]
|
FullSizeRender 15.jpg [ 313.97 KiB | Viewed 2765 times ]
|
IMG_8178.PNG [ 198.61 KiB | Viewed 2765 times ]
|
FullSizeRender 14.jpg [ 247.4 KiB | Viewed 2765 times ]
|
IMG_8181.JPG [ 263.74 KiB | Viewed 2765 times ]
|
|