It is currently 29 Mar 2024, 15:51

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
PostPosted: 28 Nov 2014, 18:49 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 14:01
Posts: 53
deci stie cineva ce ar putea fi defect?


Top
   
PostPosted: 28 Nov 2014, 21:37 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4295
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
Releu/rezistenta-siguranta ai verificat? Asculta daca functioneaza intr-adevar. E posibil sa fie ledul defect.
Din cate stiu, chiar daca se aprinde ledul, AC nu va porni sub 3-5 grade.
P.S. Poti verifica intr-o parcare subterana unde e mai cald.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2014, 22:50 
Offline
User avatar

Joined: 25 Apr 2013, 11:06
Posts: 139
Car: Alfa 156
Location: Iasi
+1 la ce zice tomi. sub 2 grade mi se aprinde led-ul la ac dar nu cupleaza. verificat si pe 156 si pe un 147.

_________________
Learn the rules then break some of them!


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2014, 20:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 14:01
Posts: 53
am verificat siguranta si rezistenta, sunt bune. Chiar daca nu porneste AC trebuia sa se aprinde ledul, stiu asta pentru ca daca selectam modul "HI" se aprindea, dezaburirea cred.
Ce ar mai ramane, compresorul defect?
Stie cineva daca compresorul de la clima Alfa 156 2002 este compatibil cu unul de pe Alfa mai vechi, 2000 sau mai vechi?
Intreb ca sa ma pregatesc cu bani. Si cred ca varianta ar fi din dezmembrari.


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2014, 23:09 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Din cate am citit as tinde spre o problema electrica, nu mecanica. Incearca sa faci rost pt un test de un alt computer(functional) la clima. Cred ca poti sa scoti mufa din spate fara sa umbli la consola(doar casetofonul indepartat).


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2014, 00:48 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
Chiar daca compresorul este dus, ledul se aprinde. Asta semnalizeaza ca are autorizatie pentru cuplarea climei. Chiar si lipsa releului , a sigurantei arse, cat si a lipsei presostatului, ledul se aprinde. Posibil problema panou comanda clima.


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2015, 19:15 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2013, 01:13
Posts: 14
Car: 156 1.9 jtd
salut baieti, am si eu o problema la compresor nu vrea sa-mi porneasca doar daca il pornesc eu pe direct cu o sarma pusa pe mufa de la compresor si pe + la baterie iar apoi daca il conectez la masina isi da drumu si se opreste cand plec cu masina, daca stationez nu se opreste, iar daca opresc compresoru si il las aprox. 10 min atunci nu mai vrea sa porneasca. freon am ca mi-am incarcat acu recent ca am avut o conducta sparta. ce sa fie oare


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2015, 20:47 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7025
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Senzori, freon sau ulei insuficient.


Sent from my mobile

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 25 Jun 2015, 23:18 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2013, 01:13
Posts: 14
Car: 156 1.9 jtd
pot afla eu singur daca am destul ulei sau trebe dusa la mecanic?


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2015, 00:03 
Offline

Joined: 17 Apr 2013, 21:45
Posts: 323
Car: 156 8v '02
Location: Timișoara
DanyG Quote:
freon am ca mi-am incarcat acu recent ca am avut o conducta sparta.
Du-o înapoi unde ai încărcat.

_________________
Don't. Cut.


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2015, 00:26 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2013, 01:13
Posts: 14
Car: 156 1.9 jtd
ok mersi


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2015, 22:13 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
presiune prea mare in instalatie. Cand cuplezi ac-ul, porneste si ventilatorul la turatia mica si dupa cateva minute trebuie sa mearga la viteza mare, ma refer la cel din fata?!


Top
   
PostPosted: 29 May 2017, 18:36 
Offline

Joined: 18 Apr 2017, 10:54
Posts: 3
Car: Alfa romeo 159 Jtdm
Salutare !
Am si eu o problema la Clima pe care nu o mai scot la capat ,daca puteti sa-mi dati un sfat as aprecia enorm.
Am bagat freon prima oara 600mg am verificat presiunea era de 8 bari, dar nu pornea compresorul, am fost la un electrician , a facut niste teste ,mi-a zis ca senzorul de presiune da eroare si clapeta de aer defecta baga aer rece doar pe partea stanga,a pornit el compresorul manual sa vedem daca ala e problema,si am mers asa.
Mi-am cumparat senzorul ,am fost la cineva mi-a dat jos tot bordul , a rezolvat problema si cu clapetele si cu senzorul. Toate bune baga rece ,dar dupa 2 zile nimic, a inceput compresorul sa cupleze/decupleze din 2 in 2 secunde si nu mai sta cuplat si rece nu mai baga.
Cand dau drumul doar la ventilator nu se aude nici un zgomot ,dar cand pornesc clima face un zgomot parca freaca ceva si cam tot la 2-3 secunde .
Mai se intampla sa mai ramana cuplat 20-30 de secunde dar foarte rar
Masina e o Alfa 159 an 2006 jtdm 1.9
Am uitat sa mentionez ca am fost sa verific inca odata freonul si presiunea sa vad daca nu am ceva pierderi ,dar totul e ok


Top
   
PostPosted: 31 May 2017, 14:25 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 263
Location: Bucuresti
Verifica uzura ambreiajului de la compresor.

_________________
1994 Volvo 850 T5 2.0
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2017, 21:01 
Offline

Joined: 12 Jun 2009, 10:43
Posts: 42
Car: Alfa 156 1.9 JTD 16v
Location: Rm. Valcea
Pedala Quote:
Verifica uzura ambreiajului de la compresor.
Daca distanta este prea mare si cand se incalzeste nu mai cupleaza ( doar daca ajut cuplarea manual ) se poate oare regla ? Sau trebuie schimbat ambreiajul..? Pentru schimbare ambreiaj este necesara demontarea compresorului ... sau iese dupa desfacerea piulitei..?

_________________
AC: Alfa 156 1.9 JTD 16v ---- VL-11-MMC
EX: Alfa 156 2.0 TS 16v
EX: Alfa 156 1.8 TS 16v


Top
   
PostPosted: 03 Jul 2017, 16:20 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 263
Location: Bucuresti
In principiu ar trebui sa aiba niste saibe distantiere la ambreiaj. La Alfa nu am avut probleme, dar la Volvo am rezolvat problema scotand una dintre saibe. Masori jocul cu motorul rece, si dupa desfacerea ambreiajului scoti saiba care iti aduce jocul in specificatii.

_________________
1994 Volvo 850 T5 2.0
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2019, 23:53 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3154
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
O problema la compresorul AC am si eu pe 147, anume, in momentul accelerarii, dupa 2000 rot se aude un suierat/rontait. Baga aer rece, nu sunt probleme pe partea asta, pana la 2000 rot nu apare acel sunet, daca sunt in mers si am 2500 rot, opresc AC-ul nu se mai aude sunetul. Daca stau la relantiu cu AC pornit, baga rece, nu se aude nimic, dupa ce trec de 2000 rot incepe galagia, care e mai zgomotoasa ca motorul.
Ceva idei de unde sa incep?

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2019, 19:18 
Offline

Joined: 17 Apr 2012, 18:15
Posts: 222
Car: 159 1.9jtdm
Location: IASI
La problema de "cuplare-decuplare", singura cauza este presiunea prea mare, deci implicit mult freon. Știu ca pana în 2002 gramajul este de 600g.dar pune-ți 500g și nu o sa m-ai aveți aceasta problema.
La problema cu zgomotul în turații mari, trebuie verificata cantitatea de freon. Cam pe la 3000rpm, compresorul decupează datoria presiunei mare din instalație. La o cantitate mica, compresorul decupează mult mai sus în ture, pentru ca atunci atinge presiunea.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 68 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]