It is currently 28 Apr 2024, 01:44

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 249 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 810 Next
Author Message
PostPosted: 27 Jan 2011, 15:32 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
nu e chiar atat de mult...
in alta ordine de idei, intr-adevar eu am schimbat o singura data caseta si aia a fost, e buna. Se pare insa ca e o buba generala la 147. Directia ta, in afara de zgomote, mai prezinta si alte chestii, de genul iti trage astazi usor stanga si maine usor dreapta, fara nici o regula?


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2011, 15:42 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
drumu e de vina :)

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2011, 09:02 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
@jaggguar: nu as putea spune ca are un comportament suspect. doar ca in jurul punctului neutru nu e tocmai precisa. daca o lasi libera merge putin drept dupa care trage usor ori stanga ori dreapta si tre corectata. daca ii dai un usor impuls de corectare revine la trasa dreapta dupa care o ia in partea cealalta. si tot asa. asta se intampla probabil ca am setat rotile sa fie drepte (adica asa: l l ). inainte, cand avea unghiul deschis ( adica asa: \ /) mergea drept si fara sa ti mainile pe volan, insa mi-am cam facut praf cauciucurile.

e adevarat ca predominat trage dreapta :lol: , ca asa e inclinat drumul. si ar mai fi si posibilitatea ca eu sa aplic o corectie prea mare si apoi sa mearga evident spre stanga. de unde si impresia mea de imprecizie in zona punctului neutru.

insa in viraje nu se simte imprecisa sau ciudata. doar zgomotul e deranjant si ideea ca stiu ca nu e in regula.

dar ideea ar fi in felul urmator acum: marti merg sa imi schimbe bara de torsiune, bieletele si bratul spate de care am pomenit anterior. dupa aceasta operatiune oricum vor face si ei un test de drum, si voi face si eu. sa vedem daca se mai aude ceva.

@madkat: cu cat sunt cauciucurile mai late si cu balonul mai putin inalt, directia e mult mai sensibila, in sensul de feedback. acea senzatie o am si eu primavara cand pun cauciucurile de vara, care prin profilul lor sunt parca mult mai directoare iar directia e mai sensibila, urmareste orice sant, dara sau piatra intalnita in cale. si le resimti in volan.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2011, 11:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
...dupa cum spuneam: se pare ca mai schimbam o caseta de directie.
Marti am dus masina sa schimbe bara de torsiune fata, bielete antiruliu si un tendon spate. Ieri m-au sunat ca masina e gata dar ca vor sa o mai tina pentru alte investigatii privind un sunet caruia nu i-au depistat provenienta. In cele din urma au conchis ca ar fi caseta de directie.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 24 Jul 2011, 23:15 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
ooohhhh da!... multumesc bajetii. quasimodo "iz in za haus"!!

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2012, 13:39 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Sa revigoram atmosfera pe aici...

68k km si masina a primit:
-brate superioare (fata),
-bielete bara de torsiune (fata),
-bucse bara de torsiune (fata),
-fuzeta stanga spate schimbata cu una SH (la un moment dat o sa o schimb din nou cu una noua,...fiecare cu piticii lui) deoarece la un moment dat un berbec de la o vulcanizare a pus un prezon stramb, a fortat si a stricat filetul de pe fuzeta. In timp, de la schimbatul rotilor s-a dus filetul de tot la o gaura iar o alta era si ea pe duca,
-aparatoare de noroi stanga spate,
-ulei cutie de viteze,
-zeama de frana,
-zeama de servo,
-placute frana spate.
-ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru polen, filtru motorina (astea oricum la fiecare 10k respectiv 20k pentru filtrul de motorina)

A mai primit o vopsire integrala pe CASCO, rezultatul fiind nesatisfacator din punctul meu de vedere.

...si, 2 poze de la mare din aceasta primavara, facute cu o prastie de telefon


Attachments:
02.jpg
02.jpg [ 126.85 KiB | Viewed 4484 times ]
01.jpg
01.jpg [ 154.92 KiB | Viewed 4484 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 12 Jun 2012, 15:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
asa ma gandeam si eu la un moment dat, o fac de rusine, o las in 3 :lol:

daca nu ai vazut-o prin balta alba sau prin iancului inseamna ca era jaguarul. din cate stiu doar el mai are 47FL rosu cu numar de BV.
cu numar de Bucale mai sunt ceva masini rosii. un FL rosu chiar pe pache pe langa PROTV este mai mereu parcat, motor 1.6 parca.

dintre cele rosii vazute prin bucale:
-un exemplar interesant, cu roti de black line si plafon negru prin zona cora militari soseaua virtutii; nu stiu daca e chiar black line pentru ca l-am vazut doar in mers; frumusele jantele de black line, ma tenteaza la bataie cu TI
-un FL cu roti de Q2 dar cu inscriptie JTDm pe fund si cu oglinzile rosii.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2012, 15:47 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
si e draguta gagica? :naughty:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 13 Jun 2012, 00:28 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
yux_mm Quote:
si e draguta gagica? :naughty:
Tinere, ai grija ca tocmai ai incheiat un parteneriat :wink:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 13 Jun 2012, 00:29 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2096
Car: 156 GTA
:lol:

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 13 Jun 2012, 08:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
mda... :scratch:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 13 Jun 2012, 11:04 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
In ce faza e contractul cu inelul sclaviei: engaging ring, wedding ring ori suffering?

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 13 Jun 2012, 11:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
sa zicem ca primul

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 14 Jun 2012, 11:26 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3157
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
madkat Quote:
Ege voia de fapt sa zica sa nu te mai uiti dupa alte 147 rosii :D
:lol: are dreptate madkat.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2012, 19:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
sa mai revigoram atmosfera de pe aici cu niste poze facute de curand pe trans cu ocazia filmarilor, pozarilor...


Attachments:
_DSC0156_resize.jpg
_DSC0156_resize.jpg [ 483.13 KiB | Viewed 5007 times ]
_DSC0145_resize.jpg
_DSC0145_resize.jpg [ 563.83 KiB | Viewed 5007 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 17 Jul 2012, 19:58 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ce drum damburos , cand noi dam banutii pentru rovigneta nu sant botiti/murdari

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 23 Jul 2012, 19:28 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Bre, forumul suporta resize pana la 1000px pe latime, de ce Dumnezeu le-ai facut asa mici? :(

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2012, 19:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
se intampla chestii ciudate: pozele sunt 800x600 dar nu stiu de ce practic le-a atasat, nu le-a integrat in topic. pentru ca daca dai clik pe ele le deschide separat. pe de alta parte pe mine ma cam fura monitorul ca e cu rezolutie mare si cateodata am tendinta de a pune poze prea mari, ca doar de, la mne incap, dar pe monitoare mai normale nu intra complet pe ecran, tre sa dai stanga dreapta. o sa le mai pun o data la rezolutie 1000xcat o iesi

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2012, 19:47 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
@comanr: nu stiu cand ai fost tu ultima data pe trans insa im partea respectiva drumul e chiar ok. mai jos in padure e mai denivelat. ce pare in poze ca damb, in realiate nu e asa mare si in fapt este un strat superficial dat peste calea de rulare si care este foarte rugos. special rugos astfel incat sa ai aderenta si in situatii mai putin prietenoase (ploaie, lapovota, sapada). prin natura lui acest strat superficial nu este atat de tapan ca stratul principal de rulare si prin urmare se desprinde/erodeaza de multe ori neuniform. dar asta e natura lui. el este gandit sa fie refacut mai des, date fiind conditiile neprielnice din zona. partea pe care intr-adevar ai putea-o reprosa autoritatilor este aceea ca nu refac acest strat atat de des cum ar trebui. in rest, numai de bine. eu personal sunt uimit cat de bine se tine drumul asta raportat la conditiile atmosferice la care este supus. partea sudica are mai mult de suferit datorita diferentelor mari de temperatura la care este supus, diferente care pe nord nu sunt chiar atat de mari.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2012, 20:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
am repus pozele la rezolutie mai omeneasca


Attachments:
_DSC0145_resize.jpg
_DSC0145_resize.jpg [ 856.92 KiB | Viewed 4919 times ]
_DSC0156_resize.jpg
_DSC0156_resize.jpg [ 717.98 KiB | Viewed 4919 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 01 Aug 2012, 08:29 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
...sa continuam de AICI

problema s-a rezolvat: cablurile de la frana de mana erau praf, drept urmare le-am schimbat cu unele noi. acum levierul franei de mana functioneaza mult mai lin.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 22 Aug 2012, 13:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Doamnelor, domnisoarelor si domnilor,

Au mai trecut cativa kilometri si ceva timp, asa ca am mai facut cate ceva pentru ea insa de ordin estetic. Asadar am primit acu' ceva timp un voucher cadou la Expert Detailing pentru un serviciu complet de detailing interior. Primit, aplaudat, multumit, mers la locul cu pricina.

Nu pun poze pentru ca oricum nu am si pentru ca si daca aveam nu s-ar distinge cu siguranta mare diferenta deoarece masina nu era excesiv de murdara. Oricum diferente exista si ma pot declara multumit de operatiune. Mocheta e brici, plasticele si suprafetele negre sunt acum de un negru intens.
Singura observatie ar fi la nivelul tapiteriei. Cei care aveti Alfatex stiti probabil senzatia de catifea oferita la atingere. Ei bine, acum mie mi se pare ca materialul s-a inasprit putin (la fel cum se inaspreste un tricou de bumbac dupa ce il speli), nemaifiind atat de placut. Sau poate e doar o impresie.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2012, 11:20 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3169
cunosc senzatia. Singura solutie de care eu sunt multumit este de la Sonax, gama extreme, Sonax Xtreme Upholstery & Alcantara Cleaner. Curata destul de bine, reda culoarea originala, nu miroase urat, e ok. Partea proasta este ca un spray iti ajunge doar pentru scaunele fata plus fetele de usi, ai nevoie de (cel putin) 2 daca vrei sa faci si bancheta spate. :wink:

Am incercat multe produse, inclusiv produse originale BMW pentru curatare tapiterie& alcantara, insa niciunul nu si-a facut treaba mai bine ca acest Sonax. Probabil sunt altele si mai bune, eu nu le-am descoperit inca.

:wave:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2012, 16:37 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
scaunele fata, bancheta si fetele de usi erau departe rau de a fi numite murdare. in general sunt pretentios la starea de curatenie a oamenilor care se urca in masina, sau a lucrurilor pe care le transport. ca o medie pot spune ca aspir interiorul o data la 2 luni, si in 80% din timp sunt numai eu in masina. drept urmare, exceptand cotiera fata, interiorul arata sa zicem ca nou. mocheta de pe jos si partea inferioara a usilor necesitau o curatare.

chestia este ca acest voucher l-am primit cadou si l-am folosit. aveam in cap sa le spun sa nu curete scaunele, dar nu ma gandeam ca o sa altereze senzatia de catifea la atingere pe care o da alfatex-ul. o sa intre la capitolul "never do this again".

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 19 Oct 2012, 15:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Cum spuneam si pe pagina anterioara, vopsirea a fost nesatisfacatoare. Drept urmare pragurile, in apropierea rotii fata erau aproape curatate/sablate de mizeriile si nisipul aruncate de roata. Asa ca am bagat-o la vopsit partial: praguri si capota fata. Aceasta din urma a avut o intalnire nefericita cu o piatra de pe drum, ceea ce a dus la deteriorarea semnificativa a vopselei. Pragurile vor avea parte si de o acoperire cu teroson (sau terosol, nu stiu exact cum ii spune), si sper astfel ca pentru macar vreo 2-3 ani sa nu mai am probleme in zona, iar metalul sa fie bine protejat impotriva ruginei.

O sa revin cu poze si impresii dupa operatiune.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 249 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 810 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]