It is currently 28 Apr 2024, 19:43

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 23 posts ] 
Author Message
PostPosted: 04 Mar 2015, 15:02 
Offline

Joined: 21 Feb 2015, 14:08
Posts: 6
Car: 156jtd 8v 105 cp
Location: Slobozia
Salutari tuturori . Dețin masina din Septembrie 2013 , provine din Belgia . Masina a fost adusă de proprietar . Inainte de a o achita ,proprietarul ( un amic ) mi-a lăsat-o o luna de zile ( proba ) . Masina avea 270 000 km . Am fost incantat de motor ,ținuta de drum si consum.
Am mers la un mecanic unde am schimbat distribuția ,pompa de apa , filtrele si uleiurile . A constatat uzura basculelor si a fuliei arborelui cotit . Am greșit ne schimbând fulia de atunci pentru ca am schimbat kitul ( curea , rola intinzatoare si cealaltă rola ) de 3 ori , ultima data acum 2 saptamâni . Mecanicul dinou a insistat sa schimb fulia dar ne avand bani îndeajuns in acel moment am schimbat doar kitul .Acum 2 zile mi-a rupt dinou cureaua .
De cand dețin masina am mai schimbat furtun admisie ,o pisa de la clima " treptele de la ventilator", 2 conducte ABS ,timoneria , tripoda de la planetara stânga , plăcute fata si capetele de bara .
Masina am cumparat-o cu jante pe 15 pe care le folosesc iarna, ulterior am cumparat second jante pe 16 pe care le folosesc vara .
Revenind la problema mea . Doresc sa cumpăr fulia , la magazinul din oraș am găsit Contitech la prețul de 350ron iar pe net BGA la prețul de 250ron . Ma încânta prețul dar nu stiu nimic de BGA , doresc sfatul dumneavoastră .
Tot odată voi schimba si basculele unde am găsit pe net producatorul ITN si STARLINE . Preturi mici dar nu cunosc producători .
Întrebarea mea pentru dumneavoastră credeți ca , cumpărând fulie BGA si basculele ITN sau STARLINE o sa reziste mai mult de un an ? !
Scuzati-mi anumite greșeli .
Va multumesc si astept părerile dumneavoastră .


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2015, 15:26 
Offline
User avatar

Joined: 01 Feb 2010, 15:24
Posts: 623
Car: Alfa romeo 159 SW TI
Location: Cluj-Napoca
Salut si bine ai venit. Legat de fulie eu te-as sfatui sa pui una buna contitech pentru ca eu am schimbat fulia respectiva acum 9 luni si am pus una ieftina hutkinson ceva de genu. Era cam 250 de lei. Ideea e ca acuma imi pare ca nu mai are viata lunga poate mai duce inca 6-8 luni.
Acuma referitor la brate am schimbat bratele toate dupa ce am luat masina in 2013 septembrie, am pus un kit destul de ieftin din germania care a fost pe la 200 de euro cu tot cu 2 bielete si 4 brate. De atunci am facut aproximativ 20k de km. Nu bat deloc deocamdata in schimb au inceput sa scartie la delimitarile de viteza. Intentionez sa le verific inainte sa trec la gumele de vara.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Mair
Ex:Alfa romeo 159 2.0 jtdm TI
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 jtd mk1


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2015, 16:47 
Offline

Joined: 21 Feb 2015, 14:08
Posts: 6
Car: 156jtd 8v 105 cp
Location: Slobozia
Iti multumesc pentru răspuns si sfat


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2015, 16:49 
Offline
User avatar

Joined: 01 Feb 2010, 15:24
Posts: 623
Car: Alfa romeo 159 SW TI
Location: Cluj-Napoca
Cu placere! Pentru asta e forumul sa ne ajutam si sa schimbam opinii!

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Mair
Ex:Alfa romeo 159 2.0 jtdm TI
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 jtd mk1


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 12:04 
Offline

Joined: 21 Feb 2015, 14:08
Posts: 6
Car: 156jtd 8v 105 cp
Location: Slobozia
O poza din vara cu jantele de 16". Poza e de slaba calitate.
Mai am poze , dar dupa iPad nu stiu cum sa modific dimensiunea pozei.
Ma poate ajuta cineva ? Va multumesc


Attachments:
image.jpg
image.jpg [ 93.89 KiB | Viewed 4319 times ]
Top
   
PostPosted: 05 Mar 2015, 12:13 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Arunca un ochi aici: viewtopic.php?f=6&t=23246" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 15:18 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Incearca sa eviti firmele aproape necunoscute cu preturi irezistibil de mici. Daca totusi esti la stramtoare cauta review-uri asupra produsului si firmei respective. In felul acesta te poti lamuri ce si cum...

De marcile alea pentru brate nu am auzit prea multe. De fapt nu am auzit de ele de loc, ce sa mai... Intrebi cat te tin: depinde de calitatea drumurilor si de stilul tau de condus, asta insemnand cat de grijuliu esti la trecerea peste diverse denivelari.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 16:45 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Brat inferior ITN am pus eu de asta vara, nu stiu cat am facut, 3-4 mii, nu sunt probleme momentan.

Mai stiu un coleg cu un 147 care avea tot ITN si zicea ca l-au tinut vreo 20.000. Depinde si de stilul de condus, precum a zis si yux.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 17:55 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Eu am TRW, si superioare si inferioare. 50k km si aproape 2 ani si par sa mai aiba viata.
Gandeste-te si la aspectul asta: folosind material de calitate economisesti la manopera si la timp. In loc sa schimbi brate anual, schimbi la 2-3 ani.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 06 Mar 2015, 19:54 
Offline

Joined: 21 Feb 2015, 14:08
Posts: 6
Car: 156jtd 8v 105 cp
Location: Slobozia
Salutari .
Va multumesc pentru răspunsuri , voi tine cont de sfaturile dumneavoastră .
De moment am comandat fulia arborelui cotit (INA ) si cureaua de transmisie (Contitech) .
Aveti dreptate conteaza foarte mult felul de exploatare a automobilului ( stilul de condus ,drumurile parcurse etc. ) .
Ambreiajul a început sa patineze treapta 4 si 5 la accelerare putin mai puternica gen depasiri , din acel moment simt o trepidatia in pedala , in dezaccelerare la turație mica se aude un sunet in luneta . Eu cred ca ambele simptome sunt de la volanta . Ma gândeam schimbând doar ambrajul se va uza repede dotorita uzuri volantei . Va intreb in cazul in care nu ma înșel in legătura volantei , as putea sa o schimb cu una second binenteles daca găsesc cu uzura minima?
Cu respect Alex


Top
   
PostPosted: 07 Mar 2015, 00:40 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3582
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
vibratiile in pedala de ambreiaj sunt date de volanta, deci ar trebui sa te apuci sa cauti, sunt baieti pe aici care pot sigur sa te ajute :)
in alta ordine de idei, felicitari pentru achizitie si sa o folosesti sanatos!

_________________
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 07 Mar 2015, 21:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
INA si Contitech sunt destul de populari, deci ar trebui sa fie ok.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2015, 19:13 
Offline

Joined: 21 Feb 2015, 14:08
Posts: 6
Car: 156jtd 8v 105 cp
Location: Slobozia
Buna ziua . Ma bate gândul sa schimb volanta si ambreiajul , găsesc la dumneavoastră second dar totusi in condiție cat de cat bunicică ? Va multumesc


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2015, 03:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Salut. Pe cine anume intrebi?
Cred ca mai bine te uiti pe aria de publicitate. Sunt cativa care au deschise topicuri permanente de vanzare piese sau servicii.

Alternativ poti incerca la orice alt magazin de piese, sau magazinul/omul in care ai incredere si care iti furnizeaza in mod curent piese, consumabile.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2015, 12:52 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
Bratele superioare , te sfatuiesc sa cumperi o firma buna (trw sau lemforder) si dupa ce se duc bucsele pune bucse poliuretanice. Nu uita ca aceste brate sunt foarte importante pentru stabilitate si geometria roti, deci gandeste de 2 ori.


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2015, 13:00 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3157
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
ursulet Quote:
Nu uita ca aceste brate sunt foarte importante pentru stabilitate si geometria roti, deci gandeste de 2 ori.
Sau nu...

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2015, 13:07 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
Esti sigur? Deregleaza caderea inclusiv convergenta. Testat , in timp si verificat pe masa de directie. La 3 luni era iar pe rosu. Pe când cu aceste bucse ( problema lor desigur scartaitul) dupa 4 luni pastrat la fel valorive pe masa de directie.
Si o idee de pe forum , inversat surubul de la brate, astfel se demonteaza in 20 minute ( cu tot cu cele doua suruburi de la carenaj , ca sa- l dai putin deoparte) si uite asa se poate pune vaselina periodic.


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2015, 13:15 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3157
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Da, eu nu am avut probleme cu dereglarea geometriei, pe langa asta am mers mai mult timp cu bratele uzate, nu am intalnit probleme de stabilitate iar cu bratele noi nu s-a schimbat nimic, doar ca nu mai scartaie. Cu bratele uzate am facut geometria de mai multe ori si nu se schimba nimic, geometria rotilor am facut pentru ca am schimbat bielete pe fata si apoi brate pe spate, nu am avut diferente de la una la alta.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2015, 14:49 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3157
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Imi pare rau ca nu mai am cauciucurile vechi sa va arat ca aveau uzura egala, stanga/dreapta si interior/exterior. Pe langa voi eu am merg cu amortizor cu bataie peste 10k km, am mers cu brate cu probleme timp de 3 ani, nu mi s-a modificat geometria niciodata si nu am avut probleme de stabilitate. Nu contest ce ziceti, dar si eu am schimbat piese la masina si nu am avut necazurile voastre, poate le-am schimbat in timp util cat sa nu ajung la probleme de geometrie.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2015, 15:27 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3157
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
A, nu am ajuns niciodată în situația asta și nici alte piese nu le-am dat jos în ultima fază, doar cu amortizorul am ajuns târziu.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2015, 15:31 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
daca mergi tare la drum intins(faci multi km) simti efectul unei geometrii sau articulatii cu probleme, daca rulezi mai incet sau preponderent oras efectele sant estompate, roata fuge destul de mult de pe pozitie daca ai un brat superior uzat, fuzeta este foarte lunga, geometria extrem de sensibila, data fiind arhitectura suspensiei, uzura din bratul superior afecteaza consistent vreo 3 unghiuri.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 08 Aug 2015, 13:23 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
Corect. Insa aceasta suspesie este de invidiat de multi. Datorita pozitionarii bratului superior orice uzura la bucse se simte in unghiul de cadere al rotii. Bratele lemforder pe care le-am montat au din fabrica vaselina la bucse, deci scartaitul nu exista chiar daca bucsele au deja joc, din aceasta cauza ajungeam la dereglari la geometrie roti. Observând ca pivotul este in stare perfecta, fara pic de joc, am incercat pe aceste brate bucsele poliuretanice. Momentan multumit, vedem pe parcurs. Acum fac figuri bucsele de la bara stabilizatoare, si anume au inceput sa scartaie putin. Apropo, cautati marca moog. In ambalaj vin bucse originale cu inscriptia alfa. Cred ca sunt in prima echipare. Am deja 2 ani cu ele, si cred ca am sa continui tot la fel.


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2015, 22:59 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3157
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Zilele astea am vazut o Alfa cu brat superior dus sau distrus, intr-adevar, ce ziceam eu nu era despre brat dus ci doar uzat. Practic se misca roata de la brat iar bucsile erau roase, zanganeau.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 23 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]