It is currently 27 Apr 2024, 20:34

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 111 12 13 14 1517 Next
Author Message
PostPosted: 23 Jan 2013, 09:49 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 16:26
Posts: 122
Car: Alfa 156 v6 Busso
Location: Bucuresti
Revin cu feedback, am pus masina pe diagnoza FiatEcuScan ieri si nu a gasit nici o eroare la motor, mi-a gasit o eroare la pedala de ambreiaj, am sters-o si dupa am re-scanat si nu a mai gasit nimic. Acum nu stiu ce sa zic, ce-i drept e posibil sa fie si ceva mecanic...dar masina merge normal, nu am pierderi de putere sau ceva de genul, posibil sa fie ceva pe la EGR ? ..eu am de gand dupa iarna asta sa dau jos radiatorul de intercooler, tubulatura turbo impreuna cu EGR si clapeta acceleratie cat si galeria si sa le curatz de toate rezidurile si tot moloz ce s-a strans acolo ...

_________________
Alfa Romeo 147 coupe 1,9jtd 8v - 2002
ex: Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v - 2002
ex: BMW e36 328sedan (M54B22) dublu vanos
ex: VW PoLo SDi
ex: Alfa Romeo 156 facelift 1,9jtd 8v - 2004
ex: SAAB 9-5 Aero
ex: Nissan Almera 1.5
ex: BMW e46 320ci
ex: Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 8v - 2001


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2013, 10:58 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
Tu ai EGR, benzinarele au clapeta de acceleratie, tu nu ...

Daca nu ti-a dat nici o eroare pe tester e oarecum ok, de exemplu mie la fel intr-o zi am pornit masina si am dat-o 10 cm mai in fata imediat, mi se aprinsese check engine`ul ... am lasat-o la relanti .. am mai accelerat-o .... am opriti am pornit din nou si s-a stins .... ulterior am bagat-o pe diagnoza (pe laptopul meu - FiatEcuScan) si nu aparuse nimic .... deci posibil sa fie ceva si al tine de natura electrica, sau doar problema la led`ul din bord ...


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2013, 13:31 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 16:26
Posts: 122
Car: Alfa 156 v6 Busso
Location: Bucuresti
acum sa vad daca mai apare ceva...eu stiu ca am si clapeta de acceleratie + egr pt ca se umple cu moloz de la motorina proasta...am fost in service si au curatat EGR + clapeta acceleratie stiu ca era mult moloz acolo ...

_________________
Alfa Romeo 147 coupe 1,9jtd 8v - 2002
ex: Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v - 2002
ex: BMW e36 328sedan (M54B22) dublu vanos
ex: VW PoLo SDi
ex: Alfa Romeo 156 facelift 1,9jtd 8v - 2004
ex: SAAB 9-5 Aero
ex: Nissan Almera 1.5
ex: BMW e46 320ci
ex: Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 8v - 2001


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2013, 13:31 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 16:26
Posts: 122
Car: Alfa 156 v6 Busso
Location: Bucuresti
acum sa vad daca mai apare ceva...eu stiu ca am si clapeta de acceleratie + egr pt ca se umple cu moloz de la motorina proasta...am fost in service si au curatat EGR + clapeta acceleratie stiu ca era mult moloz acolo ...

_________________
Alfa Romeo 147 coupe 1,9jtd 8v - 2002
ex: Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v - 2002
ex: BMW e36 328sedan (M54B22) dublu vanos
ex: VW PoLo SDi
ex: Alfa Romeo 156 facelift 1,9jtd 8v - 2004
ex: SAAB 9-5 Aero
ex: Nissan Almera 1.5
ex: BMW e46 320ci
ex: Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 8v - 2001


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2013, 13:40 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
DIESEL nu are clapeta de acceleratie! :uhuh:
P.S. Vezi ca ai postat de 2 ori. Foloseste butonul de edit daca vrei sa adaugi ceva si "X" ptr. a sterge un mesaj.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Last edited by tomi_alfa on 23 Jan 2013, 13:42, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 23 Jan 2013, 13:41 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Se depune pur si simplu. Motorina proasta e un factor in plus la mai multa depunere. Eu am anulat tampenia aia de egr la ambele masini, atat din soft cat si blindata.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 23 Jan 2013, 13:47 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
catvisimo Quote:
au curatat EGR + clapeta acceleratie stiu ca era mult moloz acolo ...
confunzi clapeta de admisie cu clapeta de acceleratie, care exista doar la benzinare.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2013, 09:40 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 16:26
Posts: 122
Car: Alfa 156 v6 Busso
Location: Bucuresti
dap e clapeta de admisie, le-am incurcat un pic... :wallbash: :shithappens:

_________________
Alfa Romeo 147 coupe 1,9jtd 8v - 2002
ex: Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v - 2002
ex: BMW e36 328sedan (M54B22) dublu vanos
ex: VW PoLo SDi
ex: Alfa Romeo 156 facelift 1,9jtd 8v - 2004
ex: SAAB 9-5 Aero
ex: Nissan Almera 1.5
ex: BMW e46 320ci
ex: Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 8v - 2001


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2013, 15:16 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
Nu`i bai catvisimo, toti gresim ... incearca sa dai jos tubulatura + EGR`ul ... curata tot si apoi o sa vezi o imbunatatire a mersului motorului. :peace:


Top
   
PostPosted: 26 Jan 2013, 09:47 
Offline

Joined: 28 Apr 2009, 16:26
Posts: 122
Car: Alfa 156 v6 Busso
Location: Bucuresti
merci de sfat, dupa iarna asta vreau sa-i curat galeria de admisie+egr+clapeta de admisie si intercooler-ul o sa stau cu masina pe bara vreo 2 zile ....dar eu zic ca o sa merite pentru bunastarea motorului :punk:

_________________
Alfa Romeo 147 coupe 1,9jtd 8v - 2002
ex: Alfa Romeo 147 1,9jtd 8v - 2002
ex: BMW e36 328sedan (M54B22) dublu vanos
ex: VW PoLo SDi
ex: Alfa Romeo 156 facelift 1,9jtd 8v - 2004
ex: SAAB 9-5 Aero
ex: Nissan Almera 1.5
ex: BMW e46 320ci
ex: Alfa Romeo 156 SW 1,9jtd 8v - 2001


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2013, 22:23 
Offline

Joined: 24 Sep 2012, 12:20
Posts: 24
Car: alfa romeo 159
Salutare tuturor.
Ca sa nu incarc aiurea forumul am si eu o problema asemanatoare.
Mi s-a aprins de cateva zile check engine-ul. Am pus-o pe tester si a dat eroarea cu egr blocat(s-a sters eroarea).
In 10km maxim s-a aprins check engineul din nou.Am curatat egrul si am resetat eroarea. Toate bune si frumoase vreo 2 zile pana cand a aparut din nou. Pe tester mecanicul mi-a zis ca egrul functioneaza.
Mentionez ca masina se comporta normal(fara modificari de putere).
Ce sa fac in continuare? Dauneaza cumva faptul ca umblu cu martorul aprins in bord?


Top
   
PostPosted: 15 Feb 2013, 22:41 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
Daca cobori o vale in frana de motor, cu o turatie aprox. 3000, o sa vezi ce minune se intampla la egr. Pe langa egr, trebuie sa cureti si conductele ce-l alimenteaza cu gaze. Cand mergi in sarcina, incearca sa accelerezi treptat, si pe la 3200 de ture, EGR-ul se deschide la maxim, si mergi constant. Atentie: mersul in "blana", tine EGR-ul inchis total.


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2013, 10:07 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
Egr - insufficient flow
posibil un furtun de vacuum fisurat(la turbina)

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 18 Feb 2013, 21:23 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
In frina de motor se inchide EGR complet la fel ca in forja maxima.


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2013, 23:26 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
off topic
pentru cei interesati am gasit o alta teza despre EGR

http://www.ias.ac.in/sadhana/Pdf2004Jun/Pe1131.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;


"Diesel engines score higher than that of other engines in most aspects like fuel consumption
and low CO emissions, but loses in NOx emissions. EGR is proved to be one of the
most efficient methods of NOx reduction in diesel engines. The increase in particulate matter
emissions due to EGR can be taken care by employing particulate traps and adequate regeneration
techniques."

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 19 Feb 2013, 23:40 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
IRBabuin Quote:
In frina de motor se inchide EGR complet la fel ca in forja maxima.
Se poate sa ai dreptate! Am sa verific cu testerul la folosirea franei de motor.


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2013, 12:51 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Da, sa incerci putin si treaba asta. Are si sens, pe frina de motor nu se injecteaza motorina deci nu ar avea ce gaze arse sa recircule.


Top
   
PostPosted: 21 Feb 2013, 23:13 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
IRBabuin Quote:
Da, sa incerci putin si treaba asta. Are si sens, pe frina de motor nu se injecteaza motorina deci nu ar avea ce gaze arse sa recircule.
Bine punctat.


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2013, 20:50 
Offline
User avatar

Joined: 01 Mar 2013, 20:35
Posts: 1
Car: Alfa Romeo 159 Ti
Location: München
Buna seara
Am o Alfa Romeo GT 2JTS problema este ca la relanti motorul trepideaza si banuiesc ca ar fii vorba de sondele lambda,
din pacate nu stiu ce valori ar trebui sa aiba asa ca atasez un print screen cu valorile pa care le are masina mea
Lambda 1 signal Pre-cat. min 2,129V max 2,285V
Lambda 2 signal Pre-cat. min.2,061V max 2,217V
Lambda 1 signal After-cat. min 0,025V max 0,030V
Lambda 2 signal After-cat. min 0,025V max 0,035V
Ce parere aveti? este normal?
Multumesc mult


Attachments:
Unbenannt.jpg
Unbenannt.jpg [ 65.46 KiB | Viewed 9284 times ]
Top
   
PostPosted: 15 May 2013, 12:04 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2011, 13:37
Posts: 620
Din ce am inteles de la Nae pentru cele de pre-catalizator trebuie sa ai 2,2 la relanti cald iar in liber, pe revenire (decelerare) sa se duca la 4 si ceva.

PS: De unde esti?


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 00:06 
Offline

Joined: 27 May 2013, 23:55
Posts: 3
Car: Alfa 156 2.0 TS
Buna,
Sunt nou si am o "problemuta" cu Alfi meu :( de cand am cumparat masinuta mi se aprinde si mie becul.. Am un 156 2.0 TS colegii de la mine de la firma incercau sa imi explice ca problema e din cauza ca nu e pusa distributia la punct dar ca sa fiu sigur as dori sa aud si sfaturile voastre daca se poate. Motorul e silentios.. La pornire becul e stins. Dupa ce porneste o las putin sa se incalzeasca si dupa vre-o 10 sec. se aprinde becul. Pe langa asta am sentimentu ciudat ca nu trage, cand o accelerez vad ca ma indepartez de cei din spate dar nu are "sprintu" care trebuie la 155 de pony's. As dori un sfat sau chiar mai multe.
Multumesc!


Top
   
PostPosted: 28 May 2013, 02:37 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
StefanM Quote:
Buna,
Sunt nou si am o "problemuta" cu Alfi meu :( de cand am cumparat masinuta mi se aprinde si mie becul.. Am un 156 2.0 TS colegii de la mine de la firma incercau sa imi explice ca problema e din cauza ca nu e pusa distributia la punct dar ca sa fiu sigur as dori sa aud si sfaturile voastre daca se poate. Motorul e silentios.. La pornire becul e stins. Dupa ce porneste o las putin sa se incalzeasca si dupa vre-o 10 sec. se aprinde becul. Pe langa asta am sentimentu ciudat ca nu trage, cand o accelerez vad ca ma indepartez de cei din spate dar nu are "sprintu" care trebuie la 155 de pony's. As dori un sfat sau chiar mai multe.
Multumesc!
Salut. Bine ai venit. Intai vezi ce eroare are si apoi mai poti discuta, dar pe ghicite nu prea (Mufa OBD e in stanga bordului sub protectia de plastic). Poate e debitmetrul de vina, poate sonda lambda si de aici nu face amestecul de aer-benzina cum trebuie. Ce sa-i faci, piese nemtesti (Bosch majoritatea) :lol: .

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 30 May 2013, 13:02 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 14:45
Posts: 2185
Car: Vauxhall Frontera
Location: Haibach-DE
Eu cred ca e din cauza catalizatorului , care e golit . :lol:

_________________
“Nothing can keep me away from the love of God”-Ayrton Senna Da Silva

Alfa 159 SW 2,4 JTDm 210 PS - neagra
Alfa 146 1,7 16v Boxer 129 ps[/b]
Ex. Alfa 159 SW 1,9 Jtdm 16v Ti
Ex.Alfa 159 SW 1;9 JTDM 16v 150+ ps rosie :cry:
Ex. Alfa 156 SW 1,9 JTD 8v 140 ps


Top
   
PostPosted: 01 Jun 2013, 01:57 
Offline

Joined: 15 Oct 2010, 20:55
Posts: 6
Salut prieteni am si eu o problema am o alfa romeo 156 2.0 JTS din 2002 e pe langa faptul ca mi se aprinde beculetul cu motorul in bord si apare pe display de ceva timp am observat ca incepe sa se incinte foarte rau saxofonul adica se inroseste stie careva care este problema am puso pe testar am fost la o gramada de servisuri din oras am cosumat la bani aiurea si nimeni nu mia spus ceva clar daca stie careva va rog postati precizez ca si temperatura apei nu creste in timpul mersului si doar cand stau cu ea pe loc sare la 90 Multumesc pt intelegere si astept un raspuns


Top
   
PostPosted: 01 Jun 2013, 03:22 
Offline

Joined: 27 May 2013, 23:55
Posts: 3
Car: Alfa 156 2.0 TS
Tomi asta e eroarea "P0340 camshaft position 1"


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 111 12 13 14 1517 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]