In legatura cu sudura racordului flexibil ca obeservatie ,am mers cu catalizatorul la el , nu la dat jos el pentru ca nu are rampa , el are doar atelier de sudura.
Cum am probleme intre toba finala si intermediara , o sa trebuiasca sa gasesc o solutie sa le imbin fara scapari si cu posibilitatea de demontare fara probleme , teava intermediara are pe exterior 49-50mm si toba finala tot pe exteior 55mm ,pe interior nu am putut masura ca a ramas o bucata din toba intemediara in ea si pare destul de sudata , ma gandeam sa se taie din teava tobei finale 5 cm si sa se prelungeasca si sa se sudeze o bucata de 10 cm , acei 5 cm in plus sa intre in toba intermediara, am facut comanda la Bardi de 2 reducti pentru esapament sa vad ce o iesi,Bosal M264-753 si M264-757 ,prima 54 mm exterior si 50 interior , a doua 57 exterior si 54 interior ,23 le ambele .
Am vrut sa intreb la un sudor care se ocupa de esapamente cat ma costa sa prelungesc toba dar avea inchis , am reusit sa intreb doar la o tinichigerie auto si acolo cereau minim 150 lei sa sudeze o data de jur imprejurul tevii , o sa mai fac o intrebare la cel care se ocupa de esapamente ,daca cere prea mult, merg cu reductia potrivita in caz de se potriveste una din ele unde am sudat si racordul felxibil. Deocamdata am bagat un cloier mare de 12 cm de 55mm , spre toba nu scapa ca prinde bine , dar spre toba intermediara scapa ca teava este de 50 , am luat niste coliere mai mici ca de dacie 1310 de 50 si 52 mm si poate o mai lungesc cu ele daca strang bine .
Maine o sa montez garnitura triunghiulara FA1 360-918 (12 lei Bardi) ,la mine nu era intre catalizator si galerie ,dar tot se gaseste am zis sa o cumpar.
Referitor la timonerie , daca tot aveam esapamentul dat jos ,am zis sa incerc cu inlocuirea bucsilor , este pozitia naspa daca nu este pe rampa sau elevator, dar daca esti mai subtirel merge sa lucrezi , dintre suruburi cel mai greu au iesit doua cu cheia de 15 dupa dreapta in fata ,unul a trebuit sa il desfac cu prelungitor cam 80% .
La voi poate jocul era mai mic , asa am vazut si la alt 147 1.6 , asta a mea daca a fost masina de service ,sau urcat in 2 ani fel si fel de persoane si nu toti sau comportat bland cu maisna ,din cauza asta jocul era ma mare decat ce am vazut eu , o sa mai verific pe la cutie sa vad daca merge sa reduc din joc , daca se rezolva cu bani putini ma bag ,daca trebuie inlocuite piese mai scumpe atunci nu este o prioritate ,pentru ca nu mai are jocul dinainte .
Am observat ca mai pica ulei pe la fulia arborelui la distributie , daca o sa trebuiasca ,o sa schimb simerigul arborelui in fata , dar pentru asta vreau nu vreau trebuie sa cumpar un blocator de volanta ,din ce am citit asta este modelul potrivit ,daca nu ma insel merge si la 2.0TS
https://klgtools.ro/blocator-volanta-al ... iat-lancia , dar inainte o sa verific mai bine cu capacul distributiei dat jos ,sa vad pe unde se prelinge poate curge din alta parte.