It is currently 27 Apr 2024, 20:04

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 20 Sep 2017, 00:11 
Offline

Joined: 19 Sep 2017, 22:37
Posts: 40
Car: 166TI 3.7
Salut tuturor alfiştilor din România și nu nunai :peace:
Mă cheama Alexandru.
Sunt de origine din Basarabia dar de 15 ani locuesc la Moscova.(sper sa nu va sperie,sunt deal nosru 8) si cu prietenul meu el și ambasadorul României in Rusia si inca câțiva activiști am pus la cale să deschidem un centru de cultura in Moscova, unde voi avea lecții de cultură si artă plastică cu meșteșuguri populare și altele)
Zece ani de când sunt cu alfa.
Prima 146 1.4 Junior, apoi 166 2.5 apoi 166 3.2
apoi 3.2TI
https://www.drive2.ru/r/alfaromeo/4062246863888398798/

Foarte multe și interesante sau făcut in acest timp.
La moment lucrez asupra unui V6 inițial fost 3.2.
Cu el sa întâmplat o jale mare, bucăți de cureaua generatorului a nimerit sub cureaua principala undeva la 6500 de rotatii,a inclinat si a indoiat toate valvele.
Îmi cer scuze dacă nu corect scriu unele termene,demult nu am vorbit in romana pe teme tehnice.
L-am defectat și sa ivit că a fost cândva umblat și nu sârguincios delocu,masina numai adusa din Europa.
Cilindrele aveau zgârâeturi adânci din pistoane unul era cu perete despărțitor capăt inre inele ceilalți mai mergeau.
Socotind toate necesare pentru a-l aduce la viață (motorul 3.2) am venit la concluzia că nu are sensul, luând în vedere ca sub capotă la moment se afla altul 3.2 de doi ani in urma asamblat cu chimbul tuturor pieselor consumabile,trecut deja mai mult de 50 mii km.
https://www.drive2.ru/l/8258610/
Tot odata sa facut reasamblat si cutia si nu numai.
https://www.drive2.ru/l/8298893/

Aici mi-a venit idea sa maresc vlumul, pe calea maririi diametrului cilindrului de la 93mm la 100mm primind volumul lucrator 3,675663402.
Blocul deja e gata
https://www.drive2.ru/l/466275394622849315/
https://www.drive2.ru/l/482248274917458291/

si capele cilindrelor la fel.
Sper săptămâna asta ori viitoare să dau blocul la facut pistoanele.
Se planifică fluture de la Maserati - Ferrari cu diametrul 84mm daca nu mă greșesc și duze mai prouctive la fel Maserati - Ferrari
Catalizatoarele demult scoase.
Planific până la iarna să-l termin si in primvara sa dovdesc să-l catăi măcar vreo 2 mii km :roll:

Am discutat cu un băiat care se specializeaza pe ciptuning,la randul său el mia spus ca să poata lucra cu blocul nostru Bosch ME7.3.1 are nevoie de pachetul de mappack pentru redactie in grafica.
Cinstit vorbind practic nimic in asta nu inteleg si toate incercarile mele sa le gasesc la nimic nu au adus,
banuiescca nu corect si nu acolo caut :bash:


Cer ajutorul vostru in programare in general aș fi foarte recunoscător de orce sfat in domeniu.


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2017, 01:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Salut,

Stiu ca Autodelta avea un kit de conversie de la 3.2 la 3.7 si imi inchipui ca ofera si softul. Nu imi dau seama exact ce ai tu nevoie, dar ar merita sa te bagi intr-o conversatie cu ei sa vezi ce parere au, cum si daca te pot ajuta.
Altfel, pe aici pe forum cu cea mai multa exterienta in modificarea de softuri, din cate cunosc eu, ar fi Tibi/Iluzoriu, deci merita sa intri in vorba si cu el sa vezi daca te poate ajuta cu ce ai tu nevoie.

Altfel, interesanta initiativa si sper sa ti topicul la zi cu modificari si toate cele. Si fain atelajul. Ce putere si cuplu speri sa iasa din conversia la 3.7 si cu toate modificarile de care spuneai. Cand ziceai "fluture" te refereai la clapeta de acceleratie?
Nu stiu ce cutie a fost pe 166 pentru motorizarea asta, dar merge instalat un LSD?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2017, 08:10 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Foarte frumoasa masina , nu cred ca am mai vazut FL negru 3.2 .
Pare o lucrare pe care nu o poti face singur in timpul liber , fara sa apelezi la cineva cu experienta in asa ceva . Oricum , iti urez succes si bine ai venit printre noi :)


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2017, 08:11 
Offline

Joined: 19 Sep 2017, 22:37
Posts: 40
Car: 166TI 3.7
yux_mm Quote:
Stiu ca Autodelta avea un kit de conversie de la 3.2 la 3.7 si imi inchipui ca ofera si softul. Nu imi dau seama exact ce ai tu nevoie, dar ar merita sa te bagi intr-o conversatie cu ei sa vezi ce parere au, cum si daca te pot ajuta.
Aveam așa ceva în gând, mai ales că un prieten care conversează cu ei.El are 156 3.0 cu blocul programat de Autodelta si valurile Colombo Briani.

yux_mm Quote:
Altfel, pe aici pe forum cu cea mai multa exterienta in modificarea de softuri, din cate cunosc eu, ar fi Tibi/Iluzoriu, deci merita sa intri in vorba si cu el sa vezi daca te poate ajuta cu ce ai tu nevoie.
În curând fac cu el legatura.
yux_mm Quote:
Si fain atelajul. Ce putere si cuplu speri sa iasa din conversia la 3.7 si cu toate modificarile de care spuneai.
Prima fraza nu am inteles.
Referitor la cuplu si putere cinstit nu mi am un anumit scop sau sa tind spre ceva extraordinar.scopul general e ca toata ideea sa fie realizată pan la final si pornit motorul care va fugi pe timp îndelungat.
yux_mm Quote:
Cand ziceai "fluture" te refereai la clapeta de acceleratie?
Nu stiu ce cutie a fost pe 166 pentru motorizarea asta, dar merge instalat un LSD?
Probabil de clapetă mergea vorba,multumesc că m-ai corectat
Referitor la cutie la 166 3.2 mergea aceiași ca si la GTA156 numai capacul diferentialului e altul cu locul de fixare.
Nu se prevede nimic la moment.

Intrebarea deschisă ce va fi cu temperatura motorului
Doar sa mărit suprafata de contact si schimb de temperatura.


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2017, 08:43 
Offline

Joined: 19 Sep 2017, 22:37
Posts: 40
Car: 166TI 3.7
mugurel Quote:
Foarte frumoasa masina , nu cred ca am mai vazut FL negru 3.2 .
Pare o lucrare pe care nu o poti face singur in timpul liber , fara sa apelezi la cineva cu experienta in asa ceva . Oricum , iti urez succes si bine ai venit printre noi :)
Bun gasit
https://www.drive2.ru/l/465955986494980498/
Farele au fost dezmembrate si boite de mine personal.
Imi pare ca sa prolimit nu rău ?


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2017, 14:48 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15199
Car: 115/916/949/960
Location: Bucuresti
Salut si bine ai venit! Foarte interesanta povestea ta si a masinii tale. Din pacate, experienta noastra cu motoarele Busso in general, 3.2 in particular, este destul de limitata, asta pentru ca aproape ca le numeri pe degete in Romania. Te sfatuiesc mai degraba sa ceri sfaturi pe AlfaOwner, uite de exmplu un topic care probabil ti-ar fi de folos (citeste-l fie pana la capat, fie sari direct catre ultimele pagini daca nu ai rabdare). Also, din ce-am citit eu, pe AlfaOwner si prin alte parti, conversiile facute de Autodelta nu sunt tocmai cele mai reusite, atat ca executie cat si ca fiabilitate. Anyway, tine-ne la curent cu progresele tale, succes!

_________________
4C | GTV 916 3.0 V6 | Stelvio 2.0T | Spider S4 2.0
ex GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2017, 16:57 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 458
Ungurean Quote:

Am discutat cu un băiat care se specializeaza pe ciptuning,la randul său el mia spus ca să poata lucra cu blocul nostru Bosch ME7.3.1 are nevoie de pachetul de mappack pentru redactie in grafica.
Cinstit vorbind practic nimic in asta nu inteleg si toate incercarile mele sa le gasesc la nimic nu au adus,
banuiescca nu corect si nu acolo caut :bash:


Cer ajutorul vostru in programare in general aș fi foarte recunoscător de orce sfat in domeniu.
Salut,

daca te ajuta cu ceva damos-ul pentru Bosch ME7.3.1 ti-l pot da fara probleme.

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2017, 21:39 
Offline

Joined: 19 Sep 2017, 22:37
Posts: 40
Car: 166TI 3.7
ILuzoriu Quote:
Ungurean Quote:

Am discutat cu un băiat care se specializeaza pe ciptuning,la randul său el mia spus ca să poata lucra cu blocul nostru Bosch ME7.3.1 are nevoie de pachetul de mappack pentru redactie in grafica.
Cinstit vorbind practic nimic in asta nu inteleg si toate incercarile mele sa le gasesc la nimic nu au adus,
banuiescca nu corect si nu acolo caut :bash:


Cer ajutorul vostru in programare in general aș fi foarte recunoscător de orce sfat in domeniu.
Salut,

daca te ajuta cu ceva damos-ul pentru Bosch ME7.3.1 ti-l pot da fara probleme.
Î-mi cer scuze, ce inseamna demоs? :roll:


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2017, 09:54 
Offline

Joined: 19 Sep 2017, 22:37
Posts: 40
Car: 166TI 3.7
ILuzoriu Quote:
Ungurean Quote:

Am discutat cu un băiat care se specializeaza pe ciptuning,la randul său el mia spus ca să poata lucra cu blocul nostru Bosch ME7.3.1 are nevoie de pachetul de mappack pentru redactie in grafica.
Cinstit vorbind practic nimic in asta nu inteleg si toate incercarile mele sa le gasesc la nimic nu au adus,
banuiescca nu corect si nu acolo caut :bash:


Cer ajutorul vostru in programare in general aș fi foarte recunoscător de orce sfat in domeniu.
Salut,

daca te ajuta cu ceva damos-ul pentru Bosch ME7.3.1 ti-l pot da fara probleme.
Am înțeles ce inseamna.Extraordinar cate in lume sunt interesante.
Cred ca neaparat vom avea nevoie de acest demos. :roll:
Prietenul meu care se ocupa cu programarea, de fapt nu are experiență in programare auto,dar are soft si cablurile si dorință :smart:

Ieri am găsit clapeta de accelerație. De la Audi cu diametrul interior 84mm contra 70mm la noi :D
Tot 6 contacte doar principiul de contact e diferit dar se lecuie :clapping:

Image

Image

Image


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2017, 16:07 
Offline

Joined: 19 Sep 2017, 22:37
Posts: 40
Car: 166TI 3.7
poate sa fie asta ce caut eu ?

https://alphatuningfiles.nl/tuning-file ... -1-367088/


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2017, 17:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7813
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Ungurean Quote:
ILuzoriu Quote:
Ungurean Quote:

Am discutat cu un băiat care se specializeaza pe ciptuning,la randul său el mia spus ca să poata lucra cu blocul nostru Bosch ME7.3.1 are nevoie de pachetul de mappack pentru redactie in grafica.
Cinstit vorbind practic nimic in asta nu inteleg si toate incercarile mele sa le gasesc la nimic nu au adus,
banuiescca nu corect si nu acolo caut :bash:


Cer ajutorul vostru in programare in general aș fi foarte recunoscător de orce sfat in domeniu.
Salut,

daca te ajuta cu ceva damos-ul pentru Bosch ME7.3.1 ti-l pot da fara probleme.
Am înțeles ce inseamna.Extraordinar cate in lume sunt interesante.
Cred ca neaparat vom avea nevoie de acest demos. :roll:
Prietenul meu care se ocupa cu programarea, de fapt nu are experiență in programare auto,dar are soft si cablurile si dorință :smart:

Ieri am găsit clapeta de accelerație. De la Audi cu diametrul interior 84mm contra 70mm la noi :D
Tot 6 contacte doar principiul de contact e diferit dar se lecuie
Daca se lecuie e bine :)


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2017, 17:11 
Offline

Joined: 19 Sep 2017, 22:37
Posts: 40
Car: 166TI 3.7
trebuie sa se lecuie


Top
   
PostPosted: 24 Oct 2017, 08:58 
Offline

Joined: 19 Sep 2017, 22:37
Posts: 40
Car: 166TI 3.7
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Top
   
PostPosted: 24 Oct 2017, 10:06 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 667
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Operă de artă :clapping:


Top
   
PostPosted: 31 Oct 2017, 09:06 
Offline

Joined: 19 Sep 2017, 22:37
Posts: 40
Car: 166TI 3.7
Image

Image

Image

Image

Image


Top
   
PostPosted: 04 Nov 2017, 23:21 
Offline

Joined: 19 Sep 2017, 22:37
Posts: 40
Car: 166TI 3.7
Sa pornit din loc treaba
Astazi am dat jos 3.2
Maine pregatim de instalare 3.7

Image

Image


Top
   
PostPosted: 05 Nov 2017, 05:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Scuza-mi ignoranta, dar modificarea de la 3.2 la 3.7 s-a facut prin marirea diametrului cilindrilor sau prin marirea cursei pistoanelor? sau amandoua? sau?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 05 Nov 2017, 21:01 
Offline

Joined: 19 Sep 2017, 22:37
Posts: 40
Car: 166TI 3.7
yux_mm Quote:
Scuza-mi ignoranta, dar modificarea de la 3.2 la 3.7 s-a facut prin marirea diametrului cilindrilor sau prin marirea cursei pistoanelor? sau amandoua? sau?
Prin marirea diametrului cilindrilor


Top
   
PostPosted: 05 Nov 2017, 21:08 
Offline

Joined: 19 Sep 2017, 22:37
Posts: 40
Car: 166TI 3.7
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2017, 22:01 
Offline

Joined: 19 Sep 2017, 22:37
Posts: 40
Car: 166TI 3.7
Image

Image

Image

Image


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2018, 11:16 
Offline

Joined: 19 Sep 2017, 22:37
Posts: 40
Car: 166TI 3.7
Zilele astea am pornit motorul
De ce nu am scris de atât timp?
Au fost probleme din cauza cărora motorul a fost dezasamblat si strâns de trei ori
Motorul se poartă destul de bine
Chiar foarte bine
Am facut deja 100km cu succes
Temperatura motorului sa fixat la 90 fara abateri
Acuma urmatoarele 2000 km in regim lite până in primăvară
Acolo vedem


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2018, 13:18 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
felicitari...foarte multa munca.

folosesti toate ce le 3 SHORT SHIFTER sau.....

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2018, 13:51 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6613
Location: Brasov... oarecum.
Hai ca mai am si eu o intrebare: pe partea de aer intake, ai marit plenumul si modificat galeriile ca sa intre mai mult aer? Data fiind capacitatea marita de la 3.2 la 3.7?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2018, 15:52 
Offline

Joined: 19 Sep 2017, 22:37
Posts: 40
Car: 166TI 3.7
bluecar Quote:
felicitari...foarte multa munca.

folosesti toate ce le 3 SHORT SHIFTER sau.....
Cel colorat a fost comandat din Marea Britanie
Alte doua au fost facute copii aici pe loc
De 5 ori mai ieftin pentru baietii de pe loc


Top
   
PostPosted: 11 Feb 2018, 16:01 
Offline

Joined: 19 Sep 2017, 22:37
Posts: 40
Car: 166TI 3.7
yux_mm Quote:
Hai ca mai am si eu o intrebare: pe partea de aer intake, ai marit plenumul si modificat galeriile ca sa intre mai mult aer? Data fiind capacitatea marita de la 3.2 la 3.7?
Privitor la aer intake de o cam data totul e stok
Urmatoarele 2-3 mii de km
Este clapeta de 84mm deja aprobata,împreună cu ea si plenumul va fi altul
Ci mai departe totul se va modifica in 84mm diametrul
Cam asa
Privitor la injectoare sau cum le zice întrebarea deschisă
Bănuiesc ca nu va fi destul capacitatea lor
La moment aer consuma 22-24 kg/min in comparatie cu 16 la 3.0


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]