It is currently 28 Apr 2024, 00:55

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post subject: Evacuare Alfa Romeo 147
PostPosted: 09 Aug 2020, 19:12 
Offline

Joined: 19 Aug 2019, 12:29
Posts: 4
Car: Alfa Romeo 147
Salutare! Ma numesc Alex, am 21 de ani, sunt nou pe aceasta comunitate si de aproximativ doi ani sunt fericitul posesor a unei minunatii de Alfa 147 1.6 16V cu 120 de căluți. Am achizitionat-o dintr-un parc auto din Vitan unde era intr-o alta curte, plina de praf ne bagata de nimeni in seama, acesta este si motivul pentru care am achizitionat-o. Ea este din 2008 este modelul facelift full. Am achizitonat-o cu 80.000 km reali. A fost adusa din Italia, unde, acolo a fost masina unui domn mai invarsta fiind foarte intretinuta, cu mici defecte optice datorita varstei atat interior cat si exterior.
Eu am schimbat urmatoarele:
- Placutele de frana + discuri (fata/spate)
- Barele stabilizatoare de pe puntea din spate
- Basculele inferioare cat si cele superioare + biletele anirului
- Si consumabilele (filtre, ulei, cauciucuri)
Acum m-am decis sa schimb evacuarea, vreau sa o schimb pe toata cu una noua, eventual cu una sport. Am decis sa incep prin a schimba in primul rand galeria de evacuare + garniturile. Am cautat pe net si tot ce am gasit au fost de la dezmembrari, pline de rugina, lovite etc. Daca cunoasteti de unde as putea achizitiona galeria + garniturile noi la un preț mediu as fi foarte recunoscator. :D

P.S.
Daca ar trebuii sa incep prin a schimba altceva mai intai, va rog frumos sa-mi spuneti pentru ca sunt la inceput de drum. Apreciez enorm!


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2020, 19:26 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
Distributia...

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2020, 20:47 
Offline

Joined: 19 Aug 2019, 12:29
Posts: 4
Car: Alfa Romeo 147
antonelcodreanu Quote:
Distributia...
A fost schimbata la 80.000 :D


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2020, 21:53 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1278
Location: Lisbon
Șomii Quote:
antonelcodreanu Quote:
Distributia...
A fost schimbata la 80.000 :D
Depinde si cand a fost ultima oara schimbata.

Cat despre evacuare, o galerie sport inox noua este destul de scumpa, poti incerca sa faci totul custom la un atelier, care sa fie ok ca si calitate/pret. Apoi doar finala de la un producator de renume (Supersprint, Ragazzon, etc).

_________________
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2020, 23:07 
Offline

Joined: 19 Aug 2019, 12:29
Posts: 4
Car: Alfa Romeo 147
triesse Quote:
Șomii Quote:
antonelcodreanu Quote:
Distributia...
A fost schimbata la 80.000 :D
Depinde si cand a fost ultima oara schimbata.

Cat despre evacuare, o galerie sport inox noua este destul de scumpa, poti incerca sa faci totul custom la un atelier, care sa fie ok ca si calitate/pret. Apoi doar finala de la un producator de renume (Supersprint, Ragazzon, etc).
Multumesc frumos, apreciez enorm! Daca ai idee de un atelier prin Bucuresti? Raman dator :D


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2020, 02:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Ce are evacuarea de vrei sa o schimbi?
Si vezi sa ramai cu catalizatoare daca vrei sa treci ITPul.
Si da, distributia cu tot cu pompa de apa. Unii uita de ea. Si daca vrei sa faci totul bine, si accesoriile.
Variatorul?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2020, 08:59 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Sa te bucuri de ea! Poate ii faci si un topic s-o vedem si noi. Ia in seama ce ti-au spus baietii cu distributia ca sa nu cauti disperat dupa aceea motor sau mecanic. Vezi cand a fost schimbata exact. Daca sunt mai mult de 5 ani, risti.
O evacuare custom fac cei de la Coasta de Est, daca esti in Bucuresti. Fa-o de la catalizator pana la finala. Au si canal pe YouTube si poti vedea ce lucrari au facut pe la diverse masini. Daca vrei sa sune gros si placut si sa nu coste o avere, alege o finala de oxel inoxidabil universala de la UlterSport. Au si dedicata, dar aia rugineste dupa cativa ani. Aici cataloagele.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2020, 19:58 
Offline

Joined: 19 Aug 2019, 12:29
Posts: 4
Car: Alfa Romeo 147
tomi_alfa Quote:
Sa te bucuri de ea! Poate ii faci si un topic s-o vedem si noi. Ia in seama ce ti-au spus baietii cu distributia ca sa nu cauti disperat dupa aceea motor sau mecanic. Vezi cand a fost schimbata exact. Daca sunt mai mult de 5 ani, risti.
O evacuare custom fac cei de la Coasta de Est, daca esti in Bucuresti. Fa-o de la catalizator pana la finala. Au si canal pe YouTube si poti vedea ce lucrari au facut pe la diverse masini. Daca vrei sa sune gros si placut si sa nu coste o avere, alege o finala de oxel inoxidabil universala de la UlterSport. Au si dedicata, dar aia rugineste dupa cativa ani. Aici cataloagele.
Multumesc din suflet! Bineinteles ca am sa fac un topic cu ea, dar mai astept sa o fac sa arate mai bine dupa ce mai schimb unele lucruri pe la motor. Apreciez enorm sfaturile venite din partea voastra, a tuturor si am sa le iau in calcul pe toate. Dupa cum am spus, distribuita a fost schimbata la 80.000 de km, ea acum are aproape 90.000. Am sa ma duc la un service din apropiere pentru a se uita la ea, sa vad daca trebuie sa o schimb sau nu. Cat despre acel variator, imi puteti spune va rog frumos ce este? La ce ajuta? Cat costa? Cum imi dau seama ca trebuie schimbat si unde il pot găsii?
Mulțumesc din suflet!


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2020, 22:34 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Variatorul de faza modifica avansul deschiderii supapelor de admisie. Un variator defect se manifesta ca un tacanit/ huruit de diesel la pornire. E recomandat sa tii tot timpul uleiul la nivel maxim pentru a minimiza uzura acestuia.

Se schimba doar cand faci distributia, n-are sens sa dai distributia jos doar ca sa schimbi variatorul.

Daca zici ca ai schimbat-o la 80000 Km, de ce o duci sa o verifice? :scratch:

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 10 Aug 2020, 23:27 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Pentru ca aia 80k au fost acum nu stiu cand. La service nu prea au ce sa iti spuna caci nu se vad prea multe. Daca vezi o curea cu defecte vizibile,....apai ii belita treaba.
Eu as zice asa: daca ai acte, adica facturi, care sa ateste schimbarea distributiei la 80k, e ok. Te uiti, vezi sa fie acum 2 maxim 3 ani (ce zicea colegul cu 5 e oleaca riscant) o mai duci un an si la anul o faci. N-ai facturi, fa-o, a.s.a.p...cum s-ar zice. Nu e chilipir dar nici nu te da afara din casa.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]