It is currently 28 Apr 2024, 02:06

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 249 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 10 Next
Author Message
PostPosted: 21 Apr 2016, 12:36 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
4C-ul a parcat dupa mine.
Proprietarul a venit chiar cand terminam eu pozele. Un tip scurt si uscat la vreo 45-50ani poate chiar 55, imbracat regulamentar intr-un costum gri deschis, dar totusi lejer. Un tip foarte relaxat si prietenos. Am schimbat cateva vorbe si zicea ca o foloseste aproape zilnic, deci e un fel de daily car. O are de 6 luni si a facut inclusiv cateva drumuri pana in Scotia (asta inseamna peste 500km intr-o directie). Era incantat de masina, putin cam zgomotoasa dar poti trai cu ea linistit. Nu ca fatalaii de 20 si de ani nascuti la McDonald's care se dau de ceasul mortii pe youtube ca vezi doamne nivelul de zgomot e prea mare si ei sunt prea finuti.
Printre alte Fiaturi si Lancii omul a detinut un Fiat 128 Coupe si o Alfa 146.

@razvan: pe de o parte suntem noi foarte obisnuiti sa le vedem zilnic, dar ai fi uimit sa intrebi un oarecare pe strada, cand ii arati un 47 in stare buna, cat de veche i se pare, si iti raspunde: se fabrica, nu?... Pe de alta parte, ce a imbatranit cu adevarat la 47 sunt modul in care sunt realizate diverse detalii. Acolo se vede intr-adevar ca e o platforma veche. Daca ii pui pe hartie formele in genul acelor desene concept, ai sa realizezi ca multe masini in clasa, sau in clase adiacente, actuale, sunt ori mai batrane ori tot la nivelul ei. Sa iti dau 2 exemple: Peugeot 308 si Citroen C4. Sunt de o tristete crunta, mai ales ca predecesoarele sunt cu mult mai aratoase.
Ma uitam deunazi la un review pentru noul C-class (o masina care mi se pare foarta aratoasa de altfel, in clasa ei) si cel care facea review-ul aprecia modul sculptural in care sunt desenate lateralele masinii, cu umarul proeminent, convex, in partea superioara si apoi pe masura ce cobori devine concava. Hello, 147? va zice ceva??
Sau poate sunt eu prea subiectiv... :scratch:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2016, 00:27 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
La vreo 2500m si intr-o companie selecta: Nukeproof TR :)


Attachments:
WP_20160823_003.jpg
WP_20160823_003.jpg [ 98.06 KiB | Viewed 5008 times ]
WP_20160824_036.jpg
WP_20160824_036.jpg [ 228.64 KiB | Viewed 5008 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Last edited by yux_mm on 26 Aug 2016, 00:32, edited 1 time in total.
Top
   
PostPosted: 26 Aug 2016, 00:31 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Si o companie si mai selecta. L-am fugarit de l-au luat dracii : ))))))
Ma tinea doamna de maneca, dar altfel il faceam ;)


Attachments:
WP_20160825_059.jpg
WP_20160825_059.jpg [ 227.29 KiB | Viewed 5002 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 26 Aug 2016, 09:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Cred ca saracu', abia a facut fata la presiunile tale :)

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2016, 10:20 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Tu si cu vip007 care alerga R8urile prin Bucuresti pe vremuri :lol: :lol: :lol:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2016, 13:40 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Pai tocmai se oprise sa imi spuna sa il mai las in pace ca aproape a scos pistoanele prin capota si tot nu reusea sa se desprinda :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2016, 13:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1090
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Cred ca avea 1.6 16v facut swap pt impozit mic :)

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2016, 15:30 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Yux , te-ai vazut cu madkat de curand ca el mai avea povesti de astea ? :lol:


Top
   
PostPosted: 16 Oct 2016, 01:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Am vazut ca toata lumea buna pe aici se lauda cu cate ceva. Am zis sa ma asociez trendului, asa ca e momentul sa cada cimentul... adica sa ma laud si eu cu ce am prin casa...

Deci, dupa mai bine de o luna: Londra - Viena - Timisoara (tehnic) - Viena - Brenner Pass - Jaufen Pass - Timmelsjoch Hochalpenstrasse - Solden - Gavia Pass (2621 - the freak show) - Stelvio Pass (2757m) - Saint Moritz - Lecco (tehnic) - Lacul Como - Spluegen Pass - San Bernadino Pass - Gotthard Pass - Furka Pass - Grimsel Pass - Taesch >> Zermatt >> Gornegrat >> Matterhorn - Chamonix >> Mont Blanc ... asa, din departare - Great St Bernard Pass - Verbier/La Tzoumaz - Susten Pass - Klausenpass - Vaduz - Luxemburg - Londra

Adica aproximativ 6200km in care atelajul din dotare s-a comportat bine. Cu 2 mici incidente: un scut termic a renuntat sa mai stea prins si balambanea pe traseul de evacuare, si un capacel de aerisitor pe stanga spate care a cedat si pierdeam lichid de frana.
Pe primul l-am rezolvat odata cu oprirea din Timisoara la un flacau foarte binevoitor. Undeva la iesirea din oras pe Calea Sagului, la o intersectie unde in colt e o reprezentanta Merc, faci stanga si mergi pe un drum care nu anunta nimic. Cumva relativ in camp e iar un service care nu anunta nimic, dar unde inauntru am dat de un Bentley pe un elevator si de un gagiu foarte onest si saritor. Am inteles ca e biznisul lui si de aceea a reusit sa ma primeasc undeva la 7 seara sa imi rezolve scutul termic buclucas. 50lei manopera si 45minute mai tarziu eram inapoi spre Viena.
Pe al doilea l-am rezolvat in Lecco. Inca de cand am plecat din Londra, la unele curbe luate incet la stanga imi scartaia etrierul/discul/placuta stanga spate. Am dat vina pe etrierul care s-a lenevit de la prea mult stat si nu mai retrage bine placutele si ating discul. Problema era ca a inceput sa devina din ce in ce mai persistent sunetul, chiar si in linie dreapta. Ingrijorator si deoarece roata se incalzea destul de tare. Se pare ca din cauza pierderii de lichid placutele nu se mai retrageau suficient si atingeau discul. Mno, am gasit un concesionar in Lecco, aproape de Saint Moritz unde eram cand m-am hotarat ca tre facut ceva. Un service in Elvetia era exclus datorita... hmmm,...pretului?! Asa ca, intr-o vineri dimineata ii dau bataie, ajung pe la 12 la reprezentanta cand seful de service tocmai tragea oblonul ca urma pauza de masa de la 12.30 la 14. Primul noroc: omul vorbea o engleza suficienta sa ma inteleaga ce problema am si sa imi comunice sa vin dupa pauza sa se uite, dar nu imi promite nimic. Ok. Zis si facut, ma intorc. Norocul 2: ma ia in primire un alt flacau tinerel mecanic, ce vorbea de asemenea engleza si deci ma pot intelege cu el. Ia masina, o suie pe elevator, iou astept in camera clientilor. In 10 minute se intoarce si ma intreaba daca am umblat la aerisitor. Bineintele ca nu, si imi arata si explica ce am zis eu cateva randuri mai sus. Panica. Puteam sa o mierlesc fara sa stiu...kkt. Ok, se poate rezolva? omul ca da, dar sa vada daca au piesa pe stoc. Bineinteles ca nu era. Cauta la un Stilo in curte cu care 47 imparte ceva componente. Ghinion, nu gaseste, dar cumva, o ora mai tarziu ma chiama sa imi explice ca au rezolvat. Capac, aerisit, impins pistonul inapoi, completat lichid. In timp ce da masina jos de pe elevator imi povesteste cum ca stie engleza dintr-o intamplare si ca are si prieteni romani. Simpatic gagiul. Iese cu masina, se intoarce, totul ok, imi inmaneaza cheile, imi ureaza drum bun si ma trimite la seful de service pentru decont. Eu ii multumesc si imi fac socoteala in gand cam de cat ma usureaza pentru manopera si piese, in timp ce vorbeste la telefon cu vreun client sau ceva. 1.5-2 ore de manopera plus cev maruntisuri ca piese... 250euro minim. Inghit in sec si scot cardul sa ma execut. Cand omul termina de vb la telefon imi ureaza drum bun si distractie placuta in vacanta. Ii multumesc frumos dar il intreb cat costa deranjul. Omul imi zambeste frumos si imi spune ca nu costa nimic si imi mai ureaza odata drum bun. Eu surprins, bag cardul inapoi in portofel, ii multumesc frumos, ii urez un weekend placut si ma urc in masina cu o fata tampa. Asta a fost al treilea noroc.

Altfel masina s-a comportat foarte bine pentru cei aproape 8 ani si 140k km. Se simte totusi ca a imbatranit. Un set nou de amortizoare si arcuri se cer in curand.

Revenind la drumuri, am inteles intr-un final de ce in Elvetia sunt atatea supercaruri pe metru patrat: sa le scoti pistoanele prin capota pe virajele alea. Si am vazut cateva... zeci. Ne-am intersectat si cu intalnirea internationala Morgan, unde ziceai ca muta sectia geriatrie cu masinile clubului. De la masini din '50-'60 pana la ultimele creatii din 2000 si ceva. Ne-am intersectat si cu intalnirea Borgward (tot sectia geriatrie) printre care era ratacit si un Spider de prin '83 daca imi aduc bine aminte. Motor 2.0
Viraje multe, diferente de nivel imense, 2700 Stelvio si 2600 Gavia. La altitudinile astea intelegi de asemenea de ce ai nevoie de 500cp: pentru ca ramai cu jumate, o treime din ce ai. Motociclisti la tot pasul cu tot soiul de paraitori: de la capre de 125 in 2 timpi la monstrii Goldwing.
De cele mai multe ori am preferat sa merg cumpatat spre incet ca sa admir si peisajul. Drept urmare majoritatea pozelor sunt facute din masina, si deci am si o impresionanta colectie de diverse ipostaze ale botului/bordului masini. Pe de alta parte pe cele mai multe pasuri nu exista semne care sa te avertizeze curba periculoasa, sicana, pod sau tunel, iar nestiind drumul e floare la ureche sa o mierlesti in vreo prapastie (parapetul e reprezentat de cele mai multe ori de niste popici de piatra la 3-5m departare unul de altul si cam de 35-45cm inaltime). Combinat cu drumuri inguste, mult mai inguste decat Transul sau Transalpila, e combinatia perfecta pentru un mers cumpatat. La capitolul drum ingust Gavia e the freak show: extrem de ingust, vizibilitate 0, e un adevarat dans trecutul pe langa alta masina. Exista niste alveole, dar si acolo abea reusesc sa se strecoare 2 masini.

Stelvio e la altitudinea cea mai mare dintre cele pe care am fost in tura asta, dar nu e chiar atat de impresionant ca peisaje sau ca drum. Am ramas in schimb in minte cu Susten Pass, care desi urca abea putin peste 2000m, este foarte spectaculos iar urcarea mult mai unduita si mai placuta la condus, cu mai putine serpentine la 180grade.

Pe langa condus si poposit destul de la intamplare prin campinguri, hoteluri si hosteluri, am facut si cateva coborari cu bicla pe ici pe colo. Ideea initiala era sa o ardem la volan prin pasurile astea de le vedeam prin poze sau la tv, dar apoi am zis ca de ce sa nu luam si biclele sa o ardem si pe 2 roti? Daca tot avem la-ndemana varfuri de 2500-3000m de pe care ne putem da la vale, de ce sa nu o facem?

In final o vacanta faina, cu vreme buna, drumuri faine si ceva peripetii, altele decat cele insirate mai sus. O sa o mai repetam la un moment dat, dar pe latura vestica a muntelui. De altfel, recomand oricui o sesiune ca asta de ars gazul pe drumuri si coclauri.


Attachments:
20160823_190328.jpg
20160823_190328.jpg [ 118.24 KiB | Viewed 4764 times ]
20160826_103137.jpg
20160826_103137.jpg [ 171.41 KiB | Viewed 4764 times ]
20160828_112449.jpg
20160828_112449.jpg [ 153.49 KiB | Viewed 4764 times ]
20160902_170605.jpg
20160902_170605.jpg [ 98.85 KiB | Viewed 4764 times ]
gavia.jpg
gavia.jpg [ 108.59 KiB | Viewed 4764 times ]
gornegrat train.jpg
gornegrat train.jpg [ 156.62 KiB | Viewed 4764 times ]
gornegrat-apocalipsa.jpg
gornegrat-apocalipsa.jpg [ 160.96 KiB | Viewed 4764 times ]
matterhorn 01.jpg
matterhorn 01.jpg [ 100.72 KiB | Viewed 4764 times ]
matterhorn 02.jpg
matterhorn 02.jpg [ 143.98 KiB | Viewed 4764 times ]
mont blanc.jpg
mont blanc.jpg [ 111.64 KiB | Viewed 4764 times ]
File comment: Chiar daca nu se vede, trocariciul meu pe 2 roti e demontat si inghesuit acolo in masina... si face pereche buna cu Defenderul ala : )))
saint moritz.jpg
saint moritz.jpg [ 295.33 KiB | Viewed 4764 times ]
stelvio.jpg
stelvio.jpg [ 166.63 KiB | Viewed 4764 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Last edited by yux_mm on 16 Oct 2016, 02:21, edited 1 time in total.
Top
   
PostPosted: 16 Oct 2016, 02:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2705
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Misto aventura, faine si pozele. Dar peisajele alea... :bigeyes: Wish I was there!

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 16 Oct 2016, 02:15 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Sa mai bagam cateva...


Attachments:
style.jpg
style.jpg [ 345.11 KiB | Viewed 4838 times ]
tada.jpg
tada.jpg [ 417.7 KiB | Viewed 4838 times ]
verbier 01.jpg
verbier 01.jpg [ 104.24 KiB | Viewed 4838 times ]
verbier 02 mont blanc.jpg
verbier 02 mont blanc.jpg [ 146.62 KiB | Viewed 4836 times ]
WP_20160823_007.jpg
WP_20160823_007.jpg [ 73.38 KiB | Viewed 4836 times ]
WP_20160825_019.jpg
WP_20160825_019.jpg [ 160.58 KiB | Viewed 4836 times ]
WP_20160827_067.jpg
WP_20160827_067.jpg [ 104.98 KiB | Viewed 4836 times ]
WP_20160827_146.jpg
WP_20160827_146.jpg [ 91.61 KiB | Viewed 4836 times ]
WP_20160828_012.jpg
WP_20160828_012.jpg [ 246.58 KiB | Viewed 4836 times ]
WP_20160902_046.jpg
WP_20160902_046.jpg [ 184.62 KiB | Viewed 4835 times ]
WP_20160902_087.jpg
WP_20160902_087.jpg [ 123.76 KiB | Viewed 4835 times ]
WP_20160902_107.jpg
WP_20160902_107.jpg [ 183.16 KiB | Viewed 4835 times ]
WP_20160902_116.jpg
WP_20160902_116.jpg [ 164.61 KiB | Viewed 4835 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 16 Oct 2016, 11:13 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3784
Car: Carla
Location: Tim/Buc
:wave: Sora geamana a lui Rosso Inferno, arata ca noua si probabil merge tot cam asa. Frumoase peisajele, impecabil asfaltul...te-ai dus sa le afumi putin cascavalul elvetienilor ?

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 16 Oct 2016, 12:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
E departe de a arata impecabil. Vopseaua are inca luciu pentru ca la spalatorii nu ii las sa o sterga cu carpa. Altfel are tot felul de cicatrici de la traiul la oras.
De mers, merge inca bine. Foarte bine chiar pentru varsta ei, as zice.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2017, 02:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
A mai trecut ceva vreme de la ultima postare. Intre timp a mai adaugat ceva km, nu prea multi dar suficienti sa sara cu un picur peste 150k.
Cu ocazia ultimei vizite la Romanica, pe langa ceva mentenanta am mai adaugat si furtunul superior de turbo siliconic made in Autolusso. Un pitic de-al meu. Ciprian sa-mi dea in cap cu el ca cel original era fara probleme. Feedback?...pai the feedback is fifty. N-as putea spune ca e mare lucru. In principal are un sunet mai gutural de admisie undeva intre 2200 si 2800rpm, dupa care e acelasi sunet pe care il stiam.
De notat noile jante TI achizitionate acum cred aproape 1 an si care prin bunavointa lui Ciprian au zacut pe la el la atelier in ideea ca le voi reconditiona si vopsi. Atat m-am kkt pe mine pana cand le-am montat asa cum sunt. In mare arata bine, cateva zgarieturi de borduri de la proprietarii precedenti. De notat ca am pus una pe cantar si are doar un picur peste 9kg, cu aproape 1kg mai putin decat vechile 16" spitate. Deci masa in rotatie si masa nesuspendata mai putina 8)

Si piesa de rezistenta, noile cauciucuri Dunlop Sport Maxx RT2. Cele mai bune gume pe care le-am avut pana acum indiscutabil. Desi sunt cu 10mm mai late deat cele de 16, nu cred ca asta face diferenta cand vine vorba de aderenta.
Am plecat din Bucale spre BV la o ora mai tarzie in noapte si am prins drumul suficient de liber ca sa imi fac damblaua fara sa pun pe nimeni in pericol. Am beneficiat de asemenea si de un portbagaj plin pana la refuz de tot felul de zdroange, deci o distributie mai buna a maselor sa contracareze porcul ala de motor de fonta :lol: Am ranjit ca prostu' de unu singur de la Comarnic si pana la Tmis. Excelenta aderenta pe curbe si franare. Primul set de RT-uri de l-am avut scartaiau pe curbe destul. RT2-ul nici pis n-au zis. Pe franare nu tu urma de ABS desi de vreo 2 ori am zis ca mi-am fortat norocul prea tare si o fac zdrente prin copaci. Posibil ca si flancul ceva mai putin inalt si mai rigid (cred ca au indice de greutate superior fata de cele de 16) sa aibe un cuvant de spus in senzatia de stabilitate. De asemenea tot asta sa fie de vina si ca se simt mai bine imperfectiunile drumului. N-as putea spune ca e diferenta mare. Poate fi si placebo?

Excelente, de nota 10, desi au o... mica problema: nu sunt tocmai rotunde... :fuck: Dupa 120-130km/h incepe sa trepideze volanul. Desi undeva pe la 150 se opreste si reincepe pe la 160. Si ce e mai ciudat este ca variatiuni de intensitate functie de viteza apar si functie de asfaltul pe care ruleaza. Le-am dat jos si repozitionat, mangaiat si tesalat si parca e ceva mai bine dar nu cu mult. Tot au o "bataie" vizibila cand sunt pe banc, si vertical si lateral. Comparativ cu RT-urile pe 16 care chiar si la 180-190 lasau volanul intr-o liniste totala, astea sunt dracul impielitat. Geometria pare ok ca nu a tocit aiurea in 3500km (mai am o experienta cu o geometrie facuta pe genunchi care aproape a distrus o pereche de cauciucuri in 1500km).

Mno, mergem mai departe.


Attachments:
WP_20170729_001.jpg
WP_20170729_001.jpg [ 1.63 MiB | Viewed 4507 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 09 Aug 2017, 08:30 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Arată mult mai bine ;)
Dacă ii mai pui și niște arcuri, este fix ce trebuie și sa vezi atunci ținuta de drum.

Jantele sunt drepte? După ce au fost montate, au fost echilibrate corect?
E ciudat sa bată la 150+, mai ales ca nu sunt kina jin-go.

PS. E doar de la poze sau vopseaua ta este mai mult vișinie decât roșie? Am înțeles ca 'Rosso alfa' are obiceiul sa-și schimbe nuanță de-a lungul anilor.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2017, 09:10 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Jantele sunt drepte iar rotile, odata date jos cauciucurile, au fost echilibrate din nou.
Culoarea...cred ca telefonul si camera lui sunt de vina, si lumina ambientala probabil. Era pe seara.

Arcuri mai scurte nu cred ca o sa vada prea curand. Drumurile pe care merg nu sunt tocmai pista de F1.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2017, 01:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Ca tot am vazut ca se vaita lumea pe aici, am zis sa las aici pentru posterioritate ca in mai putin de 15km fac suta de mii cu aceleasi brate superioare... daca am noroc :lol: . Alea inferioare vor face probabil in jur de 90k, ca au fost schimbate ulterior. Marca TRW... scumpe dom'le, nu merita.
Deja au ceva mai multi, considerabil mai multi, km decat cele originale cu care a venit masina.

Dupa experienta asta, concluzia mea pentru care se duc asa repede bratele fata in Ro, sunt mizeria de pe strazi, sarea si abea apoi calitatea drumurilor.
In ultimii 50k am umblat pe drumuri mult mai curate, mai putin iarna si doar olecuta mai bune. In sensul ca denivelate dar fara gropi, e drept. Iar de vreo 2 ani aproape obsesiv o spal dupa orice drum pe ploaie, insistand cumva pe contraaripi.

Deci gata cu vaicareala, piese scumpe :lol: si spalat mai des.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 24 Apr 2018, 01:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Din nou intr-o companie selecta. De data asta aproape clasica. Zic aproape deoaree unele exemplare datau de prin 2014 si chiar si mai recent.

Deci, o intalnire Morgan.
Attachment:
IMG_20180422_130103.jpg
IMG_20180422_130103.jpg [ 3.73 MiB | Viewed 3611 times ]
Putin mai la vale era si o miniintalnire Triumph.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2018, 02:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Nimic nou sub soare, rotile inca se invart, nu prea multi km in ultimul timp. Dar de cate ori o pornesc nu se dezminte si ma duce unde am nevoie.
Am dat peste articolul asta cautand altcev ahttps://www.hagerty.com/articles-videos/article ... ost-melted
Frumoasa poveste care imi aminteste de drumurile de mii de km dintr-o bucata pe care le-am facut in ultimii ani.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Alfa Romeo 147 MY2008
PostPosted: 14 Oct 2018, 16:40 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Vai cat e de misto articolul ala cu GTVul!! Good find!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2019, 17:52 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Acum ca a venit caldura, a dat strechea in bipezi si a rascolit hormoni si orgolii, continuam companiile selecte. Cateva TVR-uri.


Attachments:
IMG_20190601_125650279_HDR.jpg
IMG_20190601_125650279_HDR.jpg [ 2.25 MiB | Viewed 2865 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 02 Jun 2019, 23:20 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Un Cerbera are locul asigurat in garajul meu din vise :)


Top
   
PostPosted: 03 Jun 2019, 00:55 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Mno, inca vreo cateva poze...


Attachments:
IMG_20190601_125925889_HDR.jpg
IMG_20190601_125925889_HDR.jpg [ 2.5 MiB | Viewed 2815 times ]
IMG_20190601_125905185_HDR.jpg
IMG_20190601_125905185_HDR.jpg [ 2.5 MiB | Viewed 2815 times ]
IMG_20190601_125823415_HDR.jpg
IMG_20190601_125823415_HDR.jpg [ 1.39 MiB | Viewed 2815 times ]
IMG_20190601_125805588_HDR.jpg
IMG_20190601_125805588_HDR.jpg [ 2.13 MiB | Viewed 2815 times ]
IMG_20190601_125743482.jpg
IMG_20190601_125743482.jpg [ 1.78 MiB | Viewed 2815 times ]
IMG_20190601_125738292_HDR.jpg
IMG_20190601_125738292_HDR.jpg [ 1.61 MiB | Viewed 2815 times ]
IMG_20190601_125625100_HDR.jpg
IMG_20190601_125625100_HDR.jpg [ 2.35 MiB | Viewed 2815 times ]
IMG_20190601_125557230_HDR.jpg
IMG_20190601_125557230_HDR.jpg [ 2.15 MiB | Viewed 2815 times ]
IMG_20190601_125526974_HDR.jpg
IMG_20190601_125526974_HDR.jpg [ 2.56 MiB | Viewed 2815 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 15 Jul 2019, 00:36 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Eram cu don Ciprian. Ne-am oprit, am facut o poza, am mesterit si am plecat mai departe. Detalii vor urma...


Attachments:
20190629_090604.jpg
20190629_090604.jpg [ 1.93 MiB | Viewed 2354 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 19 Jul 2019, 18:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
L-am convins pe don' Ciprian sa vina pana la Londonica sa ma ajute, vorba vine. Sa il ajut eu pe el, sa schimbam cate una alta la masina. S-a organizat bine, caci in weekendul urmator a participat si la Goodwood Festival of Speed. El si cu ficiora-su. Ar fi trebuit sa ajung si eu macar in weekend, dar nu s-au aliniat planetele. Daca ne mai prinde si la anul pe plaiurile lu' Mary Poppins, cred ca ajung si eu. Sper...
Oricum, am inteles ca tre bifat macar o data in viata, cat o mai exista miros de benzina. Apoi, ne uitam la electricNFS, o sa ne excitam la cativa amperi in plus, sau o sa ne felicitam pentru tiuningul de cativa "v-ati" pe baterie. Mno, cu ocazia asta ii reamintesc sa faca un post pe tema asta cu ceva poze. Dar cand s-o intoarce din vacanta...

Mno, long story short am schimbat:
- distributie, fara pompa apa ca cica e buna (role ricambi si curea Dayco). Oricum, in ultimii 2 ani, de cand am facut ultima distributie, abea s-au strans 10k km
- kit accesorii (role ricambi, curea Dayco)
- bratele inferioare fata pentru ca unul avea bucsele cam duse (TRW). Ocazional se mai auzea usor cum cloncane. Cu ocazia asta am schimbat si suruburile de prindere si le-am gresat generos sa nu mai prinda rugina... asa repede. Am vrut si bratele superioare dar stimabilu' mi-a zis ca sunt tip-top. Mno, apropo, bratele inferioare au avut 78k km si aproximativ 7 ani. Alea superioare au 90k km si aproximativ 7 ani. Ce e drept, in ultimii 4 ani nu am mai prea mers iarna iar masina are garaj.
- zemuri: ulei (Fuchs), frane (Motul), servo (Tutela), cutie (nu mai stiu...)
- filtre: ulei (ricambi), aer (ricambi), polen (Magneti Marelli)
- arcurile de pe spate cu unele Kyb. Protectia de vopsea cauciucata era dusa si incepusera sa rugineasca destul de sever in opinia mea, marginal in cea a lui Ciprian :lol: . Ce am descoperit cu ocazia asta a fost ca suportii arcurilor de pe amortizoare is cam dusi, rugina a perforat pe alocuri. Deci mai bagam o data un demontat, remontat cu amortizoare noi. Alti bani, alta distractie, dar posibil sa le schimb si pe alea fata si ma bate un gand la un B6.
- bielete antiruliu spate: in procesul de demontare pentru inlocuirea arcurilor, un surub de la una din bielete a cedat (s-a dus filetul) si drept urmare au trebuit inlocuite si astea cu unele Moog (sau ceva de genu). Bieletele le-am montat ulterior, dupa ce le-am comandat, nu cu Ciprian. Interesant e ca am venit de la garaj si pana acasa, aproximativ 100km cu bara anti-ruliu spate prinsa doar in bucse. Alta chestie interesanta a fost sa aflu ca bieletele anti-ruliu spate sunt doar de plastic, indiferent de producator :blink:
- cu ocazia demontarii am mai schimbat si suruburile alea lungi de pe fuzetele spate care au prostul obicei sa rugineasca sever. Unul a iesit relativ usor, dar la celalalt ne-am chinuit ceva pentru ca, desi piulita nu ne-a dat batai de cap, el a ruginit de-a lungul lui. Oricum, dupa aproape o ora si juma de tub de WD40 s-a indurat sa paraseasca incinta si sa poposeasca in lada de reciclate. Al nou si-a facut loc inapoi inmuiat bine in vaselina.

Am mai avut si alte piese de back-up in caz ca mai cedeaza ceva sau descoperim tot felul de surprize. In mare am ramas cu ele, nefiind cazul sa le schimbam, si ar trebui acum sa le trimit inapoi.
Am avut si placute dar se pare ca nu e cazul. Carne e suficienta dar am un usor scartait la viteza foarte mica. Nu-i bai.

Per total arata acceptabil pe dedesubt, zic eu, pentru vechimea ei. Se apropie de implinirea rotundei varste de 11 ani. Pe dinafara se vad semne de razboi orasenesc, dar momentan nu ma intereseaza prea mult aces aspect caci am invatat din trecut ca oricat te-ai chinui sa ti o masina spotless, oricand se va trezi vreun biped subechipat la mansarda care sa nu realizeze ca langa el mai e o masina cand deschide portiera, sau ca botul/curul masinii sunt mai departe decat nu-l ajuta pe el mintea. Mno scopul momentan e ca mecanic sa fie tip-top, astfel incat daca e nevoie doar sa ma urc si sa-i dau cheie si sa mearga atat de departe cat ma tine pe mine portofelul sa pun motorina.

Povestea cu garajul e destul de interesant pentru cine are timp si chef sa o citeasca, sau pe cine intereseaza.
Stiam din gura in gura ca in UK exista serviceuri care iti inchiriaza standul/elevatorul si scule sa mesteresti singur la masina. Bun, pus pe cautat, gasit informatii mai vechi. Se pare ca multe afaceri de genul asta au avut perioadele de glorie, dar au inceput sa moara treptat in ultimii ani. Probabil din cauza ca masinile devin din ce in ce mai complexe, lenea e din ce in ce mai mare si oamenii prefera sa dea un ban si altcineva sa se manjeasca. Ca o paranteze, sunt din ce in ce mai oripilat de calitatea tot mai slaba si mai slaba a serviciilor aici in UK (nu stiu prin alte parti; In Viena desi nu am zabovit prea mult, calitatea unor servicii mi s-a parut superioara) si de preturile vecine cu irealitatea. E mai ieftin cateodata sa iti cumperi, spre exemplu, o bormasina, sa dai una sau mai multe gauri si apoi sa o lasi sa rugineasca intr-un fund de debara, decat sa chemi pentru asta un "meserias" auto intitulat specialist doar pentru ca a mai dat o data o gaura cu o bormasina.
Mno, revenind, am gasit serviceul intr-un final, undeva in NV-ul Londrei, nu foarte departe. Toate bune si frumoase pana cand s-apropia termenul. Trimit un mail cerand sa fac o rezervare pentru 2 zile. Nici un raspuns timp de vreo 2 zile. Mai trimit un mail, poate omul e prea ocupat. Nimic. Caut niste review-uri pe net. Parerile impartite, dar se intrevedea un pattern: cele mai vechi erau favorabile, cele mai noi prezentau un dezastru. Sun intr-o sambata pe la pranz dupa ce in prealabil am reverificat ca au activitate in weekend. Mai sa imi intre casuta vocala cand o voce ca trezita din somn sau mahmureala, imi raspunde cu un "yes" plin de cea mai mare lipsa de entuziasm care mi-a fost vreodata dat sa aud la telefon. Mno, il intreb una alta, rezervare, plata, etc. Imi raspunde cu un da, da poti sa vi. Ma asteptam la un stai oleaca sa verific disponibilitatea, etc, etc. Zic bun, multumesc, inchid telefonul si intru in panica. Nu suna a treaba buna, deci trebuia sa dau pas la acesta varianta. Ciprian isi luase deja bilete, cazare una alta iar eu eram in aia goala.
Bun: iau gugalu la bani marunti si dupa vreo 2 zile de cautat dau de un site "This is your garage" care pretindea ca face ce am eu nevoie, elevator si scule, inclusiv power tools la cerere in avans. Ma uit pe site, poze frumoase,masini de toate felurile, vechi si noi. Era ceva cam departe de unde locuiesc eu, vreo 100km departare, dar zic asta e. Ii arat lui Ciprian cu ocazia asta "the countryside". Caut cateva reviewuri, toate de la ok in sus, dar nu foarte multe. Scriu un mail pe la un 12 noaptea si ma surprinde ca a doua zi sa primesc raspuns, frumos, detaliat, de om saritor si care tine la afacerea lui. Intru in detalii una alta si sunt indrumat sa platesc online. Asta incepea sa sune a seriozitate. Si 10% discount.
La fata locului realitatea nu era departe de adevar, am avut cateva probleme cu cateva scule dar ne-am descurcat, zic eu, dar pe Ciprian l-a luat cu calduri de cateva ori, am aflat mai tarziu.
Nenorocul nostru a fost sa prindem cea mai calduroasa zi din iunie, 30+ iar conceptul de AC in hala respectiva era o usa deschisa si un ventilator. Cred ca am pierdut cateva kg doar prin sudoarea fruntii.

Printre "vechiturile" gazduite, un 47 TS preFL in stare remarcabila luat la licitatie cu 300lire si cu un mileage absolut derizoriu, un Mustang din '70 si ceva, un Maserati si un TVR care isi astepta rebuildul motorului. Langa noi un Bimmer 2002 la care se lucra intens (dar nu cat am fost noi acolo). Spiderul alb de mai sus era al proprietarului garajului.
Attachment:
20190629_172456 - Copy.jpg
20190629_172456 - Copy.jpg [ 1.08 MiB | Viewed 2251 times ]
Mai era un Ford productie SUA de prin 50-60as zice. O balena de masina cu un porbagaj ce ne putea gazdui pe amandoi si inca vreo 2 handralai, un Defender tunat si fulgerat pentru off-road.
Service-ul in mare destul de curatel si ingrijit pentru un loc in care oamenii vin si pleaca, unii mai amatori ca altii. Ma asteptam sa fie mai paraginit. Flacaul de la receptie amabil si saritor, glumet si vorbaret.

Mno, ne-am facut treaba si am plecat acasa, nu inainte sa facem si cateva poze sa nu uitam momentul.
Attachment:
20190629_172438 - Copy.jpg
20190629_172438 - Copy.jpg [ 1.01 MiB | Viewed 2251 times ]
Planificasem treaba pentru 2 zile, dar cum de unele nu a fost nevoie ne-am descurcat intr-o zi numai.

Mno, una peste alta o experienta interesanta pe care poate o mai repetam. Om vedea.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 249 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 10 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]