It is currently 28 Apr 2024, 00:31

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 113 14 15 16 17 Next
Author Message
PostPosted: 14 Jan 2014, 04:59 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 16:45
Posts: 296
Car: AR 166 TB / 159 Jtdm
Location: Bucuresti
Am nevoie de putin ajutor, la un 2.0ts, am urmatoarea eroare:
"1: P0141 - Preheating resistance 1 below catal.
The code is set when there is an open or a short in the O2 Sensor heater relay circuit indicated by the code. This slows down the O2 sensor in reaching the operating temperature.
Check the relay, connectors and wiring between the relay, ECU and the power supply.
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is present now. Take appropriate action to fix this sensor fault. Dashboard warning light was activated for this fault. "


Eroarea se refera cumva la "bank 1 sensor 2"? Este singura eroare prezenta, iar ca simptom, daca o las in frana de motor pana pe la 1800rpm si pe urma incerc sa o accelerez usor, tremura tare, ca si cum s-ar alimenta intrerupt, iar consumul este maricel din cate am observat.
N-as vrea sa cumpar sonda si problema sa nu se rezolve, iar adevaratul vinovat sa fie vreun debitmetru, bobina, bujie, etc. Voi ce ma sfatuiti? :bash:


Attachments:
exhaust.gif
exhaust.gif [ 19.38 KiB | Viewed 11763 times ]

_________________
AR 166 v6 tb
AR 159 Jtdm

ex:
156 2.0ts
147 1.6ts
166 2.0tb v6
156 2.4jtd
Top
   
PostPosted: 22 Feb 2014, 01:12 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Pai daca nu primesti semnal de la ea, inseamna ca e "moarta" una din ele. Banuiesc ca ai Euro 3, deci 3 sonde. Ah, si vezi daca nu se atinge vreun fir de galerie si sa se topeasca. Am vazut undeva problema asta cu ochii mei.
Am mai gasit o rezolvare aici, dar mi se pare cam drastica. A schimbat ECU.
Iar alte idei, aici.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2014, 01:25 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ecu ul acela, din acel link nu trebuia schimbat, exista un mos-fet care face comanda pentru elementul de incalzire, puterea necesara elementului de incalzire e undeva la 20-25w. se desface ECU si se inlocuieste respectivul mos-fet insa e o treaba mai delicata care te salveaza de ceva bani.

acum se gasesc si ecu uri pe la dezmembrari relativ ieftine insa cine stie ce e cu ele mai ales ca multi nu noteaza de la ce masina le au scos, le tin asa unele peste altele intr un dulap.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Apr 2014, 19:15 
Offline

Joined: 04 Apr 2014, 19:10
Posts: 1
Car: 156 2.0 jts
sa traiti stimati colegi am luat de curand o alfa 156 2.0 jts si se pare k mi-am facut de lucru ea avand urmatoarea problema in momentul cand se incalzeste cutia pleaca smucit parca sta debraiata si dak o turez mai incet pana la 2000-3000 de ture se si opreste la un moment dat si da urmatoarea eroare pe fiatecu scan p0725 engine speed(6) iar pe dnecudiag da urmatoarea eroare:

Failed Component Code: Engine Speed
Fault Symptom: No Signal
Warning Lamp Status: Warning Lamp Illuminated
Fault Test State: Test complete for this Error or not applicable.
Fault Code Storage State: Error Present at time of request
Event Count: 64 count
Environmental Condition One: Time Error Present: 4 minutes
Environmental Condition Two: Engine Speed : 0 rpm
Environmental Condition Three: Vehicle Speed: 2.82 km/h
Environmental Condition Four: Gearbox Oil Temperature: 54.4 °C
Environmental Condition Five: Requested Gear: First
Environmental Condition Five: Inserted Gear: First
Environmental Condition Six: Battery Voltage: 12.59 volts

aceasta eroare apare doar pe ecu selespeed la motor nu am nici o eroare care senzor se joaca cu nervii mei va rog sa ma ajutati cineva care a mai avut aceasta problema va salut si va multumesc !!!


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2014, 15:53 
Offline

Joined: 11 Jun 2014, 14:04
Posts: 91
Car: Alfa Romeo GT
Saluare, Am si o intrebare legata de eroare de catalizator, nu mai deschid alt topic avand in vedere ca acesta este asemantor. Eroare apare pe un 2.0JTS si pe diagnoza cu softul FIATECUscan este P0420 - catalitic converter. Din cate am inteles catalizatorul nu prea se strica, doar daca nu cumva sunt probleme la motor, cum ar fi consum mare de ulei care il infunda. Acum doua saptamani am mers cam 10 km cu ulei peste limita maxima de pe joja, dar am scos surplusul, ma gandesc ca poate asta sa il fi afectat. Ceva sfaturi, in afara de clasicul "alt catalizator" ?


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2014, 16:29 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
cu cat ulei completezi sa zicem la 2000km sau 3000km ?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2014, 16:50 
Offline

Joined: 11 Jun 2014, 14:04
Posts: 91
Car: Alfa Romeo GT
Sa zica ar fi cam 1L la 3000 de km, poate chiar 1L si un pic. Am ulei 10W40 Selenia 20K, as vrea ca dupa iarna sa ii pun un 10W60 tot de la Selenia, poate ajuta un pic la consumul de ulei.


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2014, 17:08 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Un ulei mai gros nu este o solutie... Sondele si debitmetrul sunt in parametrii? Bujiile? De asemenea admisia cum e? A curatat-o cineva vreodata? La jts din cauza injectiei directe depunerile de calamina sunt mult mai mari decat la un motor cu injectie traditionala.


Sent from my 5s

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2014, 18:18 
Offline

Joined: 11 Jun 2014, 14:04
Posts: 91
Car: Alfa Romeo GT
Din cate am vazut, valorile sondelor pre si after catalizator au caracteristici asemanatoare, cu valori mai mici dupa catalizator evident, nu stiu exact in ce intervale ar trebui sa fie aceste valori dar am sa caut. La debitmetru nu m-am uitat inca, iar admisia nu stiu daca a fost sau nu curatata pentru ca am masina cam de 6 luni si are pe bord si pe diagnoza ~78 000 km, iar pe la 30000 km i-a fost schimbata chiuloasa din ce scrie in cartea de service. Bujiile le-am schimbat cand am luat masina acum ~5000km si sunt putin negricioase.


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2014, 21:17 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Man pentru JTS-ul tau AR recomanda Selenia Racing 10w60, nu 20K ca il arde...ala e pt TS-uri(ma rog cui ii merge cu el)

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2014, 23:05 
Offline

Joined: 11 Jun 2014, 14:04
Posts: 91
Car: Alfa Romeo GT
Am pus astazi interfata pe masina dupa ce am dat un "clear" erorilor, si supriza... s-a vindecat! Nu mai are nici o eroare. Voi avea in vedere totusi acest aspect legat de catalizator, intre timp am observat ca in viteza a 3a in jur de 3000 de ture (din ce am inteles cam pe aici intra in actiune si celebrul variator), la acceleratii mai puternice creste turatia dar masina nu accelereaza, deci trebuie un alt ambreiaj. Cu alfa nu ai cum sa te plictisesti, mereu ceva nou :))


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2015, 16:49 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
JTD 16v 140cp , MCSF P1202 (ceva cu injectoru 3 care nu mai raspunde)....desfacut mufe injector, din nu stiu ce motiv, mufa de la injectorul 3 era murdara rau (restu curate). Am curatat mufa si clemele metalice, le-am indoit foarte putin, pus mufa la loc, problema rezolvata. Cine are 16v JTD ar face bine sa controleze mufa pe 3, am vazut ca se intimpla destul de des.


Top
   
PostPosted: 10 May 2016, 19:10 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3157
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Ieri la semafor mi s-a aprins mcsf, masina merge bine. Am pus tester p0136 > lambda senzor 1 inainte de catalizator. Am sters eroarea si azi dupa vreo 15 km a reaparut. Pe autodata am senzor 2 pe bank 1. Dupa cine ma iau ca nu as vrea sa fac probe?

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 10 May 2016, 21:45 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2705
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Legat de mufa de la "3", eu am avut belele cu ea inca de la drumul spre casa dupa cumpararea masinii. Am legat-o maniacal cu un "soricel". No problem ever since...

Tot din ciclul MCSF, relatez o alta eroare, avuta astazi de dimineata. Ca simptome, ralantiul statea la 1500 rpm. Uneori, la semafoare, ajungea la 900 insa, pe parcursul sederii, urca incet-incet inapoi la 1500. Diagnoza a relevat si eroarea: P0220 accelerator pedal position sensor. Totusi, pe drumul catre casa, nu s-a mai manifestat deloc anormal, desi martorul era inca aprins. De urmarit zilele urmatoare. :roll:

Conditii: motor 1.9 jtd 16v, temperatura exterioara 7 gr. Celsius.

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 25 May 2016, 00:12 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3157
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
valerica Quote:
Ieri la semafor mi s-a aprins mcsf, masina merge bine. Am pus tester p0136 > lambda senzor 1 inainte de catalizator. Am sters eroarea si azi dupa vreo 15 km a reaparut. Pe autodata am senzor 2 pe bank 1. Dupa cine ma iau ca nu as vrea sa fac probe?
La eroarea de mai sus este sonda 2, cea de dupa catalizator. Am schimbat-o cu una Bosch si se pare ca rezultatul e bun.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2017, 21:12 
Offline

Joined: 08 Jan 2016, 18:15
Posts: 44
Car: Alfa Romeo 147 JTD
Salutare,
De curand am observat ca patesc si eu o astfel de problema la Alfa 156 1.9 jtd 16V din 2003.
Daca la turatii este la 1900-2100 si o calc mai tare se aprinde ledul de engine si masina merge dar nu mai are putere, se intinde foarte greu la drum.
In viteza 1,2,3 nu mi se intampla, doar de la a 4-a in sus iar cel mai des in a 5.a si a 6.a
Vreau sa rezolv aceasta problema si v.as fi recunoscator daca mi.ati spune ce sa verific, schimb sau sa curat la ea ca nu vreau sa o duc la un service si sa o ia pe ghicite si sa imi strice altceva la ea.
Va multumesc.

_________________
acheter viagra pas cher chine


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2017, 05:12 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
incearca sa o pui pe tester,in functie de erori vei fi indrumat.
completeza si locatia.asa vei primi si ajutor .

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2017, 11:00 
Offline

Joined: 08 Mar 2017, 19:53
Posts: 2
Car: 156 Sportwagon 1.6TS
Salut. Am si eu o problema. Am o Alfa Romeo 156 1.6TS si imi merge in suturi, in sensul ca dupa ce schimb in treapta superioara, am o perioada de lag, invarte oarecum in gol motorul si apooi imi da boost-ul de putere. Bineinteles ca imi era aprins si Check Engine. De asemenea, pornea greu dimineata, gen la a patra-a cincea cheie. Am fost cu ea la mecanic, a pus-o pe tester si i-a dat urmatoarele erori: P0130, P1173, 1175, 1176, 1177. Initial mi-a spus ca e de la sondele lambda, dar apoi a zis sa il las sa cerceteze mai bine. In fine, a zis ca din cauza casetei filtrului de aer, care avea un surub rupt, a tras aer murdar si a murdarit senzorul debitmetrului si clapeta de acceleratie. Am schimbat debitmetrul (am pus un bosch nou) si a curatat el clapeta de acceleratie, dar problema tot nu s-a rezolvat, in plus a mai aparut o problema, si anume ca la relanti imi sta masina in 450-500rpm. De mentionat e ca dupa ce mi-a sters erorile, am mers aproximativ 2000km si nu mi s-a mai apris martorul in bord.


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2017, 23:08 
Offline

Joined: 22 Aug 2011, 17:44
Posts: 315
Ca sa te putem ajuta, posteaza si tu un filmulet din mers, e mai concludent zic eu.


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2017, 14:51 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2017, 11:47
Posts: 26
Car: 156 2.0 JTS Ti
Location: Cluj
Salut. Am si eu o problema cu 156 2.0 JTS 2004 (FL), poate ma puteti ajuta cu sfaturi sau ati avut probleme asemanatoare.

Ideea e ca dupa ce se incalzeste motorul si accelerez mai tare apare MCSF si motorul da rate-uri si nici nu are putere. Martorul nu ramane pe bord doar atunci apare cand apare si problema. Cateodata daca tin in turatii cand apare mesajul masina "isi revine" si merge bine. Codul citit din calculator zice ca este "Misfire" pe cilindrul doi. Catalizatorul suna ciudat, probabil ca o sa am probleme cu ea in viitor dar inca nu am primit mesaje in bord de la sondele.

Am fost la mecanic, am verificat cateva chestii dar inca nu am reusit sa gasim problema.

Ce am facut la masina:
Schimbat filtrele si ulei Motul 8100 X-Power 10w60 (probabil ca o sa am consum de ulei destul de mare, dupa cca 700km+ nivelul era pe la jumate de la maxim - dar inca trebuie sa verific cum sta la capitolul asta)
Schimbat bujii + bobina de pe cilindrul 2
A fost dat jos capacul si verificat axele cu came, pare sa fie in regula.
Bujiile sunt un pic negre.
Distributia a fost verificata, totul in regula.

Aveti idei sau experienta cu aceasta simptoma? In ce directie ar trebui sa ma orientez? Mersi


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2018, 13:40 
Offline

Joined: 17 Mar 2018, 13:37
Posts: 7
Car: Alfa 156 SW 2JTS
slyy Quote:
Salut. Am si eu o problema cu 156 2.0 JTS 2004 (FL), poate ma puteti ajuta cu sfaturi sau ati avut probleme asemanatoare.

Ideea e ca dupa ce se incalzeste motorul si accelerez mai tare apare MCSF si motorul da rate-uri si nici nu are putere. Martorul nu ramane pe bord doar atunci apare cand apare si problema. Cateodata daca tin in turatii cand apare mesajul masina "isi revine" si merge bine. Codul citit din calculator zice ca este "Misfire" pe cilindrul doi. Catalizatorul suna ciudat, probabil ca o sa am probleme cu ea in viitor dar inca nu am primit mesaje in bord de la sondele.

Am fost la mecanic, am verificat cateva chestii dar inca nu am reusit sa gasim problema.

Ce am facut la masina:
Schimbat filtrele si ulei Motul 8100 X-Power 10w60 (probabil ca o sa am consum de ulei destul de mare, dupa cca 700km+ nivelul era pe la jumate de la maxim - dar inca trebuie sa verific cum sta la capitolul asta)
Schimbat bujii + bobina de pe cilindrul 2
A fost dat jos capacul si verificat axele cu came, pare sa fie in regula.
Bujiile sunt un pic negre.
Distributia a fost verificata, totul in regula.

Aveti idei sau experienta cu aceasta simptoma? In ce directie ar trebui sa ma orientez? Mersi

Nu stiu daca mai e de interes acest topic dar injectoarele sunt problema


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2018, 17:18 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2017, 11:47
Posts: 26
Car: 156 2.0 JTS Ti
Location: Cluj
mogagaby Quote:
slyy Quote:
Salut. Am si eu o problema cu 156 2.0 JTS 2004 (FL), poate ma puteti ajuta cu sfaturi sau ati avut probleme asemanatoare.

Ideea e ca dupa ce se incalzeste motorul si accelerez mai tare apare MCSF si motorul da rate-uri si nici nu are putere. Martorul nu ramane pe bord doar atunci apare cand apare si problema. Cateodata daca tin in turatii cand apare mesajul masina "isi revine" si merge bine. Codul citit din calculator zice ca este "Misfire" pe cilindrul doi. Catalizatorul suna ciudat, probabil ca o sa am probleme cu ea in viitor dar inca nu am primit mesaje in bord de la sondele.

Am fost la mecanic, am verificat cateva chestii dar inca nu am reusit sa gasim problema.

Ce am facut la masina:
Schimbat filtrele si ulei Motul 8100 X-Power 10w60 (probabil ca o sa am consum de ulei destul de mare, dupa cca 700km+ nivelul era pe la jumate de la maxim - dar inca trebuie sa verific cum sta la capitolul asta)
Schimbat bujii + bobina de pe cilindrul 2
A fost dat jos capacul si verificat axele cu came, pare sa fie in regula.
Bujiile sunt un pic negre.
Distributia a fost verificata, totul in regula.

Aveti idei sau experienta cu aceasta simptoma? In ce directie ar trebui sa ma orientez? Mersi

Nu stiu daca mai e de interes acest topic dar injectoarele sunt problema
Din pacate inca e valabila. Masina a inceput sa mearga mult mai naspa cu benzina de 99/100, cu 95 e mult mai ok si apare problema doar la accelerari mai bruste. Am primit deja sfatul sa verific injectoarele si dupa comportamentul masinii cred ca acolo o sa fie baiul. Inca nu am avut timp sa ma ocup de ea + masina e folosita doar ocazional, nici nu m-am grabit. Revin cu un update dupa ce dau jos injectoarele, poate o sa aiba si altcineva problema asta...


Top
   
PostPosted: 01 Jun 2018, 09:44 
Offline

Joined: 17 Mar 2018, 13:37
Posts: 7
Car: Alfa 156 SW 2JTS
Nu stiu daca mai e de interes acest topic dar injectoarele sunt problema
[/quote]

Din pacate inca e valabila. Masina a inceput sa mearga mult mai naspa cu benzina de 99/100, cu 95 e mult mai ok si apare problema doar la accelerari mai bruste. Am primit deja sfatul sa verific injectoarele si dupa comportamentul masinii cred ca acolo o sa fie baiul. Inca nu am avut timp sa ma ocup de ea + masina e folosita doar ocazional, nici nu m-am grabit. Revin cu un update dupa ce dau jos injectoarele, poate o sa aiba si altcineva problema asta...
[/quote]

Salut ai rezolvat masina?
De pe dezmembrari am luat cu 150 ron bucata de injectie.
Undeva la 250 ron este 1 nou.
Iti recomand sa le schimbi pe toate nu doar 1 deoarece s-ar putea sa nu dispara problema doar cu un injector schimbat (o spun din proprie experienta).
Cele vechi iti recomand sa le cureti si testezi (in Arad am un prieten electrician care mi le-a facut si mie - am 2 seturi + 2 buc curatate si testate :) evident un set e pe masina)poate mai sunt bune cateva si ai de rezerva


Top
   
PostPosted: 17 Sep 2018, 13:37 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2017, 11:47
Posts: 26
Car: 156 2.0 JTS Ti
Location: Cluj
mogagaby Quote:
Nu stiu daca mai e de interes acest topic dar injectoarele sunt problema
Din pacate inca e valabila. Masina a inceput sa mearga mult mai naspa cu benzina de 99/100, cu 95 e mult mai ok si apare problema doar la accelerari mai bruste. Am primit deja sfatul sa verific injectoarele si dupa comportamentul masinii cred ca acolo o sa fie baiul. Inca nu am avut timp sa ma ocup de ea + masina e folosita doar ocazional, nici nu m-am grabit. Revin cu un update dupa ce dau jos injectoarele, poate o sa aiba si altcineva problema asta...
[/quote]

Salut ai rezolvat masina?
De pe dezmembrari am luat cu 150 ron bucata de injectie.
Undeva la 250 ron este 1 nou.
Iti recomand sa le schimbi pe toate nu doar 1 deoarece s-ar putea sa nu dispara problema doar cu un injector schimbat (o spun din proprie experienta).
Cele vechi iti recomand sa le cureti si testezi (in Arad am un prieten electrician care mi le-a facut si mie - am 2 seturi + 2 buc curatate si testate :) evident un set e pe masina)poate mai sunt bune cateva si ai de rezerva
[/quote]

Ma bucur ca ai rezolvat D: Eu inca nu am rezolvat, dar acuma facem verificariile. Catalizator dus la mine si probabil si injectorul e problema. Unde gasesc injector nou la 250 lei?? Mersi


Top
   
PostPosted: 18 Dec 2018, 21:54 
Offline

Joined: 18 Dec 2018, 21:34
Posts: 3
Salut
Sper ca am postat unde trebuie.
In mers masina a dat semn ca nu se mai accelereaza a aparut eroare mcsf.
Am oprit motorul si nu a mai pornit.
Am chemat pe cnv cu testerul.
Eroare P0380 Board Relay, thermostarter or preheat. ECU.
Tipul mi-a spus ca e 100% convins ca trebuie sa schimb releul de la bujii. L-am schimbat insa face la fel. Invarte dar nu porneste. Martorul de la bujii licare cateva secunde apoi se stinge.
Voi cum a-ți rezolvat problema?
Mai jos aveți atasata si poza cu erorile
Mulțumesc


Attachments:
IMG_20181214_164432.jpg
IMG_20181214_164432.jpg [ 1.58 MiB | Viewed 7923 times ]
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 113 14 15 16 17 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]