It is currently 14 May 2024, 07:31

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 08 May 2014, 22:00 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu e nevoie, bine ai venit,

'cause alfaclub.ro is about support!

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 09 May 2014, 15:27 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Eu as asculta de baieti, inverseaza bobinele(torxuri de 27 sau 30), fa o tura pana se aprinde martorul in bord(daca e de la bobine ai sanse foarte mari sa ti se aprinda in max 3km, cand motorul e rece si mai ales mers subturat).
Baga diagnoza pe el si vezi daca s-a mutat eroarea pe alt cilindru. Daca da si stai prost la capitolul dinero, cauta la dezmembrari bobine. Eu am gasit cu 50RON/bobina(aveam misfire pe 2 cilindri deci am inlocuit 2 bobine) si de 6luni n-am mai avut probleme dar depinde de noroc.
PS: sa le iei cu tot cu fisa pana la bujie, nu doar bobina ca poate e fisa intrerupta.

Sper sa te ajute si nu uita sa ne zici cum ai rezolvat :)


Top
   
PostPosted: 09 May 2014, 20:48 
Offline

Joined: 08 May 2014, 11:03
Posts: 23
Car: Alfa Romeo 156
Multumesc de sfat,astept sa iau masina de la mecanic,pt ca e deja desfacuta si revin cu update cat de curand.


Top
   
PostPosted: 13 May 2014, 18:28 
Offline

Joined: 08 May 2014, 11:03
Posts: 23
Car: Alfa Romeo 156
Revin cu noi informatii,spre disperarea mea:pb nu e de la bobine pt ca le-am schimbat si pe astea...mecanicul spune ca e ori de la catalizator ori de la sondele lambda,ce parere aveti?cam cat costa un catalizator?
Ps:ce e ciudat e ca misfire-ul se tot muta de pe un cilindru pe altul....


Top
   
PostPosted: 13 May 2014, 19:15 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Quote:
Ps:ce e ciudat e ca misfire-ul se tot muta de pe un cilindru pe altul....
Verifica dpdv electric sa fie ok:
Cu motorul oprit, desfa capacul de la motor(cel din plastic) si vezi ca pe unul din suruburile(dreapta sus) ce tin placa cu bobine fixata de motor este un fir ce face masa sa fie fixat pe surub si izolat in rest; vezi restul cablajului sa nu fie intrerupt sau in scurt; cu motorul pornit, impinge mufele de la bobine cu atentie sa nu le rupi, sterge erorile, trage de ele(fara sa le declipsezi iar cu atentie sa nu strici bobinele) si vezi daca iti apar erori.

Catalizatoare nu prea am auzit sa se cumpere; procesul de reparatie este golirea lor de site si orice mecanic cu un flex/aparat de sudura il poate face.
Daca as fi avut o problema cu ele as fi preferat sa le scot complet de pe traseul de evacuare(este o chestie numita backpressure de care trebuie sa tii cont cand faci asta; le scoti doar daca mai ai tobele pe traseu evacuare)

La sonde lambda am auzit de lambda faker sau ceva de genul. Cauta pe google, sigur gasesti mai multe informatii pe care nu stiu sa le ofer.

PS: asteapta mai multe sfaturi inainte sa dai iar bani si sa vezi ca nu e de acolo


Top
   
PostPosted: 13 May 2014, 21:24 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
tu ai ts omul are jts cu injectie directa, din ala simplu(cel mai complicat).
@lacelot
pune o lista cu erorile actuale, toate si ce anume s a facut la masina, ce s a demontat pana acum.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 13 May 2014, 22:01 
Offline

Joined: 08 May 2014, 11:03
Posts: 23
Car: Alfa Romeo 156
Mersi de ajutor,o sa detaliez:totul a inceput cand s-a aprins martorul in mers, si motorul a inceput sa tremure si sa dea rateuri la relanti+miros de benzina nearsa.prima data am schimbat toate bujiile,iar eroarea pe tester era misfire cyl 2 si misfire cyl 3.am fost la reprezenta pt diagnoza,unde au spus k e de la chiuloasa,dupa care am verificat chiuloasa(era ok), am curatat si verificat injectoarele,am schimbat filtrul de benzina,de aer,de ulei,bobine. Dupa asta am trecut la galeria de admisie-era in regula.ce e ciudat e ca asa cum am mai spus chiar daca nu se intervine asupra masinii ,eroarea se muta pe alt cyl.acum am scos toata benzina din rezervor si am pus alta(inca astept raspuns de la mecanic).masina se comporta ca si cum amestecul de aer cu benzins nu e corect.mentionez ca masina se comporta excelent in mers,nu inteleg de ce face asa doar la relanti...daca cunoasteti un mecanic bun in bacau sau in apropiere va rog sa ma ajutati, poate ajung si eu la Alfa fest....
PS: multumesc coman pt implicare, sper sa ies din povestea asta cat mai rpd


Top
   
PostPosted: 13 May 2014, 22:33 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
e posibil sa fie chestie de alimentare, presiune benzina, is chestii de finete care ma depasesc daca zici ca in mers merge bine doar la relanti ai probleme.

oarecum defectul ala cu pierderea de putere in mers a fost elucidat insa mai ai relantiul. aprinderea e in regula , as suspecta presiunea de benzina din rampa de inalta, da vezi ce zic si altii.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 13 May 2014, 22:45 
Offline

Joined: 08 May 2014, 11:03
Posts: 23
Car: Alfa Romeo 156
Da,mersi mult poate mai primesc idei, cred k are nevoie si mecanicul meu :))
Ps:nu am spus nicaieri ca pierde putere in mers...nu am inteles la ce te referi


Top
   
PostPosted: 13 May 2014, 22:57 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
asa intelesesem, in fine, incearca sa pui un aditiv de curatare si sai dai talpa oleaca, banuiesc ca ai ceva pe instalatie, daca zici ca a stat nefolosita.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 13 May 2014, 23:03 
Offline

Joined: 08 May 2014, 11:03
Posts: 23
Car: Alfa Romeo 156
Ok,o sa incerc,mersi


Top
   
PostPosted: 28 May 2014, 19:38 
Offline

Joined: 08 May 2014, 11:03
Posts: 23
Car: Alfa Romeo 156
Va scriu din nou,spre disperarea mea ,pt inca nu am rezolvat nimic....de la ultima postare ,la sfatul mecanicului am schimbat injectoarele ,galeria de admisie (care intr-adevar era decapsata) iar rezultatul este nul. Am cumparat si sonde lambda care urmeaza sa le schimbe astazi. Din ce spune el calc ii da mereu alte erori: ba missfire cyl 1,ba missfire cyl 2,3 ,ba ca nu merge un injector ... sunt disperat !!! Daca are vreo relevanta, motorul are compresie 15...

Ps:mecanicul mai spune k e posibil ca chiuloasa sa nu fi fost facuta bine(au mai fost cazuri in bacau in care cei de la singura firma care se ocupa cu asa ceva nu au facut treaba cum trebuie...)

Va rog sa imi dati un sfat ,pt ca sincer nici alt mecanic mai competent pt AR nu cunosc!!


Top
   
PostPosted: 28 May 2014, 21:32 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
din moment ce pui pe o masina piese second hand nu poti sa ai nici o baza in ele si poti defecta si mai mult motorul, cauta un manual de service pentru motorul respectiv si vezi punerea la punct si ce presiuni de lucru trebuie sa ai la injectie.

in primul rand e vorba de timp, facand asa(piese la intamplare) o sa pierzi mult timp, nu esti primul care spune ca a schimbat 3 alternatoare sau 3 injectoare insa toate erau defapt niste rebuturi.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 28 May 2014, 21:49 
Offline

Joined: 08 May 2014, 11:03
Posts: 23
Car: Alfa Romeo 156
Stiu coman ca piesele sh nu sunt tocmai ce trebuie insa la cate ma pune asta sa schimb ma ia groaza.pb e ca nici nu stiu alt mecanic bun pt AR in zona(poate ma ajuta cineva in acest sens). O sa caut manualul,sper sa gasesc.


Top
   
PostPosted: 13 Apr 2017, 11:55 
Offline

Joined: 16 Feb 2010, 17:14
Posts: 448
Car: Alfa Romeo 145
Location: Timisoara
Ai rezolvat problema?
Intreb pt ca am aceeasi problema ca si tine tot la un 2.0 JTS.
Ieri am pus testerul pe ea si am probleme pe cilindrul 1 si 2. Am inversat bobinele respectiv 2 cu 4 si imediat masina a inceput sa mearga neregulat in mers si sa se aprind martorul de motor, ceea ce ma face sa cred ca sunt respectivele bobine duse. Vroiam sa le comand si sa le schimb maine insa cele d ela BOSCH sunt proximativ 400 lei/buc.
Ma gandeam sa pun ceva aftermarket dar, oare ar fi ok sa fie 2 o marca si celelalte alta marca?


Top
   
PostPosted: 05 May 2017, 10:15 
Offline

Joined: 16 Feb 2010, 17:14
Posts: 448
Car: Alfa Romeo 145
Location: Timisoara
Am schimbat bobinele de pe cilindrul 1 si 2 - comportamentul motorului la relanti este putin mai bun, dar tot da rateuri.
Mentionez ca bujiile sunt schimbate acum 2 luni.
In momentul in care dau drumul si la clima merge execrabil - zici ca am numai 2 cilindri.

Are cineva ideea ce as mai putea face?

P.S: in mers normal trage ok, consum decent (11l/100km - oras Timisoara)


Top
   
PostPosted: 05 May 2017, 18:51 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Probabil ca a inceput "distractia" cu depunerile specifice JTS. Daca supapele nu etanseaza cum trebuie, atunci, cred ca de la asta se trag rateurile. Citeste aici. Iar daca nu vrei sa desfaci motorul, poti incerca pentru inceput metoda asta. Vorbeste cu nae despre operatiunea asta.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 06 May 2017, 10:53 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 991
Location: Brasov
Si valva PCV influenteaza...

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 06 May 2017, 14:03 
Offline

Joined: 11 May 2010, 21:02
Posts: 91
Car: alfa 156
Location: Focsani
Verifica ca distributia sa fie la punct si scoate mufa de la debitmetru, daca merge rotund e de acolo. Eu am patit cu debitmertul la 1.8 ts, nus daca e valabil si la jts, dar nu strica sa incerci.


Top
   
PostPosted: 08 May 2017, 16:55 
Offline

Joined: 16 Feb 2010, 17:14
Posts: 448
Car: Alfa Romeo 145
Location: Timisoara
O voi desface la anul. Multumesc baieti pentru sfaturi!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]