It is currently 02 May 2024, 19:42

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page 1 2 3 4 530 Next
Author Message
PostPosted: 04 Feb 2006, 10:18 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Sunt un pic nedumerit de indicatorul de temperatura a apei. La BMW nu este cu grade, la toate acul sta fix pe mijloc, perfect vertical. Intotdeauna asteptam sa se ridice pana la prima linie, si abia apoi puteam sa ii dau talpa serioasa.

La Alfa imi sta cu mult sub 90, cam la jumatatea dintre 50 si 90. In plus, ii ia cam mult sa ajunga acolo. In masina baga cald destul de repede, nu ma pot plange.

Unde trebuie sa stea acul si de la cat pot sa ii dau talpa?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Feb 2006, 11:15 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Cand apa ajunge la 90° poti sa ii dai rosu, cu conditia sa ai uleiul bun si la nivel. Pana nu atinge cel putin 50° nu depasesti 3500rpm la benzinare si 2500rpm la dizel, cand are cca 70° nu depasesti 4500-5000rpm la benzinare si 3500rpm la dizel.
Io ma ghidez dupa aceasta regula si nu am probleme.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Feb 2006, 13:11 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
Din cate am inteles la modelele 156 temperatura lichidului de racire ajunge greu (sau nu ajunge deloc) la 90 C, mai ales iarna.

Sfatul meu este ca dimineata sa lasi masina 1-2 min la relanti, apoi pornesti de pe loc si accelerezi fin pana la 2500-3000 rpm pana cand acul de la temperatura lichidului de racire se misca. Apoi poti sa cresti turatia la 3000-3500rpm.

Talpa poti sa-i dai cam dupa 10-15 km parcursi.

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Feb 2006, 20:57 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Pai mie nu imi ajunge nici la prima linie deasupra la 50 de grade. Asta la mers in afara. In oras ajunge la prima linie si ramane acolo. Credeam ca n-am termostat sau ceva de genu, dar baga caldura destula.
Cine mai are 156 sa imi zica si mie unde sta temperatura.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Feb 2006, 21:24 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
inafara orasului imi sta pe linia dintre 50-90
si in oras imi sta asa cand e mai lejer traficul, dar cand e aglomeratie si circul mult prin oras non-stop mi se ridica chiar la 90
o data am sesizat, stand la un semafor (era mai cald afara), ca mi s-a ridicat pana dupa 90.. eram cu geamul deschis si am auzit cum a pornit venitilatorul. automat a sarit sub 90
de atunci n-am mai patit asta, ce-i drept ca a si venit sezonul rece... :roll:

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Feb 2006, 01:23 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 01:56
Posts: 155
Location: oradea
Exact asa imi sta si mie acul la 2.4 jtd ca si la WLF. Nici eu nu stiu daca e bine ,insa vara urca pana la 95-97 de grade. Cred ca e normal asa :?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Feb 2006, 02:59 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15203
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Si eu am cam aceiasi problema la 147 1.6 T Spark, insa inteleg ca este destul de normal avand in vedere cat de frig este afara. Vara nu am nici un fel de problema temperatura mentinandu-se fix la 90 de grade, iar zilele trecute, cand a fost un pic mai cald afara, acul iarasi a stat in limitele bunului simt, asadar, singurul vinovat de aceasta patanie este gerul exagerat de afara!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Feb 2006, 03:30 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Pai afara acuma sunt 0 grade. Dar indiferent cat de rece ar fi, rolul termostatului este sa mentina motorul la o temperatura constanta. Deci motorul se incalzeste pana la punctul in care deschide termostatul, si nu cred ca acel punct e mai jos de 80 si un pic de grade. Asta ma intriga, ca acul nu e in stare sa ajunga nici macar la prima linie dupa 50 de grade. In conditiile in care merge asa de rece, ar trebui sa consume mai mult.

O alta chestie foarte ciudata. Am facut plinul. Abia dupa vreo ora acul de la benzina a urcat la maxim. De fapt cand a ajuns el spre maxim, eu deja facusem mai mult de 100 de km si consumasem cel putin 7 litri de benzina. Si la voi e la fel?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Feb 2006, 07:24 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Vedeti daca nu cumva va face figuri senzorul de temperatura motorului. Eu la masina mea, m-am mai trezit de ceteva ori, ca la mersul in afara localitatii de obicei, sa vad ca acul de temperatura sta pe la 40-50 grade :lol:, mai salta cateodata (dar nu cat ar trebui), etc.. E vorba de contactul de la mufa senzorului in cazul meu, mai face figuri din cand in cand. La mine s-ar putea sa fie si datorita faptului ca prin acea zona pierd si nitel antigel. In plus, am inteles ca faptul ca acest contact este aproape de volanta oarecum, este influentat negativ de trepidatii, adica nu mai face contact cum trebuie cateodata. Cand se incalzeste afara, a zis taica-miu ca face mufa klumea sa nu mai am probleme, pune un papucel pe el, ceva, sa il prinda bine de tot :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Feb 2006, 23:22 
Offline

Joined: 29 Aug 2005, 17:50
Posts: 468
Location: Bucuresti
sa nu ai vreo problema electrica pe la bord; ar trebui sa iti arate instant cantitatea de fuel, adica in 2-3 secunde dupa ce ai facut plinul acul sa se duca la maxim;
temperatura la mine sta tzapana la 70, acum iarna.


Top
   
 Post subject: Temperatura
PostPosted: 11 Feb 2006, 14:40 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Si la mine e la fel 156 2.0 JTS. Acul se ridica destul d greu la 50 de grade si apoi sta pe undeva pe la distanta dintre 50 si 90 cu variatii. Vara sta la 90. Probabil asa e normal.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Feb 2006, 15:12 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
M-am mai linistit in privinta apei. Pentru mine a ramas o obsesie acul de la apa, am avut un BMW acum 5 ani la care imi firebea motoru non-stop, vara pe calduri de 30 de grade trebuia sa dau drumu la caldura inauntru la maxim, ca sa nu ajunga apa pe rosu, mergeam cu trapa si toate geamurile deschise.

Am sesizat ca daca opresc caldura in interior, acul urca la 90 de grade. Cum dau drumu la caldura, cum scade inapoi la prima liniuta dedeasupra la 50. Si ce am sesizat iar, o usoara scadere a performantelor motorului, cand acul e la 90 de grade, nu stiu daca mi se pare mie, sau asa e, dar parca nu mai tragea la fel.


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2006, 01:46 
Offline

Joined: 19 Feb 2006, 04:20
Posts: 7
WLF Quote:
Sunt un pic nedumerit de indicatorul de temperatura a apei. La BMW nu este cu grade, la toate acul sta fix pe mijloc, perfect vertical. Intotdeauna asteptam sa se ridice pana la prima linie, si abia apoi puteam sa ii dau talpa serioasa.

La Alfa imi sta cu mult sub 90, cam la jumatatea dintre 50 si 90. In plus, ii ia cam mult sa ajunga acolo. In masina baga cald destul de repede, nu ma pot plange.

Unde trebuie sa stea acul si de la cat pot sa ii dau talpa?

eu am avut ocazia sa merg cu mai multe modele alfa(156,147 etc ) cam la toate asa indica deci nu te speria


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Feb 2006, 11:54 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
In legatura cu 147, acul de la "aqua" urca la 90C si acolo ramane, indiferent ca sunt -20C sau 40C.

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject: Temperatura apei
PostPosted: 15 Apr 2006, 12:19 
Offline
User avatar

Joined: 09 Apr 2006, 20:57
Posts: 22
Am inteles din discutiile de pe forum ca ar fi unele probleme cu temperatura la 156,da tosusi nu mi se pare normal ca dupa 50-60 km,temperatura sa scada pana aproape de 50.Eram si pe autostrada si dupa o fuga in jurul la 180-190 km/h temperatura tot scazuta era,iar cand am reintrat in oras iar a crescut la 90.Totusi sint ceva variatii de temperatura.Exista vre-o explicatie? PS:BINE CA NU CRESTE TEMPERATURA :D. AAAAAA,era sa uit,aseara s-a adunat lumea la Pescarus (fanii ilegalelor) si isi facuse aparitia si o Alfa 156 GTA,intr-adevar cand esti la cativa cm de ea e altceva SUPER MASINA

_________________
ALFA 156 2.0 TS Selespeed


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Apr 2006, 13:31 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2006, 22:37
Posts: 141
Location: timisoara
salut
eu [m patit aceeasi chestie cind am luat-o,cam acum un an.
am verificat temostatul la ce temp pleaca apa spre radiator si surpriza neplacuta :twisted: circula continuu.
solutie schimbat termostat 140 lei .acum totul este OK :D

_________________
alfa 33 1,5 TI,alfa 33 1,7 IE 8V,alfa 33 1,5 4x4,
alfa 156TS 2,0, alfa 156 sw M-jet 140 CP+
alfa 147 JTD 115 CP +


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Apr 2006, 19:05 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
mihai65 Quote:
termostat 140 lei
:shock: :shock: :shock: Nu e cam scump???

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Apr 2006, 19:26 
Offline
User avatar

Joined: 09 Apr 2006, 20:57
Posts: 22
Deci trebuie sa ajung pe la AI sa verific termostatu? :( alex,daca 140 e mult unde as putea gasi mai ieftin :D

_________________
ALFA 156 2.0 TS Selespeed


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Apr 2006, 21:22 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Dar sunteti siguri ca citeste bine senzorul?? :shock:
Ca si eu am avut o intamplare de genul asta, mergeam afara cu masina si imi arata 45 grade :lol: , dar era de la papucul senzorului...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Apr 2006, 21:25 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2006, 22:37
Posts: 141
Location: timisoara
poate ca daca cautam gaseam mai ieftin asta e.oricum partea proasta e ca nu poti schimba numai termostatul efectiv ci schimbi toata piesa de Al.
ce se prinde pe chiulasa
de verificat poti s-al verifici foarte simplu:
pornesti motorul(rece) si stai cu mina pe furtunul ce pleaca din termostat spre radiator cind simti ca se incalzeste verifici temp.pe ceas
in mod normal el incepe sa deschida circuitul pe la 85 grade si este complet deschis la88(la benzinare la diesel parc pe la90 -92
daca simti cald pe la50- 60 grade pe ceas trebe altu :cry:
problema e ca daca e asa trebuie schimbat rapid fiindca da aiurea semnal senzorul de temp.de pe termostat si apar div.probleme; consum uzuri, premature etc.

_________________
alfa 33 1,5 TI,alfa 33 1,7 IE 8V,alfa 33 1,5 4x4,
alfa 156TS 2,0, alfa 156 sw M-jet 140 CP+
alfa 147 JTD 115 CP +


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Apr 2006, 21:39 
Offline
User avatar

Joined: 09 Apr 2006, 20:57
Posts: 22
Mersi mult Mihai pt informatii.Ai idee cat ma ajunge cu tot cu manopera?

_________________
ALFA 156 2.0 TS Selespeed


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Apr 2006, 21:54 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2006, 22:37
Posts: 141
Location: timisoara
max. 1ora de lucru .pierzi cca 1/2 litru lichid ,desfaci 2 suruburi M6 si 4 coliere
garnitura este pe termostatul nou(inel de cauciuc) operatia e simpla :D

_________________
alfa 33 1,5 TI,alfa 33 1,7 IE 8V,alfa 33 1,5 4x4,
alfa 156TS 2,0, alfa 156 sw M-jet 140 CP+
alfa 147 JTD 115 CP +


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Apr 2006, 22:55 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
si daca sta la 110 grade si nu cupleaza ventilatorul decat 10 secunde fix.......ce credeti? :(


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2006, 00:13 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2006, 22:37
Posts: 141
Location: timisoara
se poate sa nu functioneze treapta2 de viteza a ventilatorului.
sta la 110 si in mers la 90-100 km/h?

_________________
alfa 33 1,5 TI,alfa 33 1,7 IE 8V,alfa 33 1,5 4x4,
alfa 156TS 2,0, alfa 156 sw M-jet 140 CP+
alfa 147 JTD 115 CP +


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Apr 2006, 10:08 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
nu,in mers afara din oras sta perfect la 90,si da treapta doi nu functioneaza ca am scos o eu,altfel nu pleaca prima nici macar trei secunde nu zece :(


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page 1 2 3 4 530 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]