It is currently 05 Jun 2024, 10:02

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: 02 Dec 2008, 12:34 
Offline
User avatar

Joined: 27 Nov 2008, 12:26
Posts: 15
Salut!
De o luna mi-am luat permisu' si nici n-am stat pe ganduri si mi-am luat o alfa... fiind masina mea preferata de mic...
Mi-am luat un Alfa TS 1.8 140 cai din 2002 .. pret bun zic eu 3700 in germania
Masina merge perfect avand in vedere ca are totusi 6 ani :)
Dar are o singura mica-mare problema... nu ies gazele(noxele) la RAR...
Am fost la "mecanici" toti is la fel in zalau... alfa :uhuh: dute acolo... de acolo ma trimte dincolo... unu singur nu sa speriat de alfa si a zis sa schimb bujiile.... si le-am schimbat degeaba :) 3.6 mil s-au dus..
am schimbat filtre, ulei.... cu filtru de benzina am ramas in mana ;)) l-au cautat peste tot numai in anvelope nu...
Intr-un final am gasit un mecanic cat de cat in tema... a zis ca probabil ii spart catalizatorul...
Si vreau sa aflu cam cat ma costa? Am auzit ca scump rau :(
Am fost pe 2 testere in zalau... nici o eroare :| nu stiu sa ma bucur :P mai bine arata ceva sa stiu ce sa schimb :D
acuma ma duc la acel mecanic sa verifice catalizatorul...
Daca cumva stiti voi alte variante v-asi fi recunoscator . Un prieten si el "mecanic" :) a zis ca poate a bagat motorina ala care mi-a adus masina din germania...

Image


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2008, 17:23 
Offline
User avatar

Joined: 06 May 2007, 14:11
Posts: 684
Car: Alfa Romeo 156
Location: IASI
Am avut aceeasi problema. Eu am rezolvat-o asa:
allann1413 Quote:
Am fost ieri la RAR din nou si tot nu mi-au iesit noxele :( , ies dublu fata de o masina non euro :shock: . Inginerul de acolo spune ca ori nu-mi functioneaza sonda lambda ori am vre-o eroare din cauza careia amestecul nu se face cum trebuie. Mi-a zis sa ma duc la AlfaRomeo s-o pun pe tester sa vad ce are. Am fost la reprezentanta Alfa sa o pun pe tester dar m-au programat pe lunea viitoare la diagnoza. I-am aratat hartia cu noxele unui mecanic de acolo si mi-a spus ca pot fi multe cauze dar, de obicei, daca nu functioneaza sonda lambda(am doua) sta aprins becul de la injectoare :?: , la mine nu sta aprins deci cam iese din discutie. Se pricepe cineva, stiti de la ce ar putea sa fie?
alexmirica Quote:
Verifica debitmetrul... Un debitmetru defect poate sa nu dea MCSF in 80% din cazuri!
allann1413 Quote:
Multumesc frumos baieti!!! Debitmetrul era problema. Am schimbat debitmetrul am fost la RAR si mi-au iesit noxele :D . Exemplu: CO inainte 6,82 si dupa 0,29 :shock: .
Cel mai indicat ar fi sa schimbi cu un debitmetru bun de la alta masina cu motorizarea ta, si sa incerci. Ca sa nu dai banii aiurea pe el.

Mai pe larg AICI

_________________
156 1.6TS 120CP
"Senza cuore saremmo solo macchine"


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2008, 17:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Sep 2008, 13:10
Posts: 53
Location: Buzau
nu cred ca influenteaza asa mult debitmetrul ei am fost la R.A.R cu el stricat si tot asa stateam cu frica-n san ca daca nu or iesi noxele insa nu am avut nici un fel de problema, acum nu stiu daca oi fi avut eu noroc sau nu cert este ca debitmetrul era stricat.

_________________
ex. alfa 156
actuala: alfa 166, 2.0 v6 turbo+gpl - 250cp


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2008, 18:29 
Offline
User avatar

Joined: 06 May 2007, 14:11
Posts: 684
Car: Alfa Romeo 156
Location: IASI
Nu stiu daca ai citit tot ce am postat. Eu am scris cum am rezolvat eu. La mine a fost Debitmentrul si, crede-ma, INFLUENTEAZA!

_________________
156 1.6TS 120CP
"Senza cuore saremmo solo macchine"


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2008, 23:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Crede-ma ca debitmetrul, alaturi de sonda lambda, influenteaza CEL MAI MULT noxele!!!
ECU motor injecteaza benzina in functie de aerul aspirat de motor in raport de 14,7:1. Adica baga 1 parte benzina la 14,7 parti aer. Or, daca debitmetrul e nasparlit, in sensul ca masoara ca avand un debit de 2,5 grame/sec fata de 4 grame/sec, ar reiesi ca amestecul format ar fi de 1 parte benzina la 9 parti aer... MULT PREA BOGAT -> noxe kaput.
La fel si cu sonda lambda, insa in mai mica masura. Adica grosier amestecul se face prin debitmetru, iar fin cu ajutorul sondei lambda.

Simplu.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2008, 12:05 
Offline
User avatar

Joined: 16 Mar 2008, 20:41
Posts: 50
Location: Bucuresti
:clapping: ce imi place cand vad un profesor printre noi...

_________________
___________________________________________
Alfa Romeo 2.0 Twin Spark 155CP, Argenteo

Scopre la vera passione di guidare!
ALFA ROMEO - L'Essenza di Raffinatezza.


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2017, 16:09 
Offline

Joined: 24 Sep 2012, 12:20
Posts: 24
Car: alfa romeo 159
Salut,
Intr-o situatia similara cu a ta ma aflu si eu. Si eu tot din Zalau, in criza de un meserias pentru GTV-ul meu 20jts.
Am verificat gazul si nici mie nu imi iese cum trebuie.
Cum ai rezolvat tu problema?
Merci.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]