Vis a vis de debitmetru, se simte o imbunatatire sesizabila:
-la relanti vibratiile au scazut
-masina accelereaza mai liniar
-cred ca a castigat si un pic de putere in ture joase
-fumul din ce ma uit eu prin olginda a scazut in special la ture joase
Partea ce mai tampita este ca mie masina nu mi-a aprins check-engine-ul pt eroare de debitmetru, deci eu aveam eroare pe ECU de debitmetru.
Mi-am dat seama ca ceva nu e in regula pt ca atunci cand a murit debitmetrul complet, pana sa ajunga motorul la 90 grade nu mai tragea deloc iar dupa isi revenea, probabil ca trecerea pe un calcul tabelar.
Cred ca aveam eroarea aia demult timp dar pana sa moara complet nu mi-am dat seama, ce e drept nici nu i-am mai facut diagnoza pt ca in general ii faci cand iti aprinde un bec in bord
Cu ocazia asta s-a mai rezolvat o problema. A inceput sa mearga cruise control-ul. Se pare ca ultimele rapoarte scrise in ECU sunt bune (am cutia schimbata cu varianta in 6 trepte) dar probabil ca avand eroare de debitmetru nu il lasa sa se activeze.
Deci de aici pot sa concluzionez ca eroare de debitmetru a aparut un pic inainte de a fi scrise ultimele rapoarte de cutie in ECU ceea ce a fost acum ceva timp....tare tampita problema daca ar fi aprins check-engine-ul scapam de o groaza de belele.
In alta ordine de idei m-am gandit sa fac geometria pt ca nu imi mai aduceam aminte de ultima data cand am facut-o. Operatiune care s-a lasat cu schimbat de bielete pt ca se sudasera piulitele si daca tot am schimbat bieletele am zis sa schimb si capetele de bara ca sa stim o treaba. Am pus Lemforder or fi bune nu or fi bune vom vedea...
In rest masina se prezinta ft bine este 100% functionala. Mai urmeaza peste cateva mii de km o distributie, o revizie si niste placute.