La Sdi îți dau dreptate ,la partea cu pompa de vacuum , când a picat din senin ,fratimu era în mers și doar bulanul ,că era în exteriorul orașului și câțiva mm a lipsit sa nu intre în cel din fata când a picat , daca era în oraș sigur lovea pe cineva .
La cureaua de accesorii o să mă uit zilele astea , că sa aprins bateria roșie din senin în bord , in timp ce mergeam către Năvodari , când am ajuns acasă incarca cu 14.2 dar se auzea un zgomot la accesorii, o sa dau cureaua jos și o sa vad daca se învârte vreo rola/fulie ceva mai greu . Dar motoarele sunt țepene faci 400.000-500.000 km lejer ,că sa nu zic mai mult , probabil că atât se face și cu jtd-ul fara probleme .
Nu renunt așa de ușor la 166 , odată ce al luat-o pe drumul asta cu mașina , nu am de gând să scap de ea așa de ușor ,mai ales că m-am obișnuit cu ea și știu sa mai umblu la ea , cu alta mașină trebuie sa o iau de la zero .
Dacă eram pornit pe cheltuieli cat mai mici ,luam un Fiat Punto sau Panda cu motor de 1.2 benzina și scăpăm de o treabă daca puneam și gaz.
Legat de costuri m-am referit doar la 166 și 147 , adică ce rost are să scap de 166 și să iau 147 pe motorina care în bani consuma la fel ca a mea , nu vad unde este avantajul , cine cu 147 vrea să facă schimbul cu cineva cu Punto, care consuma la fel ca 147 , probabil că nimeni nu este de acord sa scape de o mașină mai mare și să ia una mai mica pe care da aceiași bani pe combustibil. Din cauza asta am zis că singura alternativa mai ieftina era 1.6 cu gaz , dar cum motoarele ts nu sunt așa de rezistente pe mașinile mai tăvălite (majoritatea),iese din discuție iar la cele noi și mai scumpe nu le vad rostul ,când sunt atâtea alternative plăcute ochiului ,un exemplu Fiat Bravo.
|