tudyniuz Quote:
Imi amintesc niste discutii de acum cativa ani de pe reddit, unde se comenta interiorul Giuliei, iar spre surpinderea mea, multa lume se plangea de infotaintment.
Cred ca plangerile erau mai mult legate de displayul original, destul de 'old-style' - imi aduc aminte ca la test drive-ul cu Stelvio care l-am facut cu Yux pe mine asta m-a frapat putin ca era ca un ecran VGA. Dar infotainmentul a fost upgradat masiv din cate stiu la MY2020 sau chiar cu un an inainte (?). La Stelvio/Giulia e foarte misto integrat in bord, pastrand inca regula razei vizuale laterale.
Din cate stiu, multi producatori au introdus/adoptat stilul tableta in primul rand din cauza considerentelor legate de siguranta, ptr ca poti vedea mai bine in lateral daca urmaresti indicatiile GPS decat urmarind un sens vertical/coborandu-ti privirea pe consola (desi fanii unui anumit producator de EV-uri incearca sa ne convinga de contrariu). Acum insa la foarte multe masini tableta arata ca o chestie aftermarket pusa acolo ca si cum cineva a constatat la inspectia finala ca au uitat dashboardul si l-au lipit atunci cu superglue, asa e in imaginea de la Peugeot, sau si mai grosolan in VW-urile ID3/ID4. La Tonale imi place ca au urmarit linia (sau cel putin asa arata in poze), tableta fiind o continuare fireasca a informatiilor esentiale despre mers si masina in general, pe care le vezi in fata ochilor tot timpul, mutandu-ti privirea usor spre dreapta/stanga doar ptr a urmari navigatia.
Godzzi, din raspunsurile publicate in
AutoExpress, posibilitatea unui Tonale electric sau un QV depinde de cum va fi primita masina pe piata si cum vor evolua lucrurile in urmatorii ani. Avand in vedere tendintele actuale, inclin sa cred ca va fi un BEV, probabil 2024/2025. QV, not so much.
Toate hibridele folosesc motoare mici, la GLA e un motoras de 1.3 (de drona:), la X1 e un 1.5 in 3 cilindri, la Q3 e iarasi unul destul de anemic de 1.4. Pe hartie, performantele PHEV Tonale sunt mai bune decat ale concurentei.