It is currently 02 May 2024, 15:04

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Cu sau fără termoflot?
PostPosted: 19 Sep 2018, 00:42 
Offline
User avatar

Joined: 14 Apr 2017, 23:03
Posts: 22
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucuresti , Romania
Salutare, tind sa cred ca alfita mea are problema la răcirea uleiului. Acum câteva zile mi-a urcat apa peste 95 de grade și am verificat vasul de expansiune al antigelului. Spre surprinderea mea am găsit o pelicula foarte subțire de ulei (sau mizerie, nu pot sa îl deosebesc concret). Am încetat sa mai folosesc mașina de frica sa nu ard garnitura de chiuloasa. Am auzit sfaturi cum ca vina la aceasta problema ar putea fi termoflotul și ca m-ar scăpa de o grija sa îl anulez.
Voi ce sfaturi îmi dați? E mai bine fără sau cu el?
Sau ce as putea face? As putea doar sa îl scot și sa îl curat și sa fac curățarea traseului de răcire și sa vad cum se comporta?


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2018, 11:51 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Mie imi trece foarte des de 95 si nu se intampla nimic. Depinde unde se opreste temperatura.
Sunt curios cum ai putea anula termoflotul, avand in vedere ca filtrul de ulei e insurubat pe termoflot. Cu conductele ce faci, le anulezi pur si simplu? Cum mai circula lichidul de racire dupa aceea? Uleiul cine-l mai raceste?

Il dai jos si il verifici de fisuri, desi nu cred sa aiba asa ceva. Sau iei un termoflot, schimbi antigelul ori pui apa curata pe care o dai jos dupa aceea si vezi ce se intampla. Busonul de la ulei cum e? Are spuma alba? Ca poate fi si invers, intra antigel in ulei.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2018, 12:26 
Offline
User avatar

Joined: 14 Apr 2017, 23:03
Posts: 22
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucuresti , Romania
tomi_alfa Quote:
Mie imi trece foarte des de 95 si nu se intampla nimic. Depinde unde se opreste temperatura.
Sunt curios cum ai putea anula termoflotul, avand in vedere ca filtrul de ulei e insurubat pe termoflot. Cu conductele ce faci, le anulezi pur si simplu? Cum mai circula lichidul de racire dupa aceea? Uleiul cine-l mai raceste?

Il dai jos si il verifici de fisuri, desi nu cred sa aiba asa ceva. Sau iei un termoflot, schimbi antigelul ori pui apa curata pe care o dai jos dupa aceea si vezi ce se intampla. Busonul de la ulei cum e? Are spuma alba? Ca poate fi si invers, intra antigel in ulei.
Nu are nicio spuma. Imediat după treaba cu temperatura urcata, în vasul de expansiune deasupra antigelului am regăsit 2-3 picături de ulei.
In zilele următoare voi curata vasul și conductele si voi verifica termoflotu și o sa vad cum se comporta mai departe situația.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]