Salut,
Dupa evenimentul de vara trecuta (pana vibrochen rupta), in care m-am ales cu schimbat valve, ghidaje, etc. s-au intamplat urmatoarele:
- imediat dupa
reparatie am pierdut din putere la turatii mici. Dupa cateva sute de km, a aparut o bataie usoare in motor, care s-a accentuat si a culminat dupa vreo 1000 km la o forja de peste 6000 ture cu aprinderea becului de avarie motor si o bataie la motor foarte puternica (parca eram cu tractorul).
- am avut senzor faza ars +
variator dat peste cap: am schimbat senzorul si reconditionat variatorul. Rezultatul a fost pe moment revenirea motorului la normal: putere decenta sub 2000 ture (dar nu cum era inainte de eveniment) si nici un zgomot.
- dupa inca 300 km a revenit bataia usoara care se accentua. am schimbat variatorul de turatie (tot cu un second hand reconditionat) si din nou totul a revenit la normal.
- dupa inca vreo 100km in care a aparut bataia usoara care s-a accentuat, ieri din nou, brusc, a inceput sa se auda cea foarte puternica de tractor
Vreo idee despre ce ar putea fi vorba? Am vorbit cu mecanicul la ultima reconditionare si am zis ca daca iar se intampla trebuie sa luam un
variator nou. Mie imi este ca alta problema de fapt uzeaza foarte rapid variatorul si nu as vrea sa iau unul nou pentru a ajunge fix in aceeasi situatie. Ma gandeam sa nu fie si o problema la axa cu came (ex: usor deformata?) care sa distruga variatorul.
_________________
Nissan Qashqai+2 Tekna 2.0 CVT
(Ex) 156TS 2.0 Selespeed MK1