It is currently 23 Apr 2024, 12:12

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 283 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 912 Next
Author Message
PostPosted: 07 Jul 2014, 16:04 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
@tomi

cum am zis mai sus 1l la 1200km.

simeringuri supape schimbate in iarna cand a sarit distributia, deci n-ar avea voie sa fie de la ele. Fum nu da deloc, nici la relanti nici la 120 km/h sau mai sus.

Si eu tot 20k Alfa Romeo am , oricum nu conteaza sunt identice si 20k simplu si cel branduit cu AR.

@goldfinger

ce marca de ulei e 5w50-ul pe care il utilizezi acum? Vis -a- vis de consum au fost schimbari?

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 07 Jul 2014, 17:30 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3164
ai PM. :P

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 08 Jul 2014, 01:24 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7042
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Nu vreau sa supar pe nimeni, dar datorita faptului ca masinile voastre consuma ulei, din simplul fapt ca motorul este uzat, nu inseamna ca selenia 20k este un ulei prost.

Eu in TS-ul meu am selenia 20k, asta dupa ce am incercat valvoline, mobil, castrol si selenia racing... Racing-ul adevarat e bun daca mergi sportiv si sari frecvent de 5000rpm iar temperatura de afara este destul de ridicata, in schimb, in diminetile reci nu stiu cat de ok este la pornire, din simplul fapt ca este un ulei putin mai vascos/gros.

Ca si consum de ulei pot spune ca probabil sunt unul dintre fericitii ce are un TS in mintile lui... intre schimburile de ulei ( care le fac la 8000km ) nu am completat niciodata mai mult de 1L.

Recunosc ca la fostul TS puneam ceva mai mult ulei, aprox 300-500 / 1000 km , insa 1L / 1000 km mi se pare f mult... am putea chiar sa va includem in fan clubul 'oilers' unde fondatori sunt cristialex80 si mitza ( uleiosu ) :))


@Goldfinger, poti face public pentru toti care este uleiul ce il folosesti in al tau TS si esti multumit ?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 08 Jul 2014, 08:01 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3156
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
20k este un ulei prost, e un ulei ieftin ca multe altele. Cristi foloseste Redline, a scris pe topicul lui, dar concluziile lui mi se par ca sunt doar din cauza pretului platit pentru ca merge putin iar drumul e casa-serviciu si invers.
Consumul de ulei tine de regimul de mers si starea motorului, restul e cancan.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 08 Jul 2014, 08:51 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7042
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
valerica cum poti dovedii tu ca este un ulei prost ? sau pe ce argumente te bazezi cand spui ca este un ulei prost. Recunosc ca nu este cel mai bun ulei, insa nici o penalitate. Eu doresc sa schimb producatorul si sa incerc si altceva, am avut mai multe incercari pana acum, insa pe piata nu am gasit nimic sa ma satisfaca si care daca am nevoie de 1L de ulei sa-l gasesc imediat, fara sa astept dupa comanda 3 zile, pentru ca poate asa mi-a venit mie sa ma urc la volan si sa fac 5000km in 3zile si mi-ar trebuii o sticla de ulei de rezerva. In fine, haideti sa nu mai poluam topicul omului.

Faptul ca o masina consuma ulei excesiv nu este din cauza uleiului, iar apoi daca il arde si completati des sa stiti ca este un lucru bun.

Un ulei bun nu este acel ulei care ramane in baie ci acel ulei care creaza ungerea si in cazul in care motorul este uzat este folosit... Poate gabidima, dan popescu si altii mai priceputi ca mine care au vazut multe motoare desfacute si au schimbat de multe ori uleiul ne poate elucida putin... cum ca daca nu pui un ulei f scump e nasol ca poate cine stie ce se intampla cu bijuteria de TS. Este un motor vechi de 20 de ani, atunci nici nu cred ca se gaseau uleiuri mega super full sintetice cu baze de esteri si alte cele... in fine, este doar parerea mea.

Meanwhile, voi continua sa pun selenia, deoarece consumul de ulei este f mic iar sunetul motorului este unul placut, de unde deduc ca motorului meu ii este bine cu acest ulei.

@razvan29, valak a spus o vorba odata ' nu conteaza ce ulei pui, daca se incadreaza in specificatiile producatorului, ci cat de multa incredere ai tu in acel ulei '

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 08 Jul 2014, 09:58 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3164
valerica Quote:
20k este un ulei prost, e un ulei ieftin ca multe altele. Cristi foloseste Redline, a scris pe topicul lui, dar concluziile lui mi se par ca sunt doar din cauza pretului platit pentru ca merge putin iar drumul e casa-serviciu si invers.
Consumul de ulei tine de regimul de mers si starea motorului, restul e cancan.
:ohmy:

O folosesc ca masina de zi cu zi dar asta nu inseamna ca merg doar la serviciu cu ea. Si, in al doilea rand, pentru ca in lunile reci/iarna folosesc o alta masina, nu reusesc sa adun foarte multi kilometri.

Sunt absolut convins ca ceea ce am observat se datoreaza viscozitatii. Ii place mai mult uleiul 5w decat cel 10w. atatatot. Restul, cat de bun este un ulei sau altul, se va observa in timp. Trebuie sa mai treaca niste mii de km, macar un schimb de ulei si apoi tragem concluzii. Nu ma intereseaza marca uleiului, eticheta s.a.m.d. - adevarata provocare consta in a mentine problematicul TSu in mintile lui cat mai mult timp. :mrgreen:

ontopic: @Razvan29 - mai important decat uleiul este sa ai un motor "in mintile lui". Rezolva asta si apoi te gandesti la ulei (mai) bun.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 08 Jul 2014, 10:34 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7042
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Multumesc goldfinder, cineva care intelege asta cu clasicul TS in mintile lui. :)

iar pe langa sa ai un TS in mintile lui mai conteaza sa ai incredere in uleiul ce il folosesti. Poti pune tu cel mai bun ulei de pe planeta, daca tu il percepi ca un ulei prost care nu-si face treaba, nu te va multumii, este ceva psihologic.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 08 Jul 2014, 11:49 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3156
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Exact, s-a vandut ca semisintetic si acum se vinde ca sintetic.
Din propria utilizare, 20k pornire grea si la rece si la cald, utilizare maxim 5000km, dupa, motor mai zgomotos, se arde si incepe sa se evapore, mai ales dupa un drum exterior la viteze si turatii mai mari.
Din ce am auzit, citit, uleiul care s-ar potrivi motoarelor vvt este 5w40.
Eu folosesc tot 20k, il schimb la maxim 8000km sau un an. Il folosesc nu pentru ca e bun ci pentru ca e accesibil si ca nu am bani de altceva care vine intr-o luna din nu stiu ce tara.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 08 Jul 2014, 11:51 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
in aplicatii casnice consumul de ulei tine de starea motorului in proportie mare, in racing consumul de ulei e de la talpa in proportie mare.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 09 Jul 2014, 19:21 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Furtuna intr-un pahar cu apa treaba cu uleiurile astea.

Cum ziceam, se pare ca fiecare TS e diferit, useri cu pareri diferite fata de acelasi tip de ulei. Deja simt ca motorul meu e unic :lol:

Pe AO si forumuri italiene (traiasca translate) am citit de cazuri de consumuri egale sau mai mari ca al meu si boom, cu un schimb de ulei s-a rezolvat.Altii cu consum mai mic, probleme motor (segmenti cuzineti simmeringuri etc). Deci cine zice pe bune si cine "infloreste", doar ei stiu. Ar trebui sa fie o chestie tehnica si exacta, dar na ...atatia oameni si atatea pareri.

Mie mi se pare de bun simt ca dupa ce am testat compresia (care a iesit ok) sa incerc si un schimb de ulei.In caz ca asta nu remediaza problema (sau macar partial, in limite acceptabile) atunci da, voi lua in considerare urmatoarea etapa pentru rezolvarea problemei.

Pe threadul "Ce ulei sa aleg", cativa useri au oferit feedback pozitiv despre un Valvoline sintetic 5w50. Este o diferenta mare a viscozitatii intre 5w50 si 10w60?

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 10 Jul 2014, 00:01 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3156
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
De ce 5w50 sau 10w60, cum ai ajuns la acesti indici?
Tipul de ulei pentru motorul tau este 5w40 sau 10w40. Din pacate problema la tine nu pare a fi uleiul folosit ci starea motorului, ce consum de ulei ai in primii 2000km de la schimb?

Ca tot ai intrebat de 10w60.
https://www.youtube.com/watch?v=B0UggmvyBGg" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 10 Jul 2014, 14:03 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Cartea zice 10w40 iar dupa AR a lansat un statement prin care recomanda Racing 10w60 pt TS-uri in idea de a corecta consumul si "for sport driving" - asta e un fel de pentru ca automobile.

Uite ce zic si alti baeti pe AO :
Quote:
Hi all,

don't worry about the oil consumption too much. Our leading auto/technique magazine run an endurance test of 60.000 km on a 147 1.6. After the test they disassemled the engine and they didn't find any anormal contamination or anything within valves, pistons etc. even if the car in question consumed some 1 liter per 1000 km. The worst thing, however, was cambelt snapping at 53.000 km and a major engine failure. Alfa sure got a great reputation... Who makes those cambelts anyway ?
Quote:
Folks,

My 156 Selespeed (2ltr) uses oil too. It seems to be a common problem with the 156 and 147 although the dealer pointed out that in the car manual upto 1ltr usage per 1000Kms is acceptable. Last check it was consuming 250ml in over 600 miles. I constantly monitor usage.

The dealer says that it's caused by tolerance mismatch in valve stem oil seals. Replacement does not guarantee a fix.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2014, 10:44 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Si dupa cum era de asteptat, drumurile romanesti isi spun cuvantul in cele din urma.

In curbe, in special de dreapta, pe partea stanga(sofer) imi apare un clinchet metalic, ceva care "agata" , nu stiu exact cum sa descriu. Cert e ca doar cand intru mai agresiv intr-o curba, si iau mult de volan. In acelasi timp la gropi sau denivalari mai mari a inceput sa troncane in aceeasi zona.

Brat/brate duse?

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2014, 11:06 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Si eu am aceeasi problema si nu ii dau de capat. Colegii au mai spus ca au rezolvat eliminand o contragreutate de pe roata. Vezi: http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php? ... 77#p275177" onclick="window.open(this.href);return false;
Eu nu m-as baga inca la scos piese de pe ea cat timp nu stiu ce rol au. Clinchetul e corelat cu viteza pe care o ai? Cu cat mergi mai tare(in curba) cu atat intervalul de timp dintre clinchete e mai scurt?
Tot de la drumuri eu am si un fel de zornait metalic(gen placuta frana care se zbate intre disc si etrier). Nici aici nu am identificat problema. Asa se aude si la tine?
La mine, la capitotul suspensie roata, sta foarte prost(TRW + Lemforder ce trebuie schimbate dupa 2 ani; au inceput sa bata de la 1 an).


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2014, 11:54 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4303
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Verifica piulita de la planetara (am patit-o eu si nu stiam de unde se aude - discul freca in aparatoarea de tabla pentru ca piulita se slabise din cauza ca desteptii de la service n-au batut siguranta :bash: ), tabla protectoare sa fie fixa sau ansamblul etrier-placute.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 04 Aug 2014, 09:52 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Quote:
Clinchetul e corelat cu viteza pe care o ai? Cu cat mergi mai tare(in curba) cu atat intervalul de timp dintre clinchete e mai scurt?
Tot de la drumuri eu am si un fel de zornait metalic(gen placuta frana care se zbate intre disc si etrier). Nici aici nu am identificat problema. Asa se aude si la tine?
Mi s-a intamplat doar in vitezele inferioare gen 1-2, insa parca nu ar fi clinchet ci ceva care loveste altceva (limbaj tehnic). Partea interesanta e ca nu face mereu asa, nici daca e cald sau rece.
Quote:
Verifica piulita de la planetara (am patit-o eu si nu stiam de unde se aude - discul freca in aparatoarea de tabla pentru ca piulita se slabise din cauza ca desteptii de la service n-au batut siguranta :bash: ), tabla protectoare sa fie fixa sau ansamblul etrier-placute.
N-am avut efectiv timp sa merg la un mechanic/service sa se uite, dar zilele astea incerc sa fac timp si revin cu feedback

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2014, 14:34 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
In sfarsit azi diagnostic, brat inferior stanga - exact cum credeam. Facut si un test de amortizoare, pare totul ok in afara de cel stanga fata, care e cam pe duca.

Tot acelasi brat buclucas, fiind slabit batea in curbe.

So....urgent brat inferior, going shopping. :mrgreen:

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2014, 14:39 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Bine ca ai gasit si cu ocazia asta m-ai ajutat si pe mine cu diagnosticarea. Ti-a zis si cat te mai tine?


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2014, 14:44 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Cat mai tine ce ... bratul sau amortizorul?

Bratul putea sa zica ca mai tine 10.000 km tot il schimbam zilele astea. Amortizorul e mai praf ca restul, dar nu sunt probleme acum. Nu vreau sa stau asa oricum, trebuie schimbate la un moment dat.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2014, 17:47 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Soooo dupa fix o luna de cand am luat bratul buclucas, de abia azi s-a putut inlocui din motive de timp , timp si iarasi timp.

Inlocuit, mers cu ea cativa km, nici o problema ... Stationat vreo ora dupa care iarasi, here we go again, stanga fata iar troncane. Peri albi nu alta.

Fun fact : daca lovesc cu pumnul in roata, se aude "un ceva" metalic si o usoara miscare. Daca incerc asta in roata dreapta, absolut nimic.

Maine va ajunge iar la mecanic, mi-e groaza sa cred ca bratul a fost asa praf ( ITN ) , dar ce ar putea fi? La fel mi-e groaza ca domnii mecanici nu au verificat si celalalt brat, bielete, etc.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2014, 20:07 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7042
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Eu am ITN pe fata si sunt foarte ok. Am aprox 20k cu cel de pe partea drepta si vreo 10k cu cel de pe stanga, nici o problema inca :)

Sigur mai ai ceva pe acolo... bielete anti-ruliu, capat de bara, bieleta, brat inferior...

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2014, 14:27 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Da Cristi, intradevar bieletele antiruliu erau problema. Le-am comandat, maine se va vor inlocui. De abia astept sa scap de troncaneala.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2014, 14:32 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Cu uleiul cum mai stai?

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2014, 15:10 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Ceva mai bine de cand am completat, insa am mers doar in oras de atunci, si destul de subturat. Consumul mare aparea de regula la mers in afara localitatii.


Am luat 5 l de VR1 Racing 5w50, filtru nou de ulei si o sa fac un schimb prematur. O sa revin cu feedback dupa, cert e ca 20k nu mai pun in TS.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2014, 10:56 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Gata !

Brat inferior stanga schimbat
Bielete antiruliu schimbate
Desfacut usa pasager pentru prindere maner sa nu mai zdrangane

pa-pa troncaneli si alte zgomote !

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 283 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 912 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]