It is currently 28 Apr 2024, 07:26

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
PostPosted: 27 Jan 2018, 05:58 
Offline

Joined: 26 Jun 2016, 22:46
Posts: 47
Car: Alfa Romeo 147 JTDM
Salut. Am un Alfa 147, 1.9JTD. Am schimbat ambreiajul in urma cu o luna, iar acum masina nu vrea sa se mai tureze cand este in viteza( oare are legatura cu ambreiajul) . Am schimbat filtrul de motorina( nimic), nu stiu ce sa ii mai fac . Ma gandesc la EGR,INJECTOARE..... O scot din viteza se tureaza, o bag in orice treapta nu se mai tureaza....cu pedala la podea... Specific ca nu se aude patinand,trosnind, ....zgomote ciudate nu se aud.....


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2018, 23:28 
Offline

Joined: 26 Jun 2016, 22:46
Posts: 47
Car: Alfa Romeo 147 JTDM
Am reusit sa o duc la un tester. Totul bun si frumos doar ca valoarea pe senzorul MAP era de 153 max si el mi-a spus ca trebuia sa fie in jur de 200. Crede ( la service) ca este turbina , dar eu nu stiu ce sa cred...pt ca turbina nu se comporta ciudat deloc. Voi ce credeti? Ms anticipat.


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2018, 01:49 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2009, 05:04
Posts: 327
Car: Alfa 147 JTD
Location: Timisoara <=> Hunedoara
Cand zici ca nu se tureaza ce vrei sa spui ?
Chiar sta la relantiu sau se tureaza ca in limp mode ?
Eventual pune o filmare. Daca moare senzorul de map intra in limp mode si ai si check engine light aprins, zici ca mai ai 50 de cp dar tot se turearza incet dar se tureaza.


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2018, 02:33 
Offline

Joined: 26 Jun 2016, 22:46
Posts: 47
Car: Alfa Romeo 147 JTDM
Cand spun ca nu se mai accelereaza , ma refer ca nu mai urca in turatie, se plafoneaza la 2000. In bord nu este aprins nimic. Pe tester nu erau erori. Singurul parametru despre care a comentat a fost cel de la MAP care arata 153 si cica ar trebui sa fie vreo 200. Testeru era unu multi marca si nu citea chiar tot, nu ia aratat nici un tabel cu cat ar trebui sa fie la turatia X , si de aici a tras el concluzia ca e turbina bulita


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2018, 08:46 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
ai mers la un mechanic de tot "cac***l",unul bun verifica tot ce tinea de turbina:furtunurile de la vacum,actuatorul si electrovalva,scotea senzorul map si il verifica de depuneri,chiar si debitmetrul.
abia dupa punea iar testerul.dupa cum a spus si tzzivii trebuia cu masina in sarcina(mergand)

daca spui ca ti-a schimbat ambreiajul(banuiesc ca un "inginer"adevarat)probabil nu a mai pus la loc(sau a atins/smuls) un furtun de la vacuum sau mufa de la electrovalva ce comanda actuatorul de la turbina.
la primul gt cand am schimbat ambreiajul au spart mufa de la senzorul rotatii,dupa ce au terminat nu mai pornea....

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2018, 10:31 
Offline

Joined: 26 Jun 2016, 22:46
Posts: 47
Car: Alfa Romeo 147 JTDM
Multimedc


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]