It is currently 19 Mar 2024, 12:07

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 65 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 03 Oct 2016, 23:11 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4232
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Data fiind vanzarea echipamentului de distractie si descarcare de adrenalina, numit generic Kart, in urma cu 1 an, a urmat o perioada destul de aiurea in care am resimtit din ce in ce mai mult nevoia umplerii golului cu altceva care sa imi satisfaca nevoia de a iesi pe pista si a ma lua la lupta cu secundele.

Asa a fost sa fie undeva prin iunie, in perioada alfafestului, cand pe forum a aparut la vanzare o masina ce parea cel putin interesanta, cu un potential bun de exploatat. Fara prea mult timp de gandire, 2-3 socoteli sumare care imi dadeau cu virgula, am trecut peste tot si toate si m-am dus sa vad agregatul : o alfa 156 motor 3.0 v6 :mrgreen: , rosie, cu piele neagra(de parca ar fi contat), cu un nerv in ea ce ma facea parca sa nu mai plec fara. Dupa mici discutii legate de aspectele tehnice si nu numai, am luat masina si am plecat spre casa, cu un ranjet idiot pe fata. Aveam din nou o alfa, si nu orice fel, una pe benzina, si nu cu orice motor, ci cu un V6 Busso de trei mii !
Attachment:
1.jpg
1.jpg [ 221.52 KiB | Viewed 6751 times ]
Din capul locului, asa cum scrie si in titlu, masina am luat-o pentru a ma bucura de ea exclusiv pe circuit, la cate un trackday sau orice fel de eveniment organizat. Asa ca dupa ce am ajuns acasa cu ea, a urmat o inspectie tehnica din care a rezultat o lista de necesar de inlocuit/upgradat destul de consistenta : frane, suspensie, autoblocant, interior adecvat pentru circuit, bare stabilizatoare, anvelope, jante, etc. Nestiind insa cum se comporta masina si cat de departe vom merge cu modificatul am ales sa iesim cu masina la circuit cu ocazia unui trackday pentru a vedea potentialul exact si ce avem de facut la masina mai departe.
Asa ca am inceput sa schimbam piese, iar cand zic schimbam ma refer la noi adica eu care cumparam si tzivi care a facut toata munca : etrieri mari si adaptoare pentru ele, discuri si placute fata spate, lichid frana si furtune in plasa metalica. A urmat o zi la circuit care ne-a aratat ca masina are potential insa si probleme cu tinuta de drum, posibil din cauza suspensiei koni sport care e de strada, apoi probleme cu sistemul de racire care nu facea fata si din care cauza am mers cu caldura pornita la peste 30gr afara, si, nu in ultimul rand, probleme de aderenta principal din cauza de gume dar nu numai. Cam asa arata situatia timpilor inregistrati la prima iesire pe circuit.
Attachment:
2.JPG
2.JPG [ 137.83 KiB | Viewed 6751 times ]
Attachment:
3.JPG
3.JPG [ 140.28 KiB | Viewed 6751 times ]
Dupa ce am tras concluziile necesare a urmat o perioada de doar doua saptamani in care s-a montat quaife-le, s-au schimbat barele antirului si bieletele pentru mai buna rididizare, s-au comandat gume, radiator si alte maruntisuri, toate in speranta ca vom fi gata pentru prima etapa de Rotac, adica RomanianTimeAttachChallenge. Ca o paranteza, un format de campionat privat, foarte bine organizat, unde se alearga pe clase contra cronometru, cu reguli bine definite, cu masini inspectate atent inainte de cursa, cantarit, calculat coeficienti si incadrat cat mai exact in grupa aferenta. Mai pe scurt, o ocazie buna pentru orice pasionat de a se simti in largul sau intr-un cadru organizat, cu riscuri controlate, si costuri minime. Am inchis paranteza. Revenind la masina si la munca, totul a fost gata, mai putin instalatia de racire care, data fiind intarzierea radiatorului, am fost nevoiti sa mergem cu un altul tot oem insa tot insuficient pentru caldura si cerintele de la circuit. Totusi, etapa a fost foarte ok, bataia la clasa street+ din care face parte masina fiind foarte apriga, concurenta numindu-se clio rs197, golf7 gti ed, octavia rs, lupo cup, etc. La finalul cursei, am reusit un loc 5, dupa masinile enumerate mai sus, mai bine pregatite, unele chiar mai puternice, la doar 10 miimi de secunda de locul 4(el 2.07.402, eu 2.07.412 - best). De aici este si filmarea pusa acum cateva saptamani pe youtube si pe care unii colegi au vazut-o deja. -> https://www.youtube.com/watch?v=iqtawkbANzQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Am uitat sa mentionez, deja in peisaj au aparut gumele semislick, unele entry level as zice insa foarte ok pana la coada, si anume, kumho ecsta ku36. De aici si impreuna cu barele arb de la eibach, masina s-a schimbat destul de mult, de unde si timpul mult mai bun.
Attachment:
4.jpg
4.jpg [ 194.11 KiB | Viewed 6751 times ]
Attachment:
5.jpg
5.jpg [ 170.02 KiB | Viewed 6751 times ]
Attachment:
6.1.jpg
6.1.jpg [ 69.68 KiB | Viewed 6751 times ]
Attachment:
6.PNG
6.PNG [ 1.45 MiB | Viewed 6751 times ]
Attachment:
7.jpg
7.jpg [ 144.88 KiB | Viewed 6751 times ]
Attachment:
8.jpg
8.jpg [ 122.29 KiB | Viewed 6751 times ]
Dupa prima cursa si pana la cea de-a doua, de weekend-ul trecut, am reusit sa mai golim masina de interior, se vede in poze ce a mai ramas, am reusit in sfarsit sa rezolvam problema racirii cu un radiator pe comanda(probabil fost furnizor de radiatoare la uzina Roman, judecand dupa dimensiunea agregatului primit), am primit si un scaun in care sa pot sta mai bine si sa nu mai alunec sub bord la fiecare curba sau franare, s-au schimbat bujiile bosch gasite pe masina cu unele ngk originale, s-a scos compresorul ac si conductele aferente, s-a schimbat si pompa apa, etc. Si am plecat la cursa. Unde am descoperit o masina schimbata, poate fie si din cauza temperaturii exterioare mai civilizate, poate din cauza noului sistem de racire, acum masina a tras mai bine, vitezele realizate au fost mai bune si totodata si timpul a scazut insa cred ca aici are de-a face si experienta care incepe sa se adune pe pista de la adancata. Una peste alta, un alt weekend frumos, de data asta la bataie doar cu clio-ul rs 197 al tantzei si cu proprietarul de gti de la cursa trecuta care acum a aruncat in lupta un 330xdrive de vreo 300 cai. Iar din aceasta lupta eu am iesit "doar" pe 3, dar un loc 3 si la general, care a rasplatit zic eu efortul meu si munca depusa de baieti, tzivi si costin, pentru a avea masina cat de cat asa cum trebuie.
Attachment:
9.jpg
9.jpg [ 181.95 KiB | Viewed 6751 times ]
Attachment:
10.JPG
10.JPG [ 183.84 KiB | Viewed 6751 times ]
Attachment:
11.jpg
11.jpg [ 220.86 KiB | Viewed 6751 times ]
Attachment:
12.JPG
12.JPG [ 134.11 KiB | Viewed 6751 times ]
Attachment:
13.JPG
13.JPG [ 135.5 KiB | Viewed 6743 times ]
Cam atat pentru moment, revin cu poze de indata ce le adun de pe mailuri, telefon, etc.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2016, 23:28 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15189
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Needless to say cat de misto trage si se aude!
Attachment:
IMG_0199.jpg
IMG_0199.jpg [ 128.6 KiB | Viewed 6736 times ]
Attachment:
IMG_0407.jpg
IMG_0407.jpg [ 176.84 KiB | Viewed 6736 times ]
Si batalia cu locul 1 :)
Attachment:
IMG_0388.jpg
IMG_0388.jpg [ 148.92 KiB | Viewed 6736 times ]

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2016, 00:23 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1121
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
Sa te bucuri de ea!
Daca tot o tii doar de circuit eu zic sa o usurezi si mai tare.
Urmeaza un rollcage?

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2016, 00:33 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3775
Car: Carla
Location: Tim/Buc
:clapping: Felicitari, in primul rand pentru faptul ca din multitudinea de optiuni ai ales sa ramai fidel marcii si ai adus pe circuit o Alfa care altfel, foarte probabil, ar fi ajuns in vreun parc de dezmembrari !

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2016, 02:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6589
Location: Brasov... oarecum.
Bine Guli!
Bun rezultat si pentru Tanta (apropo, nu l-am mai vazut si auzit de mult timp, poate mai verifica si el mailul. Da-i si tu un ghiont data viitoare cand il vezi). Cu cacofonia de rigoare, banuiesc ca a iesit mai sus in top si datorita faptului ca are ceva mai mult experienta pe circuit cu o masina. Unde tu cred ca stai mai bine intr-un cart. Dar se acumuleaza si sper ca la anul sa mai urci niste pozitii.

Cat legat despre usurarea masinii...mai trebuie doar sa astepti, si rugina isi va face treaba :lol: ... practic cel mai bun aliat cand vine vorba de a pierde kilograme.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2016, 10:01 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Bravo, George!!!!! :clapping:
Foarte bun timpul dupa numai 2-3 sesiuni de trackday. Si da, mai multe felicitari ca ai ramas tot cu o Alfa chiar daca aveai de ales intre multe alte optiuni :D

P.S. Cealalta Alfa 156 (TL 13 SRT) este masina de asistenta sau Constantin s-a intors la vechea dragoste?! :lol:

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2016, 11:06 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7012
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Felicitari George pentru masina cat si pentru rezultatele obtinute pe pista.

Pe viitor daca doresti, poate anunti public cand participi. Sunt sigur ca sunt mai multi pe aici care vor veni sa te sustina ;)



:first:

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2016, 11:42 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1727
Location: Bucuresti
Bravo George!
Anul acesta se mai organizeaza trackday?

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2016, 12:23 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
Demult n-am mai citit pe forum o postare ca a ta. Știam că ai luat masina, acum am aflat pentru ce. Cu siguranță 56-le îți va alimenta nevoia de adrenalină cu care ești obișnuit să funcționezi.
Rugăm să ne tii la curent.

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2016, 13:16 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2007, 01:07
Posts: 664
Car: Alfa Spider '99
Location: Bucuresti
Motorul 3.0 e luat de pe un gtv/166? Din ce am vazut, 156 nu are 3.0 din fabrica.

Ar fi interesant sa ii faci un upgrade la facelift exterior.

_________________
Alfa Romeo Spider '99


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2016, 13:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
fix aia e problema la o masina de omor

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2016, 13:34 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15189
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Marius, singurul upgrade exterior va veni in masura in care contribuie cu kilograme in minus sau cu aerodinamica mai buna! Desi, daca ajungem la capitolul aerodinamica, orice modificare risca sa-l arunce intr-o clasa superioara.

Cristi&Cristi (H&Miu): trackday-uri probabil se vor mai organiza, insa etapele la care a participat George fac parte din campionatul ROTAC (Romanian Time Attack Challenge), care s-a incheiat pe anul asta.
Sunt sigur ca G va participa si la anul, asa ca e suficient sa fiti la curent cu programul ROTAC pentru 2017 si sa mergeti la Adancata in ziua cursei.

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2016, 14:28 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4232
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Ca sa raspund pe rand :

- rollcage poate va urma insa doar atunci cand voi ajunge la concluzia ca am nevoie de unul, altfel nu doresc kg in plus pe masina. Sigur, cusca rezolva parte din problema rigidizarii insa nu am ajuns inca acolo unde sa constat ca masina e prea moale.
- ca veni vorba de usurare a masinii prin metoda ruginirii, pot spune doar atat : masina asta vrea sa fie allegeritta de una singura, s-a apucat deja de treaba si lucreaza in sensul asta, nu sunt insa foarte incantat de proces :censored:
- de timpul obtinut si eu sunt multumit, daca e sa ma raportez la colegul scociu care a mers cam acelasi timp cu o masina net superioara, macar ca si pregatire/echipare cat si ca putere. Desigur, el are inca destul de unde sa ma scada asa cum e masina lui acum, la mine vom vedea daca mai putem slefui ceva.
- masina lui constantin(tinu), cea alba, a ajuns intre timp la un numar respectabil de km dar se bucura de un posesor care e pasionat de curse si vrut sa vina sa vada cum se comporta
- anul aceasta trackday-uri mai sunt, cred, trebuie verificat site-ul motorpark romania. Competitia Rotac a luat insa sfarsit pe 2016, INSA, din fericire, am aflat ieri ca mai exista o etapa a colegilor bulgari, tot de time attack, tot la adancata, pe 30 octombrie. Deci, stay tuned, e posibil sa scoatem iar bestia la lumina :mrgreen:
- motorul este luat de pe 166 da, este euro 2, intr-o stare as zice foarte buna, atat cat mi-a fost dat sa descopar. Nu voi umbla la el decat pentru mentenanta, gen distributie si ulei filtre etc pana in momentul cand voi termina tot ce imi propun pe parte de handling. Abia cand voi considera ca am atins limita superioara a tinutei de drum si nu mai pot sa scad la timp voi recurge la a imbunatati performantele motorului. De facut facelift la masina sau alte chestii de genul estetice nu va fi cazul, decat daca aceste schimbari vor avea aport tehnic imbunatatit.

Ca idee, momentan masina merge cu roti de strada, cele de ti normale, nu ceva special de circuit care sa fie mai usoare si cu geometrie dumnezeu-stie cum pentru ca nu am apucat sa o verificam; mai avem de mutat o baterie in portbagaj pentru putina echilibrare daca pot spune asa, masina dovedindu-se a avea o distributie a maselor fata-spate teribila, in sensul rau, din pacate, undeva la 70-30, lucru care, adunat cu suspensia koni sport de strada face ca orice franare violenta sau abordare de viraj sa fie cu ceva palpitatii. Pe scurt, de munca este, timp avem, bani si sanatate sa fie, ca se rezolva ele toate. :peace:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 04 Oct 2016, 19:48 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 17:45
Posts: 414
Car: Focus ST, Alfa GT
Location: Bucuresti
felicitari pentru masina! chiar ma uitam la un clip cu vali porcisteanu si pe linia boxelor, undeva pe la minutul 12, pac, doua alfe, a ta si inca una! Chiar m-am bucurat foarte tare sa le vad acolo!Mult succes pe viitor!

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2005 Rosso Alfa 165 cp
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2007 Nero Carbonio 165 cp
Focus ST 2.5 turbo 2006 225 cp(volvo T5 inside)
ex: Alfa Romeo Brera 2006 2.4 JTDm 200 cp
ex: Alfa Romeo 159 2006 3.2 JTS v6 Q4 260 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD 150 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 2.0 JTS Selespeed 165 cp


Top
   
PostPosted: 05 Oct 2016, 10:50 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
Felicitari, George!
Si pentru ca s-a tot vorbit de meritul tehnic, poetul din mine trebuie sa va spuna ca impresia artistica este deosebita. Vazuta pe viu pe circuit, masina arata foarte, foarte bine. Estetic si la capitolul"audio"era cel putin la nivelul partenerilor de competitie.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 05 Oct 2016, 12:12 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2010, 21:47
Posts: 866
Car: Giulia Q4 280.
Location: PITESTI
Baftă si spor la câștigat cât mai multe etape!
M-am dat si eu cu mașinuța ta si mi-a plăcut foarte mult, cred că acum e si mai mișto cu modificările aduse de voi.

_________________
**Alfa Romeo Giulia Q4 280cp
**Alfa Romeo Spider, Zoe 1.8 ts
**Alfa Romeo 156 TI, Busso engine :D
**Alfa Romeo 159SW, 1.8mpi
Ex:
Alfa Romeo 159SW,TBI TI
Alfa Romeo Gt Blackline
Alfa 156 sw,1.9jtd,115cp
Alfa Romeo Brera, 2.4jtdm, 210cp +
Alfa 159 SW, 2.4jtdm, 210cp
Alfa 156,1.9jtdm,150cp+
Alfa Giullieta 2.0jtdm
Alfa 159sw,1.9jtdm,150cp
Alfa Crosswagon,Q4
Alfa 147 selespeed,2.0TS,150cp
Alfa 156sw,1.9-115cp
Alfa 166,2.4jtd-136cp
Alfa 156,2.0ts-150cp
Alfa 147,1.6ts-120cp


Top
   
PostPosted: 05 Oct 2016, 13:10 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3573
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Bravo George! Multa distractie iti doresc! :clapping:

_________________
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 05 Oct 2016, 15:14 
Offline

Joined: 27 Nov 2015, 18:16
Posts: 17
Car: Alfa Romeo 156 2.5
Salut, si felicitari!
Ca unul ce ma aflu in aceeasi suferinta, te intreb daca ma poti ajuta cu niste info.
Franele de pe fata, le-ai pus de GTA, sau ai adaptat de pe altceva? Etrieri cu 4 pistonase, banuiesc.
Am si eu una de 2.5, careia i-am rupt pingelele la o etapa de autoslalom, tot la Adancata. Fix aceleasi probleme le resimt si eu...frane si stabilitate. Masina mea e tot de strada acum, dar vreau sa incep modificari la ea.
Strut bar i-ai pus? Din teorie, ajuta mult.


Top
   
PostPosted: 05 Oct 2016, 15:46 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7419
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
A trecut de strutbrace. Ala a venit cu masina. :))

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 05 Oct 2016, 18:16 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15189
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Citesti in diagonala? A/C-ul a zburat deja si mutarea bateriei de in plan..

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 05 Oct 2016, 20:51 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2015, 17:18
Posts: 213
Car: 147 1.6TS 88KW
Location: Bucuresti
Poate nu e tocmai aplicabil,dar poți renunța la baterie(-12kg) folosind o doar la pornire si sa înlocuiești rezervorul cu unul mai mic .
Ps: poți să conduci dezbrăcat (-3kg)

_________________
Alfa Romeo 147 1.6 16V 88kW


Top
   
PostPosted: 05 Oct 2016, 22:38 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4232
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Masina are acum, pe parte de franare, niste discuri trw si placute brembo. Adica cat se poate de stock, dar pe etrieri de 166 cu adaptoare. Bogdan(tzivi) s-a ocupat de ele, si de toate celelalte pana acum.
Ca sa fiu mai bine inteles, masina are prea multa greutate pe fata si mai nimic pe spate, de aici problemele de balans pe curbe si franare. Noroc cu barele eibach care chiar fac treaba...
Compresorul de ac si conductele au zburat iar bateria va fi mutata si atat in portbagaj, tocmai pentru a mai muta putin kilogramele de pe fata pe spate. Nu voi pune baterie usurata, nu voi renunta la ea, asta e clar. Rezervor iar nu ma incanta sa il schimb, una ca masina ajunge pe roti la pista, plus discutia cu echilibrul.

Keo, treci la timeattack mai bine, autoslalomul ala clar nu-l vad recomandat pentru o masina ca astea. Parerea mea :peace:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 05 Oct 2016, 23:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6589
Location: Brasov... oarecum.
George, cred ca mai am un sac de ciment la ai mei in magazie de la ultima renovare. Ti-l donez bucuros sa il atarni in portbagaj :lol:
Si serios vorbind, de ce nu pui o contragreutate in portbagaj? s-ar putea sa pierzi ceva pe liniile drepte, dar sa castigi mai mult pe curbe. Nu e tocmai ideal, dar faci ca la supercarurile din ziua de azi: mai pun o izolatie fonica, o bara de protectie si hopa ajung la 1800-1900kg, dar compenseaza cu multi cp.
Din cate imi dau seama ai renuntat deja cam la 50-70kg cu scaune si AC, deci poti sa pui un 25-30kg in portbagaj, plus bateria. Fa o incercare de amorul artei la etapa cu bulgarii, 2 saci cu nisip, si vezi ce iese. Eu as paria pe cateva zecimi de secunda castigate :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 06 Oct 2016, 00:52 
Offline
User avatar

Joined: 15 Feb 2009, 21:19
Posts: 112
Car: 159 2.4 ti
Location: pitesti
Bravo George!!!
Ma bucur ca v-ați întâlnit si v-ați placut :clapping:
Spor in continuare

_________________
Alfa 156 2.0 ts
Alfa 159 2.4 ti
Alfa brera 2.4 ti


Top
   
PostPosted: 06 Oct 2016, 22:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4232
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Merci Florine, intr-adevar, ne intelegem bine, vedem unde duce povestea.

Yux-ule, oricat de bine intentionat esti cred ca o sa refuz oferta de , voi apela totusi la ceva solutie consacrata, sa zicem, ahh, o suspensie. Dar mai tarziu, sa vedem ce setup vine mai bine, ce preturi gasim, etc. :peace:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 65 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]