It is currently 27 Apr 2024, 20:47

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 249 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 10 Next
Author Message
PostPosted: 29 Apr 2014, 00:16 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
In a doua poza nu prea se vede masina, a intrat mai mult aia gri in cadru.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2014, 00:37 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3157
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Valak Quote:
In a doua poza nu prea se vede masina, a intrat mai mult aia gri in cadru.
A fost o intrecere si cea gri a fost lasata in urma, de aici si poza ca dovada de finish.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2014, 13:21 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Cred ca cel care a facut poza a fost partinitor...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 11 May 2014, 04:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Furtunele buclucase: unul din ele dadea semne de oboseala in zona sertizarii, in sensul ca era vejnic umezit cu ulei. Cu toate acestea nu exista balta sub masina sau orice alte urme. Pe de alta parte, capetele metalice dinspre radiatorul de ulei erau foarte ruginite si prezentau riscuri sporite de fisurare.
Drept urmare, fonduri alocate pentru ocupatiuni mult mai placute si utile au fost redirectionate catre aceste furtunele. Care, apropo, nu se gasesc decat la preturi destul de piperate.

Deci, va rog faceti cunostintele cu furtunele tur-retur de ulei care conecteaza motorul de radiatorul de ueli.


Attachments:
WP_20140427_003-01.jpg
WP_20140427_003-01.jpg [ 168.66 KiB | Viewed 4471 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 11 May 2014, 04:53 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Exact aceeasi problema am vazut-o si la Rosso Inferno, inca de acum 4 ani, unul din furtunuri, cel scurt parca, e vesnic umed la sertizarea dinspre filtru. N-am observat nicio evolutie, nu lasa picatura, dar si eu le-as schimba pe amandoua. Stiu ca sunt scumpe din draci, imi poti spune cat ai dat pe ele ?

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 11 May 2014, 11:35 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Le-am luat cu 940ron pe amandoua. Unul e mai scump, unul mai ieftin, dar nu imi aduc aminte care cum e.
Furnizor a fost un coleg de forum, piesereviziero.

Mno, momentan e ok treaba. Am refolosit uleiul pentru ca era schimbat de vreo 1500km, insa a mai trebuit sa completez pentru ca no, se mai pierde in timpul operatiunii.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 17 Sep 2014, 16:51 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Cateodata imi doresc sa ma fi nascut lipsit de orice fel de pasiuni si in special de cele legate de masini si tot ce inseamna prezenta lor in viata mea. Sa ma fi nascut cu un creier gol, sa ma trezesc dimineata, sa ma duc la munca, sa dau la saiba 8 ore, sa ma intorc acasa sa ma uit la PROTV pana la 11 seara, sa ma culc si dimineata sa o iau de la capat. In felul asta nu mai aveam probleme cu lipsa timpului, cu finantele, cu locuri si oameni, cu lucruri si obiecte.

In acest weekend am fost la Timisoara la festivalul Plai. Totul fain si frumos dar cam ploios. Am plecat din Viena pe o ploaie torentiala, care a durat pana la Timisoara. Am petrecut prin oras, fatait in sus si in jos, si duminica seara am plecat inapoi pe aceeasi ploaie torentiala care a durat pana la Viena.
Ieri cand am descarcat masina de bagaje am observat ca la picioarele locului din dreapta este ud, da ud bine. Azi am desfacut chederul si pragul de plastic sa vad care e treaba dedesubt, deoarece parea balta in toata regula. Pozele vorbesc de la sine despre ce am gasit.
De mentionat ca exclud din start varianta cu apa infiltrata pe la scurgerea din dreapta din dreptul filtrului de polen: anul trecut in vara am verificat ambele scurgeri si erau curate, in plus din noiembrie anul trecut masina are parte de sedere in garaj. In plus, dupa cum se vede, exista o acumulare de mizerie, un mal foarte fin, de unde deduc ca gaura pe unde intra nu e foarte mare. Partea superioara a pragului e curata, deci sa se infiltreze pe sub cheder iar nu prea cred posibil.
In poza de sub masina se vede o indoitura, care eu o banuiesc facuta pe la vreo vulcanizare, nu au pus cricul unde trebuie. De lovit nu imi amintesc sa o fi lovit eu in mers, sau sa fi ramas cocotat pe ceva care sa provoace avaria. Si la interior se vede ca din cauza indoiturii protectia fonoizolanta, sau ce este ea, s-a crapat.
Pragul nu arata prea stralucit nici el, si se vede a fi putin despicat. Pe acolo sa intre apa?
Pentru moment am sters cat am putut de bine zona. Bineinteles ca tot a ramas ud si bineinteles ca asta nu rezolva problema.

E limpede ca pana nu se desface tot capitonajul de pe podea nu se poate da un verdict clar asupa sursei de infiltratie, insa pana atunci, uitandu-va la poze, daca aveti vreo idee, eu sunt receptiv la orice.
Din pacate nu stiu cat de curand o pot baga in service sa ii fac ceva, orice.


Attachments:
001.jpg
001.jpg [ 321.32 KiB | Viewed 4338 times ]
002.jpg
002.jpg [ 313.26 KiB | Viewed 4338 times ]
003.jpg
003.jpg [ 325.08 KiB | Viewed 4338 times ]
004.jpg
004.jpg [ 323.32 KiB | Viewed 4338 times ]
005.jpg
005.jpg [ 314.28 KiB | Viewed 4338 times ]
006.jpg
006.jpg [ 244.25 KiB | Viewed 4338 times ]
007.jpg
007.jpg [ 252.67 KiB | Viewed 4338 times ]
008.jpg
008.jpg [ 257.83 KiB | Viewed 4338 times ]
009.jpg
009.jpg [ 317.63 KiB | Viewed 4338 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 17 Sep 2014, 17:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
La ce spui tu apa ajunge curata pana la locul unde balteste. La mine se vede ca ce ajunge sa balteasca e plin de mal. In plus, pragul e curat, chederul la fel. Partea de mocheta care vine pe prag in sus (deci partea verticala de mocheta) era uscata.
Voi verifica oricum si acele scurgeri, ca sa fie treaba completa.

Daca ma uit atent in primele poze, pare ca apa vine pe la imbinarea prag-element orizontal al podelei. Nu cunosc foarte bine arhitectura caroseriei in acea zona, insa cine o cunoaste, credeti ca ar avea pe acolo pe unde sa vina?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 17 Sep 2014, 17:57 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Daca ai cum, scoate dopurile alea de cauciuc si baga o lanterna mica si pe unde patrunde lumina ai sa vezi si gaura. Remediaza repede pana nu da rugina mai tare. Iti recomand o solutie de genul care o transforma si scapi de ea. Daca e o fisura sub masina, apa murdara aruncata de roata intra si de aici malul fin.
Am patit-o si eu cu un idiot de la vulcanizare si de atuncea sunt foarte atent sa faca exact asa cum ii spun eu, nu cum il taie pe el capul.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 17 Sep 2014, 18:04 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Detaliaza putin unde anume sunt dopurile alea.
De asemenea ceva detalii asupra solutiei pentru rugina ar fi binevenite.

In mare, ce se vede maroniu-ruginiu este fonoizolatia. Cele cateva puncte de rugina sunt mai mult la imbinarea prag-element orizontal podea. Mda, o zona nu prea fericita.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 17 Sep 2014, 20:35 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Dopurile se vad in fotografii, negre si rotunde.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 17 Sep 2014, 22:45 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
Am avut si eu aceeasi problema in anul 2003, cand in fiecare dimineata, dupa cate o noapte ploiasa, se umplea podeaua pasagerului dreapta cu apa, de plutea presul pe ea. Cauza a fost infundarea cu mal a scurgerii de la baza parbrizului. Astfel, apa se prelingea pe parbriz, pe sub capota, chedere, exact pana pe podea.
Am curatat scurgerea respectiva cu degetul si m-am mirat ce mal bun pentru reumatism era acolo.

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2014, 01:14 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Apa era curata sau cu mal?
Nu de alta, dar eu am verificat scurgerile amandoua vara trecuta si erau ok. In plus masina sta in garaj din noiembrie.

Just for the record, o sa le mai verific odata.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2014, 07:17 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
Apa era curata (apa de ploaie).

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2014, 14:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
La mine apa intrata a antrenat si murdarie si exista acolo un soi de mal. L-am curatat cat am putut, insa trebuie dat la o parte capitonajul si celelalte straturi.

Mno, gandindu-ma acum la sumele ce ar trebui investite pentru reparatie, ma gandeam daca CASCOul ar asigura o astfel de interventie? presupunand ce se intampla este consecinta loviturii de dedesubt. Asta e mai mult o intrebare pentru cei cunoscatori si implicati in acest domeniu.
Multam fain.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2014, 19:12 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
1. Sigur nu intra apa din cauza loviturii . Mai mult ca sigur de la ploi mai puternice combinate cu mizeria adunata iti intra apa pe langa aeroterma sau ce naiba e acolo in dreapta .
2. Sunt sigur ca si daca ar fi ca urmare a acelei lovituri nu ti-ar despagubi nimeni pe casco . Cel mult ti-ar despagubi reparatia loviturii ... Dar nu cu atata rugina acolo .


Top
   
PostPosted: 28 Feb 2015, 22:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Sa mai dam praful la o parte de pe aici...
Pentru o mai buna intelegere a povestii ce urmeaza, tre sa va spun, celor care inca nu stiati, ca de vreo cateva luni masina isi face veacul prin Londra.
Asadar, azi am trait o experienta unica, intriganta si suspecta si anume aceea de a inregistra cel mai scurt interval intre 2 revizii: 50km sau... 2 zile :thinking:
Pai cum s-a intamplat: trebuia sa fac revizia, si cum problema cu apa care intra ma sacaia in continuare mi-am facut o programare la un service specializat Alfa: Veloces of London. Mi-au spus flacaii de acolo ca pentru treaba cu apa tre sa o las vreo 2 zile. Bun, zis si facut. Am dus masina miercuri urmand sa o iau azi, sambata. Joi m-au sunat sa imi spuna ca au terminat de lucrat la ea dar ca problema apei nu au rezolvat-o pentru ca nu au gasit pe unde, dar mi-au dat un hint cum ca ar fi pe la coltul din dreapta jos al parbrizului. Treaba suspecta pentru ca acum 2 ani pentru o problema asemanatoare am vb cu Ciprian sa imi gaseasca niste flacai priceputi sa desfaca parbrizul si sa il repuna temeinic. Insa oamenii au zis ca este pus temeinic si ca nu are rost pentru ca mi-ar lua banii degeaba.
In concluzie si prin urmare, mi-am amintit ca mi-a zis Ionut de Autolusso ca ar fi niste flacai priceputi la toate. Am pus mana pe mail si le-am comunicat intentia mea de a face o programare sa inspecteze treaba cu apa. Raspuns pozitiv, pentru aceasta sambata.
Bun, ma sui in metrou, ma duc la Veloces, achit, iau masina si o iau din loc spre Autolusso. Ajung, ma ia un flacau in primire si imi spune: "tu esti cel cu Merc-ul in care intra apa?!". Ii raspund politicos ca nu am nici un Mertan si ca le-am explicat in mail ca este vorba despre 147. Trecem peste formalitati, mergem mai departe, le explic ce si cum, le arat, si 2.5 ore mai tarziu ma cheama sa iau masina. Nu au gasit problema cu apa dar masina e "servisata" si ma costa 216lire. Belesc ochii cat cepele si zic, "cum adica servisata? n-am cerut servisare, am cerut o verificare... ce intelegeti prin servisare? ulei, filtre, etc?". Raspunsul vine prompt: "Da". Bai, sa lesin nu alta. Le explic cat de calm pot ca nu am cerut servisare si ii rog sa verifice mailul, ca nu sunt vorbitor nativ de engleza si ca probabil ne-am pierdut undeva prin traducere. In plus le spun ca abea am facut revizia completa, nu li s-a parut suspect de curat uleiul, filtrele??? Ok. Panica pe flacaul de la receptie... Intre timp eu cautam in telefon mailurile de corespondenta cu colegul lui, Ned, sa ii demonstrez ca eu am cerut una si ca ma asteptam ca atunci cand am venit, ei sa aiba deja fisa cu ce tre investigat, sa nu mai stau inca o data sa le explic.
Intre timp apare Ned. Un fel de sef de service, ca le stia pe toate si dadea indicatii tuturor ce si cum. Simpatic omul, a stat a ascultat problema, s-a scarpinat in barba si mi-a zis ca intr-adevare "we are lost in translation", asa ca imi face un discount de 50%, adica raman cu 108lire de plata. Eu ma declar multumit pentru ca era pretul pe care il intuiam si il acceptam in sinea mea pentru o ora de investigat treaba cu apa. Intre timp vine flacaul mecanic si ma intreaba unde anume intra apa ca nu gaseste un loc anume, si sa nu se invarta o zi intreaga in jurul masinii. OK, ma duc cu el, ii arat ii explic ce si cum. 15 minute mai tarziu ma cheama nea Ned sa imi arate unde pare sa fie problema: in spatele aparatoarei de noroi e o zona unde se imbina mai multe elemente, iar imbinarea e sigilata cu ceva mastic. Se pare ca o bucata din masticul respectiv lipsea. In plus, tot acolo in zona exista un capac de cauciuc, maricel as zice eu. Capacul nu sigila bine gaura, asa ca l-au izolat si pe acesta cu mastic. Acum sper ca problema sa fie rezolvata. Voi monitoriza in continuare zona si vom avea verdictul la urmatorul drum intins pe ploaie.
Interesant lucru este ca acest nea Ned dupa ce i-am explicat ce si cum intra apa, l-a luat pe mecanic sa-i explice ca au mai avut o problema similara la un GT... deci se mai intampla, nu sunt singurul.

Concluzia numarul 1: Veloces of London, m-au dezamagit, nu cred ca mai dau pe la ei desi au preturi mai mici. Mi-au dat mereu senzatia ca vor sa ma stoarca de lovele. La revizie au incercat sa imi vanda nu stiu ce tratament minune: o zamarca de se pune in uleiul vechi se lasa motorul sa mearga vreo 45 minute, apoi se schimba uleiul, iar in noul ulei, alta zamarca. Plus o zamarca in rezervor, la un plin de motorina. Rezultatul: o curatare a motorului si o imbunatatire a performantelor. Le-am zis ca o sa ma gandesc la leacul cu pricina si vorbim data viitoare. Parerea mea sincera e ca treaba e suspecta. Daca zamarc e asa buna, de ce nu o folosesc producatorii de ulei din capul locului? ma rog, o consider o treaba ca pe Duralube. Adica nu multumesc. In plus, cei de la Autolusso mi-au comunicat ca filtrul de aer era bagat fortat si prin urmare era rupt... :fuck:
Autolusso, desi nitial s-au comportat ca niste tantalai, au scos-o la capat delicat si politicos. Plus ca cel putin in teorie mi-au gasit sursa problemei si au remediat-o. Ramane ca practica sa demonstreze ca au avut dreptate :popa:

Concluzia numarul 2: am facut practic un fel de clisma motorului, am bagat ulei, l-am lasat sa se invarta oleaca si apoi l-am schimbat cu altul... cred ca e de bine, nu?!

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 28 Feb 2015, 22:23 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Respect pentru Autolusso. Daca ti-au rezolvat treaba cu apa, i-au cam mictionat pe aia dinaintea lor si cred ca ma duc si eu la ei la revizie. Mentionez ca eu imi fac veacul prin Timisoara.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2015, 18:59 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1602
Sper ca ai rezolvat cu apa, problema asta pare mai delicata. Din ce am văzut pe AO, Ned e destul de implicat si pare ca rezolva lucrurile așa cum trebuie.
Concluzia 2 nu cred ca are ce sa dauneze, din contra.

_________________
MY22 Giulia Quadrifoglio
MY03 156 GTA
SQ5 hybrid / Xtrail
---------------------------------
MY17 Giulia Quadrifoglio
MY07 159 2,4


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2015, 19:23 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Era retorica intrebarea. :peace:

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 27 May 2015, 01:09 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Asa a plecat (stanga) si asa a ajuns 1400 km mai tarziu (dreapta)...
Attachment:
combo - 01.jpg
combo - 01.jpg [ 326.52 KiB | Viewed 4718 times ]
Prietenul ambreiaj n-a mai vrut sa functioneze cand mai aveam vreo 20km pana in fata casei. Unii ar spune ca sunt norocos. Eu as spune ca putea sa aibe bunul simt sa cedeze in fata casei :disgust1: . Lasand gluma la o parte tre sa recunosc, dadea semne ca ceva va ceda in curand: ori placa de presiune, ori rulmentul. Discul nu patina sau una alta, deci cred ca mai ducea. Cert este ca uneori, in ultima perioada, mai "agata" cate o viteza, prima sau a doua, dupa ce petreceam mai mult timp in trafic gen bara la bara. Iar cateodata pedala se simtea dubios dupa o folosire intensa.
Apoi masina a stat pe bara vreo 2 luni, prioritatile fiind altele.

Si daca tot am dus-o in service, am zis sa mai rezolvam vreo 2-3 probleme. Numai ca flacaii de la service s-au gandit sa imi dea o mana de ajutor si au mai schimbat cateceva. Nu spun ca nu aveau dreptate, dar buzunarul meu nu era tocmai pregatit pentru scandal. Deci, eu m-am dus pentru:

-kit ambreiaj; flacaii astia se lauda ca ar lucra doar cu piese OEM
-LSD Quaife (un pitic mai vechi de-al meu cu un Q2 oem, insa pretul a ajuns absolut descurajant, asa ca a venit alternativa) + schimbatul uleiului din cutie (s-a pus Fuchs Titan Sintofluid 75w80, care este GL5; aici sunt usor confuz: Tzivi mi-a confirmat ca e ceea ce trebuie, desi daca ma uit in carte se specifica 75w85 GL4)
-evaporator (aveam o banuiala si am zis sa il schimb sa stim o treaba)
-geometrie
-de verificat planetara pe dreapta si daca exista joc semnificativ in axul turbinei.

Pana la punctul 3 s-a intamplat totul conform planului. De acolo incepe distractia: geometria s-a facut dupa ce in brealabil s-a schimbat subcadrul pe spate cu unul de 56 care este de aluminiu, la 47 e de tabla de otel, plus bratele lungi de pe spate. Se pare ca suruburile de prindere/reglaj erau ruginite si nu puteau sa le desfaca/scoata/inlocui fara a afecta cadrul, asa ca au decis sa il schimbe cu totul :thinking:
Axul turbinei nici acum nu stiu daca l-au verificat, dar mi-au schimbat furtunul de jos cu unul de silicon. Cumva a picat cum a picat treaba asta pentru ca aveam de gand sa le schimb pe amandoua, dar parca nu chiar acum. Sa zicem ca la asta am inchis ochii.
Planetara a fost schimbata :shock: , mai bine zis capul de planetara. Stiam ca are putin joc dar nu era grav. Asa ca vroiam sa o verifice sa vedem care e starea ei.
Plus senzorul pentru apa in motorina ca cica nu exista. Asta nu vine incorporat in filtru? eu parca asa stiam. Oricum, ultima revizie tot la ei am facut-o, deci cred ca tot ei au bajmajit-o pe acolo.

Urmeaza distributia + pompa de apa + accesoriile, o curatare a admisiei si a EGR-ului si blocarea acestuia atat fizic cat si din soft.

Un usor proces de intinerire - mentenanta.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2016, 23:29 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Aproape un an mai tarziu seria intalnirilor selecte continua.


Attachments:
WP_20160419_001.jpg
WP_20160419_001.jpg [ 213.58 KiB | Viewed 4442 times ]
WP_20160419_005.jpg
WP_20160419_005.jpg [ 148.44 KiB | Viewed 4442 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 20 Apr 2016, 09:38 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1293
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Ce coincidenta placuta :clapping:

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2016, 10:03 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Norocosule . L-ai asteptat pe proprietar sa schimbati doo vorbe ?


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2016, 10:19 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Nu pot sa nu remarc, cu tristete, cat a imbatranit aceasta platforma dpdv estetic ( desi a imbatranit foarte frumos vs concurenta din anii respectivi).

Oricum foarte tare poza, trebuia s-o parchezi paralel langa 4C, dar cred ca o sa mai ai atle ocazii.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 249 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 10 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]