It is currently 09 May 2024, 11:27

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 412 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 617 Next
Author Message
PostPosted: 24 Jan 2018, 20:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 558
Car: 932
Location: Bucuresti
Din pacate n-am avut timp azi decat sa dau jos zapada de pe prelata (sta in curte) si sa pornesc putin masina, ca era nepornita de vreo saptamana... :?

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts


Top
   
PostPosted: 10 Feb 2018, 16:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 558
Car: 932
Location: Bucuresti
Desi e destul de ok afara inca, nu am mai iesit la plimbare, decat sa o dezmortesc prin cartier.

Asteptam vreme mai buna, si inainte de asta timp pentru rezolvat probleme existente si un pic sacaitoare.


Attachments:
wwd11w_Fotor.jpg
wwd11w_Fotor.jpg [ 448.88 KiB | Viewed 3100 times ]

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts
Top
   
PostPosted: 14 Feb 2018, 15:04 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2017, 12:33
Posts: 93
Car: Alfa 156 SW
Location: Iasi
Ceva noutati pe partea cu volanul si eroarea de airbag?

_________________
Forumist tacut


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2018, 16:25 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 558
Car: 932
Location: Bucuresti
M-am tot documentat si se pare ca daca ii gasesc pozitia corecta (acum e un pic decalat) o sa dispara eroarea fara nicio resetare din diagnoza.

Weekendul asta am sa probez si vedem ce iese. Daca nu reusesc si nu reusesc...nu stiu ce-o sa fac, dau volanul la schimb pe unul (chiar si cu lemn , ptr ca mie imi place) de facelift :)

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2018, 18:25 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Văzând că ai acelasi motor ca pe 166-le meu vroaim sa intreb, la pornire pana la ce turatii se duce acul din bord ? La mine de exemplu la prima pornire in perioada asta se duce pana la aproximativ 1800 ture , stă aproximativ 1-2 minute după care incepe sa scada cate putin pana la 900 ture , cand este motorul mai cald scade mai repede la 900 ture.
Nu stiu daca este tocmai bine sa se tureze asa ,din cauza asta vroiam si parerea cuiva care are motorul 2.0TS pe masina,pentru ca din cate tin minte inainte nu se ducea la mai mult de 1500 ture, doar ca am dat odata din Multiecuscan ,Reset Idle Actuator si de atunci are tendinta da se tureze pana la 1800 la pornire.


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2018, 18:49 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 300
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Cu cit este mai mica temperatura exterioara cu atit turatia de pornire este mai mare.
Asa ca pe la -20 grade sa nu te mire daca la pornire o sa ai pt vreo 20 secunde vreo 2000 rot / min.

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2018, 20:33 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 558
Car: 932
Location: Bucuresti
iuli78 Quote:
Văzând că ai acelasi motor ca pe 166-le meu vroaim sa intreb, la pornire pana la ce turatii se duce acul din bord ? La mine de exemplu la prima pornire in perioada asta se duce pana la aproximativ 1800 ture , stă aproximativ 1-2 minute după care incepe sa scada cate putin pana la 900 ture , cand este motorul mai cald scade mai repede la 900 ture.
Nu stiu daca este tocmai bine sa se tureze asa ,din cauza asta vroiam si parerea cuiva care are motorul 2.0TS pe masina,pentru ca din cate tin minte inainte nu se ducea la mai mult de 1500 ture, doar ca am dat odata din Multiecuscan ,Reset Idle Actuator si de atunci are tendinta da se tureze pana la 1800 la pornire.
Comportament absolut normal, de motor rece. Si la mine face la fel. Avantajul injectiei peste socul manual :lol:

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2018, 20:33 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 558
Car: 932
Location: Bucuresti
aschiuta Quote:
Cu cit este mai mica temperatura exterioara cu atit turatia de pornire este mai mare.
Asa ca pe la -20 grade sa nu te mire daca la pornire o sa ai pt vreo 20 secunde vreo 2000 rot / min.
Corect! :roll:

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2018, 20:35 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 558
Car: 932
Location: Bucuresti
pui de drac Quote:
Ceva noutati pe partea cu volanul si eroarea de airbag?
Pana una alta, am batut palma cu o cunostinta azi si am luat un motor 2.0 TS cu km putini ( sub 100.000 :mrgreen: )

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts


Top
   
PostPosted: 07 Mar 2018, 21:50 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 558
Car: 932
Location: Bucuresti
Ma tot roade un gand de ceva vreme buna. ITB-uri pe TS

A mai facut cineva pe la noi asa ceva :?:

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts


Top
   
PostPosted: 08 Mar 2018, 00:03 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Ce e ITB? :?

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 08 Mar 2018, 08:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 558
Car: 932
Location: Bucuresti
Individual Throttle Bodies! Clapete individuale cu injectoare si (daca nu ma insel) standalone.

Un soi de "orizontale" mai evoluate, la care nu stai sa reglezi de fiecare data in functie de conditii atmosferice, altitudine, temperatura, etc.

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2018, 19:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 558
Car: 932
Location: Bucuresti
Prima iesire de pe anul asta. Mi-era dor de ea, asa cum e, cu toate bubitele ei! :mrgreen: :lol:


Attachments:
11111_Fotor.jpg
11111_Fotor.jpg [ 388.86 KiB | Viewed 2680 times ]
22222_Fotor.jpg
22222_Fotor.jpg [ 382.6 KiB | Viewed 2680 times ]
IMG_20171219_160416_Fotor.jpg
IMG_20171219_160416_Fotor.jpg [ 4.36 MiB | Viewed 2680 times ]

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts
Top
   
PostPosted: 28 Mar 2018, 20:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 558
Car: 932
Location: Bucuresti
Ei, azi dupa un pic de vreme de stat in zapezi sub prelata in curte, ma duc eu frumos sa ii dau o cheie....si surpriza, merge ca naiba, rateuri, balbaieli, tremuraturi, parca merge in 2-3 pistoane. Am mai patit asta in trecut, dupa 20-30 de secunde isi revenea, acum insa nimic. Am oprit-o, am repornit-o, si intr-un final mi se tot aprindea becul din poza atasata.

Nu mi-a permis lumina de afara sa stau sa ingineresc prea mult azi, insa am miscat mai toate mufele, de la calculator, clapeta....tot, tot...ce tine de motor si de aprindere....

pareri? sugestii?


Din punctul meu de vedere se poarta ca o muiere nebagata`n seama, e normal, n-am ce comenta! Dar nu ma deranjeaza, am fost mai calm ca oricand...cu toate figurile si fitele ei o iubesc cu nabadai si o sa se vada si pe aici in curand :lol: :mrgreen:


Attachments:
1811827.1109.jpg
1811827.1109.jpg [ 46.72 KiB | Viewed 2580 times ]

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts
Top
   
PostPosted: 11 May 2018, 00:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 558
Car: 932
Location: Bucuresti
Am zis ca a fost vorba de nazuri. Merge f bine acum, doar ca a ramas acel bec aprins. In fine ii dau eu de cap cu maria sa Melqu2002!

Pana una alta, am cumparat grilele din bara fata, cea centrala cat si cele de la proiectoare, catadioptri bara spate, bielete antiruliu fata, placute all around, si alte maruntisuri. Timp sa fie sa le fac.

De asemenea, vreau sa umblu la distributie, care desi e noua, fostul proprietar a pus`o la ochi si nu imi place deloc chestia asta. Calele sunt sfinte. Iarasi, am nevoie de variator, si oscilez intre a comanda unul de pe ebay la 200 si ceva de dolari ( cu cod de alfa romeo, dar mi-e frica sa nu fie vreo chinezarie idioata) sau unul nou de la UNIX, original alfa romeo, cu toate reducerile aferente (1100 de lei)

Sub nicio forma nu il reconditionez cu kit de reparatie, pentru ca din tot ce am citit pe forum pana acum, chiar nu merita. Si pe buna dreptate....

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts


Top
   
PostPosted: 11 May 2018, 13:57 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Variatorul n-are cum sa fie chinezarie pentru ca e piesa pe original. In tara pretul cel mai mic pe care l-am gasit a fost in jur de 800 de lei. Vezi sa ai si cheia pentru desfacut/montat pentru el.
Nu arunca peste 1000 de lei ca e hotie. https://www.shop4parts.co.uk/?name=stor ... &sku=30705
Coduri 55202772/60666199

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 11 May 2018, 14:03 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7047
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Userul JOX a comandat de pe ebay variator pentru 156 si a pus adresa de livrare la mine... Piesa era cea original si totul a fost ok. A venit cu GLS sau DHL nu mai retin exact.
Eventual il poti intreba daca mai are link-ul la seller-ul de unde la cumparat. Din cate imi amintesc a costat in jurul a 700 lei.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 11 May 2018, 19:25 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 558
Car: 932
Location: Bucuresti
Rezolvat azi mici probleme de estetica. Reparat bara spate, ca era putin crapata pe dreapta jos, pus reflectorizantele noi.

De asemenea, am montat azi si plasticele de la proiectoare (la unix le-au livrat fara 'plasele' de plastic... :uhuh: ) dar arata bine si asa pana gasesc.

M-am chinuit la grila centrala, care la mine era lipsa total. Am incropit niste piese din plastic lipite cu poxipol...ca sa pot sa infig pinii de la grila cea noua.


Multumi de rezultat. Detaliile astea mici isi pun amprenta pe partea de aspect.


Maine continui cu un pic de mecanica.


Attachments:
8_Fotor.jpg
8_Fotor.jpg [ 958.7 KiB | Viewed 2359 times ]
3_Fotor.jpg
3_Fotor.jpg [ 1.11 MiB | Viewed 2359 times ]
2_Fotor.jpg
2_Fotor.jpg [ 1.06 MiB | Viewed 2359 times ]
sss2_Fotor.jpg
sss2_Fotor.jpg [ 1.15 MiB | Viewed 2359 times ]

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts
Top
   
PostPosted: 11 May 2018, 19:31 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 558
Car: 932
Location: Bucuresti
Imi place f mult cum arata cu volanul de nfl...

Am desfacut azi si am constatat ca nu era pus drept pe coloana, sunt curios sa vad daca mai comenteaza de VDC-ul ala nemernic cand o scot cu proxima ocazie la o tura. Eventual o sa fie nevoie sa pun diagnoza pe ea :roll:


Attachments:
4_Fotor.jpg
4_Fotor.jpg [ 919.3 KiB | Viewed 2358 times ]

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts
Top
   
PostPosted: 13 May 2018, 16:05 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 558
Car: 932
Location: Bucuresti
S-a dus naibii senzorul de impulsuri...deaia facea ca toate cele, ca intr`un final sa nu mai porneasca deloc.

Dragoste cu nabadai si nu alta! :lol:


Attachments:
unedited1_Fotor.jpg
unedited1_Fotor.jpg [ 1004.56 KiB | Viewed 2297 times ]

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts
Top
   
PostPosted: 15 May 2018, 20:58 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 558
Car: 932
Location: Bucuresti
Mda. Schimbat senzorul de impulsuri, tot nu porneste.

Distributia e ok, e la locul ei, benzina are, senzor impulsuri nou. Ce ar mai putea fi? ce sa mai verific?

Pare ca nu are aprindere... si nu cred ca-s bobinele de vina, nu se duceau toate deodata. Masa aia pe rampa bobinelor e ok, este la locul ei...

:scratch:

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts


Top
   
PostPosted: 16 May 2018, 19:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Vezi daca da scanteie cand dai la cheie. Daca nu, cel mai probabil e senzorul de impulsuri de pe axa cu came evacuare, aia dicteaza cum sa dea scanteie.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 16 May 2018, 20:27 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 558
Car: 932
Location: Bucuresti
Salve!

Am scanteie, senzor nou ieri montat+ cablu ok deci. De asemenea ma gandeam sa nu fie ceva de la alarma care e cam defuncta, dar am scos`o complet din uz. Am eliminat si posibilitatea asta.

Benzina este, scanteie are, alti senzori nu prea mai sunt, decat cel de la axele cu came... :scratch:

Intr-adevar, ala tind sa cred ca e. Nuuuuuu, mi-e groazaaaaa, nu nu nu NU! :lol:

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts


Top
   
PostPosted: 16 May 2018, 21:20 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7047
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Salut,

Verifica urmatorii senzori:

1. Senor pozitie volanta
2. Senzor Ax cu came.

Cred ca problema ta este de la al doilea :(

Distributia ai grija sa o pui folosind cale. Roata dintanta de la axa de evacuare, unde este montat senzorul, are pe interior o tabla taiata dupa un anumit tipar, verifica sa nu fie ruginita si astfel senzorul sa nu citeasca parametrii.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 16 May 2018, 22:52 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Eu cand am avut probleme cu senzorul axei cu came ,imi aparea in multiecuscan eroarea P0340 dar nu am avut probleme cu pornitul motorului ,doar ca nu mergea stearsa eroarea din bord (injectorul) si nu mai mergea motorul ca inainte , dar dupa ce sa inlocuit senzorul si-a revenit .
Pentru inlocuire sa umblat la distributie din cauza ca senzorul este bagat sub pinionul axei cu came dinspre joja de ulei ,probabil asa o fi la toate Twin Spark-urile.
Am mers cu eroarea aproximativ o saptamana . La mine senzorul avea pe el mizerie amestecata cu ulei , noroc ca mai aveam unul de la vechea chiuloasa care era in stare mai buna.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 412 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 617 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]