It is currently 09 May 2024, 17:28

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 517 Next
Author Message
PostPosted: 11 Oct 2008, 21:10 
Offline

Joined: 23 Jul 2008, 20:45
Posts: 143
Location: Romania
asta e unde este multa electronica mai apar si probleme dar se ne gandim si la ce ne ofera aceasta masina :clapping: , am zis si eu de cateva ori AR mi-a trebuit dar cand sunt pe drum cu ea numai :lol: asa ca bafta la orice probleme.


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2008, 11:49 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jul 2008, 13:59
Posts: 79
Car: 156 2.0 JTS
Location: pitesti
Am o problema pe cilindru/injectorul 2 pe 2.0 JTS care imi aprinde becul tot timpul, si imi arata eroarea intruna. Dupa aprinderea becului MCSF ,am citit eroarea aparuta ,si este P0264 - Cylinder 2 injector circuit low.Aveti idee ce inseamna asta ?Cum se poate remedia ?


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2008, 17:19 
Offline

Joined: 14 Mar 2008, 22:29
Posts: 14
Location: Arad
byla88 Quote:
Am o problema pe cilindru/injectorul 2 pe 2.0 JTS care imi aprinde becul tot timpul, si imi arata eroarea intruna. Dupa aprinderea becului MCSF ,am citit eroarea aparuta ,si este P0264 - Cylinder 2 injector circuit low.Aveti idee ce inseamna asta ?Cum se poate remedia ?
Idem, numai ca la mine apare la cilindru 3 (156 1.9 jtd 140 face-lift) si este o problema la contact. Eroarea a mai aparut cand am fost in austria in excursie numai ca am fost la o reprez alfa iar cei de acolo au rezolvat problema pe moment( au pus ceva silber-rot cum spuneau ei) iar pentru 2000 km a mers. Eu sunt din Arad iar acum pe autostrada a aparut iar eroarea. La inceput masina merge foarte prost dar acum apare numai eroarea in rest totul e ok. Va rog frumos sa ma ajutati! Va las si un numar de contact 0729168607


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2008, 10:51 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jul 2008, 13:59
Posts: 79
Car: 156 2.0 JTS
Location: pitesti
La 2.0 JTS stie cineva cum se poate ajunge la mufele de la injectoare,pentru ca sunt sub galeria de admisie?


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2008, 14:03 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Scoti furtunul dintre filtrul de aer si corp clapeta si bagi mana pe sub corp. Io asa am reusit.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2008, 02:06 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jul 2008, 13:59
Posts: 79
Car: 156 2.0 JTS
Location: pitesti
Am scos furtunul de aer si bateria(corpul clapeta nu am reusit) si dupa lupte grele cu galeria de admisie :) am scos mufa de la injector si am curatat-o cu un spray de contacte. Acum nu mai apare MCSF si sper ca nici nu o sa mai apara.
Va multumesc :wink:


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2008, 15:35 
Offline
User avatar

Joined: 10 Jul 2007, 21:47
Posts: 521
Location: Sibiu
Baieti in general ( de cele mai multe ori) beculetul de la motor se aprinde de la debitmetrul de aer. verificati DEBITMETRUL. + ca daca nu functioneaza o data comp masinii memoreaza defectul si de cele mai multe ori este nevoie de tester pt stergertea erorii.
Bafta .

_________________
ALFA GT "RELOADED" 1,9 JTDm 150 CP
SB 66 PUF


Top
   
PostPosted: 19 Nov 2008, 16:07 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2008, 16:54
Posts: 141
Location: Bucuresti
Astazi dimineata in drum spre service pentru schimb de ulei si de placute de frana, am observat ca la un moment dat mi s-a aprins si mie beculetul de la motor cu acelasi mesaj MCSF. Am ajuns la service, mi-au dat baietii busonul de ulei jos si cand.....ce sa vezi....cred ca mai aveam 1 l si ceva de ulei. Am schimbat uleiul, i-am dat un pic de forja in service (5500-6000rpm) pe loc vreo 3 minute si surpriza.....nu mai apare eroarea. Seful de la service mi-a explicat ceva legat de ulei care a ajuns la sonda lamda, dar nu am inteles foarte bine. Acum astept sa vad daca in zilele urmatoare mai apare treaba. Acum o saptamana in timpul mersului mi se dezactiva VDC-ul (opream motorul, il porneam si nu mai aparea).


Top
   
PostPosted: 21 Nov 2008, 15:36 
Offline

Joined: 12 Apr 2007, 14:25
Posts: 23
Location: Bucuresti
Imi pare rau ca trebuie sa "contribui" si eu la problema asta cu MCSF-ul, dar asta e, poate ii dau de cap. Alfa 156 2.0 JTS, an 2003. In vara dupa vreo 2 luni si jumatate de asteptare chinuitoare (asa m-au programat la service-ul Auto Perugia ) i-am facut masinii o revizie bine meritata: filtre, placute, bujii, ulei, alte lichide etc. Am luat masina de la LCG (salut Claudiu!) acum un an aproape, timp in care a mers perfect (adica pana la intrarea in service vreau sa zic). Daca tot nu aveam informatii despre schimbarea distributiei, am facut-o si pe aia, asa ca sa stau eu linistit.

Toate bune si frumoase cand acum cateva saptamani mi s-a aprins MCSF-ul si treaba continua si in prezent. Apare la acceleratii mai generoase de peste 3500 - 4000 de ture fara vreun motiv anume. Prima data a aparut cand am accelerat dar eram cu motorul subturat, intr-o viteza necorespunzatoare, 4 persoane in masina si plina de bagaje. Am inteles ca e vina mea, no problem. Dupa care a inceput sa imi apara la turatii superioare si masina pierde din putere 1-2 secunde ... o pierdere vizibila nu o impresie.Ce ar putea fii???

Mai mult, legat de temperatura apei, la drum intins indicatorul apei coboara spre prima gradatie 50 grade (prima linie din stanga cadranului), aproape ca atunci cand motorul este oprit si rece. Problema e ca scaderea asta se face de undeva de la 80-90 de grade la cat se ridica indicatorul la deplasarea in Bucuresti. Ce sa fie oare?

Multumesc anticipat de sfaturi!


Top
   
PostPosted: 21 Nov 2008, 16:56 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
daca tot spui ca apare des problema, mergi si fa-ti o programare si pune-o pe un computer. MCSF poate da din diverse motive, numai pe tester poti citi exact codul erorii si afla de unde e buba.
la a doua problema Madkat are dreptate, schimba termostatul. eu l-am schimbat m-a costat 220 Ron si nu mai am probleme (la mine nu vroia sa creasca temperatura de nici o culoare. doar vara ajungeam in plaja de sus).
Bafta.

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2008, 12:03 
Offline

Joined: 12 Apr 2007, 14:25
Posts: 23
Location: Bucuresti
Multam fain baieti pentru sfaturi. Ma pun pe treaba!


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2008, 23:59 
Offline

Joined: 21 Nov 2008, 19:26
Posts: 3
salut sunt nou venit, chestia cu "spia" motor control sistem failiure am paţito şi eu, cica ar fi una dintre sondele lamda, aşa spune testerul




:censored:


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2008, 17:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 10:45
Posts: 300
Location: Pitesti
Ei dragii mei...acum ca am revenit hai sa-mi dau cu parerea. MCSF la jts nu prea are(de cele mai multe ori) legatura cu injectorul 2. Respectivul martor se aprinde si din alte motive. va spun asta pt. simplul motiv ca am si eu o interfata dar codul respectiv nu corespunde cu defectiunea. In ceea ce priveste pierderea de putere pentru cateva momente si aprinderea MCSF recomand cu caldura verificarea/schimbarea senzorului de turatie. Sunt patit(testerul indica defectiunea corect desi e unul home-made) . La inceput, in acceleratie apar caderi de putere in reprize scurte care se vor indesi in timp.. Totul va culmina cand va veti trezi ca ramaneti la 160 la ora cu motorul oprit in mers...(e o reala placere) Culmea e ca dupa juma de ora, motorul va porni iar si veti reusi sa ajungeti acasa cu chiu cu vai. ce v-am spus este experienta proprie nu basm.
L.E. Legat de sondele de la jts. Mare atentie la cele din spatele radiatorului. cablurile au prostul obicei sa se exfolieze din cauza frecarii si o iau razna. (patit si asta).
Si un ultim sfat: beliti bine ochii la ulei ca dati de naiba si nu bagati duralube in motor ca-i jale mare.

_________________
156 2.0 jts


Top
   
PostPosted: 28 Nov 2008, 06:15 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Problema asta cu MCSF e si la JTD-uri sau numai le cele pe benzina?


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2008, 11:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 10:45
Posts: 300
Location: Pitesti
Salut Florin. Oi fi instabil la femei insa la masini niciodata. Stii de ce? Masina mea niciodata nu mi-a spus nu :evil:

_________________
156 2.0 jts


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2008, 11:35 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2008, 16:54
Posts: 141
Location: Bucuresti
tnscatalin Quote:
Salut Florin. Oi fi instabil la femei insa la masini niciodata. Stii de ce? Masina mea niciodata nu mi-a spus nu :evil:
Dar si cand o sa-ti spuna....atunci sa vezi suparare :))


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2008, 14:14 
Offline

Joined: 04 Jun 2007, 13:22
Posts: 38
Car: 156 2.0 jts
Location: PITESTI
In cazul de care vorbea Andrei(byla88),chiar era injectorul .Eroarea afisata P0264-cylinder 2 injector low circuit, s-a confirmat.Am desfacut,masurat si intr-adevar injectorul avea bobina intrerupta.Problema e ca dupa ce l-am inlocuit,l-a ars si pe cel nou(si nu e ieftin deloc !).Concluzia ar fi ca de vina este calculatorul(probabil un curent prea mare sau un timp prea indelungat alimentat).
Tipul asta de defectiune e semnalizat printr-o aprindere si stingere continua a MCSF-uli ,insotit de fiecare data de avertizare sonora(de nu poti sta in masina!).Probabil este considerata o avarie majora.
Si chiar este !


Top
   
PostPosted: 26 Dec 2008, 13:21 
Offline
User avatar

Joined: 30 May 2007, 14:14
Posts: 449
Location: Bucuresti
Ieris pe 25 dec....am plecat inspre provincie...spre Buzau....Mergeam relax totul bine...130-140 cand mi-a aparut martorul din bord si mesajul in cauza...Nu eram in depasire sau altceva...Masina merge incontinuare la fel ca si pana la aparitia mesajului dar..au ramas cele mentionate aprinse....Sper sa ii treaca... dar nu ma asteptam....sper sa fie ok...

_________________
BMW 530XD
C klase w204



ex :Alfa Romeo 159 ( distinctiv ) - 1.9 JTDm - 175 CP
Alfa Romeo 156-1,9 JTD-148 CP
Alfa Romeo Spider 3.0 V6 12V - 192 CP
BMW 318( E90 LCI ) - 2009
BMW X5 ( E53 ) - 3.0.D - 218 CP
Audi A4 B8 - 2.0 TDI 143 CP
Alfa Romeo MiTo - 1.6 JtdM


Top
   
PostPosted: 31 Dec 2008, 04:06 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Ieri am foat pana la bucuresti si mi-a dat MCSF cand i-am dat mai tare intr-a 4-a (eram pe DN1, nu in oras) pe la 2500rpm, a fost doar mesajul, fara sa imi taie acceleratia. Azi am fost iar pana la bucuresti, cand am ajuns la mine in oras am accelerat mai tare cu a 3-a sa-l depasesc pe unu' si mi-a dat MCSF(imediat ce am intrat in oras), dar mi-a si taiat acceleratia, nu stiu ce s-ar fi intamplat daca nu calcam imediat ambreiajul. Mi-a mai dat odata prin bucuresti la 50m de service-ul unde a stat masina pt. schimbat consumabilele, motorul era rece, nu am tras de ea, eram in treaba II si aveam 2200-2500rpm, dar cand mi s-a intamplat asta s-a oprit de tot masina, am tras pe dreapta din inertie si am pornit-o dupa 2-3 min si nu a mai facut probleme. Am inteles ca e senzorul de turatie defect, daca il schimb mai face asa? E clar ca e o problema destul de nasoala daca mi-a facut asa in 2 zile conescutiv, de-aia nu am mai tras DELOC de ea nici la dus nici la intors azi special sa evit MCSF-ul, dar totusi nu pot sa merg asa, mai ales ca mai se fac si depasiri si e cam riscant.


Top
   
PostPosted: 31 Dec 2008, 09:21 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
tyyyyyyyy, baga EVO Diesel sau OMV aia scumpa, daca ti se stinge martorul stii de unde e. Se pare ca 16 v 150 si 140cp sint mai sensibile.


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2009, 02:08 
Am si eu eroarea asta la 147 , si la tester scria eroare "Catalizator 1" mecanicii au spus ca e sonda lambda no 1 :-) de vina , voi ce ziceti , asa e? nu ma prostesc astia sa iau o sonda lambda? sincer nu prea am incredere in mecanici !! cel putin in cei cu care lucrez eu la masina mea ;) , astept parerile voastre , va multumesc


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2009, 02:48 
Offline
User avatar

Joined: 30 May 2007, 14:14
Posts: 449
Location: Bucuresti
eu nu am 16v...am chip facut...este motorul de 8v....

eroare a disparut singura de la sien dupa cateva porniri...

_________________
BMW 530XD
C klase w204



ex :Alfa Romeo 159 ( distinctiv ) - 1.9 JTDm - 175 CP
Alfa Romeo 156-1,9 JTD-148 CP
Alfa Romeo Spider 3.0 V6 12V - 192 CP
BMW 318( E90 LCI ) - 2009
BMW X5 ( E53 ) - 3.0.D - 218 CP
Audi A4 B8 - 2.0 TDI 143 CP
Alfa Romeo MiTo - 1.6 JtdM


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2009, 06:00 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
Si eu mai patesc uneori asa mai ales de cand so lasat frigu`...masina imi merge foarte bine..uneori imi porneste termocupla desi motoru este rece(sub 50C)...oricum trebuie sa o bag pe tester sa vad exact ce are .

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2009, 21:52 
Offline
User avatar

Joined: 03 Sep 2007, 12:08
Posts: 174
salutare
si eu recent am patit'o dar s'a stins si totul merge lafel ca inainte...

p.s. ceea ce se intampla acuma cand dau cu spatele suna senzorii de parcare intruna chiar daca nu e nimic. asta de cand s'o mai racit afara.. dar trece si aia dupa ce se incalzeste masina :?:

_________________
2006 Alfa Romeo GT 2.0JTS Distinctive


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2009, 21:57 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Gheata. :wink:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 517 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]