Cu piesele, cred ca mai greu a fost dupa ce s-a terminat productia, pana prin 2000, dupa a aparut o nisa, si s-au simplificat lucrurile, doar bani sa ai.
Pe partea mecanica multe piese sunt comune cu Alfa 75, inca se mai gasesc piese after market. Piese comune mai sunt pe 33, 155, 164.
Apar permanent anunturi cu piese de Alfa SZ/RZ, originale, after market, replici, noi, utilizate, chiar si chilipiruri.
Un parbriz original, nou, se vinde cu 2900 Euro.
O capota si o bara fata, se vand ca set cu 3500 Euro.
O usa completa, noua, se vinde cu 3200 Euro.
Toate elementele de caroserie sunt dintr-un compozit, numit Modar, sunt ateliere care lucreaza cu fibra si rasini, si care pot face replici, mai greu e cu matritele.
In orice caz, de obicei, pe afara, aceste masini nu stau in garajele proprietarilor ci in garaje "hotel", unde sunt intretinute exemplar, cu niste costuri, numai de depozitare, substantiale.
Proprietarul doar o conduce, solicita sa-i fie adusa, pe platforma, acasa, sau in anumit loc, o va prelua curata, parfumata, in perfecta stare si cu plinul facut; cum o va preda doar de el depinde, oricum, cu km putini, unii cica isi fac o "norma" de a o conduce 500km intr-un wk-end, de 2-3 ori pe an...
Attachments: |
FB_IMG_1586843476372.jpg [ 49.44 KiB | Viewed 4103 times ]
|
FB_IMG_1586843463186.jpg [ 54.58 KiB | Viewed 4103 times ]
|
IMG_20200414_090156.jpg [ 152.27 KiB | Viewed 4103 times ]
|
IMG_20200414_090218.jpg [ 252.82 KiB | Viewed 4103 times ]
|
IMG_20200414_090134.jpg [ 133.71 KiB | Viewed 4103 times ]
|
09-05-45-szspatr1.jpg [ 10.47 KiB | Viewed 4103 times ]
|
_________________ V E R O C U O R E S P O R T I V O
|