It is currently 23 May 2024, 11:05

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 249 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 510 Next
Author Message
PostPosted: 30 May 2009, 13:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6632
Location: Brasov... oarecum.
mersi, o sa ii dau un PM sa il intreb mai multe

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 13:26 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Salut,asa este. fix jantele astea le am eu pe masina, pe aceleasi dimensiuni, si le-am cumparat de noi imediat ce mi-am luat masina. Uite, ca si aspect pe alfa 147 rosso alfa iaca:
http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php? ... t=jaggguar

Nu mai stiu dimensiunile ca le am deja de aproape doi ani, insa de obicei daca mergi la vreun magazin cu talonul cam stiu ei ce sa-ti aduca. Eu le-am luat din Brasov, stiu chiar doua locuri unde cred ca pot obtine ceva discount. Vb pe pm daca vrei. E o alegere foarte buna zic eu, si ca dimensiuni si ca model. Daca le voi schimba, le voi schimba cu aceleasi jante in viitor. Singurul minus ar fii faptul ca se indreapta foarte foarte greu in cazul in care reusesti sa le strambi, in niciun caz la cald. Cu greu vei gasi un meserias care sa nu-ti spuna inainte sa se apuce de ele ca "exista riscul sa crape"...

Poate reusim sa ne vedem odata sa ne cunoastem si sa le si vezi inainte sa le cumperi :peace:

_________________
"Live fast, die young, leave behind a nice beautiful body" J.D.


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 13:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6632
Location: Brasov... oarecum.
pai cum am vb si pe PM, la partyul de diseara.
banuiesc ca intre timp ai rezolvat cu ITPul

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 14:16 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
nope, 11 iunie e data limita..

_________________
"Live fast, die young, leave behind a nice beautiful body" J.D.


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 14:19 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6632
Location: Brasov... oarecum.
Jaggguar Quote:
nope, 11 iunie e data limita..
pai in cazul asta, daca nu te intelegi tu cu omul de la ITP sa photoshopezi :lol: crapatura de pe parbriz, acesta va trebui schimbat. se face poza la masina din fata si parca si din spate. iar cu noxele, posibil sa ai ceva probleme

apropo de parbriz: si al meu e crapat, o pietricica sarita de la un camion ce venea din sens invers

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 14:34 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15206
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
e pacat sa dai bani pe jantele alea si sa nu le iei pe 17! (valabil si pentru jagguar)

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 14:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6632
Location: Brasov... oarecum.
Eu te cred, si chiar m-am gandit la treaba asta. Dar faza e ca am doua seturi de cauciucuri, unul de vara, altul de iarna, la marimea 205/55 R16. Pentru ca masina a venit in pragul iernii, si la nici o saptamana de cand am luat-o a trebuit sa iau cauciucuri de iarna, iar la momentul respectiv nu aveam bani si de jante, iar de 15 nu vroiam, si nici in continuare nu vreau.

Varianta ar fi sa incerc sa vand cauciucurile de vara de 16 (nu stiu ce bani o sa scot pe ele, desi sunt ca noi) si sa iau jante si cauciucuri de vara pe 17. iar cele de iarna sa le pun pe jentile actuale. Oricum, ma mai gandesc, deoarece cumparaturile le voi face in vreo 2-3 luni, nu acum. Acum doar strang informatii si caut niste modele care sa imi placa.

Oricum, tre sa fac un calcul sa vad cat mai trebuie in plus pentru un set de vara de 17

PS: uite ma uit pe un site, pur informativ (e posibil ca in alte parti sa gasesc mai ieftin, dar comparam diferenta de pret):16"-640ron, 17"-830ron; preturile sunt pe bucata. La diferenta de pret jenti se adauga diferenta de pret intre cauciucurile mele vandute(daca reusesc) la sh si cele noi de 17. In momentul de fata as face cu greu fata acestei diferente, dar la momentul in care le voi lua(2-3 luni) e posibil sa fie alta povestea, sa stau mai bine cu lichiditatile si atunci...cine stie, 17"?!
Ca sa concluzionez: nu exclud de tot varianta 17", dar tre sa ma gandesc si la buget.

PS2: este exclusa din start si fara drept de apel varianta de cauciucuri SH

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Last edited by yux_mm on 30 May 2009, 14:57, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 14:49 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
Ai deja "spitate",n-ar fi rau daca ai incerca si alt design...
Vorba lui EGE,pe 17" n-ar strica,mie,de exemplu,pe 147 cel mai mult imi plac "ti"-urile si "Superturismo" :wink:
E adevarat ca pentru diametru mai mare va trebui sa iei in considerare neaparat faptul ca va trebui sa te comporti mult mai "delicat" cu masina...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 15:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6632
Location: Brasov... oarecum.
@kali: si la asta m-am gandit, si singurele care faceau concurenta la "spitate" erau cele GTA look de pe 156. alea parca sunt pe 17". si oricum sunt pe locul 2 ca preferinte si destul de departe :lol: . e o chestie de preferinte :D.........cred ca sunt cam mofturos, dar cand mi se pune pata pe cate ceva (in acest caz pe spite, si nu neaparat pe cele de la OZ) ma cam duc pe respectiva idee. oricum, mai am timp sa ma hotarasc, asa cum am mai spus. acum caut diverse modele

TI pe 147 ca cele pe care le-a avut EGE pe prima masina? daca la alea te referi, intr-adevar arata binisor

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 15:17 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
yux_mm Quote:
TI pe 147 ca cele pe care le-a avut EGE pe prima masina? daca la alea te referi, intr-adevar arata binisor
Da,la ele m-am referit,iar daca vrei sa-ti faci o idee despre cum s-ar asorta la rosso alfa, uite aici un mic exemplu,e adevarat,in echiparea unei 166 cu etrierii vopsiti si ei in rosu 8)


Attachments:
IMG_0833 (Medium).JPG
IMG_0833 (Medium).JPG [ 101.96 KiB | Viewed 3348 times ]

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti
Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 15:56 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15206
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
si ceva mai mari, pentru ca pe 166 vin pe 18" (si cu alt prezonaj, deci nu-ti fa iluzii de TI 18" pe 147 :lol: )

inca o sugestie:

Image


Attachments:
alfa-147-ducati-corse-4m.jpg
alfa-147-ducati-corse-4m.jpg [ 38.53 KiB | Viewed 3320 times ]

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS
Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 15:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6632
Location: Brasov... oarecum.
mda,...arata bine, si ele si masina lui marius. suna interesanta ideea, tre sa vad la ce pret si de unde le pot achizitiona :D are idee careva?

da, corect EGE, dar le-am vazut pe cele de 17 pe fosta ta masina pe topicul respectiv, mai trebuia, vorba lui kali, sa vad si combinatia cu rosu

PS. bai, voi imi complicati viata :lol: cu astfel de ispite
EGE, in a doua poza 147ele arata atat de bine incat iti vine sa plangi langa el :blink:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 16:50 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
ALXege Quote:
e pacat sa dai bani pe jantele alea si sa nu le iei pe 17! (valabil si pentru jagguar)
In ce priveste jantele si eu sunt adeptul proverbului frantuzesc "bigger is beter", cu o exceptie.Oz-urile astea spitate pe 147 rosu.Vin de minune,nu lasa impresia ca masina ar avea nevoie de ceva mai mare.
KALI Quote:
uite aici un mic exemplu,e adevarat,in echiparea unei 166 cu etrierii vopsiti si ei in rosu 8)
Sunt singurul care crede ca rotile par usor subdimensionate in raport cu masina,in poza asta dar si in realitate ? :scratch:

ALXege Quote:
inca o sugestie
Astea sunt absolut superbe,le-am vazut pe viu si sunt fan.Si eu stiu ca am dreptate cand fac urmatoarea afirmatie : o Alfa trebuie sa aibe roti in stil teledial. :lol:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 16:59 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6632
Location: Brasov... oarecum.
marius rotile de pe masina ta nu sunt subdimensionate, poate ca poza e ciudata. mie mi se pare ca au exact marimea potrivita, mai mari mi s-ar parea prea mari.

si da, intr-adevar, cele de pe ducati corse arata foarte bine. dar in momentul de fata imi depasesc bugetul destul de bine. asa ca le voi trece la to do list

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 17:10 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15206
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
marius Quote:
Sunt singurul care crede ca rotile par usor subdimensionate in raport cu masina,in poza asta dar si in realitate ? :scratch:
Da! :lol:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 19:13 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
yux_mm Quote:
Eu te cred, si chiar m-am gandit la treaba asta. Dar faza e ca am doua seturi de cauciucuri, unul de vara, altul de iarna, la marimea 205/55 R16. Pentru ca masina a venit in pragul iernii, si la nici o saptamana de cand am luat-o a trebuit sa iau cauciucuri de iarna, iar la momentul respectiv nu aveam bani si de jante, iar de 15 nu vroiam, si nici in continuare nu vreau.

Varianta ar fi sa incerc sa vand cauciucurile de vara de 16 (nu stiu ce bani o sa scot pe ele, desi sunt ca noi) si sa iau jante si cauciucuri de vara pe 17. iar cele de iarna sa le pun pe jentile actuale. Oricum, ma mai gandesc, deoarece cumparaturile le voi face in vreo 2-3 luni, nu acum. Acum doar strang informatii si caut niste modele care sa imi placa.

Oricum, tre sa fac un calcul sa vad cat mai trebuie in plus pentru un set de vara de 17

PS: uite ma uit pe un site, pur informativ (e posibil ca in alte parti sa gasesc mai ieftin, dar comparam diferenta de pret):16"-640ron, 17"-830ron; preturile sunt pe bucata. La diferenta de pret jenti se adauga diferenta de pret intre cauciucurile mele vandute(daca reusesc) la sh si cele noi de 17. In momentul de fata as face cu greu fata acestei diferente, dar la momentul in care le voi lua(2-3 luni) e posibil sa fie alta povestea, sa stau mai bine cu lichiditatile si atunci...cine stie, 17"?!
Ca sa concluzionez: nu exclud de tot varianta 17", dar tre sa ma gandesc si la buget.

PS2: este exclusa din start si fara drept de apel varianta de cauciucuri SH
din aceleasi considerente am ramas la 16..dar hai ca ma grabesc la party party si vb acolo :lol:

_________________
"Live fast, die young, leave behind a nice beautiful body" J.D.


Top
   
PostPosted: 31 May 2009, 12:14 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1711
Location: Galati
marius Quote:
KALI Quote:
uite aici un mic exemplu,e adevarat,in echiparea unei 166 cu etrierii vopsiti si ei in rosu 8)
Sunt singurul care crede ca rotile par usor subdimensionate in raport cu masina,in poza asta dar si in realitate ? :scratch:
Nicidecum,stai linistit,ai o masina care,dupa parerea mea,arata exact asa cum trebuie ! :wink:

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 31 May 2009, 18:41 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15206
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Hmm.. ca sa ma fac mai bine inteles referitor la postul meu de mai sus, DA, ESTI SINGURUL! :lol: masina arata foarte bine si jantele sunt perfect proportionate, dar suntem putin offtopic aici!
Iar ontopic, raman la parerea mea, pe cat de mult imi plac jantele (OZ Superturismo), pe atat de mult merita cel putin 17" :peace:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 31 May 2009, 22:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6632
Location: Brasov... oarecum.
ca sa fiu sincer mi-a ramas gandul la acele ducati corse. insa am observat ca sunt pe 18". au facut ceva modificari ca sa incapa?sau merg pur si simplu puse si pe masina mea?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 31 May 2009, 23:13 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15206
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
cred ca merg pur si simplu puse, dar am observat pe ebay ca gumele sunt date 225/35/18 ca si dimensiuni, si nu 225/40/18 cum e de exemplu la GT. Posibil sa fi ales un talon mai mic ca sa nu frece, si oricat de sustinator al jantelor mari as fi eu, parca talon de 35 (raportat la 225) e cam mic :roll:

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 01 Jun 2009, 08:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6632
Location: Brasov... oarecum.
in linkul postat de tine, in cadrul anuntului cauciucurile sunt de 215/40 R18

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 01 Jun 2009, 10:32 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15206
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
mda, dar sunt 215 :?

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2009, 11:25 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6632
Location: Brasov... oarecum.
Buna ziua domnelor si domnisoarelor, si nu in ultimul rand bai domnilor.
Cum v-am mai spus inainte am dus miercuri seara masina la service pentru a putea fi pornita la rece de catre cei de acolo, si sa remedieze eventualele probleme. Ei, sau uitat, au analizat, au testat si au verificat si se pare ca nu au depistat nici o problema. Adevarul este ca baietii s-au plimbat cu masina vreo 10km ca sa depisteze tot ce le-am insirat eu acolo. Se pare ca nu au depistat totusi nimic. Asta e, astept sa cada vreo piesa :lol: de pe ea daca intr-adevar are probleme, daca nu, inseamna ca eu sunt paranoic.
La fel de adevarat este faptul ca dupa ce am schimbat uleiul, acele probleme insirate intr-un post mai inainte, au inceput sa se amelioreze, unele pana la disparitie: ca de exemplu acea pierdere de putere intre 2000-3000rot/min. Concomitent cu asta am schimbat si benzinaria, dar nu si motorina, de unde alimentez. Adica Petrom. Si schimbata o sa ramana pentru simplul motiv ca am gasit una mai aproape :D

Baietii de la service mi-au recomandat motorina de la Mol, aia cea mai scumpa. A mai bagat cineva? Poate sa-mi dea o idee despre comportamentul ulterior al motorului?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Last edited by yux_mm on 12 Jun 2009, 11:55, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 12 Jun 2009, 11:35 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15206
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Imi pare rau sa te dezamagesc, dar schimbarea uleiului nu poate avea nici o legatura cu pierderea de putere, poate doar placebo :tongue:
ti-au verificat functionarea motorului pe tester? la mine asa am elucidat problema, pare-se ca am nevoie de un debitmetru nou :)

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2009, 11:52 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6632
Location: Brasov... oarecum.
da, mi-au zis ca inclusiv dimineata au pornit-o cu testerul pe ea. mi-au zis ca au verificat cam tot ce se poate verifica cu un tester (debit aer, motorina, amestec, etc) si toti parametrii sunt in limitele corespunzatoare.
nu mi-au zis ei nimic de ulei, ca din cauza ca e nou motorul merge mai rotund, asta e doar constatarea mea de dupa schimb

asta e acum. deocamdata mai astept sa inceapa sa faca figuri din nou si atunci poate ma mai duc o data :(

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 249 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 510 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]