It is currently 19 Apr 2024, 19:38

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page Previous 126 27 28 29 30 Next
Author Message
PostPosted: 19 Oct 2014, 15:04 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Ți se pare că sunt la fel, să le înlocui unul cu celălalt? Caută, de curiozitate, ambele termostate, să vezi cum arată.



Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu)
ex: Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu)

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2014, 21:57 
Offline

Joined: 09 Sep 2011, 09:08
Posts: 10
Car: 156 1.9JTD 2004
Location: Bucuresti
Nu se inlocuieste, se inseriaza. Cel de Dacia 1310 se pune pe furtun, imediat dupa cel original.


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2014, 00:34 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4302
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
La pagina 32 vedeti ce si cum despre montarea termostatului de Dacie :)

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2014, 07:37 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
sa ma bag si eu :D nu am avut dacie ci olcit care nu avea probleme cu temperatura(racire pe aer),dar din cate tin eu minte termostatul de dacie nu se bloca mai mult pe inchis?foarte multi schimbau garnitura de chiuloasa chiar unii faceau si motorul din cauza blocarii termostatului.un mecanic spunea ca numai o fierbere de motor este echivaventul a cateva mii de km (la uzura ma refer).
eu unul nu as pune acel termostat pentru ca daca ii dau talpa si nu am vazut ca a crescut temperatura adio motor!asta daca nu cumva exista o protecie care sa avertizeze cresterea temperaturii.
cand am cumparat masina si la mine era blocat termostatul "behr"pe deschis doar in oras se mai apropia de 90 afara 60-70,l-am inlocuit cu unul "gates" cam 75 euro facut in belgia si nu am mai avut probleme.dupa ce urca apa la 90 acolo sta,cand dau drumul la caldura scade putin.
cred ca si la 145 am pus tot "gates"si a intrat in al 6-lea an fara probleme.
acum fiecare isi stie posibilitatile materiale si daca tot a schimbat termostate recurge la solutii mai ieftine.probabil ca dupa cateva schimbate foarte des as cauta si eu alta solutie in final si cel de dacie.
cum spunea cineva aici calitatea pieselor lasa de dorit in ciuda pretului foarte mare nu mai stii ce cumperi.pompa de apa "hepu"sa curga dupa 5k km?
nu stiu daca cineva controleaza provenienta si calitatea lor,in germania am vazut ca in anunturile de piese se scrie "aprobate de tuv" si probabil nemtii chiar o fac.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 20 Oct 2014, 11:51 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4302
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
N-am schimbat termostatul la Dacie atat de des, cum am facut-o la Alfa. Pe Dacie acelasi termostat il are de cred ca vreo 8 ani si cand se strica, ramanea pe deschis. Sa vedem cat va tine si oricum, daca pica 30 de lei si o jumatate de ora ptr schimbat eu zic ca merita.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2014, 19:12 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Fuck it am citit o groaza din threadul asta si am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb si eu termostatul.

In oras pe vreme ok hai sa zic ca ajunge in 10-15 min la 90, dar cum ma pun in miscare incepe sa scada.

Pe drum intins sta la 60 si de abia cand opresc/ incetinesc urca la 90.

In afara de solutia lui tomi, e de evitat Vernet nu? :mrgreen:

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2014, 19:57 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Da, sunt mega obosit si am facut o asociere gresita; dar da e vorba de liniuta dintre 50 si 90.

Eram pus sa merg zilele astea sa il schimb, just to be on the safe side, dar hai ca il mai las putin ...

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2014, 20:29 
Offline

Joined: 21 Apr 2011, 09:24
Posts: 17
Car: 156 1.6 120
Salut,
Si eu am facut ingineria asta acum vreo 2 ani...am mers cam jumatate de an asa...dar mi-a fost frica sa nu se intample ceva...doua termostate vernet mai tarziu...si o chiuloasa...nu stiu daca merita sa renunt la ea :)
Eu am folosit direct un furtun de dacie, din termostatul vechi in radiator.
M-am chinuit in schimb sa bag nenorocitul ala de termostat pe furtun....


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2014, 23:06 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4302
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Hai sa dau un feedback cu termostatul de Dacie pe vreme mai rece. Inafara orasului, evident, nu mai sta fix pe 90, insa sta cam la jumatatea distantei dintre liniuta dinainte de 90 si 90. Daca prind un deal mai abrupt sau abuzez de turatii :twisted: , sta la 90. In oras, singura problema ar fi ca urca ceva mai greu, dar asta se datoreaza temperaturii exterioare, apoi ajunge la 90, trece putin, dupa care revine, asta in conditiile in care masina se misca. Daca stau pe loc mai mult timp, cu caldura pornita, ajunge sa porneasca prima treapta a ventilatorului si cam atat. Treapta a doua porneste mai ales cand am de facut parcari din mai mult de 3 manevre, ca deh...
Poate reusesc si mai fac o filmare a ceasului cand sunt inafara orasului. Voi mai pune un feedback la iarna cand temperaturile vor fi negative.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 22 Oct 2014, 22:19 
Offline

Joined: 09 Sep 2011, 09:08
Posts: 10
Car: 156 1.9JTD 2004
Location: Bucuresti
bluecar Quote:
sa ma bag si eu :D nu am avut dacie ci olcit care nu avea probleme cu temperatura(racire pe aer),dar din cate tin eu minte termostatul de dacie nu se bloca mai mult pe inchis?foarte multi schimbau garnitura de chiuloasa chiar unii faceau si motorul din cauza blocarii termostatului.un mecanic spunea ca numai o fierbere de motor este echivaventul a cateva mii de km (la uzura ma refer).
Asta se intampla la cele romanesti. Acum gasesti unele de calitate. Eu am luat Made in France.


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2014, 18:10 
Offline

Joined: 12 Oct 2014, 15:12
Posts: 10
Car: 156 1.9 jtd 115cp.
Location: bucuresti
Razvan29 Quote:
Fuck it am citit o groaza din threadul asta si am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb si eu termostatul.

In oras pe vreme ok hai sa zic ca ajunge in 10-15 min la 90, dar cum ma pun in miscare incepe sa scada.

Pe drum intins sta la 60 si de abia cand opresc/ incetinesc urca la 90.

In afara de solutia lui tomi, e de evitat Vernet nu? :mrgreen:
Asa face si la mine(am masina de 3 saptamani),uni zic ca mai merge inca nu este dus termostatul,altii zic sal schimb +senzorul de temperatura...


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2014, 20:24 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
L-am schimbat pana la urma saptamana trecuta, nu avea rost sa o intind aiurea. Am mers pe Facet, pe forumuri straine am inteles ca nu au fost probleme cu acest producator ( deschide la 88 grade)

In 5-10 minute masina e la 90, se mentine constant sub aceasta valoare in regim de mers normal.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 20 Nov 2014, 02:34 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4302
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
tomi_alfa Quote:
Poate reusesc si mai fac o filmare a ceasului cand sunt inafara orasului.
Cum am spus mai sus, cam asa este temperatura apei cand merg inafara orasului (temperatura de 9 grade afara, care oricum se simte mai mica in mers): link

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2014, 21:25 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
N-am mai stat sa citesc de la capat...DAR: la mine urca f greu la 90 in oras...apoi cand urca, mai si depaseste 90 de grade, pana aproape de 100 cand porneste ventilatorul(treapta 2 cred). Probabil se cere si la mine un termostat nou.

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2014, 22:34 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
vreau sa aduc la cunostinta celor care au probleme cu temperatura apei la 156 ca prima liniuta sub 90 este 80 deci daca acul trece de prima liniuta de sub 90 este ok.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 03 Dec 2014, 22:57 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Sub nici o forma nu ma bate gândul sa încerc ceva cu termostatul de Dacie.Mai verific ce si cum perioada următoare. Mulțumesc de sfaturi!

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2014, 22:59 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu se face gaura in cer cu termostatul de dacie dar parca ma simt mai bine cu un termostat de care trebuie pus acolo, eu stiu ce inseamna sa mergi fara racire din diverse motive, poate fi calea cea mai rapida spre remat.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 Dec 2014, 01:41 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4302
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
In oras, acum, cu temperaturi intre -3 si -6, cam in 10 minute ajunge foarte aproape de 90 de grade, insa o ajut si eu putin pentru ca i-am pus 3 cartoane in fata radiatorului si pornesc caldura abia cand ajunge aproape de 90 sau dupa ce intra prima treapta a ventilatorului, asta pentru ca inca am norocul sa nu mi se abureasca geamurile pana sa se incalzeasca. Da stiu, poate unii vor spune ca arata urat cartonul, ca e o solutie de prost gust, insa isi face treaba, iar cartonul nu prea se vede decat daca te uiti prin plasa de la bara din fata (n-am mai vopsit si cartonul in negru ca sa para ca nu exista). Inafara orasului, temperatura sta putin mai jos de 90 la temperaturile negative de acum. Prefer ca motorul sa se incalzeasca repede si sa ramana constanta ca sa fie bine si pentru el, dar si pentru mine.

@cristialex80 Nu te speria de termostatul de Dacie. :lol: Un prieten alfist a urmat si el metoda, in furtunul original - Alfa 156 2.0 JTS.
Daca as sti ca exista un model asemanator cu termostatul de Dacie, dar de diametru mai mic, as pune pe direct, fara artificiile alea.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 04 Dec 2014, 12:27 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3156
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Problema cu apa sub 90 de grade am avut-o si eu, dar la mine nu crestea peste. La un drum de 100km apa nu ajungea la 90 de grade, caldura era ok, nu pot face diferenta cu noul termostat, parca asta baga caldura dupa o perioada mai mare de mers. Eu l-am schimbat cu unul original, e mai scump cu ~50-60 lei fata de ceilalti producatori. Temperatura ramane fix la 90de grade, indiferent de caldura din masina sau de afara.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2015, 18:42 
Offline

Joined: 07 Jan 2015, 18:34
Posts: 2
Car: alfa 156 19 jdt
salut am si eu aceas problema se incalzeste foarte greu apa acum cu temperaturile astea sa fie termostatu blocat pe deschis sau e posibil pompa de apa sa lucreze mai slab ?


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2015, 18:57 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Da mai multe detalii, ce inseamna urca mai greu? In cat timp ajunge la 90? La cat se mentine apoi?

Acum la -10 grade e normal sa urce mai greu.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 25 Apr 2015, 12:01 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2014, 18:15
Posts: 61
Car: AlfaRomeo 156 2.4jtd
Location: galati
Salut tuturor!
Ieri am facut un drum pana la Henri Coanda si inapoi si cand colo ce sa vezi ?!ImageImage[/IMG]Image[/IMG]
Si asta doar pe autostrada...in bucurești,in conditii de trafic s-a dus spre următoarea gradatie apa si nu a vrut sa scada decat dupa ce am pornit caldura :|
Din ce am citit pe aici si din cate inteleg eu (nu prea multe) cauze ar putea fi mai multe...termostatul,ventilatoarele care nu merg in primele pozitii sau mai rau...garnitura de chiulasa.Tind sa cred ca ultima varianta ar putea fi exclusa pentru ca nivelul apei in vasul de expansiune e in regula....
Ati mai avut vreunul simptomele astea? O părere?
Mulțumesc anticipat :)


Top
   
PostPosted: 25 Apr 2015, 12:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7808
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Vezi aici in ultimele posturi viewtopic.php?f=17&t=21140&p=298045&hil ... er#p298045" onclick="window.open(this.href);return false;
Senzor sau rezistentele ...
Si ar mai fi a treia varianta care presupune curatarea sau mai bine inlocuirea radiatorului daca e chiar distrus .


Top
   
PostPosted: 25 Apr 2015, 15:35 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2014, 18:15
Posts: 61
Car: AlfaRomeo 156 2.4jtd
Location: galati
Radiatorul l-am schimbat anu trecut.Am pus nou nu sh.multumesc frumos pentru raspuns :)


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2015, 20:19 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
la tine au fost testate ventilatoarele cu diagnoza, temperatura era ok in ecu , banuiesc ca ceasul indica eronat, fa o proba cu alt ceas.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page Previous 126 27 28 29 30 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]