It is currently 23 May 2024, 17:10

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 241 posts ]  Go to page 1 2 3 4 510 Next
Author Message
PostPosted: 17 Aug 2011, 22:21 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Totul a inceput in mintea mea acum vreo 2 ani si s-a concretizat in mod accidental, dar parca firesc...
Mai pe scurt, am constatat ca nu ma impacam de loc cu Opelul Vectra C. si simteam in permanenta nevoia sa revin la o Alfa, mai ales ca fi-mea crescuse putin intre timp si astfel disparuse nevoia de spatiu generos pentru calatorii.
Intamplator, am gasit masina din prezentare, nici nu ma gandeam vreodata ca voi gasi una in Romania, tot timpul am avut o slabiciune pentru Selespeed, dar de fiecare data am renuntat sa cumpar una din pricina fiabilitatii scazute. Tot citind, am descoperit cateva fleedback-uri pozitive despre acest gen de cutie, raportata la ruda sa Selespeed si uneori mai aruncam cate un ochi pe site-urile de profil, doar - doar o aparea ceva...
Pura intamplare a fost sa o gasesc pe aceasta si tot citind anuntul ma batea un gand sa fac o oferta cash mult mai mica decat pretul solicitat, iar daca tine s-o cumpar... Am facut in schimb o oferta de schimb pentru Opelul pe care nu-l mai suportam (nu detaliez, dar aviz amatorilor, nu va luati Opel, problemele Alfelor o sa va para banalitati !)... In fine, in mod surprinzator am fost sunat inapoi si in cateva zile realizam deja schimbul, cu o diferenta de bani destul de mare pe care am primit-o... (aici recunosc ca am cam plusat si eu, mizand pe renumele prost al Alfelor si pe lipsa de experienta a proprietarului cu acestea) :uhuh:
Masina am "citit-o" din start cam ce probleme ar avea si, desi sunt destule, sunt minore si nu pun probleme de exploatare...
1. Motorul probabil nu a fost spalat niciodata, dar asta are si o parte buna, in sensul ca am putut sa-l inspectez necosmetizat si nu are pierderi de fluide pe nicaieri. Sunetul in schimb si felul in care se misca motorasul asta chiar m-au impresionat pozitiv, sub rezerva unei mici fluctuatii a relantiului la rece.
2. Folia de pe capote si plafon nu prea se incadreaza in peisaj, asadar voi renunta la ea.
3. Ambele portiere dreapta au fost lovite (nu rau, dar suficient cat sa necesite interventii de tinichigerie).
4. Bara fata a fost de asemenea lovita si reparata.
5. Masina a fost revopsita complet in urma cu cativa ani, desi in afara celor de mai sus nu se observa urme de lovituri. Sincer, desi nu apar urme sau imperfectiuni, parca nu-mi place mana celui care a lucrat la partea de vopsitorie...
6. Interiorul, de asemenea, indica un proprietar pentru care masina este doar ceea ce ar trebui sa fie: un lucru de care te folosesti si atat. La mine insa nu e aplicabila povestea, vor urma deci retusuri.

Despre dotari nu are rost sa vorbim se vad in fotografii, eu am luat-o pentru motorizare si pentru cutia de viteze... Si atat !
Sunt multumit de cum reactioneaza ambele componente, sper insa sa nu fie probleme pe viitor (riscul este al meu, in sensul ca nu cunosteam nici masina, nici proprietarul si nici istoricul inainte de cumparare... ramane de vazut ce "ochi" am avut)

Principalele proiecte pentru masina vizeaza doar partea de motor si cutie, incepand cu inlocuirea consumabilelelor, cosmetizarea motorului si apoi cateva interventii de tuning usor la acesta.
Pentru caroserie nu fac absolut nimic, in afara de retusarea micilor imperfectiuni si apoi colantarea totala a masinii in folie neagra carbon-look. Stiu ca sunt pareri pro si contra, dar va fi mult mai usor de intretinut decat revopsirea unor elemente.
Vor urma jantele pe 17 cu gume de vara (Teledialurile de 16 inch care sunt acum pe masina au gume aproape noi de iarna si le voi pastra).
Ultima chestie va fi inlocuirea completa a suspensiei, montare Powerflex si inlocuirea franelor cu ceva mai "racing".

In rest nu-i fac absolut nimic, poate doar chestii marunte care iti pica fara sa vrei in mana si constati ca nu te gandisesi anterior la asta. Ramane sa urmaresc la ceva drumuri mai lungi comportamentul rutier, dar la prima vedere nu pare sa-si fi facut vreun plan in a ma dezamagi... M-a frapat modul brutal, dar natural in care trage masina, desi este dotata cu o astfel de cutie, iar eu merg numai in City pentru inceput (vreau sa o urmaresc o perioada, apoi voi folosi functiile Sport sau Ice, precum si modul manual de conducere). Nu cred ca este un revers al efectului Placebo, dar chiar am impresia ca trage mai bine decat o manuala omonima.

Ok, acum pun cateva poze in starea initiala, urmand ca pe parcurs sa le completez cu unele de dupa finalizarea fiecarei proceduri de restaurare/upgradare... :clapping:


Attachments:
13.JPG
13.JPG [ 176.85 KiB | Viewed 6153 times ]
12.JPG
12.JPG [ 105.34 KiB | Viewed 6153 times ]
11.JPG
11.JPG [ 166.94 KiB | Viewed 6153 times ]
10.JPG
10.JPG [ 186.64 KiB | Viewed 6153 times ]
9.JPG
9.JPG [ 190.87 KiB | Viewed 6153 times ]
8.JPG
8.JPG [ 117.12 KiB | Viewed 6153 times ]
7.JPG
7.JPG [ 109.17 KiB | Viewed 6153 times ]
6.JPG
6.JPG [ 66.59 KiB | Viewed 6153 times ]
5.JPG
5.JPG [ 114.62 KiB | Viewed 6153 times ]
4.JPG
4.JPG [ 135.44 KiB | Viewed 6153 times ]
3.JPG
3.JPG [ 165.19 KiB | Viewed 6153 times ]
2.JPG
2.JPG [ 153.62 KiB | Viewed 6153 times ]
1.JPG
1.JPG [ 173.7 KiB | Viewed 6153 times ]

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:
Top
   
PostPosted: 17 Aug 2011, 22:29 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
:music: pe 4 roti ti-ai luat... Sunt foarte invidios.
Sper sa nu te supere intrebarea : pana la urma ce scor a avut?


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2011, 22:30 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
la fel de usor de intretinut este orice fel de colant. parerea mea este sa renunti la acel carbon idiot...

in rest, felicitari de achizitie si ai grija cu uleiul in cutie.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2011, 22:33 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jan 2010, 09:48
Posts: 742
Car: 156 JTD/ Giulietta
Location: Londra/Iasi
Sa zic ca e frumoasa nu mai are rost. E o Alfa! Nu inteleg ce a avut ala in cap cand i-a pus folia aia oribila :censored: . Felicitari pentru achizitie si spor la treaba. Sa va stapaniti sanatosi!

_________________
Mercedes E250 coupe
ex: Mercedes CLS 320
ex: Giulietta 2.0 JTDM-2
ex: 156 1.9JTD 8v
ex: 156 1.9JTD 16v
ex: 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2011, 23:22 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
Felicitari pentru achizitie. Multi si buni km impreuna. Am condus AR cu motorizarea aceasta (cutie manuala si volan drepta) si e brutala rau.
P.S. din semnatura ar putea ramane doar doua randuri.

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2011, 00:35 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
mobyle Quote:
AR cu motorizarea aceasta (cutie manuala si volan drepta) si e brutala rau.
Adica daca are motorizarea asta, cutie manuala dar volan stanga nu mai e brutala?!?

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2011, 11:49 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Foarte misto masina. Grija si la distributie. Numarul Busso-urilor din club creste.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2011, 11:53 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
felicitari pentru achizitie, este un motor pe cinste !

Offopic : stiti cumva de ce nu pot sa vad si eu pozele cu masina?! nu reusesc deloc :((

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2011, 12:22 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Excelent V6 si sa il citez pe țivi, grija cu uleiul din cutie, eu l-as schimba preventiv.


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2011, 16:45 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
In primul rand multumesc tuturor pentru "re-primirea" in club si pentru urarile de bine !
adisoru Quote:
(...)Sper sa nu te supere intrebarea : pana la urma ce scor a avut?
Sincer, fiind vorba de un schimb, costurile stau cam asa: Opelul m-a costat pana in momentul vanzarii 5.000 euro, insemnand pret de cumparare, acte, retusuri, schimbul unor consumabile si piese, manopera pentru toate acestea, etc... Asadar, am dat Opelul si am primit Alfa in starea in care este si o diferenta de 2.000 euro... Egal: 3.000 euro, nu stiu daca e mult sau putin.

tzzivii Quote:
la fel de usor de intretinut este orice fel de colant. parerea mea este sa renunti la acel carbon idiot...(...)
Pai da-mi tu o idee cam ce colant crezi ca ar fi mai indicat decat negrul mat carbon si o voi lua in considerare inainte de decizia finala.

spooky Quote:
(...)Nu inteleg ce a avut ala in cap cand i-a pus folia aia oribila(...)
Nici eu, desi ma bate candul sa o colantez complet, asta pentru a reduce costurile fata de pretul unei vopsiri integrale negru mat.

mobyle Quote:
(...)P.S. din semnatura ar putea ramane doar doua randuri.
Ai perfecta dreptate, altfel nu m-as fi intors la Alfa. Cine spune ca n-ai sa vezi o Alfa fara un beculet aprins din senin si fara rost in bord... sa-si cumpere Opel - va avea o orga de lumini !

madkat Quote:
(...)Mici retusuri optice - si probabil o cosmetizare a interiorului o vor face sa arate cum trebuie.(...)
Categoric, numai ca asta nu este o prioritate imediata... deocamdata urmaresc tehnica sa ma conving daca se merita investiti bani in masina asta.

Dany Quote:
(...)Grija si la distributie.(...)
Dap, prima grija va fi inlocuirea tuturor fluidelor, a filtrelor si a kit-ului de distribuitie.

Inca o poza cu inima masinii, uitasem sa dau unele detalii tehnice, printre care si rulajul prezent: 167.300 km. A intrat in tara in 2005.


Attachments:
Untitled 2.jpg
Untitled 2.jpg [ 72.52 KiB | Viewed 5944 times ]

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:
Top
   
PostPosted: 18 Aug 2011, 17:18 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
negru lucios de exemplu.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2011, 18:17 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jan 2010, 09:48
Posts: 742
Car: 156 JTD/ Giulietta
Location: Londra/Iasi
BZ-76-DIA Quote:
spooky Quote:
(...)Nu inteleg ce a avut ala in cap cand i-a pus folia aia oribila(...)
Nici eu, desi ma bate candul sa o colantez complet, asta pentru a reduce costurile fata de pretul unei vopsiri integrale negru mat.
Colantata complet in acea culoare ar arata ca a lui ILuzoriu ceea ce, dupa parerea mea, ar arata destul de bine.

_________________
Mercedes E250 coupe
ex: Mercedes CLS 320
ex: Giulietta 2.0 JTDM-2
ex: 156 1.9JTD 8v
ex: 156 1.9JTD 16v
ex: 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2011, 14:42 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
Undeva la 3000 euro... Hmm.. pentru carcotasii cu VW si bemve e mult, ca deh, e masina din 2000 si mai e si alfa pe deasupra. Pentru un alfist adevarat, e un chilipir :clapping:
Si acu scuze ca fac putin "chestionar" pe topicul tau dar sunt curios de diferentele dintre benzinarul de acum si dieselul pe care l-ai avut inainte( binenteles vorbim numai de alfa), si ma refer la consum, cost intretinere, feeling - chiar si daca e numai placebo. Intreb fiindca nu m-am dat niciodata cu un v6 de la alfa...


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2011, 14:51 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1730
Location: Bucuresti
Tu vrei sa compari consum intre un diesel si o benzina? Pe deasupra si V6.

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2011, 15:04 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
eh, asa e unii. si cel mai tare e asta cu costul de intretinere dupa 2 sapt de detinere....

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2011, 16:38 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
adisoru Quote:
(...)sunt curios de diferentele dintre benzinarul de acum si dieselul pe care l-ai avut inainte (...) si ma refer la consum, cost intretinere, feeling - chiar si daca e numai placebo (...)
Ca si consum mi se pare destul de gurmanda, dar NIMIC DE SPERIAT ! Consuma neasteptat de bine fata de ceea ce anticipam... Cred ca un Passat benzinar asiprat de 2.0 nu face o econonie mai mare de 2 l/100 in oras fata de Alfa mea. (asta o zic din discutiile cu posesorii de astfel de modele VAG, eu nu am de unde sa stiu ca am detinut doar un 1.8T care papa grav).
In comparatie cu fostul diesel, no comment... sa zicem ca as putea fi privit drept o persoana care conduce 2 masini in acelasi timp, ca sa ma exprim mai voalat asa... :lol:

Cost de intretinere: Nu ma pot pronunta ca deocamdata nici benzina nu i-am pus, avea plinul cand am luat-o... :shock: Comparativ, dieselul era foarte scump si problematic la intretinere pe partea de ambreiaj/transmisie in general, dar ieftin in rest... Chiar daca aceasta va fi mai ieftina din punctele de vedere mentionate, tot se va cunoaste pe partea consumabilelor curente (De exemplu, Selenia Racing 10W-60 de care o sa pape asta e cam dublu la pret fata de Selenia WR 5W-30 la diesel). Plus ca JTD-ul se reviziona mai rar, iar la aceasta apar in plus ulei si filtru cutie... In fine, vedem in timp, acum nu pot decat sa presupun...

Feeling: Pentru mine, totdeauna JTD.M-ul va fi pe primul loc. Benzinara poate si ea destul de mult, dar lasand la o parte sunetul motorului, parca prea le face pe toate firesc... Ajunge din punctul A in B in "x" (putine) secunde, dar natural... La diesel eu personal simteam cuplul "iesind" si prin scaune. Partea de feeling e parere personala, concret nu mi se pare mare diferenta intre masini ca si performante in sens strict.

cristih Quote:
Tu vrei sa compari consum intre un diesel si o benzina? Pe deasupra si V6.
Categoric ca vrea sa le compare si chiar reuseste... Dupa parerea constructorului sunt foarte putine puncte in care 2.5 V6 24V sta mai bine decat 2.4 JTD.M 20V... Am gasit pe ici pe colo cateva date, comparatia in foto.
:ohmy: :ohmy:


Attachments:
Untitled 2.2.2.jpg
Untitled 2.2.2.jpg [ 54.26 KiB | Viewed 5759 times ]

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:
Top
   
PostPosted: 19 Aug 2011, 17:14 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1730
Location: Bucuresti
Repet, ma refeream la consum. In comparatia ta din poza e foarte sugestiv :)

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2011, 17:17 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3188
2003 Alfa Romeo 156 2.5 V6 24v Q-System : : Fuel Economy: 17.5/8.6/11.9 l/100km urban/extra-urban/combined

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2011, 17:32 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7816
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
BZ-76-DIA Quote:
cristih Quote:
Tu vrei sa compari consum intre un diesel si o benzina? Pe deasupra si V6.
Categoric ca vrea sa le compare si chiar reuseste... Dupa parerea constructorului sunt foarte putine puncte in care 2.5 V6 24V sta mai bine decat 2.4 JTD.M 20V... Am gasit pe ici pe colo cateva date, comparatia in foto.
:ohmy: :ohmy:
asta daca compari cu 2.5 V6 Q S ...
manuala sta mai bine

1997 Alfa Romeo 156 V6
Information Summary
Body: sedan/saloon
Length: 4430 mm
Weight: 1320 kg
Engine Capacity: 2492 cc
Cylinders: V6
Max. Power: 189.6 PS / 187 bhp / 139.4 kW @ 6300 rpm
Max. Torque: 222.0 Nm / 164 ft.lb / 22.6 kgm @ 5000 rpm
Acceleration: 0-60 mph in 7.20 seconds
Acceleration: 0-100 km/h in 7.30 seconds
Fuel Economy: 16.5/8.4/11.4 l/100km urban/extra-urban/combined

legat de consum , ce vreti de la motorul asta , daca un 1.6 consuma 12-13% ??? la cum trage mi se pare ok consumul . chiar si ala de la GTA .


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2011, 19:37 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Mugurele, eu inteleg punctul tau de vedere, dar sa nu uitam ca tu conduci (urban) in Bucuresti, iar eu in Buzau... Cei aproximativ 350 de kilometri pe care i-am facut exclusiv in oras de cand am cumparat masina ma fac sa estimez un consum de aprox. 12 l/100 km fara nicio exagerare.

In legatura cu performantele, ai dreptate in privinta diferentei de "sprinteneala" dintre manuala si automata, cat si in legatura cu performantele 2.5-ului 24V manual raportat la 2.4 20V diesel manual. Cu toate acestea, datele tehnice se refera la masini cu 0 kilometri, iar noi facem comparatie intre un benzinar din 2000 si un diesel cu 5 ani mai tanar... nu prea tine !

Ca idee de viitor, as vrea sa mai merg o data cu WUD-ul ca sa nu-mi formez o preconceptie... Dar stateam sa pun un pic in balanta (din amintiri, cand i-ai dat forja aia pe Calea Vitan) modul cum a raspuns masina ta si felul in care se misca asta... Fara sa te superi pe mine, ca nu asta intentionez, dar am impresia ca si pe City te-as putea intrece... Normal, am vazut ca intre timp ai mai lucrat la ea, poate nu era in toate mintile in perioada respectiva sau poate timpul si-a spus cuvantul in legatura cu perceptiile mele... E o chestie de vazut la vreo intalnire !

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2011, 19:44 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7816
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Da , e de vazut . Hai ca Buzaul nu e la capatul tarii si tu mai treci prin Buc. ...

Si daca ai facut 350 km cu un plin exclusiv in oras si inca mai ai benzina deja esti idolul meu . Eu nu am reusit sa merg mai mult de 350-360 km cu un plin . Vorbesc doar de oras .


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2011, 20:51 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
tzzivii Quote:
eh, asa e unii. si cel mai tare e asta cu costul de intretinere dupa 2 sapt de detinere....
Presupun ca tu iei o masina fara sa te gandesti cat de cat la pretul pieselor? Am pus intrebarea deoarece am observat ca colegul de la Buzau e cat de cat un om calculat (cel putin mie asa mi-a lasat impresia). In plus, colegul stia ca sunt unele proleme minore si ca nu sunt costisitoare. Stie si ca selespeed-ul are filtru de ulei la cutia de viteze si multe altele.
OFF: tu, ca moderator, as prefera sa tii cont de regulament si sa iti faci treaba care trebuie s-o faci, nu sa incarci aiurea topicul omului :wink: ( ce rost are replica ta, ca nu m-am prins...?)


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2011, 20:57 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
adisoru Quote:
tzzivii Quote:
eh, asa e unii. si cel mai tare e asta cu costul de intretinere dupa 2 sapt de detinere....
OFF: tu, ca moderator, as prefera sa tii cont de regulament si sa iti faci treaba care trebuie s-o faci, nu sa incarci aiurea topicul omului :wink: ( ce rost are replica ta, ca nu m-am prins...?)
ahh, am inteles, deci ca moderator nu mai am voie sa postez si sa imi exprim parerea. e bine de stiut. il las pe Lucian atunci sa iti raspunda iar cu costurile de intretinere! :lol:

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2011, 21:15 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
:lol: @adisoru: Nu trebuie sa te superi, Bogdan (tzzivii) facea un soi de retorica referitor la intrebarea privind costurile de intretinere, in sensul ca un proprietar de doar cateva saptamani nu poate formula o concluzie viabila privind costurile reale pe care le implica noua masina. Aici ii dau dreptate, dar si tu ai dreptate cand spui ca sunt o persoana calculata. Sunt un tip ponderat in a face investitii fara rost, e de la sine inteles ca am cautat o perioada indelungata pana sa gasesc masina asta... Masina care, nu e un Selespeed, ci un Q.S... Mie mi-au placut dintotdeauna automatele, dar nu gaseam decat Selespeed, cutii cunoscute cu probleme majore. Ori, iti dai seama ca atunci cand am vazut un Q.S in peisaj n-am stat pe ganduri, pe considerentul ca acestea sunt cunoscute drept transmisii relativ fiabile, iar eu sunt un om calculat...
In alta ordine de idei, Bogdan e un tip care stie multe despre masini in general si Alfa in special, de aceea chiar il consult de cele mai multe ori cand nu am chef sa caut vreo chestie la care nu ma pricep pe net... Asadar nu i-o lua in nume de rau, nu e el cel mai nesuferit dintre moderatori. :peace: Stiu eu unii dintr-o zona in care se discuta cu "chi", "pi", "shi" (nu dam nume) care mai bine... :bandit:

Iar in legatura cu costurile viitoare de intretinere pe care ar urma sa le expun aici dupa ce ma confrunt cu ele (zise tzzivii), sa speram ca am avut "ochi" bun si nu o sa am ce va povesti !

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 22 Aug 2011, 08:41 
Offline
User avatar

Joined: 27 Apr 2009, 10:49
Posts: 227
Car: Alfa Romeo 156
Location: Radauti- Suceava
"Stiu eu unii dintr-o zona in care se discuta cu "chi", "pi", "shi" (nu dam nume) care mai bine..."

Luciane, tu ai ceva cu zona respectiva(nu spunem care) sau strict cu moderatorul la care faci referire?Personal, mi se pare usor rautacioasa, mai ales venind din partea ta.

In ceea ce priveste noua achizitie, iti doresc sa ai norocul meu cu intretinerea ei.In doi ani jumate, costuri minime. :wave:

_________________
123urban este o colectie de termeni care,desi nu si-au gasit locul in dictionarele traditionale, umbla libere si nestingherite in limbajul colocvial.E datoria noastra sa continuam de unde a lasat Academia:NUP-acronim pentru neinceperea urmaririi penale.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 241 posts ]  Go to page 1 2 3 4 510 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]