It is currently 18 May 2024, 00:14

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 19 posts ] 
Author Message
PostPosted: 18 Apr 2006, 09:56 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2006, 01:10
Posts: 15
ce parere aveti?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Apr 2006, 10:22 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Din cate stiu eu nu au ce sa strice. Arcurile sport din cate stiu nu sunt conditionate si de schimbarea amortizoarelor de exemplu. Pot ramane cele originale, vei avea masina cu 30, 35, 40mm mai coborata.
Gropile o pot strica in schimb :lol: , gropi care vor fi mai aproape de masina ta :). Deci va trebui sa mergi cu foarte multa atentie...
Despre ce masina e vorba?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Apr 2006, 15:07 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Subscriu 100% la cele spuse de madkat!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Apr 2006, 23:26 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Daca pui set de arcuri sport + amortizoare sport saracesti! :shock: Sunt o caruta de bani, nu cred ca se merita daca nu dispui de finante serioase.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 May 2006, 23:39 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1977
Location: Bucuresti
Eu chiar am arcuri sport si nu stiu daca sa le pun sau nu....
ma gandesc sa mai astept si amortizoarele, sa nu muncesc de 2 ori, dar parca n-am rabdare.... Si cu arcurile astea arata de parca e jeep....
A mai pus cineva arcuri sport pe 147? Sunt curios de rezultate...

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 May 2006, 01:03 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Ask aiculedtzu ;)
or Alexx...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 May 2006, 08:56 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
Da, este OK sa le pui. Totusi daca trebuie sa-ti vina si amortizoarele ai rabdare deoarece este destul de lucru cu ele si este pacat sa faci aceeasi treaba de 2 ori.

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 May 2006, 14:07 
Offline
User avatar

Joined: 21 May 2006, 22:14
Posts: 129
Location: ORADEA
aiculedtzu Quote:
Da, este OK sa le pui. Totusi daca trebuie sa-ti vina si amortizoarele ai rabdare deoarece este destul de lucru cu ele si este pacat sa faci aceeasi treaba de 2 ori.
ai perfecta dreptate!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Jun 2006, 16:36 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Discutia despre arcuri si amortizoare trebuie impartita in 2 faze. Arcurile sport care nu echipeaza kit de suspensie in general sunt construite si pentru a fi folosite cu amortizoare stock. Aceste arcuri insa sunt mai scurte cu cca 3 cm decat cele stock motiv pentru care amortizorul nu va lucra in aceleasi conditii. Exista un mare plus de stabilitate insa daca vrei sa obti performante atunci trebuie folosite impreuna cu alte amortizoare, reglabile sau cu cursa mai scurta. Oricum, fie ca optezi pentru un kit (arc+amortizor) fie ca le iei separat aceasta schimbare coboara masina cu 4-7 cm. Concluzia este urmatoarea. Arcurile sport impreuna cu amortizoare stock nu strica amortizoarele si coboara masina cu aprox 3,5 cm. Daca folosesti arcurile impreuna cu amortizoare sport care nu sunt reglabile garda la sol va fi cu aprox 5,5 cm mai mica in functie de amortizor.

La masina mea de ex am arcuri sport cu amortizoare monroe sensatrac pe gaz. Garda la sol acum este sub 10 cm iar stabilitatea este foarte buna. Daca voi lua alte amortizoare mai erformante voi cauta probabil Koni care sa imi pastreze aceasta garda deoarece daca mai las 2 cm mai jos masina nu mai pot sa circul cu ea in romania :D.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Jun 2006, 20:31 
Offline

Joined: 28 May 2006, 02:10
Posts: 146
Location: Oradea
Eu am arcuri sport si amortizoare sport. Din pacate nu am optat pentru un sistem reglabil, ceea ce tie iti recomand cu caldura sa faci.

_________________
... ratiunea a spus BMW


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2006, 12:22 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Eu am doar arcuri sport, si sincer sa fiu, fara amortizoare pe masura, confortul e pe jos, ca sa ma exprim plastic. Parca am suspensii de tren.
Ca sa nu mai zic, masina, cu suspensiile actuale, dupa 57k km in Germania, are probleme la bucsarie si bratele spate, iar pivotul fata dreapta are joc. Deci.....nu e de bine DELOC.
Must change dampners......


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2006, 18:05 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Pai arcurile sport fie ca sunt cu amortizoare sport sau fara oricum iti transforma masina in caruta. Sport nu este egal cu confort. Cine vrea performanta renunta la liniste, isi pune pernuta sub fund si merge o data pe luna sa isi controleze rinichii :D Iar bucsaraia se consuma ca si foile de imprimanta la fel ca toate consumabilele trenului de rulare. Deci cine vrea sa faca pasul asta sa nu o faca doar ca sa arate masina mai bine ci doar pentru ca vrea performanta in tinuta de drum. Altfel sunt bani aruncati pe geam. Inca ceva, articulatii sport implica si bucse de polioretan, alte bare de stabilizare si un dom bar intre amortizoare pentru ca fortele si vibratiile se multiplica foarte mult fata de stock. Pentru cine vrea sa vada cum se circula cu o astfel de masina o sa le fac o demonstratie cu a mea la intalnirea nationala. Sau pot inchiria un kart, e cam pe acolo :D

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2006, 18:26 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Asta e clar, ca arcurile sport iti omoara rinichii si iti rup dintii. Amortizoarele, sau de fapt kiturile de suspensie gindite pentru sport am inteles ca sunt ceva mai confortabile, ca amortizoarele controleaza mai bine compurtamentul arcurilor. Acuma, zic ce am auzit de la unii care se mai pricep.
A, si evident, bare stabilizatoare si dom bar sunt primele pe lista, chiar si fara suspensii sport. Bucsele de polioretan in schimb nu le-as pune, intaresc si mai mult suspensia si se si strica mai repede, din cite am auzit.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2006, 21:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nu confunda bucsile de poliuretan cu cele din teflon!!! Alea din teflon sunt foarte casante...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jun 2006, 14:25 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Atunci my bad.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2006, 17:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jan 2006, 18:09
Posts: 124
Masina mea are arcuri sport plus amortizoare sport "de fabrica". Am uitat marca amortizoarelor da' este folosita si la motocicletele de competitie si de acolo o stiam. Nu ma pot plange deloc de stabilitate si manevrabilitate, chiar daca garda mea la sol este de 13cm.

De asemenea am un prieten care are masina la fel cu mine, si a optat pentru un set de arcuri mai scurte de la H&R. Masina lui este acum cu 3 cm mai joasa decat a mea, insa dupa 20.000 de km amortizoarele s-au cam dus. Asta din cauza acelei diferente de 3 cm, adik amortizorul nu a mai lucrat "corect", pe cursa pentru care a fost "facut". Am vbit acelasi lucru si cu baietii de la Racing Nick, care mi-au spus ca nu patesti nimic dak iti pui arcuri joase, dekt un aspect poate mai dragut al masinii (fiind mai joasa), insa dupa aprox 1 an va trebui sa iti schimbi amortizoarele cu unele facute pentru acele arcuri, fiindk cele initiale vor fi "duse" :roll:

Acum, faza e ca un set de arcuri costa intre 70 si 300 de euro, ceea ce e ok in comparatie cu pretul unui set de amortizoare care e intre 700 si 2000 de euro. Deci merita sa iti cumperi arcuri si peste un an cand se duc amortizoarele sa le schimbi si pe alea :wink:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Jul 2006, 18:36 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Nu mai bine bagi banii intr-un kit de suspensie facut cu cap ?
Parerea mea. Si vinzi suspensiile vechi/originale, mai scoti un ban.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Jul 2006, 01:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jan 2006, 18:09
Posts: 124
stai putin ca m-ai pierdut. dak e vba de mine, nu prea ma tenteza un kit de suspensie pt ca cea stock e impecabila. dak e vba de o discutie in general, eu deja vbeam de kit-uri de suspensie facute "cu cap", da' ziceam ca in cazul in care nu ai bani dekt de arcuri, atunci le pui pe alea, strangi la sosheata si pana cand ai banii iti schimbi si amortizoarele care probabil se vor fi dus intre timp :roll:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Jul 2006, 01:13 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Fiecare cu parerea lui, eu tot consider ca decit sa strici amortizoarele aiurea, mai bine le vinzi de bune si cumperi kit de suspensie.
Un Eibach Pro Street-S ajustabile costa cam 950 Euro prin afara, daca stai sa cauti gasesti si mai ieftine, deci eu cred ca nu e chiar asa grava situatia.
Oricum, in multe cauze amortizoarele standard vin la preturi stupid de mari, deci sa le vinzi de noi e chiar bine.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 19 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]