It is currently 19 Apr 2024, 20:51

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 01 Aug 2014, 00:04 
Offline

Joined: 16 Jan 2014, 00:13
Posts: 14
Car: 147
detin o alfa 147 jtd 115 cp 220 000 km din 2003. am un zgomot metalic (ticait) in forta la 1000 -1500 de ture, imi da senzatia ca un intinzator ajunge la sfarsit de cursa. mentionez ca distributia, pompa de apa, curea alternator, fulia cu guma?!, intinzatoarele, rolele, sunt noi schimbate anul trecut la 207 000 km.motorul la relanti merge perfect fara nici un zgomot din zona distributiei . pana acum nu i-am dat asa mare importanta dar cu geamul deschis sau in dreptul unui gard (tunel) ceva care sa respinga sunetul se simte destul de accentuat imi e frica sa nu stric motorul, peste 1500 de ture nu se aude. va scriu sperand ca cineva a mai intalnit o problema asemanatoare si imi puteti da un sfat. mutumesc


Top
   
PostPosted: 01 Aug 2014, 00:49 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
verifica volanta, fuliile si restul sant in dreapta, banuiesc ca auzi pe geamul din stanga.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 01 Aug 2014, 01:09 
Offline

Joined: 16 Jan 2014, 00:13
Posts: 14
Car: 147
zgomotul imi pare din dreapta ca sa fiu sincer, dar nu exclud varianta, cum se verifica volanta. ambreiajul per total ....nu e nou dar nici de aruncat. sa zic ok.


Top
   
PostPosted: 01 Aug 2014, 01:12 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
vezi pe elevator de unde se aude acel zgomot, volanta se verifica prin demontare.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 01 Aug 2014, 01:16 
Offline

Joined: 16 Jan 2014, 00:13
Posts: 14
Car: 147
pe liber nu face nici un zgomot la turatia asta, doar in forta, daca urc vreo panta (iesire garaj ) manevre parcare sau schimbare viteza lenesa...


Top
   
PostPosted: 01 Aug 2014, 01:20 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
pe liber nu auzi tu din masina dar e posibil pe elevator in viteza sa apara zgomot cand stai langa volanta, pot fi multe , de la un rulment spart in cutie pana la bataie de motor.

in multe situatii, nu e cazul aici, tzacanitul provenea dintre scaun si volan :mrgreen: deci e greu de dat un verdict in astfel de situatii, apeleaza la un service.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 01 Aug 2014, 15:11 
Offline

Joined: 16 Jan 2014, 00:13
Posts: 14
Car: 147
dar vreun intinzator blocat sau curea prea larga care permite intinzatorului sa ajunga la sfarsit de cursa si sa tacane nu ar putea fi?


Top
   
PostPosted: 01 Aug 2014, 15:56 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu prea, vezi la un service cu un mecanic mai descurcaret poate aude ce si cum.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 01 Aug 2014, 17:00 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Motorina e ok? Asa ticaia la mine in sarcina (urcat in rampa), cand mai nimeream niste benzina foarte "apoasa", la Fiat.


Top
   
PostPosted: 01 Aug 2014, 17:10 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
la tine erau detonatii din cauza benzinei, se intampla des la benzina acest lucru, si motorina da detonatii in anumite situatii insa de obicei se lasa cu pistoane zvarlite peste gard si au legatura cu sistemul de injectie uzat insa nu am observat la jtd acest comportament, doar la dci si pe la toyote am mai auzit mai ales la plecari de pe loc in forja pe o masina cu injectia uzata sau la masini care au stat nefolosite o perioada la prima plecare de pe loc.

asta e unul din motive pentru care nu e bine sa infunzi piciorul in acceleratie sub 2500rpm

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 01 Aug 2014, 23:44 
Offline

Joined: 16 Jan 2014, 00:13
Posts: 14
Car: 147
astazi a trecut pe langa mine o alfa tot jtd care avea acelesi zgomot, ori e normal asa ,ori avem defect comun. imi venea sa-l opresc sa intreb ... multumesc pentru raspunsuri


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2014, 00:16 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
n ai pentru ce, alfaclub.ro is about support!

ps:
ti am zis ca tacanitul poate fi intre scaun si volan uneori :mrgreen:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 02 Aug 2014, 00:32 
Offline

Joined: 16 Jan 2014, 00:13
Posts: 14
Car: 147
:clapping: :lol: masina mea are destule zgomote din toate partile (inclusiv intre scaun si volan) doar ca tacanitul aste de care vorbeam mi se pare ca se accentueaza , stiu ca toate masinile sunt zgomotoase cand sunt subturate ....flexibilul de la evacuare nu ar putea fi vinovat?


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2014, 00:35 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
daca zici ca se aude la fel ca o alta alfa, banuiesc ca era una care nu cadea pe ea insasi, e posibil sa fie vre un injector, is masini diesel, astea baraie, paraie, huruie si fac ca dracu, noroc de antifonarea lor ca altfel la turatii joase is niste tractoare, dar merg, le place abuzul :mrgreen:

un mecanic bun ar putea identifica zgomotul daca intr adevar e ceva in neregula.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 02 Aug 2014, 00:39 
Offline

Joined: 16 Jan 2014, 00:13
Posts: 14
Car: 147
daca zici ca le place abuzul inseamna ca a mea e nefericita :lol:


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2014, 00:41 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu i nimic mai bun pentru un jtd mai babit asa spre 200k decat o talpa la 3000 rpm constanta cu varfuri spre 4500 rpm , dupa un drum din asta merge ca un ceas.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 02 Aug 2014, 00:47 
Offline

Joined: 16 Jan 2014, 00:13
Posts: 14
Car: 147
4500... mi se rupe inima, de la mine a vazut maxim 4000 asta doar ca sa o desfund, scurt asa, in relatia cu masina asta sunt eu abuzatul, cand trebuie sa platesc factura la service. :lol:


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2014, 00:49 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
la mine merge pe aproape de 3000 mereu si cand depasesc pe cineva intotdeuna depasesc 4000rpm pentru ca asa este corect, nu ti tine motorul in ture joase , pe la 2000rpm sau mai jos pentru ca nu o sa mearga cum trebuie.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 02 Aug 2014, 00:57 
Offline

Joined: 16 Jan 2014, 00:13
Posts: 14
Car: 147
eu schimb viteza la 2000-2500 rpm, daca imi aduc bine aminte?! am citit in manualul masinii?! odata ajuns la a-5-a o calc in functie de trafic si limite


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2014, 01:01 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
eu de exemplu nu prea folosesc treapta a 6 a si nu ma grabesc sa ajung intr a 5 a , folosesc treptele de viteza corespunzatoare, decat sa merg intr a 5 a la 2000rpm prefer sa merg intr a 4 a la 2600, turatie la care daca am piscat acceleratia masina e ca un arc ,nu agonizeaza.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 02 Aug 2014, 01:06 
Offline

Joined: 16 Jan 2014, 00:13
Posts: 14
Car: 147
lumea zice ca daca cuplu maxim e la 2000 rpm nu are rost sa o chinui mai mult... eu nu mai inteleg nimic, dar oricum merg si schimb dupa cum simt masina


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2014, 01:09 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
n are nici o treaba cu ce zice lumea, lumea in general habar nu are, important e ca sarcina pe motor sa fie cat mai mica indiferent de regimul de rulare, pentru asta exista cutia de viteze, altfel puneau doar treapta a 5 a si plecai direct cu ea dar din cauza sarcinii prea mari nu poti pleca cu a 5 a, de aia e bine sa mergi mai turat, uzezi mai putin motorul din cauza ca i usurezi munca, respira usor nu se chinuie sa impinga cotetul la 2000rpm

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 12 Aug 2014, 14:42 
Offline

Joined: 16 Jan 2014, 00:13
Posts: 14
Car: 147
buna ziua. problema persista sau (fraierul insista),am fost la 2 mecanici si nici unul nu a rezolvat nimic ,am cheltuit 50é si imi vine sa plang. fiecare mecanic a auzit zgomotul si la recunoscut ca defect dar nu au gasit sursa ,au demontat curea accesorii... de la distributie au auzit doar zgomot normal de frecare (rotatie)?? !! mi-au pus doua coliere pe flexibilul de la esapament si mi-a disparut unul dintre zgomote*

*zgomot de oala inchisa care zornaie o lingura in ea, se auzea pe strada mai distrusa la vibratii.

daca cineva a mai avut o astfel de problema astept pareri ca la service ma curata astia si cred ca nevasta divorteaza daca ii spun ca tre sa platesc iar pentru masina, e satula....
va multumesc!

edit: am fost la biserica si tot degeaba


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2014, 18:52 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 637
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
Probabil ca masina din posturile de la inceput despre care povesteai ca scoate aceleasi sunete cu a ta, era crosswagonul meu.
Si eu am aceeasi ambianta sonora la 1000-1500 ture in sarcina usoara.
Nu stiu de unde provine si nu ma stresez inca. E foarte posibil sa fie inceputul sfarsitului volantei sau ambreajului. M-am impacat cu ideea ca undeva in urmatorii 10.000-30.000 km urmeaza o lucrare in zona asta. Si a mea se apropie de 200.000 km.

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2014, 14:08 
Offline

Joined: 16 Jan 2014, 00:13
Posts: 14
Car: 147
la mine daca lovesc cu mana in toba in zona flexibilului pare ca are bucatele de fir desprinse si zornaie, eu am strans doua coliere pe flexibil si un zgomot a disparut dar a ramas cel metalic. ambreiajul meu e doar dur in rest nu aluneca si nu trepideaza


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]