It is currently 28 Apr 2024, 11:03

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 01 Jan 2022, 19:55 
Offline

Joined: 30 Dec 2021, 17:16
Posts: 15
Car: AlfaRomeo147 1.6ts
Buna seara dragi "alfisti" sa va povestesc ce am pățit de curând cu mașina mea, fiind o alfa 147 ts de 120 cp, am venit cu ea din Spania în tara de asta vară, țin să vă zic că date fiind condițiile climatice din partea sudica a Spaniei am ținut mașina fără scutul protector. Ei bine am ajuns in tara totul bine, mici liniuțe, câțiva admiratori totul ok, până în prezent....se pare că de la schimbarea vremii și lipsa acelui scut, carosabilul fiind mai mereu ud, rola întinzătoare a curelei de accesorii a avut de suferit nemai având un rulaj corespunzător prin urmare afectând și propria curea, toate astea fara simptome de scârțieturi sau altele.
Bun deci am continuat să rulez cu ea neștiind de aceasta problema până când într-o zi(2 zile înainte de Crăciun) pe un traseu cu o mica pantă in ascendență (la deal) am simțit ceva ca și cum acea sar fi rupt acea curea de accesorii și se simțeau ceva zgomote mici plus acel beeeep infernal însotit de faimoasa eroare " Check engine" ce mau făcut să mă sperii și să trag pe dreapta, deci am calcat ambreiajul pentru a elimina.sarcina motorului și m-am oprit, oprind și motorul tot odată.
Cobor, deschid capota și încep a investiga, am dat de curelușă dar nu se rupsese, nu în totalitate,de la rola întinzătoare ea se deplasase așa formând niște fâșii subțiri.
Fiind la vreo 40km de casa și neavând ce face, m-am pus de am curățat cureau de "așchii" gândind sa o iau spre casă ușurel fara a forța motorul, bun odată bărbierită cureau se acele așchii decid sa pornesc motorul spre a vedea daca e posibil să sară de tot, sa se rupă sau altele.... oookay, deci mă urca sa ii dau cheie și spre surprinderea mea nu pornea la sfert dar am insistat la automat și pornea undeva la "3 sferturi"dar pornea, din înăuntrul mașinii la relanti totul părea normal dar când am accelerat.o puțin vaiii mama meaaa, ba deci suna a diesel fara turbina, a tractor, a tot, mai puțin a bine... țin să vă spun că am montat pe ea de când am luat.o un sistem de eșapament de la Remus exahust complet. M-am dat jos totuși să vad cum e cureaua si ce poate avea, fiind cu un prieten i-am zis sa urce sa o calce ușor, bai deci de afară cu capota ridicata zgomotul e infernal frate și se aude fix din zonele motorului, pe moment am zis că s.a spart catalizatorul sau mai rău gederul dar mă miră că la relanti nu huruia doar se auzeau mici pocnituri din motor din spate gen(partea evacuării) nici nu avea mari vibrații.
Deci am oprit motorul, l-am lasat puțin, l-am pornit ,Check engine.ul era tot prezent dar am hotărât să văd cum merge la drum ei bine s-au adunat mai multe năpaste numaidecât ce am plecat.am sesizat că nu am mai deloc putere, era foarte. puturoasa dar ragea in draci, am dat pedala la fund și ce să vezi nu trecea de 3000 de turații m-am speriat și mai tare am tras iar pe dreapta și hai cheamă după Sfânta platforma.
Bun odată ajuns pe meleagurile mele am dus.o direct la mecanic ne-am uitat și era clar că trebuia să schimbăm cureaua de accesorii și acea rola întinzătoare a ei. Bun dar asta nu explica acel zgomot puternic deci (și poate fi o greșeala) am dat capacul motorului jos înainte de a pune testerul pe ea. Dar am găsit și acolo ceva, garnitura de la capac săracă era pe duca și aveam ceva ulei pe la bujii așa că am decis sa le schimb pe toate chiar de sau dus ceva bănuți frumoși crezând că asta poate fi soluția pierderii puterii și a răgetului. Cu toate că următoarea zi având piesele am schimbat tot plus acea garnitura și hai sa ii dăm cheie, ce sa vezi pornea la fel de greu, ragea la fel de tare, aceeași putere scăzută fara a depăși 3000 rpm, atunci am pus testerul și apare problema cum că senzorul de la axul cu came ar fi dus. Fara a sta la discuții am dat capacul de la cureaua de distribuție jos vaiiiii și ce să găsim fratele meu... bucăți fine (așchii) de la cureaua de serviciu erau pe acolo, una mica și alta mai mărișoară, direct am tras concluzia că s-au plimbat pe acolo dând peste acel senzor ce se alfa in spatele unei role stricandul, bun deci toate astea sau făcut în ultima zi de lucru a băieților, urma sa vina Crăciunul.si au avut mica vacanță, eu urmând să comand acel senzor, kit distribuție plus acel amărât de scut pentru a evita apa și mizeria ce au dus la prima problema. Ar fi fost esențial daca ne.am fi putut uita sa vedem daca distribuție a sărit și câți dinți daca ar fi fost cazul.

Chestia e ca de atunci tot mă frământă faptul că nu știu dacă va scăpa...daca acele așchii ar fi dat distribuția peste cap, daca sau făcut supapale praf și de asta huruie așa de tare...daca pistoanele...pff...dar tot îmi zic că nu poate fi așa rău deoarece pornește, greu, dar pornește și faptul că o intrat în lipm mode de numai trece peste 3000rmp mă liniștește oarecum...dar inca nu știu, toate piesele mi-au ajuns, urmează ca luni sa merg sa începem a lucra la ea, dat tot odată.sunt foarte tulburat deoarece mă aștept la cei mai rău.
Câțiva cunoscuți mi-au.spus că rage din cauza clapetei de accelerație/admisie și că trage aer ca nebuna, că e blocată/ruptă plus lipsa de putere


Dumneavoastră ați mai avut de a face cu așa ceva???

Enviado desde mi M2011K2G mediante Tapatalk


ImageImage


Last edited by Daniel13 on 01 Jan 2022, 19:55, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: Re: Oare e
PostPosted: 01 Jan 2022, 21:05 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Scuturile de plastic de la distributie in ce stare sunt? In mod normal daca se franjureaza cureaua de la accesorii nu are cum intra la distributie, pentru ca tind sa cred ca asta s-a intamplat, iar mai departe a decalat distributia. Sunetul de diesel este generat de variator de obicei dar asta in timp, asa ca ia in calcul unul in cazul in care e deteriorat, dar daca s-a decalat distributia cu cativa dinti, cel mai probabil loveste in supape. Poti vedea urmele de la supape pe pistoane scotand bujiile si uitandu-te cu o camera endoscopica, lucru care spune clar ca e decalata. E reparabil. Sfatul meu ar fi sa-ti faci propriul motor, ca ajungi la costuri asemanatoare chiar si cu unul la mana a doua si nu stii peste ce alte bube dai la "noul" motor (transport, manopera montare etc.). Poate-i trebuie o segmentare de exemplu...

Daca s-a decalat, "dansul" e cam asa: jos chiulasa, trimis la verificat/rectificat, inlocuit supape afectate, ghidurile, oringurile, vazut si culbutorii daca tot dai jos, variator, garnitura chiulasa, suruburi chiulasa, fulia cu pricina, distributie cu pompa de apa, senzor ax came, curea si role accesorii, antigel.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
 Post subject: Re: Oare e
PostPosted: 01 Jan 2022, 21:23 
Offline

Joined: 30 Dec 2021, 17:16
Posts: 15
Car: AlfaRomeo147 1.6ts
tomi_alfa Quote:
Scuturile de plastic de la distributie in ce stare sunt? In mod normal daca se franjureaza cureaua de la accesorii nu are cum intra la distributie, pentru ca tind sa cred ca asta s-a intamplat, iar mai departe a decalat distributia. Sunetul de diesel este generat de variator de obicei dar asta in timp, asa ca ia in calcul unul in cazul in care e deteriorat, dar daca s-a decalat distributia cu cativa dinti, cel mai probabil loveste in supape. Poti vedea urmele de la supape pe pistoane scotand bujiile si uitandu-te cu o camera endoscopica, lucru care spune clar ca e decalata. E reparabil. Sfatul meu ar fi sa-ti faci propriul motor, ca ajungi la costuri asemanatoare chiar si cu unul la mana a doua si nu stii peste ce alte bube dai la "noul" motor (transport, manopera montare etc.). Poate-i trebuie o segmentare de exemplu...

Daca s-a decalat, "dansul" e cam asa: jos chiulasa, trimis la verificat/rectificat, inlocuit supape afectate, ghidurile, oringurile, vazut si culbutorii daca tot dai jos, variator, garnitura chiulasa, suruburi chiulasa, fulia cu pricina, distributie cu pompa de apa, senzor ax came, curea si role accesorii, antigel.
Salut, scutul in mare e ok, nu e crăpat sau ceva de genul, știți că are acea garnitura roșie cauciucată ce ajută la închiderea lui "etanșă", ei bine din câte știu acea garnitura era gen puțin deformată și se vedea oarecum o mica dispărtitura, daca trăgeam cu mâna mai tare de partea exterioara a protecției puteam vedea o mica parte din cureaua de distribuție.
Oricum nu i-am dat interes, nu credeam că pot ajunge a păți așa ceva.
Sa zicem că poate distribuția nu ar fi deplasată deloc, credeți că din cauza acelui senzor e posibil sa bata pistoanele in supape?

Enviado desde mi M2011K2G mediante Tapatalk



Top
   
 Post subject: Re: Oare e
PostPosted: 01 Jan 2022, 21:54 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Eu ma refeream in partea de jos a scutului de plastic. Bataia nu-i din cauza senzorului. El este doar o componenta din sistemul de sincronizare a mersului motorului. Daca distributia nu-i deplasata, bataia e din interiorul motorului si as cauta pilitura in ulei, ceea ce inseamna cuzineti distrusi, ce duce la vibrochen zgaraiat si atunci cauti vibrochen la mana a doua si cuzineti noi. De vazut si peretii de la cilindri. Daca e asa, poate doar in cazul asta merita alt motor, preferabil fara serie de motor :naughty:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
 Post subject: Re: Oare e
PostPosted: 01 Jan 2022, 22:20 
Offline

Joined: 30 Dec 2021, 17:16
Posts: 15
Car: AlfaRomeo147 1.6ts
tomi_alfa Quote:
Eu ma refeream in partea de jos a scutului de plastic. Bataia nu-i din cauza senzorului. El este doar o componenta din sistemul de sincronizare a mersului motorului. Daca distributia nu-i deplasata, bataia e din interiorul motorului si as cauta pilitura in ulei, ceea ce inseamna cuzineti distrusi, ce duce la vibrochen zgaraiat si atunci cauti vibrochen la mana a doua si cuzineti noi. De vazut si peretii de la cilindri. Daca e asa, poate doar in cazul asta merita alt motor, preferabil fara serie de motor :naughty:
chestia e ca nici nu știm dacă bat pistoanele in supape, tot ce știm și avem de rezolvat până acum este lipsa de putere foarte notabilă și huruitul puternic.
Știu clar că ecu a intrat în Limp mode, de aici și Check engine.ul aprins de unde limita la turații.
Odată pus testerul știm că acel senzor e dus.
Pe luni o sa incepem cu schimbarea sensorului și refacerea distribuției și doamne ajuta poate scăpa, daca nu, cum ați spus și dumneavoastră continuăm investigarea

Enviado desde mi M2011K2G mediante Tapatalk



Top
   
 Post subject: Re: Oare e
PostPosted: 01 Jan 2022, 22:37 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Precum am spus, baga endoscopul pe la bujii si stii clar.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2022, 14:43 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Eroarea acelui senzor poate apărea și din cauza unei distribuții defazate. Faptul că motorul se aude total diferit nu are treabă cu acel senzor.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 02 Jan 2022, 15:07 
Offline

Joined: 30 Dec 2021, 17:16
Posts: 15
Car: AlfaRomeo147 1.6ts
Deci să mă aștept deja la cei mai rău


Enviado desde mi M2011K2G mediante Tapatalk



Top
   
 Post subject: Re: Oare e
PostPosted: 02 Jan 2022, 18:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Vezi ca iti trebuie cale de disteibutie ca sa o pui aia noua. Aia cu semnul de pe cure nu prea merge la TSuri dinncate stiu...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: Oare e
PostPosted: 02 Jan 2022, 20:03 
Offline

Joined: 30 Dec 2021, 17:16
Posts: 15
Car: AlfaRomeo147 1.6ts
yux_mm Quote:
Vezi ca iti trebuie cale de disteibutie ca sa o pui aia noua. Aia cu semnul de pe cure nu prea merge la TSuri dinncate stiu...
Știu prea bine, am noroc că băieții de la service sunt pregătiți, mâine e ziua cea mare, doamne ajută să fi scăpat săracele supape

Enviado desde mi M2011K2G mediante Tapatalk



Top
   
PostPosted: 04 Jan 2022, 17:05 
Offline

Joined: 30 Dec 2021, 17:16
Posts: 15
Car: AlfaRomeo147 1.6ts
Va salut, o apărut o micuța problema, se pare că setul de cale a băieților nu se potrivesc, am căutat mai la toate atelierele dar nimeni nu are pentru alfa Romeo,
După cum am văzut avem și mecanici printre noi așa că vas ruga mult dacă sunteți din zona Iașului și aveți acel set de cale necesar, daca mi le-ați putea împrumuta și mie va rog și v.as fi foarte recunoscător

Enviado desde mi M2011K2G mediante Tapatalk



Top
   
 Post subject: Re: Oare e
PostPosted: 04 Jan 2022, 17:13 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Ia de pe net că nu sunt foarte scumpe. Undeva la 50-60 lei, fără transport.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
 Post subject: Re: Oare e
PostPosted: 04 Jan 2022, 19:09 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Si cu motorul care a fost problema?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 Post subject: Re: Oare e
PostPosted: 05 Jan 2022, 00:01 
Offline

Joined: 30 Dec 2021, 17:16
Posts: 15
Car: AlfaRomeo147 1.6ts
tomi_alfa Quote:
Ia de pe net că nu sunt foarte scumpe. Undeva la 50-60 lei, fără transport.
M-am uitat și am văzut undeva între 250-300, cred că m-am uitat greșit

Enviado desde mi M2011K2G mediante Tapatalk



Top
   
 Post subject: Re: Oare e
PostPosted: 05 Jan 2022, 00:06 
Offline

Joined: 30 Dec 2021, 17:16
Posts: 15
Car: AlfaRomeo147 1.6ts
yux_mm Quote:
Si cu motorul care a fost problema?
In primul rand nu se tura din cauza LIMP MODULUI datorat sensorului de la axul cu came(apropo l-am văzut și era dauna totala, deci acel cap.cititor cu părți metalice era total smuls) mare noroc că nu a distrus distribuția, am verificat și nu e sărită nici măcar un dinte.
Pe de altă parte "huruitul" se datora unui tub ce iese de undeva (partea dreaptă sus) din capacul motorului și merge la galeria admisiei de aer, gen trăgea un tip de aer fals și îi incrementase foarte mult debitul de aer

Enviado desde mi M2011K2G mediante Tapatalk



Top
   
 Post subject: Re: Oare e
PostPosted: 05 Jan 2022, 00:50 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Ma bucur ca e numai atat! :peace: Poate te-am speriat noi, dar e greu sa-ti imaginezi pe forum cum se aude fara o filmare si folosind doar imaginatia. Cred ca e vorba de furtunul de la valva PCV.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
 Post subject: Re: Oare e
PostPosted: 05 Jan 2022, 01:01 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Distribuția nu cred că ai cum sa o verifici bine fara cale , cel puțin eu la 2.0 ts nu mă pot lua după semne , doar cu cale o verific , scot bujiile de la primul cilindru , infiletez tija cu ceasul comparator pe mijloc , și învârt arborele până urca primul piston la maxim in sus , după care verific daca se pupa calele unde trebuie pe axele cu came .
Nu știu metoda prin care ai verificat distribuția .
Un set de cale nu este rău , ajunge până în 200 lei cu transport , trebuie sa fie compatibile cu codul motorului pe care îl ai , cu putina documentare poți schimba singur distribuția , sau sa înlocuiești senzorul de la axa cu came , nu știu la 1.6 cum este mai exact , dar la 2.0 firul trece pe deasupra pompei de apa , și mi-a fost ceva mai greu să îl bag pe acolo și trebuia să desfac puțin pompa sa o distanțez de bloc sa intre firul cum trebuie .

Eu când am avut probleme cu senzorul după axa de evacuare , in afara că mai mergea puțin neregulat ,nu am avut probleme , și am mers 300 km cu el așa , că picase in București .


Top
   
 Post subject: Re: Oare e
PostPosted: 05 Jan 2022, 02:48 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Se poate pune si fara cale. Cineva a pus sub ochii mei un 2.0 TS si stiu pe altcineva care a pus un 1.8 TS bazat doar pe semne, dar cel mai corect este cu cale. Dormi linistit. Pe langa semnele de la arbore si axe, mai este unul pe volant ce corespunde cu cel de pe cutie, la gura de vizitare de sub baterie.
P.S. 50 lei de la Quatros. Item description
Applications: Violet colour, set of 2pcs.: ALFA ROMEO: 145, 146, 147 1996-2010: 1.4 16v, 1.6 16v; 155, 156 1996-2006: 1.6 16v Engine codes: 335.03 / 321.02 / 321.04 / 322.05 / 676.01

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2022, 09:13 
Offline

Joined: 30 Dec 2021, 17:16
Posts: 15
Car: AlfaRomeo147 1.6ts
Într-un final le-au ajuns setul de cale băieților și am pus totul ca la carte, am constat că până la urmă era sărută un dinte de la poziție, și se datorează întinzătorului, gen odată ce acea așchie o smuls capul cititor al senzorului se pare că nu o intrat la curea dar și.a găsit drum spre întinzător, acesta prin urmare nu mai întinde cum trebuie.am pus senzorul și cureaua cea nouă, am învârtit motorul manual și nu bate absolut nimic, ba chiar băieții au rămas mirați de compresia sa având mașina.anii pe care ii are(fiind din 2002).
Azi rămâne să înlocuim rola întinzătoare și să probam din nou.
Credeți că dacă va creste tensiunea curelei de distribuție e posibil sa bata acum?

Enviado desde mi M2011K2G mediante Tapatalk



Top
   
 Post subject: Re: Oare e
PostPosted: 06 Jan 2022, 12:43 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Daniel13 Quote:
Credeți că dacă va creste tensiunea curelei de distribuție e posibil sa bata acum?
Nu știu ce vrei să spui, ca tensiunea variază acolo un pic în timpul funcționării. Zgomotele apar imediat dacă nu e pusă la punct corect.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2022, 14:47 
Offline

Joined: 30 Dec 2021, 17:16
Posts: 15
Car: AlfaRomeo147 1.6ts
Chestia era că întinzătorul distribuției nu funcționa deloc bine, și distribuția era practic foarte slab întinsă. Și nu știam dacă proba motorului era la sigura cu acela întinzător și încă aveam in minte supape îndoiate
Azi am schimbat rola întinzătoare,am dat cheie și totul e perfeeect, am avut foarte, dar foarte mare noroc că nu a pocnit distribuția

Enviado desde mi M2011K2G mediante Tapatalk



Top
   
PostPosted: 06 Jan 2022, 14:48 
Offline

Joined: 30 Dec 2021, 17:16
Posts: 15
Car: AlfaRomeo147 1.6ts
Vreau sa va mulțumesc tutor pentru sprijinul, informațiile și sfaturile oferite. Sunteți cea mai tare echipă!!!


Enviado desde mi M2011K2G mediante Tapatalk



Top
   
 Post subject: Re: Oare e
PostPosted: 06 Jan 2022, 14:53 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Bine ca ai rezolvat si ai scapat cu bine. De curiozitate, ce varsta (km/ani) avea distributia/accesoriile si ce marca era rola/kit-ul?

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
 Post subject: Re: Oare e
PostPosted: 06 Jan 2022, 15:34 
Offline

Joined: 30 Dec 2021, 17:16
Posts: 15
Car: AlfaRomeo147 1.6ts
tomi_alfa Quote:
Bine ca ai rezolvat si ai scapat cu bine. De curiozitate, ce varsta (km/ani) avea distributia/accesoriile si ce marca era rola/kit-ul?
Kitul complet de la dayko, undeva la 3 ani și vreo 30-35 mii kilometri
Acum am continental pe curea și kit RIDEX

Enviado desde mi M2011K2G mediante Tapatalk



Top
   
 Post subject: Re: Oare e
PostPosted: 06 Jan 2022, 16:39 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Aha! Multumesc!

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]