It is currently 16 May 2024, 02:23

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ] 
Author Message
PostPosted: 24 Jun 2017, 12:08 
Offline
User avatar

Joined: 25 Aug 2016, 19:37
Posts: 5
Car: alfa romeo 146 - 147
Location: prahova
Salutare !
De mai bine de jumatate de an sunt posesorul unei alfe 147 din 2001, 1.6 16v twin spark. Totu bine si frumos pana saptamana asta cand a inceput sa-mi apara in bord ,,engine oil pressure low ". Mentionez ca apare numai dupa ce motorul atinge temperatura de 90 de grade, si numai la ralanti ( daca o turez, avertizarea dispare). In mers masina nu se comporta diferit , in afara de sunetul de diesel care am inteles care ar fi de la variatorul de faza / faze.
multumesc


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2017, 12:22 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Normal ca apare in bord pentru ca atunci cand creste turatia, creste si presiunea si la 90+ uleiul se subtiaza. Cred ca pompa ta de ulei e uzata. Nu stiu ce ulei foloesti, dar pentru inceput ai putea pune un 10/15W **, ca sa mai lungesti boala.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2017, 12:30 
Offline
User avatar

Joined: 25 Aug 2016, 19:37
Posts: 5
Car: alfa romeo 146 - 147
Location: prahova
am castrol 10/40 , cand am cumparat-o fostul proprietar mi-a spus ca are 5/40


Top
   
PostPosted: 25 Jun 2017, 01:03 
Offline
User avatar

Joined: 20 Dec 2016, 14:22
Posts: 141
Car: Alfa 147 ts
Location: Bucovina
Poate fi si senzorul de presiune ulei.Ulei uzat prematur de la scurgeri de benzina sau poate fi o scurgere pe undeva.

_________________
Batranu


Top
   
PostPosted: 25 Jun 2017, 07:15 
Offline
User avatar

Joined: 03 Jun 2007, 12:26
Posts: 481
Car: Alfa Romeo 155
Location: Bucuresti - Braila
Demonteaza senzorul de ulei si masoara presiunea de ulei cu un manometru. Vei constata ca presiune de ulei scade odata cu incalzirea motorului. La turatii va creste presiunea de ulei. Cel mai probabil pompa de ulei uzata. Din experienta, uzura pompei de ulei prematur am intalnit la motoarele a caror carter inferior (baie de ulei) a fost montat cu exces de silicon. Surplusul de silicon a obturat sorbul.

_________________
The one and only - Alfa Romeo

- 2017 - Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V TS - "2004"
- 2009 - Alfa Romeo 155 1.8 16V TS - "1996"
- 2007 - Alfa Romeo 33 1.7 8V- "1986" - ex.
- 1997 - Alfa Romeo 1750 Berlina - "1968" - ex.


Top
   
PostPosted: 25 Jun 2017, 08:57 
Offline
User avatar

Joined: 25 Aug 2016, 19:37
Posts: 5
Car: alfa romeo 146 - 147
Location: prahova
Multumesc pentru sfaturi. Stie cineva un mecanic bun de alfe prin pahova/ploiesti ?


Top
   
PostPosted: 25 Jun 2017, 10:08 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jan 2011, 14:32
Posts: 458
Car: Giulia Veloce Q4
Location: Braila
Incearca mai bine pe Bucuresti, tot este aproape, sunt mai multi care "mananca" Alfa Romeo. Te poti uita la topicul de servicii: Catalin, Tzzivi, etc. Vorbeste mai bine cu ei ca sa nu mergi pe ghicite, de obicei este mai rapid si, la final, mai ieftin.

_________________
Actual : Giulia veloce 2.2 210 cp Q4
Am avut:
Alfa GT 3.2 Q2
Alfa Giulietta QV Rosso Competizione
Alfa Giulietta 1.4 170 CP Rosso Competizione
Afa MiTo QV
Alfa Brera 2.0 170 cp
Alfa 166 2.4 180 cp 2007
Alfa159 SW 2011
Alfa159 SW 2009
Alfa 159 2,4 2010
Alfa GT 2.0
Fiat Grande Punto Arancio Capriccioso
Fiat Uno
Fiat 850


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2017, 11:02 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2017, 19:18
Posts: 13
Car: Alfa Romeo 147 1.6
Location: Constanta
Va salut.

In primul rand vreau sa cer scuze user-ului Mihai ca postez pe topicul lui,fac asta pentru a nu mai deschide un alt topic legat de aceeasi problema.
La mine suna cam asa : Am cumparat masina pe data de 29.08.2017 din Constanta, masina adusa din Germania,toate bune si frumoase de la fostul proprietar, insa acesta m-a avertizat ca trebuie schimbat uleiul. Bun si facut,am facut programare la service AutoRol schimb de ulei, lichid antigel, bujii, lichid frana, Freon, filter ulei,aer, polen,placute frana,discuri,etc. Plec spre Bucuresti distanta 250Km, asta se intampla a doua zi dupa ce am facut revizia, pe la jumatatea autostrazi Engine oil low pressure, opresc ma uit la ulei era la nivel, am crezut ca este un senzor ceva. Dupa aproximativ 2 zile Constanta - Brasov fara probleme,dar la intoarcere celebra coada de masini, aproximativ 3 ore. Opresc in peco Lukoil verific ulei,surpriza nimic, nici macar o picatura de ulei pe joja, nu a aparut nici o eroare, completez 3 litri Mobil 5w40 plec spre Constanta, pe autostrada Bucuresti-Constanta din 5-5 min eroare Engine oil low pressure, completez inca 2 litri acelasi 5w40 distanta parcursa cu cei 5 litri de ulei este mai mica de 300 Km. La accelerare scoate mult fum negru ca un diesel,daca stie cineva dece si ce as putea face? Maine am programare la AutoCom Constanta, dealer AlfaRomeo sa vedem ce spun si va tin la curent.


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2017, 11:39 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Uleiul il verifici dupa ce masina sta cateva ore bune, nu imediat cum ai oprit motorul.

Din pacate motorul e kaput. Daca capacitatea baii e de 4.5 litri (mai exact 4.4 L), si tu in 300 km ai bagat 5 litri, cred ca iti dai seama de gravitatea situatiei ...

Datorita scrisului n-am inteles foarte bine daca ai luat de la samsar masina cu probleme sau ai mers fara ulei suficient; sau o combinatie intre cele doua.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2017, 12:47 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2017, 19:18
Posts: 13
Car: Alfa Romeo 147 1.6
Location: Constanta
Sincer baiatul nu cred ca era samsar. Chiar daca masina nu a stat cateva ore, pe joja de ulei trebuie sa vezi nivelul dupa 10-20 min motorul fiind cald. Imi dau seama ca motorul este "kaput" intrebarea este ce ar mai fi de facut?


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2017, 13:23 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Constatat daunele la un service bun; tinand cont ca e posibil sa fi mers cu foarte putin ulei nu se merita riscul unei posibile reparatii ci inlocuirea completa a motorului.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2017, 07:48 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2017, 19:18
Posts: 13
Car: Alfa Romeo 147 1.6
Location: Constanta
M-am gandit si la alt motor. Vedem azi ce spun la service, si ma gandesc daca sa il repar sau schimb. Va tin la curent


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2017, 15:32 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Tinand cont ca ai mers cu mai putin de 2 litri de ulei, schimbatul motorului cred ca va fi singura solutie. In cel mai bun caz refolosirea a anumitor repere din cel vechi.

Asteptam vesti.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2017, 16:39 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2017, 19:18
Posts: 13
Car: Alfa Romeo 147 1.6
Location: Constanta
Deci aveti dreptate. Imi trebuie alt motor. :samui:

De la service (Autocom - Constanta) mi sa spus ca daca desface motorul complet trebuie reparat. Costurile reparatilor at fi undeva la 2000-2500 euro. Tinand cont ca masina ma costat 2000 euro,plus 1400 ron revizia...Chiar nu stiu ce sa fac.


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2017, 19:41 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 1057
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Nu ai gasit alt mecanic in Constanta care se pricepe la Alfa Romeo ? Nu se merita sa faci masina la Autocomo pentru ca au preturile foarte mari (imi ceruse manopera pentru distributie 900 lei si pentru inlocuire kit ambreiaj 1100 lei pentru 166 2.0TS), acolo se duc in general cei care deconteaza pe firma , au masinile in garantie sau bani nu sunt o problema pentru ei.
Parerea mea este ca in primul rand este bine sa gasesti pe cineva care se pricepe si dupa ce desface motorul poate nu sunt probleme asa de mari ca sa trebuiască inlocuit motorul si se poate repara. Daca nu gasesti in Constanta pe cineva disponibil(eu ma duceam la cineva dar acesta nu mai are timp suficient pentru reparatii mai de durată ) trebuie sa gasesti in Bucuresti


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2017, 19:58 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2017, 19:18
Posts: 13
Car: Alfa Romeo 147 1.6
Location: Constanta
Nu cunosc pe nimeni care sa desfaca acest motor. Mai intreb,sincer si eu as vrea macar sa stiu daca se merita sau nu. Cei de la Autocom mi-au spus simplu segmentare,simeringuri,supape...pistoane...etc etc...consider ca pana nu desfaci motorul sa vezi ce are exact nu poti da o parere. Si da preturimari,exemplu mi-au dat manopera pentru a desface motorul si pune la loc 2000 ron. Este exagerat. Daca cunoasteti pe cineva chiar va rog sa ma ajutati. Nici sa iau alt motor nu ma pricep,si poate iau unu bun sau poate la fel de prost ca si al meu.


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2017, 07:39 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2017, 19:18
Posts: 13
Car: Alfa Romeo 147 1.6
Location: Constanta
Scuze moderatorilor pentru dublu post, nu pot edita postul de mai sus.

M-am tot gandit la ce spuneau cei de la Autocomo, si nu imi vine sa cred ca trebuie schimbat motorul. Ma tot gandesc ca are altceva, fata de ce imi insira ala ieri. Gen axa cu came, vibrochen,camasi,segmenti, chiuloasa ca trebuie alezata,blocul motor...asta in nici in caz, pentru ca nu baga ulei in apa,deci nu pierde pe acolo, am tot citit despre segmenti, supape si simeringuri. Pana la urma e un motor ca toate celelalte.


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2017, 16:42 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2013, 09:24
Posts: 1654
Car: 156 seconda serie
Location: Buzau/Bucuresti
Omule, iti repet, ai mers la un moment dat cu 2 litri de ulei in motor; in conditiile in care si cei 4.5 litri sunt considerati putini pentru TS.

Cu siguranta au fost compromise repere a caror daune nu se pot vedea cu ochiul liber, deci nu se merita reparat ca la 10 km dupa reparatie sa-ti zboare vre-un piston.

Ia legatura cu ceva useri din Constanta (uite aici ) sa te ajute in cautarea unui motor.

_________________
La Veloce Vita: Olio Acqua Benzina & Veloce

It`s an Alfa Romeo thing, you wouldn`t understand.

AYRTON SENNA SEMPRE


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2017, 07:27 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 518
Car: Stelvio
Location: constanta
Iti recomand bucurestiul.
Pana si alfetta cu masina in garantie si-a bagat picioarele in autocomo.
Daca se mai poate salva masina ta cu costuri mai normale, doar la bucuresti o sa reusesti. Succes.

_________________
Alfa Romeo Stelvio 2.0 T Q4 280 HP
Ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v 210 HP


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2017, 10:47 
Offline
User avatar

Joined: 06 Sep 2017, 19:18
Posts: 13
Car: Alfa Romeo 147 1.6
Location: Constanta
Incerc si acolo. Multumesc de sfaturi. Sper sa o rezolv si exact cum ai spus cu ceva costuri normale.


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2017, 12:46 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2015, 13:43
Posts: 50
Car: Jeep Wrangler
alt motor sau segmentare tot cam acolo te ajunge cu banii :)))

_________________
Alfa Romeo 147, 1.6 TS, 105CP
Jeep Wrangler Sport 2.5 147CP


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]