It is currently 23 Apr 2024, 09:15

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Martor pompa de injectie
PostPosted: 29 Sep 2014, 14:46 
Offline

Joined: 29 Sep 2014, 14:33
Posts: 92
Car: Afla Romeo 156 1.8TS
Location: Targu Jiu
Salutare tuturor. Ma bucur ca in sfarsit am trecut in randul posesorilor de afla romeo:D
De curand am achizitionat o alfa romeo de la niste rude, modelul 156 berlina din 2000, motorizare 1.8 16V, cea cu 144 de caluti.
I-am schimbat recent uleiul si filtrele, trebuie sa ii mai fac si distributia si masina este ok.
O singura problema am intampinat-o la ea si inca nu am fost cu ea la nici un tester. Cand merg cu masina la viteza mai ridicata, dupa 140, incepe sa se aprinda martorul de la pompa de injectie. O singura data mi s-a aprins si la viteza mai mica, cred ca din cauza turatiilor mai ridicate.
Din subiectele discutate pe forum aici am gasit ca problema ar putea fi rezolvata cu:
Curatare regulator de presiune de pe pompa de injectie
curatare egr
supapa de pe pompa de inalta presiune
termostat + senzorul de temperatura la motor.
Tin sa precizez ca temperatura motorului in afara orasului nu se ridica mai deloc, doar in oras ajunge la 90, iar daca nu pornesc clima - sa porneasca mai repede termocupla, poate sa treaca si de 90. Daca o pornesc se raceste imediat sub 90 si nu am probleme.
La un service mi-ar fi zis ca este senzorul de temperatura, nu pompa de apa de la distributie (eu credeam ca ea este de vina, sa nu mai faca fata cum trebuie sau ceva de genul).
Acum intrebarea mea este, martorul acela de la pompa de injectie se poate aprinde din cauza ca temperatura nu sta optim, respectiv motorul este rece?
Finul meu, de la care am achizitionat masina, zicea ca nu trage cum ar trebui, insa eu nu mi dau seama de la polo 75 cai la alfa 144 :D. Doar ca intr-adevar parca uneori pana in 2500 nu trage cum ar trebui, in special la plecarea de pe loc, iar daca plec cu ea cat timp este rece - isi tine socul tras - pleaca subturata parca ar da semne sa se opreasca daca plec usor cu ea. Dupa aceea totul este ok.
Masina a stat o perioada si in curte nefiind folosita. O avea nevoie si de curatarea acelor elemente precizate mai sus?

Cateva sfaturi m-ar ajuta :D. Sa incerc cu cele scrise mai sus, sau altceva? Va multumesc si sper sa nu fi plictisit pe nimeni cu ditamai discursul :))


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2014, 19:02 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4303
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Salut si bine ai venit. Sa-i faci si un topic de prezentare.
In primul rand o parte din piesele enumerate de tine sunt pentru diesel si nu pentru benzina (primele 3). Beculetul ala care ti s-a aprins te avertizeaza ca are erori (MCSF - topicul de aici). Ca o paranteza, de prin 2001, pe 156 au schimbat semnul. Vezi asta aici. Neaparat o pui pe tester, citesti codul si de acolo mai departe vezi ce-i de facut. "Dupa ureche", cred ca e vorba de sonda lambda, eventual debitmetru, insa pana nu verifici codul, nimeni nu-ti poate spune nimic.
MCSF-ul nu se aprinde din cauza temperaturii. Pentru asta este becul rosu de la ceasul de temperatura atunci cand se supraincalzeste.
In legatura cu temperatura care nu urca mai deloc inafara orasului, verdictul e unul: termostat blocat sau semi-blocat pe deschis. Necesita schimbat. Lasa senzorul in pace. Eu mi-am pus termostat de Dacia 1310 din simplul fapt ca e mai ieftin, mai eficient si mai usor de schimbat spre deosebire de cele de Alfa care costa mult si tin putin. Informatii despre treaba asta gasesti gasesti aici.
P.S. Din ce oras esti? Poate te indrumam spre cineva care are habar de Alfe.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 00:25 
Offline

Joined: 29 Sep 2014, 14:33
Posts: 92
Car: Afla Romeo 156 1.8TS
Location: Targu Jiu
Multumesc frumos pentru raspuns. Sunt din Targu Jiu. Oriunde in Gorj, nu ar fi o problema. Deci termostatul nu senzorul cum mi s-a spus. Majoritatea service-urilor la care am fost zic, masina scumpa, masina proasta, mie insa uitandu-ma dupa piese la modelul meu nu sunt diferente prea mari cu cele de la vw care il am la vanzare. In plus, mi se pare o masina foarte fiabila. Am impresia ca cei care zic in service-urile astea mai mici astfel de pareri nici nu prea au pus mana pe alfa dar vorbesc mult si prost. Masina este din 2000, o sa i fac si prezentare dupa inscriere :D si nu am martorii de dupa 2001. Este un martor cu rosu ca o pompita cu niste stropi ;)) si se aprinde la turometru imediat dupa semnul 8 de la turatii. O sa ma duc si la un tester pentru cod, cred ca este cea mai buna si sigura metoda ca altfel astia iti schimba dupa ureche mai tot.


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 01:04 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4303
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Multi stiu, putini cunosc. Majoritatea pieselor, gen senzori si alte cateva ansamble sunt marca BOSCH, care e germana, deci cine e cel care face piese de calitate slaba? Poate ca nu e in top 10 ca fiabilitate, insa se strica si la celelalte asa cum se strica la astea. Toate au cate un punct slab pe undeva. Nici una nu-i perfecta.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 02:14 
Offline
User avatar

Joined: 19 Dec 2013, 02:52
Posts: 10
Car: 156 SW 2.0 JTS 166cp
Location: Iași
Salut! Uleiul l-ai verificat? Semnul acela pare a fi martorul de ulei, si da, el se aprinde deobicei la turatii mai mari. Vezi aici la numarul 57. http://www.4tuning.ro/images/martori-de ... -0-0-0.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

El e?

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 JTS, Selespeed, 2003
ex:Alfa Romeo 156 SW, 2.0 JTS, 166 CP, facelift interior


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 07:14 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4303
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Nu i se aprinde semnul de la ulei. Ala se aprinde si la turatii mari si la mici cand nu ai presiune sau ulei in baia de ulei, ceea ce nu e cazul aici. Daca s-ar aprinde la turatii mari, e cam pasibil de probleme serioase. Sunt diferente intre ceasurile din 2000 si faceliftul care il ai tu.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 09:58 
Offline

Joined: 29 Sep 2014, 14:33
Posts: 92
Car: Afla Romeo 156 1.8TS
Location: Targu Jiu
Nu, nu mi se aprinde ala de ulei. Il stiu si eu, este comun cam pentru toate masinile indiferent de marca. Si numai ce l-am schimbat impreuna cu filtrele. Nu i-am pus Selenia 10W40 cum "cica" este recomandat, insa i-am pus Castrol care este destul de bun zic eu.
Uitati martorul, http://i60.tinypic.com/992bvd.jpg i-am facut o poza. Se aprinde cateva secunde cand pun contactul si dispare. Apare doar la viteza f mare, respectiv turatii f mari pana la repornirea motorului.
Ca tot venise vorba si de prezentare, pana atunci sa va arat interiorul la ea ... pe exterior e cam murdara :oops:
http://i57.tinypic.com/15yhra.jpg
http://i57.tinypic.com/6qekvs.jpg
http://i59.tinypic.com/dbi0pi.jpg


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 13:50 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4303
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Pai pusesem mai sus foto cu el. Vezi ca poti adauga fotografii direct pe forum. Interiorul arata foarte bine, dupa cum vad.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 16:24 
Offline

Joined: 29 Sep 2014, 14:33
Posts: 92
Car: Afla Romeo 156 1.8TS
Location: Targu Jiu
Mda...l-a costat 500e in italia sa-i puna tapiterie de la momo. Exterior este zgariata pe la spoilere dar asta se rezolva cu timpul. Mai important tehnicul ca esteticul


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2014, 12:43 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Imi dau si eu cu parerea, sper sa nu ma insel grav si sa te incurc. Cred ca simbolul respectiv are legatura doar cu injectia. Mai exact ai spus ca ti se aprinde doar la turatii foarte mari si de aici as putea deduce ca i-ai dat talpa pana la engine cut off(iti taie alimentarea ca sa nu treci peste 7-8k turatii) sa se protejeze. Daca nu are legatura cu alimentarea motorului(tot ce am zis sa fie fals) atunci este MCSF(majoritatea au "submarinul" altii au acest simbol) si erorile le poti citi cu cablu diagnoza vag-kkl pe usb + FiatEcuScan(merge si free trialul pt erori).


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2014, 16:51 
Offline

Joined: 29 Sep 2014, 14:33
Posts: 92
Car: Afla Romeo 156 1.8TS
Location: Targu Jiu
Imi puteti recomanda o interfata de diagnosticare mai accesibila ca pret ca sa o cumpar? pt alfa?


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2014, 08:52 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Eu mi-am luat 2 interfete pt Alfa de la acelasi tip, unul din Braila. Il gasesti pe okazii. In jur de 60-70RON cu tot cu transport(55 fara). Atentie! Interfata este doar pt ECU, daca vrei airbag / abs trebuie sa conectezi niste pini in ea.


Top
   
PostPosted: 02 Oct 2014, 18:14 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4303
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
hackandmore Quote:
Imi dau si eu cu parerea, sper sa nu ma insel grav si sa te incurc. Cred ca simbolul respectiv are legatura doar cu injectia.
E MCSF.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 06 Oct 2014, 18:47 
Offline
User avatar

Joined: 25 Apr 2013, 11:06
Posts: 139
Car: Alfa 156
Location: Iasi
+1 la ce zice tomi. Sigla cu injectorul e MCSF.

Eu pateam la fel, dimineata cu motorul rece pana in ~2400 RPM dadea sa se innece motorul daca o acceleram. Asteptam 2 minute si nu mai aveam problema.
Am schimbat debitmetrul, BOSCH, nu te gandi la alti producatori ca ai putea sa ajungi la aceleasi rezultate.

Ca sa probezi daca e debitmetrul, dimineata inainte sa ii dai cheie scoate mufa de la debitmetru si porneste motorul. Daca nu se mai balbaie, cam aia e...
Pentru diagnoza sunt cabluri la ~100 ron cu tot cu transport, KKL. Softurile de diagnoza le gasesti si la un search pe forum.

_________________
Learn the rules then break some of them!


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2014, 09:51 
Offline

Joined: 29 Sep 2014, 14:33
Posts: 92
Car: Afla Romeo 156 1.8TS
Location: Targu Jiu
Sa sti ca acelasi lucru il cam patesc si eu. Daca plec cu ea cand e rece, se subtureaza. Daca astept sa i scada turatia la relantii nu mai am nici o problema. Debimetrul este deja BOSCH dar banuiesc ca se poate infunda si el sau se poate uza.
Cat despre debimetru, am dat "o tura" cu el pus dupa care i-am scos mufa aceea de pe debimetru si masina nu statea la relantii. Am lasat-o doar cateva secunde asa si am oprit-o pentru ca se tot subtura intruna si dadea sa se inece motorul. Cand i-am pus mufa la loc nu mai avea nici o problema. Are vreo legatura faptul ca am scos-o imediat dupa ce am facut alt drum sau e normal sa faca asa fara acea mufa?


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2014, 10:11 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4303
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Da, e normal sa functioneze aiurea cand nu are mufa pusa. Cu ajutorul debitmetrului se face amestecul optim de aer-benzina.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 30 Oct 2014, 13:42 
Offline

Joined: 29 Sep 2014, 14:33
Posts: 92
Car: Afla Romeo 156 1.8TS
Location: Targu Jiu
Peste tot pe unde am vazut spun ca daca scot mufa la debimetru masina merge mai bine - asta in cazul in care este de vina debimetrul. Dar eu nu inteleg cum de merge mai bine cand fara mufa pusa acesta da sa se inece? Sau asa face doar la mine iar la altii sta la relantii frumos si fara mufa de la debimetru. O fi altceva la mine si doar eu am problema asta fara debimetru?


Top
   
PostPosted: 30 Oct 2014, 15:38 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Lasand la o parte debitmetrul pt moment. Are erori pe tester? Nu ai vazut niciun cylinder misfire? Incearca sa mergi cu ea subturata cat inca e motorul relativ rece < 60*C si sa vezi daca iti apare o eroare de genul(folosind diagnoza nu uitat la martor)
La mine aceeasi "problema": la rece(~0*C) daca vreau sa plec in primele 15-20s dupa ce pornesc motorul face figuri(intensitatea luminii din faruri scade impreuna cu turatia si daca nu cobor imediat pedala de ambreiaj se opreste motorul).
Daca n-ai erori pe diagnoza, atunci cea mai simpla rezolvare e: nu mai fa asta. Asteapta 1-2 minute dupa ce pornesti motorul dimineata pana la plecarea de pe loc si totul va fi ok: relati la 900-1000, mers uniform, nu se ineaca/ezita la acc, uleiul e subtirel si isi face treaba. Daca n-ai rabdare sa stai 2min sa se mai incalzeasca, atunci exista o metoda sa incalzesti electric motorul(folosind bujii insirate pe circuitul antigelului parca?). Cauta mai multe detalii daca te intereseaza.


Top
   
PostPosted: 30 Oct 2014, 17:45 
Offline

Joined: 29 Sep 2014, 14:33
Posts: 92
Car: Afla Romeo 156 1.8TS
Location: Targu Jiu
Pai ce pot spune, nici nu trage cum ar trebui (parerea mea) pana in 2500 cam asa. Dupa 2500-3000 ai senzatia ca te baga in scaun.
Mi se aprinde martorul de pompa de injectie de la turometru - de dupa gradatia 8000 turatii.
Am observat ca atunci cand se aprinde asta masina trage si mai greu la turatii mici si termocupla sta pornita incontinuu desi motorul sta rece de tot (nu se ridica absolut deloc acul la apa).
In oras poate trece de 90 grade daca nu tin clima pornita sa mi stea termocupla iar in afara scade de tot dar aceasta porneste dupa ce merg ceva mai mult de 80 km sa zicem desi temperatura la motor scade de tot. La un service mi a spus ca este senzorul de temperatura. Dar din aceasta cauza porneste termocupla si mi se apride acel beculet in bord, respectiv de aceea nu o trage cum trebuie?
Chiar acum am masina in service pentru a-i schimba distributia si pompa de apa - aveam apa in loc de antigel. I le fac eu acum. Ma gandesc ca si de aia o fi facut asa cu temperatura la motor? sa fi fost ceva de la pompa de apa...o sa vad mai pe seara.


Top
   
PostPosted: 30 Oct 2014, 18:23 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Cand se aprinde inseamna ca ai o eroare. Cat timp ramane aprins teoretic masina intra in "limp mode"(depinde de tipul erorii), mai pe romaneste, incearca sa se protejeze pentru ca s-a generat o eroare "fatala". De aici si senzatia ca se tureaza dar degeaba, pt ca ECU(soft central) iti mai taie din caluti.
Ca sa vezi ce erori are, ai 3 variante:
1. cablu diagnoza VAG KKL / ODB II de pe siteuri romanesti + driver cablu(cd este de obicei la pachet cu cablul) + fiat ecu scan(soft)
cablul trebuie sa fie in jur de 50-100RON dar poti sa il folosesti de nshpe ori cat si softul(desi e free trial, este foarte putin limitat)
2. vb cu un coleg din zona ta de pe forum care te poate ajuta cu o diagnoza
3. te duci in service - cea mai scumpa varianta
Sunt diferite tipuri de erori, fiecare cu codul ei. Softul iti va spune detaliat care ar fi cauzele posibile, ramane ca tu sa izolezi adevarata problema. Martorul ce seamana cu pompa de injectie sa stii ca e motor control system failure(MCSF) si nu are legatura doar cu injectia.

Arunca un ochi si aici legat de temperatura apei. Poate gasesti o rezolvare daca persista dupa ce pui antigel.


Top
   
PostPosted: 30 Oct 2014, 19:32 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4303
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Atata timp cat ai MCSF aprins, nu inteleg de ce nu verifici ce erori are. Nu se va intampla o minune sa dispara de la sine. Si da, daca scoti mufa de la debitmetru e normal sa nu functioneze rotund. Pana in 2500 rpm nu se intampla mare lucru, cuplul maxim fiind dupa aceste valori, undeva pe la 3500-4000. Sunt motoare de turatie, trebuie sa lucrezi un pic cu ea. In alta ordine de idei, daca senzorul de temperatura e stricat, va trimite semnal gresit si ECU va interpreta ca ai mereu motorul rece, chiar daca el se incalzeste la un moment dat si de aici inchide sau deschide gresit clapeta de acceleratie si motorul parca se inneaca, punand socul automat. Inca un senzor de temperatura este integrat in debitmetru. Ai incercat sa tragi socul la o Dacie cu motorul cald? Cam acelasi lucru se intampla. Totusi daca senzorul e stricat si nici temperatura apei nu creste, e clar ca trebuie sa schimbi termostatul. Solutia ieftina pentru termostat o gasesti pe topicul indicat de hackandmore, la pagina 32. Ramane la alegerea ta. Daca ai si alte erori, ramane de vazut. Poti primi niste idei sau sfaturi, insa pune aici si erorile ce le are :)

P.S. Completeaza-ti locatia la profil si insist: martorul e MCSF, nu e martor de la pompa de injectie.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 30 Oct 2014, 20:04 
Offline

Joined: 29 Sep 2014, 14:33
Posts: 92
Car: Afla Romeo 156 1.8TS
Location: Targu Jiu
Mersi mult de raspuns colegi. Am inteles in mare parte ce aveati de zis. O sa ma duc pentru o diagnoza la un service. M-am interesat astazi unde am facut distributia, a zis ca imi ia numai 30 lei sa mi citeasca eroarea si sa ma duc cand e martorul aprins cel mai bine. In functie de ce cod de eroare da acolo o sa vad care este problema, dupa care incerc sa schimb termostatul, eventual debimetrul.
Am mers putin acum, maine voi face drum mai lung. Momentan masina se comporta mult mai frumos, parca este mai silentioasa si cu putin mai multa viata in ea. Aveam in saraca masina apa cu rugina in loc de antigel - probabil nu a fost schimbat niciodata. Mi-a zis omul ca a curatat cu apa de 2 ori si dupa a pus antigelul si ca imi recomanda sa merg cu el 2 saptamani asa dupa care sa il mai schimb o data.

O sa va comunic pe forum codul de eroare odata ce am pus-o pe tester. Va multumesc!


Top
   
PostPosted: 30 Oct 2014, 21:16 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Apa sa foloseste daca se sparge radiatorul pe timpul verii :) Oricum masina cum nu e noua sigur a mai intalnit cateva ierni si sigur nu are apa de mai mult de 1 an. Ia o foaie cu tine sa treci codurile de eroare impreuna cu descrierea principala. O sa arate ceva de genul:(ma rog alte erori cu alte descrieri)
Attachment:
err model.jpg
err model.jpg [ 126.16 KiB | Viewed 6189 times ]
P1177 - cod
Mixture correction(multiplicative) 1 - descriere principala
Signal High - motivul(de ce a dat eroare)
Stored - inseamna ca eroarea a aparut mai demult, nu este prezenta in acest moment; asta nu inseamna ca nu se va mai repeta
Light ON - martorul aprins in bord
In dreapta jos apare o descriere a problemei si o lista de posibile cauze.
Butonul de clear errors se apasa dupa ce ai notat toate erorile.

Te asteptam sa revii cu lista de coduri :)


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2014, 01:05 
Offline

Joined: 29 Sep 2014, 14:33
Posts: 92
Car: Afla Romeo 156 1.8TS
Location: Targu Jiu
Revin cu niste detalii :D
Am pus la punct distributia cu pompa de apa iar acum am fost sa schimb din nou antigelul pentru ca inainte in motor era apa cu rugina si mi s-a recomandat sa schimb antigelul dupa ce merg cu el 2-3 saptamani.
Am ajuns astazi la service cand surpriza !? ... Mi s-a spus ca pierd antigel pe la radiator. Asa ca doar am completat pana la schimbarea radiatorului. Mi-a spus ca trebuie dat jos si masurat deoarece in program apar radioatoare de diferite dimensiuni pentru aceeasi masina. Nu am decat sa il achizitionez nou, second nu sti ce nimeri si nici nu cunosc pe cineva de incredere.

Ce vroiam sa intreb, posibil ca acel martor MCSF si termocupla care sta pornita atat timp cat sta si martorul aprins (pana la repornirea motorului din momentul in care apare) sa se aprinda din cauza radioatorului? Motorul este rece oricum, cel putin asa mi se arata in bord si termocupla totusi porneste. Pot merge 100 km si dupa aceea cand pun mana pe motor el este rece si termocupla il raceste in continuare de numa'
Este un "simptom" normal din moment ce radiatorul pierzand pe la celule, banuiesc ca nu mai face fata. Cam impropriu spus ca nu face fata radiatorul pentru ca tot rece sta si cu el asa...


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2014, 01:57 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4303
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Pana la urma ce erori ai? N-ai zis sau nu vrei sa zici.
Nu prea am inteles asta. Radiatorul pierde lichid, nu face fata (la ce?), iar motorul e rece? :? Pierzand lichid motorul se va supraincalzi, nu se va raci. Rezolva problema cu ventilatorul care porneste atunci cand nu trebuie. Ai un senzor care citeste gresit si de asta se intampla.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]