It is currently 28 Apr 2024, 01:36

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 113 14 15 16 17 Next
Author Message
PostPosted: 22 Aug 2013, 10:10 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Just curious

Care au fost injectoarele schimbate?

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2013, 20:45 
Offline
User avatar

Joined: 17 Aug 2013, 23:32
Posts: 61
Car: Alfa 147 1.6TS 120CP
Location: Slatina
Scuze ca postez intr-un topic asa vechi sper ca nu deranjez pe nimeni , si mie mi s-a aprins insa problema fiind o garnitura si sondele lambda.Aveam un consum cu 5 L/100 km mai mare.


Top
   
PostPosted: 25 Aug 2013, 22:26 
Offline
User avatar

Joined: 17 Aug 2013, 23:32
Posts: 61
Car: Alfa 147 1.6TS 120CP
Location: Slatina
black_ps Quote:
Scuze ca postez intr-un topic asa vechi sper ca nu deranjez pe nimeni , si mie mi s-a aprins insa problema fiind o garnitura si sondele lambda.Aveam un consum cu 5 L/100 km mai mare.

Am uitat sa specific masina,Alfa Romeo 147 1.6 TS 120 CP.


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2013, 02:23 
Offline
User avatar

Joined: 19 Aug 2012, 01:05
Posts: 182
Car: 147 1.6
Location: Cluj/Turda
black_ps Quote:
Scuze ca postez intr-un topic asa vechi sper ca nu deranjez pe nimeni , si mie mi s-a aprins insa problema fiind o garnitura si sondele lambda.Aveam un consum cu 5 L/100 km mai mare.
Salut.De care garnitura e vorba ? Si eu tre sa schimb sonda lambda si bujiile ca nu mai rezist cu consumul asta.La ce pret ai gasit sondele ?


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2013, 10:26 
Offline
User avatar

Joined: 17 Aug 2013, 23:32
Posts: 61
Car: Alfa 147 1.6TS 120CP
Location: Slatina
Virgil Quote:
black_ps Quote:
Scuze ca postez intr-un topic asa vechi sper ca nu deranjez pe nimeni , si mie mi s-a aprins insa problema fiind o garnitura si sondele lambda.Aveam un consum cu 5 L/100 km mai mare.
Salut.De care garnitura e vorba ? Si eu tre sa schimb sonda lambda si bujiile ca nu mai rezist cu consumul asta.La ce pret ai gasit sondele ?

Le-am luat de la dezmembrari cu 50 lei bucata,e o garnitura la motor care previne sa mai intre ulei la bujii - Garnitura - capac supape http://www.onauto.ro/garnitura-capac-su ... 0cp_15529/" onclick="window.open(this.href);return false; . Garnitura am luato noua la 150 lei.Dar acum pot sa zic ca am si eu masina,ma dispera cum mergea.Mergea prost si consuma cam 15% daca iti vine sa crezi.

P:S: Ce consum ai?


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2013, 11:15 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2007, 23:00
Posts: 544
Car: Alfa Romeo 159 2.0TI
Location: pitesti
am schimbat injectorul 2 si 4.

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 170 TI
ex....Alfa Romeo 159 1.9 16v ...Remap+DPF&EGR OFF
ex...Alfa Romeo 156 2.0 JTS Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2013, 11:54 
Offline
User avatar

Joined: 17 Aug 2013, 23:32
Posts: 61
Car: Alfa 147 1.6TS 120CP
Location: Slatina
buhuhuu Quote:
am schimbat injectorul 2 si 4.

Am vazut ca ziceai ceva de sondele lambda , ai rezolvat? la mine la 147 cand s-au dus consuma de o lua naiba!


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2013, 15:10 
Offline
User avatar

Joined: 19 Aug 2012, 01:05
Posts: 182
Car: 147 1.6
Location: Cluj/Turda
black_ps Quote:
Virgil Quote:
black_ps Quote:
Scuze ca postez intr-un topic asa vechi sper ca nu deranjez pe nimeni , si mie mi s-a aprins insa problema fiind o garnitura si sondele lambda.Aveam un consum cu 5 L/100 km mai mare.
Salut.De care garnitura e vorba ? Si eu tre sa schimb sonda lambda si bujiile ca nu mai rezist cu consumul asta.La ce pret ai gasit sondele ?

Le-am luat de la dezmembrari cu 50 lei bucata,e o garnitura la motor care previne sa mai intre ulei la bujii - Garnitura - capac supape http://www.onauto.ro/garnitura-capac-su ... 0cp_15529/" onclick="window.open(this.href);return false; . Garnitura am luato noua la 150 lei.Dar acum pot sa zic ca am si eu masina,ma dispera cum mergea.Mergea prost si consuma cam 15% daca iti vine sa crezi.

P:S: Ce consum ai?
Aha,aceea e garnitura capac culbutori.La fel am si eu consumul,in jur de 14-15,depinde cum ma duc.Tre sa schimb garnitura aia,bujii,sonda lamba si catalizatorul ca e gol,am spart filtrele din interior ca se blocau gazele acolo si se inrosea.Oferte careva la un catalizator ? :D
Sunt bune sondele care le-ai luat ? nu mai da eroare ?


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2013, 21:55 
Offline
User avatar

Joined: 17 Aug 2013, 23:32
Posts: 61
Car: Alfa 147 1.6TS 120CP
Location: Slatina
Nu stersasem erorile nu stiu ce sa zic acum daca o mai face asa..am mai multe erori din pacate,ceva de un scurt,cred ca de la baterie.Dar ce e clar ca imi consuma mult mai putin acum ,consuma normal.


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2013, 22:41 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2007, 23:00
Posts: 544
Car: Alfa Romeo 159 2.0TI
Location: pitesti
nu am eroare de sonda...dar ma gandesc eu ca nu mai sunt bune :P

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 170 TI
ex....Alfa Romeo 159 1.9 16v ...Remap+DPF&EGR OFF
ex...Alfa Romeo 156 2.0 JTS Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2013, 20:56 
Offline
User avatar

Joined: 17 Aug 2013, 23:32
Posts: 61
Car: Alfa 147 1.6TS 120CP
Location: Slatina
Acum mi se aprinde iar pe tester da ceva de genu "scurtcircuit" dar nu specifica unde ,tester de 2 lei cred..se poate sa fie bateria de vina? Cateodata se aprinde toate becurile dupaia dupa 1-2 pornire se sting,zici ca e pom de craciun!!


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2013, 13:12 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2012, 10:14
Posts: 23
Car: Alfa Romeo 147 JTD
Location: VILCEA
Salutare alfisti!Se pare ca am intrat si eu (putin) in clubul "yellow submarine" pentu ca am urmatoarele simptome: -martor aprins putina lipsa de putere si nu se mai accelera pana la 3000 giri dupa cativa km rulati cu el aprins a urmat oprirea motorului in rulare;
-dupa ce se oprea motorul pornea imediat chiar daca martorul ramanea aprins iar daca stationam mai mult se stingea pana la urmatoarea accelerare de peste 2500 giri;
-tija de la ciuperca turbinei ramane actionata si la relanti;
Am fost la reprezentanta in Brasov si acolo mi s-a spus ca eroarea memorata este de presiune mica in pompa de inalta si mi s-a recomandat sa schimb filtul de motorina cu unul original eu avand un no name cu vreo 10 mii de km rulati,dupa cateva zile de stationare cu masina a venit si piesa originala pe care am montat-o.Dupa montare am testat masina sa vad daca se mai aprinde martorul si surpriza acesta nu s-a mai aprins nici dupa 100 km de mers grabit insa tija de la ciuperca turbinei ramane actionata la relanti in continuare.Astept sugestii si idei!


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2013, 13:35 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Asa trebuie sa fie.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 05 Sep 2013, 15:20 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2012, 10:14
Posts: 23
Car: Alfa Romeo 147 JTD
Location: VILCEA
Sa inteleg ca e mai bine ca tija de actionare e bine sa stea in interiorul ciupercutei atata timp cat motorul e pornit!?


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2013, 17:20 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
da man , nu iti bate capu prea mult si nu umbla niciodata la reglajul tijei. mai ales daca totul e ok.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 05 Sep 2013, 19:33 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2012, 10:14
Posts: 23
Car: Alfa Romeo 147 JTD
Location: VILCEA
Am intrebat deoarece am sesizat ca tija sta actionata in ciuperca dupa ce mi s-a aprins martorul iar eu stiam ca de cand am masina la relanti cel putin acea tija trebuia sa stea scoasa din ciuperca.Iar despre presiunea mica din pompa de inalta aveti ceva idei?Multumesc!


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2013, 19:36 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
man , nu am inteles eu bine, ai vreun bec aprins?

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 05 Sep 2013, 19:39 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2012, 10:14
Posts: 23
Car: Alfa Romeo 147 JTD
Location: VILCEA
A fost aprins MCSF dar intr-un final s-a stins iar eroarea memorata a fost presiune mica in pompa de inalta.


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2013, 20:07 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Nu ai mcsf, la revedere.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 14 Oct 2013, 11:18 
Offline
User avatar

Joined: 03 Dec 2012, 16:14
Posts: 2
Car: 156 2.0 TS
Location: oradea
Va salut ! Am si eu o problema :( in sensul ca, la prima pornire din zi, imi merge rau motorul, parca in 3 pistoane pret de cateva secunde, dupa aia isi revine cateva secunde si tot asa. In mers merge tot aiurea pana pe la vreo 2500 rpm. dupa ce ajunge apa la 90 nu mai am probleme si nici la a 2-a, a 3-a, etc. pornire si se stinge si beculetu din bord. Eroarea de la tester ii p1226, ceva cu pedala de acceleratie. A doua zi, aceiasi poveste :( Ceva pareri ? bobine ? injectoare ?
Precizez ca masina ii Alfa 156 2.0 ts 110kw din 2001.


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2013, 13:20 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
ionutrus Quote:
Va salut ! Am si eu o problema :( in sensul ca, la prima pornire din zi, imi merge rau motorul, parca in 3 pistoane pret de cateva secunde, dupa aia isi revine cateva secunde si tot asa. In mers merge tot aiurea pana pe la vreo 2500 rpm. dupa ce ajunge apa la 90 nu mai am probleme si nici la a 2-a, a 3-a, etc. pornire si se stinge si beculetu din bord. Eroarea de la tester ii p1226, ceva cu pedala de acceleratie. A doua zi, aceiasi poveste :( Ceva pareri ? bobine ? injectoare ?
Precizez ca masina ii Alfa 156 2.0 ts 110kw din 2001.
Am vazut ca P1226 are inca doua variante si anume: Control Sleeve Sensor Malfunction sau Injector Circuit Cylinder 2 Short To Ground. Mi-e greu sa cred ca senzorul de la pedala e de vina, dar nu se stie niciodata (e si greu de schimbat). Posibil sa fie vorba de alimentare. Mergi la cineva care iti poate spune mai amanuntit despre problema.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 20 Dec 2013, 00:30 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 16:45
Posts: 296
Car: AR 166 TB / 159 Jtdm
Location: Bucuresti
Salutare, unui amic cu 156 jts ii apar in bord erorile de mai jos. Sper sa nu ma insel, dar codurile de eroare se refera la sondele lambda dupa catalizator? Sunt ambele defecte, sau doar una din ele?
1: P1161 - Preheating resistance 2 below catal.
No help available
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
2: P1141 - Preheating resistance 1 below catal.
The Lambda Sensor Heater circuit indicated by the code has a fault, and has possibly an open or a short to the ground.
Since the sensor is heated by the exhaust gases only, the sensor reaches the operating temperature slightly slower than normal, and may cool down too much during cold idle conditions to provide a valid signal for the fuel system closed loop operation.
Check the O2 sensor heater circuit and relay / driver circuit for opens, shorts and weak connections, and ensure the proper voltage supply.
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.

_________________
AR 166 v6 tb
AR 159 Jtdm

ex:
156 2.0ts
147 1.6ts
166 2.0tb v6
156 2.4jtd


Top
   
PostPosted: 20 Dec 2013, 00:35 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
a avut o problema la conectica candva , se pare ca nu e ceva permanent. este vorba de rezistentele de incalzire din sonda de oxigen care odata duse nu se mai repara deci e posibil probleme de conectica daca fault ul nu e prezent.
daca codurile se repeta se inlocuiesc sondele alea. pentru localizare ia legatura cu userul nae , el are atelaj jts si le stie.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 20 Dec 2013, 13:33 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Salutare,
Detin o alfa romeo 156 1.8 TS, an fabricatie 2001 si am erorile de mai jos. Precizez ca tremura la pornirea de pe loc, se simte si in pedala de acceleratie, si am o garnitura mancata la cilindrii 1 si 2 si pe acolo intra ulei(foarte putin, acum spre exemplu sunt uscate locasurile respective deasupra bujiilor si tot se comporta aiurea)
Intrebarea mea este: de ce? Ma asteapta un drum mai lung(in weekend) si nu vreau sa merg asa :(
Bujiile se prezinta ok, nu trebuie schimbate. Alte posibile cauze pt erori la 3 din 4 cilindri stiti? Sa fie bobinele de inductie? Cum sa le testez? Pot sa le schimb intre ele?

Imi cer scuze daca am deranjat prin postare
Attachment:
aaaa.jpg
aaaa.jpg [ 194.94 KiB | Viewed 11382 times ]


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2014, 12:10 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Din fericire n-am avut probleme mari pe drum(mi s-a ars o siguranta la semnalizare si mi-a luat ceva timp sa izolez problema, dar am rezolvat-o - special thx to tomi) si cand m-am intors am inlocuit o bobina de inductie de pe unul din cilindrii cu probleme si problemele s-au rezolvat, masina e ok, cel putin pt moment(nu a mai aparut eroarea).


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 113 14 15 16 17 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]