Transponder = cip(o bucata mica de magnet, sau ce o fi)... Nu are importanta ce este! Nu fiti catolici.
Se poate clona in 5 minute.
http://autoecu.ro/cip-transponder-id-46" onclick="window.open(this.href);return false;
Lama la butic arata la fel ca cea originala. Acelasi sant serpuit. Descuie absolut orice si cu cip porneste si motorul. Lama 30 ron + cip 30 ron. Caut clonare ieftina acum, ca nu merita 300 ron (de banii aia imi iau eu aparatul). Telecomanda de deschidere/inchidere nu am sincronizat-o, dar ma ajuta Alexandrus... asa sper.
Zau ca partea de inlocuit lama cheii a fost o joaca de copil.
Nu am mai facut poze ca este netul plin. Lama este prinsa in nuca cu un bolt se vede spre cotor un sant. Se scoate extrem de usor cu o surubelnita dreapta mica (se apasa in lateral pe bolt). La montaj se bate usor cu un ciocanel. A trebuit pilita lama un pic la cotor ca nu intra in nuca (avea pe margine o abraziune ca un fir de par si am vrut sa intre usor). Nuca e partea rotunda in care se vede o gaurica. Acolo e boltul, o bucatica de sarma dreapta. Se poate pune un pic de poxipol pe lama pentru o fixare ferma (depinde de calitatea lamei, unele au santul unde intra boltul de la cotor mai larg)
Pentru curiosi am pus si o
cheie bruta de butic. Un plastic pe lama, zici ca e
cheie de yala.
P.S. Cheia despre care tu nu crezi... este cheia rosie cu santuri, exact ca la yala... dar aia nu ridica probleme deoarece se poate gasi oriunde si se poate copia pe orice (chiar si cu o pila trunghiulara).
Oricum, daca partea cu telecomanda e cea mai usoara, de ce nu ne-ai luminat tu cum se face. Te asteptam cu mare interes sa ne explici procedeul. Eu unul apreciez raspunsul... ,,daca v-ati blocat la aia nu e de mirare ca inca nu ati gasit o solutie'' dar nu ne-ai oferit nici o informatie utila.