It is currently 23 May 2024, 19:21

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: 01 Mar 2016, 17:31 
Offline

Joined: 11 May 2010, 21:02
Posts: 91
Car: alfa 156
Location: Focsani
Salutare, am citit pe un forum din afara ca un flacau, manat de dorinta de a avea cat mai multi cai, a pus pe 147 eco chiulasa de 156 de 2.0....ceea ce in teorie ar trebui sa mearga si invers, din cate stiu chiulasele de 1.6, 1.8 si 2.0 nu sunt diferite ca dimensiuni . Cum nu sunt nebun dupa performante m-as multumi cu mai putin caluti dar scapat de problema variatorului, si cum se apropie schimbul de distributie inclusiv de variator ......ma tenteaza sa incerc.
Ceva parari de la persoane mai avizate?


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2016, 19:04 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Problema variatorului o rezolvi prin a schimba variatorul sau a-i pune kit de reparatie.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2016, 22:54 
Offline

Joined: 11 May 2010, 21:02
Posts: 91
Car: alfa 156
Location: Focsani
Eu vreau sa scap de problema variatorului definitiv, iar costurile chiuloasa+garnitura ....aproximativ =variator si multa liniste pe viitor


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2016, 22:58 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7050
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Costa 800 lei un variator nou si nu mai ai probleme 60-80k km.

Variatorul se uzeaza prematur de cele mai multe din cauza ca nu ajunge cantitatea dorita de ulei la el. Nu sunt un expert dar din cate am vazut acel variator lucreaza pe baza presiunii de ulei, iar sansele sa-l strici in mai putin de 80k km sunt f mici.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 18 Mar 2016, 01:08 
Offline

Joined: 11 May 2010, 21:02
Posts: 91
Car: alfa 156
Location: Focsani
cristianmiu Quote:
Costa 800 lei un variator nou si nu mai ai probleme 60-80k km.

Variatorul se uzeaza prematur de cele mai multe din cauza ca nu ajunge cantitatea dorita de ulei la el. Nu sunt un expert dar din cate am vazut acel variator lucreaza pe baza presiunii de ulei, iar sansele sa-l strici in mai putin de 80k km sunt f mici.
In teorie tine 80K....... in practica mult mai putin, mai ales in utilizarea preponderent urbana si cu toate micile secrete de prelungirea vietii variatorului dupa 20k ai un tractoras de toata frumuseatea


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]