Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Filtru Sport
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=13&t=4931
Page 1 of 1

Author:  Al3xinhoo [ 22 Sep 2008, 14:34 ]
Post subject:  Filtru Sport

Salut Am un alfa 147 Selespeed 2.0 TS 16 V Si vreau si io un filtru sport ce imi recomandati ? si de unde asi putea sa le achizitionez nr de telefon situri va rog mult

Author:  vip007 [ 22 Sep 2008, 18:48 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

la tine va fii destul de dificil sa iti pui un filtru sport... adica o sa trebuiasca sa il aduci in fata motorului.
sunt si eu interesat de raspunsul al topic :)
si apropo nu ai un alfa 147 ci o alfa 147 :D

Author:  duvall_22 [ 03 Aug 2009, 18:54 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

sal,si pe mine mar interesa un filtru sport pentru un gtv 2.0 ts ,ce mi-ati recomanda,are careva pus pe masina

Author:  triesse [ 15 Aug 2009, 22:18 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

Al3xinhoo Quote:
Salut Am un alfa 147 Selespeed 2.0 TS 16 V Si vreau si io un filtru sport ce imi recomandati ?
Daca vrei doar un filtru sport...care sa-l pui in cutia originala a masinii,cel mai bun este BMC:

Image
duvall_22 Quote:
sal,si pe mine mar interesa un filtru sport pentru un gtv 2.0 ts ,ce mi-ati recomanda
La fel si pt. GTV:

Image

In cazul in care vreti sa puneti o admisie directa completa,ar fi BMC-CDA(carbon dynamic airbox):

Image


Multa bafta.

Author:  buhuhuu [ 12 Jan 2010, 13:19 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

eu am pus ieri un K&N in cutia originala si sunt multumit.se accelereaza mai bine adica urca mai repede in ture si parca i-a schimbat si un pic sunetu dar doar putin :)...motorul meu este 2.0 jts

Author:  ALXege [ 12 Jan 2010, 14:29 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

Placebo all the way!

Author:  Andrei2303 [ 15 Jan 2010, 13:49 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

Eu am un novitec tot in cutia originala iar rezultatele sunt urmatoarele:
-sunetul apare doar daca iti ascuti bine bine urechile dupa 3500rpm
-nu mi sa parut ca ar creste mai repede turatia intr-un mod evident. parca totusi putin..
-cel mai mare upgrade pe care l-am simtit intr-un mod mai evident este ca nu mai are acel mic lag sub 2000rpm

In rest sunt multumit ca nu mai trebuie schimbat, curatarea e simpla si rara si nici nu am avut pb cu debitmetrul sau altceva (dupa 1200km)

Author:  ALXege [ 15 Jan 2010, 16:26 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

atentie insa cu curatarea aia simpla si rara, ca mie asta mi-a prajit un debitmetru.. filtru necuratat corespunzator, cu prea mult ulei ramas pe el, care s-a dus fix, unde crezi, in debitmetru!
Oricum, mi se pare cel mai de bun simt review de pana acum, cu un simplu filtru ceva mai permisiv in carcasa originala nu o sa poti simit mai nimic!

Author:  vipi77 [ 15 Jan 2010, 17:14 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

Andrei2303 Quote:
In rest sunt multumit ca nu mai trebuie schimbat, curatarea e simpla si rara si nici nu am avut pb cu debitmetrul sau altceva (dupa 1200km)
nici nu o sa ai.
eu am o ascutitoare "sport" d'aia conica direct pe debitmetru si nu are nici pe naiba! am deja 25000km

Author:  aalfaluk [ 14 Mar 2010, 21:08 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

va salut am si eu o nedumerire , porcaria asta iti poate da o putere mai mare decat un kit de admisie 'normal'? eu unu nu cred , si nu vad rostul asa zisei 'turbine' , voi ce parere aveti? Kit Admisie Directa Din Carbon Cu Turbina Sunet Sportputere

Kit admisie carbon Universal cu sistem de ventilatie fortat. - kit complet (carcasa, filtru, furtun flexibil, adaptoare, coliere, etc) - carcasa ...
(3/10/2010 12:12:19 PM) http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning ... 142-2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Author:  theodanila [ 29 Mar 2013, 15:12 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

Salutari. Nu s-a mai scris de ceva vreme pe acest post, asa ca il improspatez putin.

Am fost ieri cu masina mea - GT 1.8 - la un test Dyno. Testul s-a facut in doua etape:

1. cu filtru normal de aer, rezultat: 138,7 CP / 158,2 Nm
2. fara filtru, simuland ideea de filtru sport, rezultat: 136,5 CP / 155,2 Nm

Se pare ca un astfel de filtru, fara o rescriere a softului, face mai mult rau decat bine.

Author:  Valak [ 29 Mar 2013, 18:02 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

:clapping: Excelenta postare ! :goodpost: Orice lache isi tranteste un filtru si o evacuare sport si are impresia ca a facut tuning, cand de fapt a facut pe dracu, nu a reusit decat sa matraseasca niste cai si sa trimita ceva particule abrazive in cilindri si debitmetru.

Author:  Tupac [ 29 Mar 2013, 19:34 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

Nu trebuie sa tragi obligatoriu concluzia ca face mai mult rau. Ca nu aduce neaparat ceva in plus, asta e altceva. Altfel, cei 0.2 s-ar putea sa ii obtii si daca faci 2-3 masuratori normale ;)
Si totusi da, la unele masini, aceste operatiuni aduc un plus mai mic sau mai mare (parca stiam ca la Type R-ul vechi de ex, schimbarea evacuarii este un mare plus). La multe altele probabil insa ca da, nu face nimic, si chiar daca ar face +1-2CP ar fi irelevant.

Author:  Valak [ 29 Mar 2013, 23:04 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

Cum sa-ti pui filtru sport pe niste strazi pe care atunci cand ploua esti ca pe gheata, din cauza prafului !?! Cine se mai urca si pe motocicleta stie perfect despre ce vorbesc. Asta acolo unde exista asfalt, ca mai sunt si multe strazi unde fie nu exista deloc asfalt, fie e intr-o pondere mai mica sau mai mare. Apoi, daca iti iei un filtru care se curata si il cureti prea des, mananci debitmetre pe paine. Cat priveste evacuarile, sunt niste calcule deloc simple in spatele proiectarii unui traseu de evacuare pe care le desfiintezi cu nonsalanta cand iti tragi o "universala" urlatoare sau si mai bine, iti pui doar teava.

Author:  Tupac [ 30 Mar 2013, 10:04 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

Eu te inteleg, dovada ca la nici una din masini nu mi-am pus filtru de aer sport, desi am avut initial in plan. Dar nu are nici o treaba cum e strada cu dorinta unora de a stoarce niste cai in plus, fiecare e liber sa faca ce doreste. Iar cand discuti de anumite motoare cu anumite modificari, atunci filtrul, traseul de evacuare fac o mare diferenta in contextul final al modificarilor. Sau crezi ca atunci mai intereseaza pe cineva ca a fost traseul proiectat 2 ani? :). Oricum proiectarea a fost una rationala ca si raport optim performante/emisii/zgomot, deci nu orientata exclusiv spre performanta ;)

Author:  Fionut [ 30 Mar 2013, 13:25 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

Initial si eu am vrut sa montez un filtru sport sau chiar un CDA, dar in urma unor discutii cu niste mecanici de pe aici am renuntat repejor.
Ideea generala e ca fara o modificare a softului care sa exploateze beneficiile filtrului si al evacuarii (fluxul mai bun al aerului) nu vei obtine mare lucru, inafara de un sunet mai sportiv si eventual un raspuns mai bun al motorului.
In cazul meu (o evacuare mai permisiva, dar filtru OEM), se simte pe langa pe langa sunetul mai "nervos" si o oarecare inbunatatire in performantem, insa asta sunt 99% sigur ca e din cauza starii precare a evacuarii vechi.
Dupa parerea mea, la o masina mai veche, cea mai buna varianta de tuning e sa elimini factorii care reduc din performante (cel putin la variantele pe benzina, unde nu prea renteaza resoftarea sau chiptunning-ul), si anume: filtre de calitate si curate, benzina de calitate, ulei bun si o evacuare curata.

Author:  Razvan29 [ 07 Jul 2015, 13:50 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

Dezgrop acest thread, cred ca e mai ok sa postez aici decat in "Offtopic" sau alte parti.

https://www.youtube.com/watch?v=PAIxeQUSg-Q" onclick="window.open(this.href);return false;

Niste baieti (Mighty car mods) care testeaza cat de eficiente sunt filtrele "sport". Merita urmarit cap-coada.

Author:  nesquick [ 07 Jul 2015, 14:04 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

F misto filmuletul.

Chiar merita urmarit ;)


Sent from my mobile

Author:  _mircea_ [ 09 Aug 2016, 18:09 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

Pe indivizii astia i-am urmarit din cele mai vechi timpuri pana " azi" . Bune emisiuni si mega comice. Eu pe 1.6 TS cu BMC DIA , pe dino am vazut o virgula in plus la CP in schimb la cuplu vreo 5 NM . Acum la motoarele aspirate nu e mare lucru. Ce s-a schimbat e ca trage mai bine din tre joase , asta se vedea si pe grafic . In rest te poti lipsi de acel filtru evident.

Author:  Andu85 [ 14 Aug 2016, 23:07 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

_mircea_ Quote:
Eu pe 1.6 TS cu BMC DIA
Salut. O singura data am mers cu o masina cu filtru sport si peste 3000 ture avea un sunet foarte placut de aspirare(nu stiu cum sa explic).
Poti confirma?

Author:  shox [ 18 Aug 2016, 16:44 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

Si eu am un filtru dasta ''Sport".
Sincer l-am pus pentru ca motorul suna altfel in ture chiar foarte bine pot spune.
Nu da cai in plus ,nu trage masina mai tare dar da un plus sunetului.
Voi face un filmulet.

Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk

Author:  _mircea_ [ 19 Aug 2016, 17:25 ]
Post subject:  Re: Filtru Sport

La mine chiar rage de-a binelea. Eu am BMC DIA ( rectific ce am scis mai sus din graba) si nu am adaptorul pus in fata filtrului ( in set el are un adaptor in cazul in care continui cu un tub flexibil ( in functie de model auto si pozitie). Il am din 2010 si il curat la 2000 km cu solutie Motorex ( foarte buna) sau mai gasesc FK ( set solutie si spray ) pe la UNIX . Nu il schimb pt. nimic in lume...

Page 1 of 1 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/