It is currently 25 Apr 2024, 04:39

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 01 Nov 2010, 15:49 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Cu riscul sa-mi iau cateva castane, pun si eu urmatoarea intrebare.

Este greu de schimbat bucsele de la bara stabilizatoare? Trebuie taiat si sudat apoi ceva?

Idea este ca imi cloncane cand trec peste denivelari mici sau cand iau curbe stanga sau dreapta...si am inteles ca de la bucse ar putea fi , din moment ce am schimbat, brate superioare, capete de bara, bielete directie si bielete antiruliu. Am verificat si bratele inferioare si se tin destul de bine, zic eu ca mai merg cu ele cam 1 an.

Va multumesc anticipat si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 15:53 
Offline
User avatar

Joined: 20 Apr 2010, 14:54
Posts: 1465
Car: Alfa Romeo Brera
Location: Bucuresti
Vezi ca exista deja un topic. Dai search :tongue:

_________________
-Alfa Romeo Brera-
EX: Ducati Monster
EX: Alfa Romeo 159 TI 2.4 Nero'Etna
EX: Alfa Romeo 159 my09 2.0JTDm TI
EX: Renault Twingo 1.2
EX: Fiat Barchetta 1.8
EX: Alfa Romeo 159 my08 1.9JTDm
EX: Alfa Romeo 147 1.9JTD 140cp(soft Tibi)
Ex: Skoda Fabia 1.2 54cp


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 15:55 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
CristianMiu Quote:
Cu riscul sa-mi iau cateva castane, pun si eu urmatoarea intrebare.

Este greu de schimbat bucsele de la bara stabilizatoare? Trebuie taiat si sudat apoi ceva?

Idea este ca imi cloncane cand trec peste denivelari mici sau cand iau curbe stanga sau dreapta...si am inteles ca de la bucse ar putea fi , din moment ce am schimbat, brate superioare, capete de bara, bielete directie si bielete antiruliu. Am verificat si bratele inferioare si se tin destul de bine, zic eu ca mai merg cu ele cam 1 an.

Va multumesc anticipat si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.
http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?f=10&t=8294" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 16:27 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Eu zic sa te lasi bagubas..

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 16:28 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7045
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
ok, intrebarea mea era alta, este greu? sunt multe de desfacut pana ajung sa dau bara stabilizatoare jos ?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 19:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2928
Location: Bucuresti
CristianMiu Quote:
ok, intrebarea mea era alta, este greu? sunt multe de desfacut pana ajung sa dau bara stabilizatoare jos ?
Este sau nu este! Trebuie sa ai masina suspendata, adica nu ridicata pe cric! Dar pozele lui Mirica sunt mai mult decat graitoare!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 21 May 2017, 22:28 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4304
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Ai macar de slabit jugul, daca nu chiar de dat jos complet ca sa poti scoate bara stabilizatoare. E munca de o zi si trebuie scule puternice.
Pentru inceput vezi daca nu cumva sunt bieletele antiruliu. Si ele troncanesc, doar ca nu se vede cand ai masina ridicata! Sunt mult mai usor de schimbat.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 22 May 2017, 07:25 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2016, 11:25
Posts: 121
Car: Alfa 159 1.9 JTDm
Location: Zalău
Bieletele antiruliu sunt schimbate toate 4. Am pus Lemforder. Maine ajung iar in service si o sa ii rog sa verifice absolut tot.

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2006 - 1.9 16V 150 CP
ex: Fiat Grande Punto 2006 - 1.4 8V 77 CP
ex: Fiat Punto MK2 1999 - 1.2 8V 60 CP


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]