It is currently 27 Apr 2024, 19:22

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 249 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9 10 Next
Author Message
PostPosted: 19 Oct 2012, 16:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
asta sper si eu, sa reziste. am inceput sa nu mai dau mare importanta la cum arata masina ci mai mult la cum functioneaza, integritate, sa nu o manance rugina.
iar pe rosul asta sigur o sa se vada diferenta de culoare. pe de alta parte insa, la cat de mult jeg este la noi pe strazi, partea respectiva o sa stea mai mereu murdara, deci nu o sa se prea vada diferenta de culoare

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2012, 17:42 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Noutati:
-pragurile revopsite + teroson (parca asa ii zice): treaba de mantuiala, nu intru in amanunte insa nu au respectat ceea ce le-am cerut si am convenit dealtfel; plus ca nu au nimerit culoarea
-capota vopsita (sarise vopseaua de la vopsirea anterioara), n-au nimerit culoarea
-carpit o bucata de aripa reparata la accident, reparatia initiala made in AutoPerugia (vopseaua incepuse sa se umfle in zona uneia dintre suduri)
Rezultat final: masina e multicolora acum :lol: . Rad eu rad, dar parca nu e rasul meu...

Practic am fost la acest atelier la recomandarea unui coleg forumist, insa se pare ca atelierul respectiv si-a dat cu firma-n cap. S-a pisat si pe mine si pe cel care i-a recomandat. Treaba romaneasca. Sa vad cum o scot la capat.
Parca ma urmareste chestia asta cu treburi facute romaneste...

Pe parte de mecanica treaba sta mai bine:
-discurile fata (erau aproape moarte cele de pe masina) Brembo si placute Ricambi Originali

Urmeaza un brat inferior (sau amandoua, sa vedem) si bucse Powerflex pentru bara stabilizatoare.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2012, 01:45 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
...cum spuneam:
- brate inferioare fata, TRW. As fi vrut Ricambi insa preturile m-au demoralizat momentan. Eh, data viitoare poate se gaseste buget si pentru asa ceva.
- ulei cutie Tutela (se pare ca de fapt ultima data s-a omis a fi schimbat desi eu asa credeam)

Urmeaza bucsele bara stabilizatoare si bara in sine.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2012, 11:51 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
madkat Quote:
Daca tot schimbi bratele - asteapta sa faci si bara stabilizatoare la aceeasi demontare de punte - sa nu platesti manopera de doo ori.
prea tarziu :oops:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2012, 12:20 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7424
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
legatura dintre bara si brate inferioare ca si manopera este minima.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2012, 15:03 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
nu mai conteaza acum. bara asta care tre schimbata a venit oricum ca un copil nedorit, in sensul ca nu era in plan sa lucrez la ea. dar daca s-a intamplat,...tre sa-i dam de mancare copilului acum, nu?!
bratele inferioara cam la fel. eu speram sa ma tina pana prin februarie, dar faceau urat de tot. oricum stiam de ele ca nu vor mai tine mult.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2012, 15:18 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
pai si de ce schimbi si bara ? nu vrei sa pui doar bucse , eventual Powerflex sau poloneze , ca sa nu mai ai batai de cap prea curand ?


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2012, 15:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
S-a uzat si bara. Si pare-se ca nu mai are 22mm.
Powerflexul e pe raft, asteapta sa fie instalat. Problema mai noua e sa gasesc raftul... :mad2: ...ca nu stiu unde naiba le-am pus.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2012, 15:43 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
iti dau eu doua bucati imprumut pana le gasesti p-ale tale. Daca ai nevoie, da-mi un semn. :P

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2012, 16:05 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
yux_mm Quote:
S-a uzat si bara. Si pare-se ca nu mai are 22mm.
Powerflexul e pe raft, asteapta sa fie instalat. Problema mai noua e sa gasesc raftul... :mad2: ...ca nu stiu unde naiba le-am pus.
pai din cate stiu sunt vreo 3 dimensiuni de bare ... doar nu s-a polizat , ce naiba .


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2012, 16:39 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
In zona bucsilor.

@Cristi: sper sa le gasesc. Multam fain.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 21 Dec 2012, 12:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Am gasit bucsile Powerflex si le-am si instalat, pe bara veche. Pana la urma se pare ca era intreaga. Sau mai bine spus, ramane sa vorbim despre aspectul asta peste vreo 2000km.

Drept urmare m-am pricopsit cu o bara nou nouta, Ricambi Originali, cu bucsi cu tot, pe care ma mai gandesc daca sa o pun la vanzare sau nu. Oricum in perioada asta nu cred ca sunt prea multi care sa se apuce de astfel de cumparaturi, asa ca ma mai gandsc pana la anu' :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2013, 10:34 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Hai ca se face imediat anul de cand nu am mai dat pe aici.
Am revenit acum insa pentru a lamuri o problema ce le-ar putea fi si altora de folos.

De ceva vreme aveam o vibratie in volan incepand cu 120-130km/h si care se amplifica odata cu cresterea vitezei. Am refacut geometria, am reechilibrat rotile, ba chiar am schimbat si cauciucurile pe garantie (Michelin PS3, dot 0513) deoarece erau cam "patrate" :uhuh: , sau cum se spune in jargonul vaietilor de vulcanizare, "bate cauciucul" sau "are o bataie". Vibratia tot acolo, doar cu intensitate ceva mai mica.
Stiam ca rulmentii fata nu mai au viata lunga, asa ca dupa ce am facut toate artificiile ce tin de roti si trenul de rulare, i-am schimbat si pe acestia. Refacut geometrie si echilibrare roti, inca o data. Acum totul este corespunzator, nu mai este nici o vibratie. Doar de la drumurile patriei care sunt, asa cum le stim.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2013, 17:00 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
As vrea eu Bara Stabilizatoare.


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2013, 19:44 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Se face. Pe cine sa sun? pe Dan sau pe Florin? :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2013, 22:37 
Offline
User avatar

Joined: 21 Feb 2008, 00:12
Posts: 408
Car: 156 2,4jtd
Location: Bucuresti
Pe Dan ca el negociaza mai aspru! :lol:


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2014, 02:47 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Stimabili domni, stimabile doamne si domnisoare,
Nu s-au mai scris multe de mult timp.
Asadar, msina a trecut intre timp cu putin peste borna de 100.000km asa ca, inspirat de colegul Jaggguar, m-am gandit sa facem un bilant.
Deci, una bucata 147 motorizare 1.9 Mjet, echipare Distinctive si ceva pe langa, sa fie platoasul frumos. An de productie 2008 cu livrare pe la sfarsitul lui noiembrie, deci vreo 5 ani de utilizare cu o medie anuala de 20k km.

Hai sa vedem ce s-a schimbat mai intai pe garantie:
-de 2 ori caseta de directie, desi dupa unele guri a doua schimbare ar fi fost degeaba, pentru ca problema era in alta parte
-o bara de torsiune fata
-un brat longitudinal spate

Ce s-a schimbat pe banii proprietarului:
-brate superioare fata pe la vreo 65k km, dar primele semne, scartaieli, le-au dat pe la vreo 60k
-bielete bara stabilizatoare si bucse bara stabilizatoare tot pe la 65k km; bucsele pentru bara stabilizatoare au fost unele normale, de cauciuc si au fost pistol cu apa, deoarece cu ocazia interventiei de la 78k le-am mai schimbat o data cu undele de poliuretan marca Powerflex; acestea sunt si acum pe masina si este liniste totala
-brate inferioare fata pe la vreo 78k km
-cabluri de frana de mana; eterna poveste de la Daciile 1300 cand ramane cablul blocat cu frana pusa. Doar ca mie mi s-a intamplat in toiul verii.
-fuzeta stanga spate, doar ca aici masina nu a avut nici o vina ci baietii de la serviceul de roti, care probabil ca au bagat stramb un prezon, au distrus filetul, astfel incat dupa un timp bagai si scoteai prezonul cu mana din gaura fara al rasuci; din lipsa de fonduri am apelat la o fuzeta SH desi nu e genul meu sa achizitionez astfel de piese
-un senzor ABS pe fata si-a dat obstescul sfarsit
-rulmenti la rotile fata, si pe stanga si pe dreapta
-clanta soferului: pe aceasta am schibat-o cu una SH dar de pre FL din simplul motiv ca la aceasta parghia se prinde de maner cu niste suruburi, astfel incat, daca se rupe din nou, poate fi schimata numai ea.
-un parbriz schimbat, dar aici iarasi masina nu e vinovata ci drumurile exemplar curatate din Romania de pe care sar pietre atunci cand te intersectezi cu un camion

La capitolul mentenanta merita mentionate doar dicurile fata-spate marca Brembo, imperecheate cu placute OEM.
In rest, revizii la fiecare 10k si distributie cu accesorii si pompa de apa la fiecare 2 ani.

Acum judecati si voi cam pe unde se afla fiabilitatea modelului.


Attachments:
DSC01324_resize.JPG
DSC01324_resize.JPG [ 496.75 KiB | Viewed 4400 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 01 Feb 2014, 10:15 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Se putea si mai rau?! :)

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2014, 10:20 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3157
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Vezi ca ai pozat jumate de masina, pune poze :D .
Adevarul e ca tu ai mers si ai schimbat cate ceva, eu am parcurs jumatate din cat ai tu, dar cu un motor mult mai usor si nepretentios si am schimbat ceva mai putin, dar tot in aceleasi compartimente.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 01 Feb 2014, 15:53 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Fiabilitatea e...beton ! Intr-o tara cu drumuri modernizate n-ai fi schimbat decat manerul ala de la usa soferului.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2014, 19:02 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
@valerica: nu prea am poze recente cu masina, o sa scormonesc sa vad ce gasesc.

Din punctul meu de vedere fiabilitatea e la nivel suficient. Dupa cum a remarcat si Valak, intr-o tara cu drumuri mai bune, cu mai multe autostrazi, poate ca ar fi rezistat mai bine. Intotdeauna sunt de parere ca se poate si mai bine.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2014, 19:02 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
@valerica: nu prea am poze recente cu masina, o sa scormonesc sa vad ce gasesc.

Din punctul meu de vedere fiabilitatea e la nivel suficient. Se putea si mai rau, e adevarat. Dupa cum a remarcat si Valak, intr-o tara cu drumuri mai bune, cu mai multe autostrazi, poate ca ar fi rezistat mai bine. Intotdeauna sunt de parere ca se poate si mai bine.

PS: a, da. Uite ca am gasit o poza cu cele doua doamne, una roscata si cealalta blonduta ;)


Attachments:
DSC01327_resize.JPG
DSC01327_resize.JPG [ 300.39 KiB | Viewed 4327 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 28 Feb 2014, 01:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Intr-o companie selecta.
De notat ca modelul e unul Selespeed, desi nu se vede pe fundul masinii.


Attachments:
147+gta.jpg
147+gta.jpg [ 146.88 KiB | Viewed 4268 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 14 Mar 2014, 00:15 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Continuam seria companiilor selecte. Azi 166 2.4jtd. Ingrijita, curatica masina. Se auzea si foarte bine motorul.


Attachments:
WP_20140303_004-1.jpg
WP_20140303_004-1.jpg [ 369.93 KiB | Viewed 4191 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 28 Apr 2014, 23:50 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Dupa o cursa acerba si inegala, in sensul ca parteneru' avea de vreo 2 ori mai multi cilindri, si de vreo 3 ori mai multa cilindree, l-am facut. I-am dat o jumatate de masina :D ... aaa, adica am gasit loc de parcare mai in fata ca el.

In alta ordine de idei, dupa experienta de anul trecut cu Michelin PS3, incercam anul asta cu Dunlop Sport Maxx RT.
Pe scurt: anul trecut am cumparat un set din marca mai sus mentionata, fabricatie 2013, insa s-au dovedit a fi... patrate. Le-am schimbat pe garantie, mai putin unul care avea un petec de la o pana. Cu ocazia asta am aflat ca producatorii nu mai acopera garantia in cazul in care ai o pana. O mare tampenie. Cu sau fara petecul ala, cauciucul tot patrat ramane. Ma rog, noi sa fim sanatosi. Cu setul 2 nu m-am inteles de nici o culoare. Multi le lauda, si pe buna dreptate: acceleratie buna, franare buna, desi cateodata parca dansa masina, insa pe curbe o senzatie destul de ciudata. Ulterior am mai vorbit cu unul altul, si se pare ca flancul nu este chiar atat de rezistent si ceadeaza usor, desi specificatiile erau pentru 300km/h la primul set si 270km/h la setul 2. In total in vreo 9000km nu m-au convins. Asta nu inseamna ca sunt proaste sau mai stiu eu ce. Nu. Nu au fost pe gustul meu.

Dunlop-urile... :smart: Is foarte incantat de ele. Acceleratia, franarea, si stabilitatea pe curbe, un deliciu. Am vreo 1500km cu ele. Mergem mai departe, vedem cat rezista.


Attachments:
WP_20140402_006-1.jpg
WP_20140402_006-1.jpg [ 483.39 KiB | Viewed 4118 times ]
WP_20140402_004-1.jpg
WP_20140402_004-1.jpg [ 438.6 KiB | Viewed 4118 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 249 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9 10 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]