It is currently 09 May 2024, 02:38

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 1317 Next
Author Message
PostPosted: 02 May 2012, 20:38 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2009, 13:34
Posts: 304
Car: Alfa Romeo 147
Location: Roman(Neamt) - Iasi(Iasi)
O M F G !!! ... singurele litere care mi-au iesit pe gura cand am vazut pozele :ohmy:

Vezi sa nu iti fii sarit vreo curea cv de la distributie ... sa nu se fii calat motorul ... pot fi mai multe cauze, asa din senin sa iti scada turatia si sa moara....

Ai mai pornit-o dupa ?


Top
   
PostPosted: 02 May 2012, 20:46 
Offline
User avatar

Joined: 27 Jul 2007, 10:43
Posts: 464
Location: Jassiorum Municipium
:lol: Si eu imi faceam calculele cat m-ar costa platforma din Constanta pana in Iasi dar n-a fost cazul. Cum am "pus totul pe o carte" cand am plecat dupa ea la Bucuresti acum trei ani, si acuma am lasat-o 10 min, verificat ulei, antigel, pete pe sub scut si i-am mai dat o cheie. Am venit pana acasa cu ea fara probleme, depaseste si accelereste, doar trebuie sa anticipez din timp eventuale obstacole, semafoare pe rosu, treceri de pietoni, sa o scot pe liber, stabilizez turatia din pedala si apoi franez. Moare doar daca intarzii cu schimbatul treptei si scap turatia la vale. As pune banii pe debitmetru dar sa nu mai fie si altele.

LE: mai mult pt Zapp, uleiul este cam 2mm sub maxim :D

_________________
156 2.0 JTS


Top
   
PostPosted: 02 May 2012, 21:18 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
Ai 2 mufe mari in spatele motorului, le scoti, le dai cu spray de contacte si o sa fie ok pana ai timp sa le legi direct.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 02 May 2012, 23:19 
Offline
User avatar

Joined: 27 Jul 2007, 10:43
Posts: 464
Location: Jassiorum Municipium
Makes sense! Parca prea toate si prea deodata au cazut.
Mersi seth. :wave:

_________________
156 2.0 JTS


Top
   
PostPosted: 07 May 2012, 14:25 
Offline
User avatar

Joined: 27 Jul 2007, 10:43
Posts: 464
Location: Jassiorum Municipium
seth Quote:
Ai 2 mufe mari in spatele motorului, le scoti, le dai cu spray de contacte si o sa fie ok pana ai timp sa le legi direct.
Nu vrea să răspundă la 'tratament' deşi am dat cu spray în două randuri, inclusiv mufa la debitmetru, şters şi erorile care reapar în câteva secunde de la pornirea motorului. Speram să scap măcar de eroarea de AC şi variator. Alte idei?

_________________
156 2.0 JTS


Top
   
PostPosted: 07 May 2012, 14:37 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
tu ai o problema pe loom`ul cu mufa maro din spatele motorului
se ocupa de bobine, ac, variator senzor presiune rail etc..
problema vine ori din mufa din spatele motorului, ori mufa ecu.

verifica ff bine traseul

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 10 May 2012, 13:18 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2007, 23:00
Posts: 544
Car: Alfa Romeo 159 2.0TI
Location: pitesti
va salut...am si eu probleme cu beculetu asta galben :) am bagat pe tester..si imi da
P2251 oxygen(lambda)sensor b1 s1 :negative lead:open circuit ... si
P0130 oxygen(lambda)sensor b1 s1 :malfunction in circuit...
Intrebare este care dintre sonde are probleme ?? :)

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 170 TI
ex....Alfa Romeo 159 1.9 16v ...Remap+DPF&EGR OFF
ex...Alfa Romeo 156 2.0 JTS Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 10 May 2012, 13:21 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
sus stanga

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 10 May 2012, 13:36 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2007, 23:00
Posts: 544
Car: Alfa Romeo 159 2.0TI
Location: pitesti
MULTUMEEEESC :)

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 170 TI
ex....Alfa Romeo 159 1.9 16v ...Remap+DPF&EGR OFF
ex...Alfa Romeo 156 2.0 JTS Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 10 May 2012, 13:37 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
xoxoxoxoxox

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 10 May 2012, 13:44 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2007, 23:00
Posts: 544
Car: Alfa Romeo 159 2.0TI
Location: pitesti
hai sa te mai intreb una tare :P ...de ce nu revine turatie la 800 sau cat sta ea.....imi sta pe la 1200 cateva secunde bune...abia apoi cade...in mers cand o scot pe liber.

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 170 TI
ex....Alfa Romeo 159 1.9 16v ...Remap+DPF&EGR OFF
ex...Alfa Romeo 156 2.0 JTS Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 10 May 2012, 13:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
rezolva cu sonda asta si o sa ai o surpriza

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 10 May 2012, 13:52 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2007, 23:00
Posts: 544
Car: Alfa Romeo 159 2.0TI
Location: pitesti
hai bn ..vb mai tarziu :)

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 170 TI
ex....Alfa Romeo 159 1.9 16v ...Remap+DPF&EGR OFF
ex...Alfa Romeo 156 2.0 JTS Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 10 May 2012, 16:14 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2007, 23:00
Posts: 544
Car: Alfa Romeo 159 2.0TI
Location: pitesti
tot asa sta turata....sonda aia era defecta.merci pt info.

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 170 TI
ex....Alfa Romeo 159 1.9 16v ...Remap+DPF&EGR OFF
ex...Alfa Romeo 156 2.0 JTS Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 10 May 2012, 19:03 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
explica mai bine in mers cand o scot pe liber...

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 11 May 2012, 14:47 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2007, 23:00
Posts: 544
Car: Alfa Romeo 159 2.0TI
Location: pitesti
da...sa zicem ca merg cu 60 sunt in a 4-a ..si-am scos-o pe liber..turatie nu scade la 800 sau cat sta ea ...se pune pe1100-1200 cateva secunde deci sta turata cand e pe liber,iar apoi coboara la idle...

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 170 TI
ex....Alfa Romeo 159 1.9 16v ...Remap+DPF&EGR OFF
ex...Alfa Romeo 156 2.0 JTS Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 11 May 2012, 21:13 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
da pretene e ok , asa face toate ce i cu tine?

ECU tine masina putin turata pentru a produce destul vacuum pentru servofrana, get it?

hai sa ne traiesti!

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 11 May 2012, 21:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
:up:

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 12 May 2012, 09:39 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
In mod normal cu cit e clapeta/ICV mai inchisa, cu atit e depresiunea mai mare...


Top
   
PostPosted: 12 May 2012, 21:30 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
pai cand clapeta /icv/iac sant inchise la maxim motorul moare ca nu mai are aer, dupa logica ta ar fi cam asa:

un inginer bun stie foarte multe despre un domeniu foarte limitat ,unul foarte bun stie totul despre nimic...

think about it

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 13 May 2012, 01:23 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Logica e ca la 800rpm ai depresiune mai mare in galerie decit la 1200, adica efectul de asistare al frinei ar trebui sa creasca, eventual la diesel sa aibe aplicatie, dar la mine nu face asa. Deci nu asta e explicatia, eventual ceva cu intrarea in regim de relanti controlat de ICV (daca nu are clapeta electronica)...presupuneri, presupuneri.


Top
   
PostPosted: 13 May 2012, 07:47 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
La benzina si daca stai pe loc si faci repede pedale de frana,creste relantiul.simple as that

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 10 Jun 2012, 10:21 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2009, 18:03
Posts: 225
Car: Alfa Romeo 156 SW
Location: Diemrich,HD,RO
Salutare la toti din partea unui prea-fericit posesor de AR 156 SW Distinctive ,1.9 JTD ,16v ,103 kW , a.f. 03.2003 ,f.l. doar interior (bot clasic ,yesss!) ,cod motor 192A5.000 ,6+1 viteze ,tempomat....bla-bla-bla.
Daca nu eram iesit din tara ,luni eram prezent la diagnoza s-apoi pe forum pentru a cere sfaturi pentru MCSF....asa incep invers ,cu forumul ... si-n 17-18.06 urmeaza diagnoza(aici-DK ,e scuuuuuumpaaa)in Romania (home ,sweet home!).
Deci: ieri eram intr-o depasire si m-apuca dracii cand vad ca accelereaza subiectu' depasirii...Cand colo omu' nu accelera (danezii sunt suparator de corecti si politicosi) ,mie nu-mi tragea masina ,intr-a 4-a abia a ajuns la 110 km/hrs....dupa care cu tot coxul care l-am dat ma trezesc cu becu'rosu MCSF (e chiar rosu...si eu stiam ca-i galben)....ma bag la loc si tai contactul si-l repun...becu' nu se mai aprinde....merg ,merg si imi zic sa fac o proba...o fac si iar am MCFS LA 3100 giri :lol: si 110 km/hrs....trag pe dreapta ,opresc motorul si dupa ce-l repornesc dau o talpa ,pe loc ,pana la 5000 giri dar pauza MCSF.Plec si ajuns unde stau parchez.Noaptea ma zgamaie dracusorul Alfelor si cobor si-i dau cheie....surpriza:odata pornit motorul ,becul MCSF nu se mai stinge iar centralina ma agreseaza cu simbolul ala de submarin desenat de Picasso asta nemaivorbind de bipaituri si mesajul "Go to dealer" ?(unde Doamne iarta-ma ,la preturile d-aici?).
Azi dimineata am zis sa dau o tura...am plecat ,evident , cu MCSF-ul aprins si i-am facut testarea : nu trece de 3100 giri si intr-a 4-a prind 110 km fara sa se mai miste acele in sus....in viteze inferioare ramane plafonata la 3200-3300 maxim.Am oprit intr-o benzinarie si am baut un suc ...cand m-am intors si am pornit motorul ia MCSF-ul de unde nu-i...stand pe loc iar i-am dat cu putin sub 5000 giri si MCSF-ul n-a dat semn ca exista...la drumdrept nu i-ammai dat forja ca mi-e frica si de MCSF si sa nu prajesc ceva...Anul trecut am pus un furtun simplu de vacuum la turbina (zic bine?)nou ca originalul imi crapase si mi-a dat in bot masina,Acum,oricum o sa pun in locul furtunului nou unul siliconic ,ca sus la valva Pierburg am pus deja furtunase siliconice.
So! Ceva sugestii pana ajung in tara si fac o diagnoza?Pls!

_________________
Elf:Alfa Romeo 33 - 1994-1995
Opel Vectra 1.8 16v - 2001-2004
Alegria:Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 16v/140 cp - 06.2009
ZAR 93200001324976


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2012, 17:15 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Cumpara o interfata K-Line cu 3 pozitii de pe ebay si ti-o faci singur, e realmente ieftina. As banui ca ai furtunul de la actionarea vacuumatica a vanelor turbinei spart....doar o presupunere.


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2012, 17:49 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jul 2009, 18:03
Posts: 225
Car: Alfa Romeo 156 SW
Location: Diemrich,HD,RO
IRBabuin Quote:
Cumpara o interfata K-Line cu 3 pozitii de pe ebay si ti-o faci singur, e realmente ieftina. As banui ca ai furtunul de la actionarea vacuumatica a vanelor turbinei spart....doar o presupunere.
Multumesc mult!!!
Daca gasesc pe ebay ,iti pot trimite pe PM ,link-ul cu interfata sa-mi confirmi daca-i buna?
madkat Quote:
poate da semne de moarte chiar valva pierburg, sau senzorul de presiune rampa....
De cand am scris ,i-am mai dat o forja azi dimineata si de atunci Picasso's Red Submarine a ramas aprins si basta...tot aprins e si tare mi-e teama ca viu acasa cu avionul.
In alta ordine de idei piesele subliniate ma chelesc de 200-300-400 euro ?
Multumesc!

_________________
Elf:Alfa Romeo 33 - 1994-1995
Opel Vectra 1.8 16v - 2001-2004
Alegria:Alfa Romeo 156 SW 1.9JTD 16v/140 cp - 06.2009
ZAR 93200001324976


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 403 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 1317 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]